Wykonanie analizy geomechanicznej, koncepcji i projektu technicznego zabezpieczenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie analizy geomechanicznej, koncepcji i projektu technicznego zabezpieczenia komory Karol Wiktor wraz z fragmentem poprzeczni Weimar poziom III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-02-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-30
  • Numer ogłoszenia507727-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507727-N-2019 z dnia 2019-01-30 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Wykonanie analizy geomechanicznej, koncepcji i projektu technicznego zabezpieczenia komory Karol Wiktor wraz z fragmentem poprzeczni Weimar poziom III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi  1 , 32-020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, , faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna – Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kopalniawieliczka.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Kopalnia Soli „Wieliczka” Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy geomechanicznej, koncepcji i projektu technicznego zabezpieczenia komory Karol Wiktor wraz z fragmentem poprzeczni Weimar poziom III
Numer referencyjny: KSW/2018/TRG/136
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie koncepcji robót zabezpieczających obejmujących komorę Karol Wiktor oraz fragmentu poprzeczni Weimar na odcinku od skrzyżowania z podłużnią Hauer do komory Karol Wiktor zlokalizowanych na poziomie III wraz ze sporządzeniem analizy geomechanicznej oraz skaningiem laserowym wyrobisk zwanej dalej „Koncepcją”, 2) wykonanie projektu technicznego na wykonanie prac zabezpieczających komory Karol Wiktor wraz z fragmentem poprzeczni Weimar poziom III, zwanego dalej „Projektem technicznym”, 3) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym, 4) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym. 1.2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi z dnia 8 czerwca 2010 r., znak: OZKr.JCH.562-830/10, stanowiącymi załącznik nr 1 do specyfikacji. 1.3 W ramach opracowania analizy geomechanicznej, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) ustalenia założeń do opracowania uproszczonego numerycznego modelu geomechanicznego, w tym: a) inwentaryzacji wyrobisk objętych Analizą geomechaniczną, b) dokonania wstępnej oceny techniczno – ekonomicznych możliwości zabezpieczenia wyrobisk, 2) opracowania numerycznego modelu geomechanicznego umożliwiającego przeprowadzenie Analizy geomechanicznej, 3) opracowania geometrii modelu geomechanicznego uwzględniającego wyrobiska górnicze i ich rozmieszczenie, 4) odwzorowania w modelu geomechanicznym budowy geologicznej i parametrów geometrycznych wyrobisk oraz charakterystycznych istniejących obudów wyrobisk. 5) podania charakterystyki zastosowanej metodyki i algorytmów obliczeniowych, 6) wykonania numerycznej Analizy geomechanicznej z wykorzystaniem opracowanego numerycznego modelu geomechanicznego w celu określenia możliwości i warunków zachowania optymalnego zakresu zabytkowych wyrobisk Kopalni Soli „Wieliczka” w tym: a) określenia kryteriów stateczności górotworu wynikających z charakteru rozkładu naprężeń w górotworze i zagrożeń solnych od czasu przyrostu odkształceń, b) prognozy wpływu zabezpieczenia na wyrobiska sąsiadujące. c) określenia zakresu i kierunków oraz kolejności prac zabezpieczających niezbędnych dla realizacji docelowego modelu zabytkowej Kopalni, w odniesieniu do wyrobisk możliwych do zabezpieczenia i ich zachowania. 1.4 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Analizy geomechanicznej w oparciu o: 1) analizę dokumentacji górniczej, 2) analizę dokumentacji mierniczej w stopniu niezbędnym do zamodelowania naprężeń i odkształceń, 3) analizę danych mierniczo - geologicznych w aspekcie możliwości modelowania deformacji i naprężeń, 4) analizę danych geologicznych w zakresie budowy geologicznej rejonu złoża objętego analizą, 5) analizę zgromadzonego dotychczas materiału badawczego w zakresie dostępnych analiz geomechanicznych, 6) analizę danych dotyczących własności fizyko - mechanicznych skał otaczających. 1.5 Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia winien opracować Koncepcję robót zabezpieczających obejmujących komorę Karol Wiktor oraz fragment poprzeczni Weimar na odcinku od skrzyżowania z podłużnią Hauer do komory Karol Wiktor, w oparciu o sporządzoną analizę geomechaniczną. Opracowana koncepcja winna zawierać szacunkową wartość robót zabezpieczających. 1.6 Opracowana przez Wykonawcę Koncepcja podlegać będzie zaopiniowaniu przez Konserwatora Zabytków Krakowskich Żup Solnych. W tym celu Wykonawca złoży stosowny wniosek. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zmian, uzupełnień i poprawek Koncepcji w zakresie wskazanym przez Konserwatora Zabytków Krakowskich Żup Solnych i zaaprobowanym przez Zamawiającego. 1.8 W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelką posiadaną dokumentację górniczą, mierniczą oraz geologiczną zawierającą informacje mogące mieć wpływ na wyniki dokonywanej analizy, z zastrzeżeniem zachowania zasad poufności.. Mapy górnicze zostaną udostępnione Wykonawcy w wersji cyfrowej w skali 1:1 000. Wykonawca we własnym zakresie dokona oceny i analizy udostępnionej dokumentacji oraz, w razie potrzeby, wykona kserokopie lub skany na sprzęcie udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie wykona pomiary uzupełniające konieczne do prawidłowego wykonania modelu numerycznego wyrobisk. Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych powyżej, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, dokumentacja geologiczna i miernicza nie zostanie udostępniona na stronie internetowej Kopalni, a dostępna będzie jedynie do wglądu w siedzibie Kopalni, w Dziale Mierniczo-Geologicznym oraz w Dziale Górniczym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do Specyfikacji Zamówienia 1.9 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania analizy geomechanicznej, koncepcji oraz innych dokumentów zgłaszanych do odbioru w następujących formach: 1) pisemnego opracowania – 5 egzemplarzy, 2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej – 5 egzemplarzy, 3) elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF – 5 egzemplarzy. 2. Projekt techniczny 2.1 Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Projekt techniczny w oparciu o założenia zawarte w Koncepcji. 2.2. Projekt techniczny powinien zawierać w szczególności: 1) cel i zakres prac projektowanych, 2) opis budowy geologicznej i warunków hydrogeologicznych rejonu zabezpieczanych wyrobisk, 3) charakterystykę zagrożeń naturalnych i spodziewanych zaburzeń geologicznych, 4) sposoby zabezpieczenia przed zagrożeniami, 5) rodzaj i typ obudowy, 6) wentylację rejonu robót, 7) rodzaj i typ maszyn, urządzeń, instalacji i materiałów dla realizacji prac zabezpieczających, 8) zasady organizacji pracy i nadzoru robót oraz wytyczne do technologii robót zabezpieczających, 9) wnioski i zalecenia, 10) załączniki mapowe. 2.3. Projekt techniczny winien spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności § 38 Rozporządzenia Ministra Energi z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych.. 2.4. Projekt techniczny powinien zawierać wytyczne dla technologii robót (z założeniem uwarunkowań technicznych w Kopalni Soli „Wieliczka”) oraz założenia dotyczące jakości materiałów. 2.5. W Projekcie technicznym należy zaprojektować drogi dostawy materiałów do przebudowanego wyrobiska oraz odstawy urobku ze wskazaniem miejsc jego lokowania, w aspekcie optymalizacji kosztu projektowanych robót. 2.6. Na etapie sporządzania Projektu technicznego należy prowadzić ocenę i optymalizację kosztu planowanych rozwiązań projektowych. Do Projektu technicznego należy dołączyć analizę możliwych opcji realizacyjnych, w aspekcie ich kosztu wykonania, wraz z uzasadnieniem opcji wybranej do realizacji. 2.7. Na wykonanie prac objętych Projektem technicznym Wykonawca wystąpi z wnioskiem, o uzyskanie decyzji w sprawie pozwolenia, do Konserwatora Zabytków Krakowskich Żup Solnych. Wykonawca jest zobowiązany współpracować z Zamawiającym w powyższym zakresie. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zmian, uzupełnień i poprawek opracowanego Projektu technicznego w zakresie wskazanym przez Konserwatora Zabytków Krakowskich Żup Solnych i zaaprobowanym przez Zamawiającego. Jeżeli zmiany, uzupełnienia lub poprawki spowodują potrzebę dokonania zmian, uzupełnień lub poprawek przedmiaru robót lub kosztorysu inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić stosowne zmiany, uzupełnienia lub poprawki. 2.9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Projektu technicznego w następujących formach: 1) pisemnej – 5 egzemplarzy, 2) elektronicznej na nośnikach optycznych w formacie edytowalnym – 5 egzemplarzy, 3) elektronicznej na nośniku optycznym w formacie PDF – 5 egzemplarzy. 3. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski 3.1. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych Projektem technicznym zgodnie z „Katalogiem czynności wykonywanych przy pracach zabezpieczających i likwidacyjnych w Kopalni Soli „Wieliczka”, zwanym dalej Katalogiem, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. W przypadku występowania w strukturze podziału projektowanych prac czynności nie ujętych w Katalogu, Wykonawca winien o tym powiadomić Zamawiającego. 3.2. Kosztorys inwestorski należy wykonać w układzie tabelarycznym zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 3.3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w następujących formach: 1) pisemnej – 5 egzemplarzy, 2) elektronicznej na nośnikach optycznych w formacie edytowalnym – 5 egzemplarzy, 3) elektronicznej na nośniku optycznym w formacie PDF – 5 egzemplarzy. 4. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia 4.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących etapach: 1) Etap I – wykonanie skaningu laserowego oraz analizy geomechanicznej wyrobisk, opracowanie Koncepcji, a także wprowadzanie do Koncepcji ewentualnych zmian, poprawek i uzupełnień wskazanych przez Konserwatora Zabytków Krakowskich Żup Solnych, 2) Etap II – wykonanie Projektu technicznego, opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym oraz wprowadzanie do Projektu technicznego ewentualnych zmian, poprawek i uzupełnień wskazanych przez Konserwatora Zabytków Krakowskich Żup Solnych a także wprowadzanie do przedmiaru robót lub kosztorysu inwestorskiego ewentualnych zmian, poprawek i uzupełnień wynikających ze zmian, poprawek i uzupełnień Projektu technicznego, 3) Etap III – sprawowanie nadzoru autorskiego. 4.2. Do wykonania etapu I Wykonawca przystąpi bezpośrednio po zawarciu umowy. 4.3. Do wykonania etapu II Wykonawca przystąpi po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego zlecenia wykonania Etapu II. Zamawiający zleci wykonanie Etapu II po dokonaniu odbioru etapu I. 4.4. Zlecenie wykonania nadzorów autorskich w ramach realizacji etapu III może nastąpić po dokonaniu odbioru wykonania Etapu II. 5. Nadzór autorski 5.1. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego. 5.2. Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ilości maksymalnej 96 godzin. 5.3. Nadzór autorski będzie sprawowany na zlecenia Zamawiającego. Zlecenia wykonywania nadzoru autorskiego zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru godzin (prawo opcji). 5.4. Zlecenie wykonania nadzoru autorskiego nastąpi co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem wykonania nadzoru. Zlecenie wykonania nadzoru następować będzie pisemnie. Pisemne zlecenie zostanie jednocześnie przekazane faksem na numer wskazany przez Wykonawcę. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. W sytuacjach szczególnych, wymagających niezwłocznej obecności autora projektu na terenie prowadzenia robót, osoba pełniąca nadzór autorski obowiązana jest wykonać nadzór autorski w dniu powiadomienia. W takim wypadku zlecenie wykonania nadzoru autorskiego może nastąpić telefonicznie z późniejszym pisemnym potwierdzeniem dokonania zlecenia. 5.5. Nadzór autorski będzie wykonywany w ramach nie więcej niż 12 pobytów na terenie wykonywanych prac. 5.6. W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: 1) czuwania w toku realizacji robót nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z Projektem technicznym. W przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Projekcie technicznym – kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń, 2) uzupełniania lub zmiany Projektu technicznego, a także przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym, 3) wyjaśniania wykonawcy prac objętych Projektem technicznym wątpliwości powstałych w toku jego realizacji, 4) udziału w naradach technicznych, 5) udziału w odbiorze poszczególnych, istotnych części robót oraz odbiorze końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
36

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w trzech etapach: a) Etap I – w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy, b) Etap II – w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, c) Etap III obejmujący nadzór autorski – w terminie do 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencjii Informacji o Działalności Gospodarczej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu technicznego wraz z analizą geomechaniczną w zakresie podziemnych wyrobisk górniczych o wartości tej usługi nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto, - udokumentowanie, że w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy minimum dr. hab. z zakresu wpływów eksploatacji, - udokumentowanie, że w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy minimum dr. hab. z zakresu mechaniki górotworów, - udokumentowanie, że skaning laserowy zostanie wykonany przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania prac mierniczych w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli „Wieliczka”.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu technicznego wraz z analizą geomechaniczną w zakresie podziemnych wyrobisk górniczych o wartości tej usługi nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz których usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania, iż dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ . W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium w wysokości: 3 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/TRG/136 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy, przewiduje się możliwość dokonania umowy w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego lub powstałych w wyniku działania siły wyższej; w takim przypadku dopuszcza się wydłużenie terminów wykonania umowy wskazanych w § 11 ust. 1. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 Ustawy. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-12, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawców do prac murarskich, ciesielskich i zbrojarskich - Trzebinia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firm podwykonawczych do prac murarskich, ciesielskich i zbrojarskich. Realizujemy inwestycje na terenie woj. małopolskiego i śląskiego (szkoły, szpitale). Zainteresowane firmy zapraszamy do kontaktu mailowego.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ul. Żwirki i Wigury w Orzeszu.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wieliczka: Dostawa środków czystości – środki czyszczące i odkażające
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Żwirki i Wigury w Orzeszu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI