Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektuj...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektuj wybuduj w ramach realizacji operacji z PROW na lata 2014-2020. EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPokój
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyGmina Pokój
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00071804
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie
zaprojektuj wybuduj w ramach realizacji operacji z PROW na lata 2014-2020. EFR na rzecz
Rozwoju Obszarów Wiejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774693080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapublioczne@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie
zaprojektuj wybuduj w ramach realizacji operacji z PROW na lata 2014-2020. EFR na rzecz
Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4d2b9ca-c377-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000978/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wyposażenie gospodarstw domowych w przydomowe oczyszczalnie ścieków szt. 29- Zaprojektuj Wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektujwybuduj w ramach realizacji operacji z PROW na lata 2014-2020. EFR na rzecz RozwojuObszarów Wiejskich

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.gminapokoj.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
w szczególności składanie ofert, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego Formularza do
komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia(BZP,TED lub Id Postępowania). Zamawiający może również komunikować się
z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamowieniapobliczne@gminapokoj.pl
luba.hadamik@gminapokoj.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Jest administratorem
danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym
postępowaniu;2.dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie
pn.:”Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektuj
wybuduj w ramach realizacji operacji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary
Wiejskie”3.odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4.
dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podania
przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w
odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; c.d. SWZ Rozdział I podrozdział 20

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy Rozdział I podrozdział 20

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.III.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn.: „Utworzenie
przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój”, w systemie zaprojektuj-wybuduj,
przy udziale środków europejskich na operację typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w
ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub
rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050182/01 z dnia 2021-05-10 2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane w oszczędzanie energii"objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020.Umowa o przyznaniu pomocy Nr 00059-65150-UM0800068/19. Przedmiotem zamówienia jest zarówno wykonanie badań gruntu, dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych polegających dostawie,
montażu i uruchomieniu 29 szt.przydomowych oczyszczalni ścieków z systemem rozsączania
ścieków oczyszczonych w postaci drenażu, poletka lub tuneli filtracyjnych. Przedmiot
zamówienia obejmuje 2 etapy realizacji zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku: a. Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie:co najmniej 8 robót budowlanych, z których każda polegała na budowie
przydomowej oczyszczalni ścieków. Jeżeli Wykonawca wykaże, że w ramach jednej roboty
budowlanej, wykonał co najmniej 8 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków spełni powyższy
warunek. Robota budowlana jest tu podana jako jedna przydomowa oczyszczalnia ścieków. Aby
spełnić powyższy warunek należy wykazać co najmniej 8 utworzonych przydomowych
oczyszczalni ścieków. b. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do realizacji zamówienia posiadający niezbędne kwalifikacje:Projektantem w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie(sieci,instalacje i urządzenia
wodociągowe i kanalizacyjne) lub posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń - (1
osoba), która posiada: doświadczenie zawodowe w projektowaniu przy samodzielnym wykonaniu
minimum dwóch (2) projektów branży instalacji sanitarnych,dotyczących budowy przydomowych
oczyszczalni ścieków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zamawiający
nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Wymagane jest natomiast Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące
wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert: nie podlega wykluczeniu, - Załącznik
nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oprócz wstępnego oświadczenia o spełnieniu warunków załącznik nr 5 do SWZ Wykonawca składa: a. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr7do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.2 ppkt 4 lit. a SWZ, b. wykazu osoby,posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie(sieci,instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne) lub posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń, który posiada: doświadczenie zawodowe w projektowaniu przy samodzielnym wykonaniu minimum dwóch (2) projektów branży instalacji sanitarnych, dotyczących budowy przydomowych oczyszczalni ścieków sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2 ppkt 4 lit. b SWI.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający celem potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom stawianym przez Zamawiającego żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. Zamawiający żąda dostarczenia środków dowodowych wraz z ofertą w postaci:
1)pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane
przez Komisję Europejską , według procedur określonych w normie PN EN 12566-
3:+A2:2013,
2)Deklaracji Właściwości Użytkowych,
3)Dokumentacji Techniczno-
Ruchowej,instrukcji montażu i eksploatacji,
4)dokumentów, wynikających z przepisów normy
PNEN12566-3:2005+A2:2013 zakresie reakcji na ogień oraz wydzielania substancji
niebezpiecznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1)pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez
Komisję Europejską , według procedur określonych w normie PN EN 12566-
3:+A2:2013,2)Deklaracji Właściwości Użytkowych,3)Dokumentacji Techniczno-
Ruchowej,instrukcji montażu i eksploatacji,4)dokumentów, wynikających z przepisów normy PN EN
12566-3:2005+A2:2013 zakresie reakcji na ogień oraz wydzielania substancji niebezpiecznych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 i w związku z art. 266 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy
dotyczące RODO. 4.Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie wskazanej w rozdziale 10
SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie zł: pięć
tysięcy złotych 00/100),10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących
formach:a)pieniądzu;b)gwarancjach bankowych;c)gwarancjach
ubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na
następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Namysłowie O/Pokój nr
konta: 23 8890 1066 0000 0299 2004 0008z adnotacją „Wadium – Znak sprawy:
SG.III.271.6.2021-Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój10.4
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie
zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania
ofert.10.5 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca
przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej-przed
upływem terminu składania ofert.10.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji
bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być
nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,
sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a.
nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),
gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b. kwotę wadium, c. termin ważności
gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d. zobowiązanie
gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze
żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach
ustawy.10.7 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie
do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.
1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.10.8 Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium
określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W
takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:a. oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji. b.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg
wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. c.
zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o
których mowa w podrozdziale 7SWZ,przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w pkt. 7.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą
spełnienie warunku.9.3Jeżelizostała wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia,Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, cd. Wzór umowy § 18 Zmiany umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dozłożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku lub wniosku dostępnego na miniPortalu UrzęduZamówień Publicznychoraz w systemie ePUAP. Elektroniczna Skrzynka Podawcza:/86frc5f0pl/SkrytkaESP znajdująca się naplatformie ePuap pod adresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rekultywację ziemi przy posesji, usługę glebogryzarką separacyjną- Kędzierzyn-Koźle
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rekultywację ziemi przy posesji, usługę glebogryzarką separacyjną, równanie terenu, położenie trawnika w rolce.Usunięcie drzew owocowych i krzewów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI