„Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na pogłębianie Zbiornika Włocławskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na pogłębianie Zbiornika Włocławskiego oraz zmianę przekroju poprzecznego i podłużnego koryta rzeki Wisły”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00252811
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na pogłębianie Zbiornika Włocławskiego oraz zmianę przekroju poprzecznego i podłużnego koryta rzeki Wisły”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_warszawa@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na pogłębianie Zbiornika Włocławskiego oraz zmianę przekroju poprzecznego i podłużnego koryta rzeki Wisły”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44d24b6e-028d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.178 Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na pogłębianie Zbiornika Włocławskiego oraz zmianę przekroju poprzecznego i podłużnego koryta rzeki Wisły

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie
w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
Zamawiający informuje, że adres e-mail: przetargi_warszawa@wody.gov.pl
wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.wody.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie ze SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie ze SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.42.2022/ZZWŁ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania pn. „Pogłębianie Zbiornika Włocławskiego oraz zmiana przekroju poprzecznego
i podłużnego koryta rzeki Wisły, celem poprawy warunków prowadzenia akcji lodołamania.”
Zadaniem Wykonawcy będzie sporządzenie inwentaryzacji przyrodniczej we wskazanych lokalizacjach wraz z opracowaniem analizy przyrodniczej oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum to:
-co najmniej 3 usługi, obejmujące swym zakresem uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć potencjalnie negatywnie wpływających na środowisko.
-co najmniej 3 usługi, obejmujące swoim zakresem wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej rzek/rzeki o przepływnie co najmniej 100m3/s, położonej na obszarze Natura 2000. Zakres badań obejmować winien obszary siedlisk przyrodniczych i/lub gatunków ryb i/lub małży i/lub gatunków ptaków (udokumentowane doświadczenie musi obejmować wykonanie inwentaryzacyjnych badań ichtiologicznych, malakologicznych, ornitologicznych oraz botaniczno-siedliskowych, prowadzonych zgodnie z metodyką PMŚ GIOŚ).
Wykonawca powinien dysponować osobami, które skieruje do realizacji zamówienia umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, to jest:
- min. jedną osobą – ekspertem ichtiologiem posiadającym wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie kierunkowe w zakresie nauk biologicznych lub przyrodniczych, będącym autorem lub współautorem, co najmniej 1 opracowania (np. ekspertyzy/analizy przyrodniczej), którego celem była inwentaryzacja lub monitoring gatunków ryb stanowiących przedmioty ochrony obszaru Natura 2000 w warunkach rzeki o przepływnie co najmniej 100m3/s,
- min. jedną osobą – ekspertem ornitologiem posiadającym wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie kierunkowe w zakresie nauk biologicznych lub przyrodniczych, będącym autorem lub współautorem, co najmniej 1 opracowania (np. ekspertyzy/analizy przyrodniczej), którego celem była inwentaryzacja lub monitoring gatunków ptaków stanowiących przedmioty ochrony obszaru Natura 2000 w warunkach dużej rzeki w warunkach rzeki o przepływnie co najmniej 100m3/s,
- min. jedną osobą – ekspertem siedliskoznawcą/botanikiem posiadającym wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie kierunkowe w zakresie nauk biologicznych lub przyrodniczych, będącym autorem lub współautorem, co najmniej 1 opracowania (np. ekspertyzy/analizy przyrodniczej), którego celem była inwentaryzacja lub monitoring siedlisk przyrodniczych stanowiących przedmioty ochrony obszaru Natura 2000 w warunkach dużej rzeki w warunkach rzeki o przepływnie co najmniej 100m3/s,
- min. jedną osobą – ekspertem malakologiem posiadającym wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie kierunkowe w zakresie nauk biologicznych lub przyrodniczych, będącym autorem lub współautorem, co najmniej 1 opracowania (np. ekspertyzy/analizy przyrodniczej), którego celem była inwentaryzacja lub monitoring gatunków małży stanowiących przedmioty ochrony obszaru Natura 2000 w warunkach dużej rzeki w warunkach rzeki o przepływnie co najmniej 100m3/s,

W przypadku kiedy jedna, dwie lub trzy osoby, zamiast czterech osób – ekspertów opisanych jw. spełniają wymagania, posiada/posiadają tytuł zawodowy dla poszczególnych ekspertów oraz jest/są autorem/autorami lub współautorem/współautorami określonych ekspertyz lub inwentaryzacji dla każdego z ekspertów, to ww. warunek dotyczący dysponowania ekspertami uznaje się za spełniony. Warunek uważa się za spełniony jeżeli mniejsza liczba osób będzie posiadała wiedzę i doświadczenie ekspercką w ww. zakresie.

Celem potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykonawca powinien dysponować osobami, które skieruje do realizacji zamówienia umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, to jest:
- min. jedną osobą – ekspertem ichtiologiem posiadającym wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie kierunkowe w zakresie nauk biologicznych lub przyrodniczych, będącym autorem lub współautorem, co najmniej 1 opracowania (np. ekspertyzy/analizy przyrodniczej), którego celem była inwentaryzacja lub monitoring gatunków ryb stanowiących przedmioty ochrony obszaru Natura 2000 w warunkach rzeki o przepływnie co najmniej 100m3/s,
- min. jedną osobą – ekspertem ornitologiem posiadającym wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie kierunkowe w zakresie nauk biologicznych lub przyrodniczych, będącym autorem lub współautorem, co najmniej 1 opracowania (np. ekspertyzy/analizy przyrodniczej), którego celem była inwentaryzacja lub monitoring gatunków ptaków stanowiących przedmioty ochrony obszaru Natura 2000 w warunkach dużej rzeki w warunkach rzeki o przepływnie co najmniej 100m3/s,
- min. jedną osobą – ekspertem siedliskoznawcą/botanikiem posiadającym wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie kierunkowe w zakresie nauk biologicznych lub przyrodniczych, będącym autorem lub współautorem, co najmniej 1 opracowania (np. ekspertyzy/analizy przyrodniczej), którego celem była inwentaryzacja lub monitoring siedlisk przyrodniczych stanowiących przedmioty ochrony obszaru Natura 2000 w warunkach dużej rzeki w warunkach rzeki o przepływnie co najmniej 100m3/s,
- min. jedną osobą – ekspertem malakologiem posiadającym wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie kierunkowe w zakresie nauk biologicznych lub przyrodniczych, będącym autorem lub współautorem, co najmniej 1 opracowania (np. ekspertyzy/analizy przyrodniczej), którego celem była inwentaryzacja lub monitoring gatunków małży stanowiących przedmioty ochrony obszaru Natura 2000 w warunkach dużej rzeki w warunkach rzeki o przepływnie co najmniej 100m3/s,

W przypadku kiedy jedna, dwie lub trzy osoby, zamiast czterech osób – ekspertów opisanych jw. spełniają wymagania, posiada/posiadają tytuł zawodowy dla poszczególnych ekspertów oraz jest/są autorem/autorami lub współautorem/współautorami określonych ekspertyz lub inwentaryzacji dla każdego z ekspertów, to ww. warunek dotyczący dysponowania ekspertami uznaje się za spełniony. Warunek uważa się za spełniony jeżeli mniejsza liczba osób będzie posiadała wiedzę i doświadczenie ekspercką w ww. zakresie.

Celem potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie ze SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie ze SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie ze SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie ze SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie ze SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej - pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 19092022 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI