Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Prószków w 2022 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Prószków w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrószków
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-08-31
  • ZamawiającyPGL LP Nadleśnictwo Prószków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00307081
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Prószków w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: opolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 464 80 22

1.5.8.) Numer faksu: +48 77 464 80 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Prószków w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-780df71e-1d55-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00112072/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Prószków w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-780df71e-1d55-11ed-acbd-46d0480cd9c4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 6.1. Wykonawca dopuszcza sposoby komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:
1) poczty elektronicznej:
proszkow@katowice.lasy.gov.pl;
2) elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP):
/pgl_lp_0224/SkrytkaESP;
3) Platformy e-Zamówienia – instrukcja interaktywna „Komunikacja w postępowaniu” dostępna jest pod adresem
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
6.1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB.
6.2. Za datę przekazania korespondencji za pośrednictwem ePUAP przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Za datę
przekazania korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty
elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.1. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB.
6.2. Za datę przekazania korespondencji za pośrednictwem ePUAP przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Za datę
przekazania korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty
elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ.
6.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
6.4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja odbywa się w języku polskim.
6.5. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w
formularzu oferty.
6.6. Zamawiający nie przewiduje:
1) odstąpienia od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej – art. 65 PZP;
2) użycia narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne – art. 66 PZP;
3) sporządzenia i przedstawienia ofert lub prac konkursowych przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne – art. 69 PZP;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA RODO stanowi załącznik do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA RODO stanowi załącznik do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 290094,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (roboty drogowe) z zakresu przeprowadzenia bieżących napraw,
konserwacji i utrzymania nawierzchni dróg leśnych (dróg gruntowych oraz wzmocnionych kamieniem łamanym) na obszarze
administracyjnym Nadleśnictwa Prószków.
3.2. Prace odbywać się będą na terenach leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie
Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasów Państwowych Nadleśnictwa Prószków; w województwie opolskim, powiaty
opolski, prudnicki, nyski i krapkowicki.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentach:
1) zakres rzeczowy robót wraz z dokumentacją techniczną – załącznik nr 8 do SWZ,
2) przedmiar robót – załącznik nr 8 do SWZ - przedmiar robót traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi
opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 PZP.
3.4. W zakresie niniejszego zamówienia należy (zgodnie z pozycjami przedmiaru) zrealizować:
1) Roboty przygotowawcze;
2) Mechaniczne profilowanie (wraz z częściowym korytowaniem) i zagęszczenie istniejącej konstrukcji drogi;
3) Ułożeniu podbudowy/w-wy z kruszywa naturalnego łamanego frakcji 4/31,5 do 31,5/63,00 w śladzie kolein, ubytków lub
na poszerzeniach;
4) Ścięcie zawyżonych poboczy na szer. 0,5 do 0,75m na długości drogi;
5) Remont przepustów - poprzez wymianę części przelotowych
Profil podłużny wg, istniejącego ukształtowania drogi i terenu w bezpośrednim sąsiedztwie. Roboty remontowe (naprawy
awaryjne) będą wykonywane za pomocą sprzętu mechanicznego przeznaczonego do prac ziemnych i drogowych takich jak:
koparko-ładowarki, rozsciełacza do nawierzchni lub równiarki, walca drogowego (wibracyjny) min. 13 t., środków
transportowych kruszywa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

16.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – brak wymagań;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – brak wymagań;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Warunki, zostaną spełnione, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem
sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 300 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie), co najmniej dwie odrębne roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg w
technologii gruntowej lub kamiennej. Wartość każdej z wymaganych robót – nie może być mniejsza niż 150 000 złotych
brutto. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości
porównywalnej;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 17.1. Podmiotowe środki
dowodowe
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP składane wraz z ofertą tj:
a) wstępne oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – załączniki nr 2 i 3 do SWZ;
b) wstępne oświadczenia każdego podmiotu udostępniającego zasoby – dalej „podmiot” na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art. 266
PZP – załącznik nr 2A i 3A do SWZ – (w przypadku, gdy występują one w postępowaniu);
c) zobowiązanie każdego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów – załącznik 4 do SWZ niestanowiący wiążącego wzoru – (w przypadku, gdy występują one w
postępowaniu);
2) Oświadczenia oraz dokumenty składane na podstawie wezwania z art. 274 ust. 1 PZP Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona tj:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 7 do SWZ.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane - załącznik nr 6 do SWZ. Pięcioletni okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
c) dowodów określających czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w
postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty;
d) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 17.1. Podmiotowe środki
dowodowe
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP składane wraz z ofertą tj:
a) wstępne oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – załączniki nr 2 i 3 do SWZ;
b) wstępne oświadczenia każdego podmiotu udostępniającego zasoby – dalej „podmiot” na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art. 266
PZP – załącznik nr 2A i 3A do SWZ – (w przypadku, gdy występują one w postępowaniu);
c) zobowiązanie każdego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów – załącznik 4 do SWZ niestanowiący wiążącego wzoru – (w przypadku, gdy występują one w
postępowaniu);
2) Oświadczenia oraz dokumenty składane na podstawie wezwania z art. 274 ust. 1 PZP Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona tj:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 7 do SWZ.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane - załącznik nr 6 do SWZ. Pięcioletni okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
c) dowodów określających czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w
postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty;
d) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

22.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
22.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
22.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Ochrony
Środowiska oddział w Opolu nr rachunku: 64 1540 1229 2055 4601 7943 0002 z dopiskiem: „wadium – naprawy dróg 2023
– SA.270.9.2022”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na
rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
22.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach
udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
22.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 22.2. ppkt 2)÷4) należy przekazać
Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi
osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres
związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie
utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o
którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
22.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na
pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
22.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

17.5. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania;
3) dokumenty, o których mowa w pkt 17.1. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia za wyjątkiem:
a) dokumentu wskazanego w pkt 17.1. ppkt 2) lit. b) i c) – składanego przez przynajmniej jednego Wykonawcę
wykazującego doświadczenie;
b) dokumentu wskazanego w pkt 17.1. ppkt 2) lit. d) – składanego wspólnie.
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za
wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla
wszystkich partnerów;
6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
7) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane;
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci
oświadczenia, z którego wynika, jakie zakresy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Zamawiający zaleca złożyć
to oświadczenie w formularzu oferty.
17.6. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ- wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-31 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 10.1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia – instrukcja interaktywna „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępna jest pod adresem https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-31 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający podejmując decyzję o przeprowadzeniu negocjacji, zaprosi do negocjacji 5 Wykonawców, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty wstępne zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartych w SWZ. W przypadku gdy w odpowiedzi na
ogłoszenie o postępowaniu wpłynie mniej niż 5 ofert zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla
wszystkich partnerów;
6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
7) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane;
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci
oświadczenia, z którego wynika, jakie zakresy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Zamawiający zaleca złożyć
to oświadczenie w formularzu oferty.
17.6. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ- wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-31 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-31 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający podejmując decyzję o przeprowadzeniu negocjacji, zaprosi do negocjacji 5 Wykonawców, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty wstępne zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartych w SWZ. W przypadku gdy w odpowiedzi na
ogłoszenie o postępowaniu wpłynie mniej niż 5 ofert zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zapraszamy do udziału.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: p. Marek Jurkiewicz – ref ds. budowlanych i zamówień
publicznych; e- mail: marek.jurkiewicz@katowice.lasy.gov.pl;
Kontakt telefoniczny z osobą uprawnioną możliwy jest od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy) w godzinach 7:00 – 15:00 pod numerem telefonu 696 442 107.
Wszelkie pytania związane z przedmiotem zamówienia składane drogą elektroniczną należy składać zgodnie z instrukcją
zawartą w pkt 6.1. SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej - Lubsza
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie projektu remontu syfonów nr 2,4,11:
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Prószków: Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/378 – „Krapkowianka” – ETAP II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Prószków: Przebudowa Krapkowianki - II etap - zamówienie nr 2
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie projektu remontu syfonów nr 2,4,11:
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI