Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2021r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2021r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDynów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-08-16
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00132283
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2021r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaklów 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dynow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2021r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812343ab-e87d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022643/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2021r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www. dynow.krosno.lasy.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale 8 SWZ. Uwaga! Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu : miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, lub poczty elektronicznej: dynow@krosno.lasy.gov.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Dynów, e-mail: dynow@krosno.lasy.gov.pl , tel. 16 652 12 29 Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.1.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 419329,14 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 340918,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem 1 części niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowych i naprawie istniejących szlaków zrywkowych, utwardzeniu składów drewna, montażu przepustów, kopaniu rowów oraz odmulaniu rowów, wymianie przepustów, ścinaniu poboczy i wyrównaniu nawierzchni z kruszywa na drogach leśnych w leśnictwach: WYBRZEŻE, DĄBRÓWKA, DYLĄGOWA i PIĄTKOWA

1. Leśnictwo Wybrzeże
1) Szlaki zrywkowe:
a) niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 1100mb x 3m =3300 m2,
b) wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 2500 mb,
c) odmulenie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 100 mb,
d) wykonanie 5 szt. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 8mb,
e) ulepszenie nawierzchni szlaku tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 50 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa grubość warstwy śr. 20cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 150m2,
f) stabilizacja przejazdu z wykonaniem sączka z kamienia technicznego frakcji 100-300mm w ilości 25t.

2) Droga nr inw 210/311 w leśnictwie Wybrzeże
a) montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 10 szt- łącznie 60 mb,
b) odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) 100 mb.

2. Leśnictwo Dąbrówka:
1) Szlaki zrywkowe:
a) niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 500mb x 3m =1500 m2,
b) wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. Długość - 500mb x 3m =1500 m2,
c) wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 620 mb,
d) ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6 szt.) o wymiarach 1,0m x 3,0 m (18 m2) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty,
e) wykonanie dylowanki na długości 20 mb, szerokości 3m.
2) Droga nr inw. 242/243 w leśnictwie Dąbrówka:
a) montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej o długości 6m- 3szt – łącznie 18mb,
b) odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) - 350 mb,
c) wykonanie rowów przydrożnych (z wywiezieniem urobku do 50m) – 150 mb,
d) ścinanie poboczy - średnia grubość do 15 cm szerokości do 1,00 m Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni w stronę skarpy rowu, zgodnie ze spadkiem poprzecznym, materiał z urobku do wywiezienia na odległość do 50 m – 500mb,
e) wykonanie zjazdu z drogi na skład zrywkowy:
– przepust jednootworowy z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6mb,
– ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa grubość warstwy śr. 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 18 m2.

3. Leśnictwo Dylągowa:

1) Szlaki zrywkowe:
a) Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 170mb x 3m =510 m2,
b) Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) o wymiarach 1,0m x 3,0 m (24 m2) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty,
c) Wykonanie 3 przejazdów w postaci dylowanki o długości 30 mb, szerokości 3m. Łącznie 90mb,
2) Droga nr inw. 242/139 w leśnictwie Dylągowa:
a) odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) – 290 mb,
b) wykonanie rowów przydrożnych (z wywiezieniem urobku do 50m) - 50 mb
c) ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (20 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m (45 m2) na zjeździe z drogi na skład,
d) wykonanie 2 zjazdów z drogi na skład i szlak zrywkowy:
– przepust jednootworowy z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6mb,
– ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 4 ton, rozplantowanie kruszywa śr. 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 12 m2.
e) wykonanie 2 zjazdów z drogi na szlaki zrywkowe:
– przepust jednootworowy z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 50 cm i długości 6mb,
– ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 4 ton, rozplantowanie kruszywa śr. 20 cm grubości z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 12 m2,
– ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 4 ton, rozplantowanie kruszywa grubość warstwy śr. 20cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni ok. 12 m2.

3) Droga nr inw. 220/311 w leśnictwie Dylągowa:
a) odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) – 450 mb

4. Leśnictwo Piątkowa

1) Szlaki zrywkowe
a) niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 50mb x 3m =150 m2,
b) wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 50 mb,
c) ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (24 szt.) o wymiarach 1,0m x 3,0 m (72 m2) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty,
d) wykonanie 2 szt. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 8mb.
2) Droga nr inw. 242/241 w leśnictwie Piątkowa
a) odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) – 450 mb
b) ulepszenie nawierzchni drogi i składu drewna w ciągu drogi tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 200 m2.

4.2.5.) Wartość części: 187733,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

44132000-4 - Elementy przepustów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1.Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zmówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2.Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł

W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty (przyjęty Okres Gwarancji powinien być podany w miesiącach). Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: G = długość okresu wydłużenia gwarancji podana w ocenianej ofercie / największa długość okresu wydłużenia gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu x 100 pkt x 0,40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem 2 części niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowych i naprawie istniejących szlaków zrywkowych, utwardzeniu składów drewna, montażu przepustów, kopaniu rowów oraz odmulaniu rowów, wymianie przepustów, ścinaniu poboczy i wyrównaniu nawierzchni z kruszywa na drogach leśnych w leśnictwach: ŻOHATYN, BOROWNICA, SIEDLISKA, ULUCZ, JABŁONICA.

1. Leśnictwo Żohatyn

1) Szlaki zrywkowe:
a) niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 450mb x 3m =1350 m2,
b) odmulenie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 70 mb,
c) ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (20 szt.) o wymiarach 1,0m x 3,0 m (60 m2) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty,
d) stabilizacja przejazdu z wykonaniem sączka z kamienia technicznego frakcji 100-300mm w ilości 35t,
e) ulepszenie nawierzchni składu drewna tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 60 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa w warstwie śr. grubości 20cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem – 185 m2.

2) Droga nr inw. 242/173 w leśnictwie Żohatyn:
a) wykonanie rowów przydrożnych (z wywiezieniem urobku do 50m) - 540 mb,
b) wykonanie 4 zjazdów z drogi na składy i szlaki zrywkowe:
– rozbiórka uszkodzonego przepustu z kręgów betonowych,
– wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6mb,
– ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa śr. grubość warstwy 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 20 m2.

2. Leśnictwo Borownica:
1) Szlaki zrywkowe:
a) niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne. Łączna długość - 50mb x 3m =150 m2,
b) wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 100 mb,
c) ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (8 szt.) w miejscach przejazdów przez nawodnione i nienośne grunty płyty z demontażu – w posiadaniu Inwestora,
d) ulepszenie nawierzchni 3 składów drewna tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm łącznie w ilości 100 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa gubość warstwy śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem – 415 m2,
e) wykonanie 3 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3m o długości łącznie 50mb.
2) Droga nr inw. 242/151 w leśnictwie Borownica.
a) wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) – 1000mb,
b) odmulenie 3 przepustów betonowych śr 50cm długości 6m.

3. Leśnictwo Siedliska

1) Szlaki zrywkowe:
a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr.15 cm pod nawierzchnie z płyt drogowych- 135 m2,
b) ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (30 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m (135 m2) na składzie (wykonanie nawrotki),
c) ulepszenie nawierzchni zjazdów do składu drewna tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 60 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa grubość warstwy śr. 20cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 185m2,

2) Droga nr inw. 242/128 w leśnictwie Siedliska:
a) wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) – 860mb,
b) ścinanie poboczy - średnia grubość do 15 cm szerokości do 1,00 m Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni w stronę skarpy rowu, zgodnie ze spadkiem poprzecznym, materiał z urobku do wywiezienia na odległość do 50 m – 410mb,
c) wykonanie zjazdu z drogi na składy i szlaki zrywkowe:
– rozbiórka uszkodzonego przepustu z kręgów betonowych,
– wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 60 cm i długości 8 mb,
– ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa grubość warstwy śr. 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 18 m2.
d) naprawa przepustu betonowego średnicy 100cm
– wstawienie (dołożenie przy wylocie) kręgów betonowych średnicy 100cm - 2mb,
– wykonanie i zabezpieczenie skarpy przy wylocie przepustu przez wbicie 20 szt. zrzezów wierzbowych śr 8-10cm długości 1,5m w dwóch rzędach i ukształtowania skarpy przez wykonanie i zagęszczenie nasypu – 6 m3.

4. Leśnictwo Ulucz

1) Szlaki zrywkowe:
a) karczowanie pni średnicy 56-75 cm w ilości 10 szt,
b) wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. Długość - 1100mb x 3m =3300 m2,
c) wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 200 mb,
d) ulepszenie nawierzchni szlaku tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 60 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa grubość warstwy śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 240 m2,
e) wykonanie 2 przejazdów w postaci sączków o długości 5m wykonanych z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowach - łącznie 10 mb,
f) wykonanie przejazdu w postaci dylowanki o długości 35 mb, szerokości 3m.

2) Droga nr inw. 220/810 w leśnictwie Ulucz:
a) wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) – 320mb,
b) ścinanie poboczy - średnia grubość do 15 cm szerokości do 1,00 m Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni w stronę skarpy rowu, zgodnie ze spadkiem poprzecznym, materiał z urobku do wywiezienia na odległość do 50 m – 4000 mb,
c) wykonanie zjazdu z drogi na skład drewna:
– wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6 mb,
– ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 18 m2.
d) ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (15 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m (67,5m2) na zjeździe z drogi na skład.

5. Leśnictwo Jabłonica

1) Szlaki zrywkowe
a) wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. Długość - 310mb x 3m =930 m2
b) wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe o łącznej długości 300 mb
c) ulepszenie nawierzchni składu drewna tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 45 ton wraz wykonaniem koryta, rozplantowaniem kruszywa grubość warstwy śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem 185 m2,
d) wykonanie 2 szt. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb,
e) wykonanie dylowanki szerokości 3m o długości 30mb,
f) wykonanie 2 przejazdów w postaci sączków wykonanych z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowach - łącznie 15 mb.

2) Droga nr inw. 220/160 w leśnictwach Siedliska, Ulucz i Jabłonica.
a) wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) – 100mb
b) wykonanie i zabezpieczenie skarpy przy wylocie przepustu przez wbicie 10 szt. zrzezów wierzbowych śr 8-10cm długości 1,5m w 2 ukształtowania skarpy przez wykonanie i zagęszczenie nasypu – 5 m3
c) ścinanie poboczy - średnia grubość do 15 cm szerokości do 1,00 m Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi nawierzchni jezdni w stronę skarpy rowu, zgodnie ze spadkiem poprzecznym, materiał z urobku do wywiezienia na odległość do 50 m – 6000 mb
d) wykonanie zjazdu z drogi na skład drewna:
– wykonanie przepustu jednootworowego z rury HDPE lub PP przepustowej o średnicy 40 cm i długości 6 mb,
– ulepszenie nawierzchni zjazdu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 6 ton, rozplantowanie kruszywa z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 18 m2.

4.2.5.) Wartość części: 231595,47 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

44132000-4 - Elementy przepustów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 20 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.
3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł

W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zadeklarowany w formularzu oferty (przyjęty Okres Gwarancji powinien być podany w miesiącach). Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru: G = długość okresu wydłużenia gwarancji podana w ocenianej ofercie / największa długość okresu wydłużenia gwarancji ze wszystkich ofert podlegających badaniu x 100 pkt x 0,40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
1) W zakresie doświadczenia
Zamawiający stawia warunek, aby Wykonawca posiadał doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. remontu dróg lub szlaków zrywkowych, na łączną wartość brutto minimum:Cześć nr 1 i Część 2 25 000 PLN
Dla Części 1
- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy.
- jedną osobami z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),
- jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki
Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r., poz. 220 z późn. zm.).
Części 2:
- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy.
- jedną osobami z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),
- jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki
Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r., poz. 220 z późn. zm.).

2) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym
W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi maszynami i pojazdami:
Część nr 1
– Spycharka min. 100 KM -1szt.
– Koparka – 1 szt.
– Samochód ciężarowy – 1 szt.
Część nr 2
– Spycharka min. 100 KM -1szt.
– Koparka – 1 szt.
– Samochód ciężarowy – 1 szt.

3. Oceniając zdolność techniczną, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ);
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 1) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 2) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część nr 1 – 1 000,00 zł brutto
Część nr 2 – 2 000,00 zł brutto
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BNPPL Cen.Roz.nr 1 nr rachunku 36 1600 1462 1016 7863 6000 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium zabezpieczenie oferty w postępowaniu SA.270.1.2.2021” część nr ...
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w terminie określonym w ust. 2 lub w formie lub formach określonych w ust. 3, zostanie odrzucona.
12. Zamawiający zwróci wadium wg SWZ
17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, wg SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z zapisami art. 117 ust. 3 pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym celu Wykonawcy przedkładają do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:
1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności:
a) klęskami żywiołowymi, w tym w szczególności epidemią wirusa Sars-Cov-2, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od naturalnych (np. ponadprzeciętne opady deszczu lub śniegu, długotrwała susza, zjawiska nietypowe dla danej strefy klimatycznej);
2) spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:
a) odnalezieniem niewypałów i niewybuchów,
b) stwierdzeniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu);
3) będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w szczególności:
a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,
b) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
4) będących następstwem działania organów administracji, w szczególności takich jak np.:
a) odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
b) wstrzymaniem robót budowlanych przez organy nadzoru;
5) stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń projektu.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1)-5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności oraz skutków, które te okoliczności wywołały.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1) zmiany technologiczne, w szczególności:
a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa
2) Zmiany wskazywane w lit. c będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom.
3) Każda ze wskazywanych w lit. a – c zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony.

3. Pozostałe zmiany:
1) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostepnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję wykonawcy do przeprowadzenia termomodernizacji budynku - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję wykonawcy do przeprowadzenia termomodernizacji budynku mieszkalnego, między innymi: wymianę źródła ciepła na pompę ciepła, modernizację CO i CWU, fotowoltaika, wymiana okien, docieplenie itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI