Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-17
  • ZamawiającyKlimat-Energia-Gospodarka Wodna
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00429191
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd3bfdd-53ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035479/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej - Etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bd3bfdd-53ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9bd3bfdd-53ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/)
Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
1.2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
1.3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
1.4. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia .
1.5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

Szczegółowe uregulowania w dokumentach zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
• administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna, Os Szkolne 27, 31-977 Kraków, tel. +48 12 323-30-01, email: sekretariat@kegw.krakow.pl
• Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest przez adres email: iod@kegw.krakow.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III oznaczenie sprawy: 1/IX/2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Szczegółowe uregulowania w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/IX/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
1) W zakresie części pierwszej zamówienia:
Wykonanie ekspertyzy w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na dwóch obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Szkoła Podstawowa nr 92 – os. Strusia 19, 31-810 Kraków
• Górski Ośrodek Szkolno-Wypoczynkowy "Pod Durbaszką" - Pod Homolami 4, 34-460 Jaworki
UWAGA! Do ośrodka „Pod Durbaszką” nie ma możliwości dojazdu samochodem. Pieszo z parkingu Homole najkrótsza droga około 1h.


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
2) W zakresie części drugiej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na pięciu obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Miejski Dzienny Dom Pomocy Społecznej Nr 7 – os. Szkolne 20, 31-977 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 - os. Oświecenia 30, 31-636 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 85 - os. Złotego Wieku 4, 31-615 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 104 - os. Wysokie 7, 31-819 Kraków
• Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy pn. "Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych" - ul. Spadochroniarzy 1, 31-455 Kraków


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
3) W zakresie części trzeciej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na pięciu obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Szkoła Podstawowa nr 41 - ul. Erazma Jerzmanowskiego 6, 30-836 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11 - ul. Aleksandry 19, 30-837 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11 - ul. Aleksandry 17, 30-837 Kraków
• Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących im. Janusza Korczaka w Krakowie - ul. Grochowa 19, 30-731 Kraków
• Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Krakowie – ul. Grochowa 21, 30-731 Kraków


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
4) W zakresie części czwartej zamówienia:
Wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na pięciu obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Szkoła Podstawowa Nr 149 - ul. Franciszka Bujaka 15, 30-611 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 114 - ul. Łąkowa 31, 31-443 Kraków
• Przedszkole Samorządowe nr 6 - ul. Franciszka Bujaka 17, 30-611 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Krakowie - ul. Księdza Franciszka Blachnickiego 1, 31-535 Kraków
• Zespół Szkół Elektrycznych nr 1 im. Powstańców Śląskich w Krakowie - ul. Gen. Henryka Kamieńskiego 49, 30-644 Kraków


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej – ETAP III” realizowany jest w ramach zadania nr KEGW/O1.1/21„Program rozwoju OZE w GMK”. Obejmuje wykonanie ekspertyz w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów planowaną do montażu instalacją fotowoltaiczną na 22 obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowana w pięciu częściach.

2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć odrębnych części, których przedmiotem jest:
5) W zakresie części piątej zamówienia:
Wykonanie ekspertyzy w zakresie dopuszczalnego obciążenia dachów z uwagi na planowaną do montażu instalację fotowoltaiczną na pięciu obiektach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków:
• Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 16 - ul. Józefa Mackiewicza 15, 31-214 Kraków
• Szkoła Podstawowa nr 138 - ul. Kazimierza Wierzyńskiego 3, 30-198 Kraków
• Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 - ul. Na Błonie 15B, 30-147 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 - ul. Porzeczkowa 3, 31-234 Kraków
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 - ul. Dożynkowa 25, 31-234 Kraków


Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia odpowiednio dla części od I do V, tj.:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu
w następującym zakresie:

a) Posiadają wiedzę i doświadczenie (Dla części I, części II, części III , części IV, część V zamówienia) tj.:

w okresie ostatnich (5) pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał co najmniej trzy ekspertyzy nośności konstrukcji dachów budynków.
UWAGA!
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazania się tą samą usługą w ramach różnych części.
b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Dla części I, części II, części III, części IV, części V zamówienia) tj.:
minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie odpowiedzialna za wykonanie ekspertyz technicznych (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta winna być wpisana na listę członków samorządu zawodowego.

Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama) osoba skierowana do realizacji zamówienia została wskazana we wszystkich częściach na jakie Wykonawca będzie składał ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia ww. oświadczenia w sytuacji gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ustawy Pzp tj. oświadczenia dot. braku podstaw wykluczenia oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem załącznik nr 9 do SWZ.
3)(Jeżeli dotyczy): Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 10 do SWZ).
4) Jeżeli dotyczy: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych zgodnie z wymaganiami pkt 8.10 – 8.11 SWZ, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawierają Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty nalezy złożyć przez platformę e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie skalniaka- Trzebinia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie skalniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI