„Wykonania robót budowlanych, wykończeniowych w pomieszczeniach biblioteki usytuowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonania robót budowlanych, wykończeniowych w pomieszczeniach biblioteki usytuowanych w Budynku Administracji Publicznej Urzędu Miejskiego z Biblioteką, siedzibą MTBS i OPS w Międzyzdrojach "
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyzdroje
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającyNowe Centrum sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00237879
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wykonania robót budowlanych, wykończeniowych w pomieszczeniach biblioteki usytuowanych w Budynku Administracji Publicznej Urzędu Miejskiego z Biblioteką, siedzibą MTBS i OPS w Międzyzdrojach "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowe Centrum sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320962978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 10a

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 665 344 552

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: flotynski@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://nc-miedzyzdroje.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Nowe Centrum sp. z o.o. w Międzyzdrojach

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320962978

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Niepodległości 10a

1.11.4.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.11.5.) Kod pocztowy: 72-500

1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: flotynski@wp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://nc-miedzyzdroje.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonania robót budowlanych, wykończeniowych w pomieszczeniach biblioteki usytuowanych w Budynku Administracji Publicznej Urzędu Miejskiego z Biblioteką, siedzibą MTBS i OPS w Międzyzdrojach "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3deea819-19f7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://nc-miedzyzdroje.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nc.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem
https://nc.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Wykonania robót budowlanych, wykończeniowych w pomieszczeniach biblioteki usytuowanych w Budynku Administracji Publicznej Urzędu Miejskiego z Biblioteką, siedzibą MTBS i Ośrodkiem Pomocy Społecznej, zlokalizowanym na działce nr 568/33, obręb 20 miasta Międzyzdroje.”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 850000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie dotyczy wykonania robót budowlanych wykończeniowych, w Budynku Administracji Publicznej Urzędu Miejskiego z Biblioteką, siedzibą MTBS i Ośrodkiem Pomocy Społecznej, zlokalizowanym na dz. nr 586/17 w Międzyzdrojach.
Opis stanu istniejącego
W obiekcie realizowane są roboty budowlane przez Generalnego Wykonawcę, na podstawie odrębnej umowy. Plac budowy jest przekazany, ogrodzony, swoje obowiązki sprawuje Kierownika Budowy reprezentującego Generalnego Wykonawcę. Na obecnym etapie trwają roboty wykończeniowe w zakresie prac pokrywczych, realizacji sufitów podwieszanych, układania glazury wraz z robotami instalacyjnymi.
Szczegółowy zakres realizacji zamówienia
Roboty budowlane do realizacji obejmują następujący zakres prac:
- roboty tynkarskie (szpachlowanie, miejscowe zaprawki),
- wykonanie systemowych sufitów podwieszanych,
- układanie glazury na ścianach i posadzkach,
- roboty malarskie,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
- montaż urządzeń sanitarnych (branża sanitarna),
- montaż gniazd wtykowych oraz osprzętu instalacyjnego (branża elektryczna),
- montaż opraw oświetleniowych na gotowym podłożu oraz na sufitach podwieszanych,
- zabudowy pionów i poziomów instalacyjnych z płyt G-K wraz ze szpachlowaniem i malowaniem
(przyjąć do wyceny 60 m²),
- uzupełnianie posadzek betonowych (przyjąć do wyceny szacunkowo 2 m²),
- skucie betonu (przyjąć do wyceny 0,2 m³),
Wykaz pomieszczeń do realizacji niniejszego zamówienia obejmuje:
- w parterze, pomieszczenia numer: 0,37, 0,38, 0,39, 0,40, 0,41, 0,42, 0,42a, 0,43, 0,44, 0,45, 0,46 + wnęka pod klatką schodową,
- na I piętrze, pomieszczenia numer: 1.38, 1,39, 1.40, 1,41, 1,42, 1,43, 1,44, 1,45, 1,46, 1,47.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek dotyczący doświadczenia i wiedzy
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie - roboty budowlane, wykończeniowe, każda o wartości minimum 300.000 zł brutto.
2. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca musi dysponować nw. Osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
a) kierownikiem robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w następujących specjalnościach:
- Specjalność konstrukcyjno-budowlana,
- Specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych,
- Specjalność w zakresie instalacji elektrycznych.
b) osobą sprawującą nadzór nad robotami budowlanymi - Inspektorem d.s. bezpieczeństwa i higieny pracy.
4. Warunek dotyczący przeprowadzenia wizji lokalnej
Zamawiający przewiduje wymóg złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez Wykonawcę w terminie do dnia 27 października 2021 r. (włącznie).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w pieniądzu, w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 2 listopada 2021 r. na rachunek spółki Nowe Centrum sp. z o.o. w Międzyzdrojach numer: 52 1020 4870 0000 5502 0060 3944. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Biuro spółki Nowe Centrum sp. z o.o. - ul. Niepodległości 10a w Międzyzdrojach

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik - Gajęcki Ług
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI