Usługi geodezyjno – kartograficzne na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi geodezyjno – kartograficzne na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego – 4 zadania częściowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPruszcz Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-05
  • Numer ogłoszenia593637-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593637-N-2019 z dnia 2019-09-05 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim: Usługi geodezyjno – kartograficzne na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego – 4 zadania częściowe
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800138, ul. Powstańców Warszawy   28 , 83-000  Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , e-mail zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.kowr.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kowr.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu składa za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjno – kartograficzne na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego – 4 zadania częściowe
Numer referencyjny: PRU.WOP.260.29.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych na nieruchomościach będących w Zasobie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego. 1.2 Zamówienie zostało podzielone na 4 części – 4 zadania. 1.3 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 71330000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71354300-7
71250000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 180
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
180

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium wyboru ofert, w którym Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Wykonawca nie może zaoferować terminu wykonania dłuższego niż 180 dni kalendarzowych oraz krótszego niż 150 dni dla wszystkich zadań
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami posiadającą/ymi następujące kwalifikacje: a) składając ofertę na część 1, 2 i 3 - zadanie 1, 2 i 3: co najmniej dwiema osobami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 725) w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień b) składając ofertę na zadanie 4: co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 725) w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia zawodowe, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 ze zm.).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, o których mowa w ust 1.2.3 pkt 1) lit. a) i b) części VI SIWZ tj. a) składając ofertę na część 1, 2 i 3 - zadanie 1, 2 i 3: co najmniej dwiema osobami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 725) w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie liczone od dnia uzyskania uprawnień; b) składając ofertę na zadanie 4: co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 725) w zakresie 1 i 2 tj.: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; posiadającą najmniej 3 letnie doświadczenie liczone od dnia uzyskania uprawnień; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1) – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji konieczności przedłużenia terminu wykonania usług w przypadku wykazania się przez Wykonawcę dokumentami urzędowymi lub dokumentami złożonymi w urzędzie, w następujących okolicznościach: a) konieczność pozyskania przez wykonawcę dodatkowych uzgodnień lub decyzji właściwych organów nie przewidzianych w zamówieniu. Przedłużenie terminu następuje na pisemny wniosek Wykonawcy złożony wraz ze sprawozdaniem i harmonogramem wykonanych czynności faktycznych i prawnych w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu wykonania pracy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmujące powiat słupski i lęborski: 1) Podział, wydzielenie cieku wodnego o nazwie „Dopływ z Borzysławia” z działek nr 41/2, 42, 43 o pow. 0,6339 ha, obręb Osowo, gmina Kępice, powiat słupski - ilość działek po podziale – 6; 2) Sporządzenie mapy użytkowania części nieruchomości (częściowo sprzedanej w udziałach) z ustaleniem udziałów w działce nr 139/24 o pow. 0,2370 ha, obręb Słonowice, gmina Kobylnica, powiat słupski. 3) Wznowienie granic działki nr 42/2 o pow. 0,7200 ha, obręb Równo, gmina Główczyce, powiat słupski - ilość punktów do wznowienia – 7. 4) Wznowienie granic działki (paliki) i aktualizacja użytków (poprzez usuniecie z zapisu Br/R IIIb użytku Br) na działce nr 7/14 o pow. 0,3714 ha, obręb Wiszno, gmina Damnica, powiat słupski - ilość punktów do wznowienia – 8. 5) Wznowienie granic działki nr 222/5 o pow.0,3700 ha, obręb Kębłowo Nowowiejskie, gmina Nowa wieś Lęborska, powiat lęborski – ilość punktów do wznowienia – 10. 6) Wznowienie granic działki nr 31/3 o pow.0,0100 ha, obręb Wysoka, gmina Smołdzino, powiat słupski –ilość punktów do wznowienia – 6. 7) Wznowienie granic działki nr 77/10 o pow.1,5404 ha, obręb Cewice, gmina Cewice, powiat lęborski –ilość punktów do wznowienia – 13. 8) Aktualizacja użytków działki nr 50/31 (poprzez usuniecie z zapisu Br/Ps IVb użytku Br) o pow.0,0372 ha, obręb Bydlino, gmina Słupsk, powiat słupski. 9) Aktualizacja użytków działki nr 101/6 (poprzez usuniecie z zapisu Br/R IIIa użytku Br) o pow.0,0624 ha, obręb Dobrzęcino, gmina Kobylnica, powiat słupski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 71354300-7, 71250000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmujące powiat bytowski i człuchowski: 1) Podział (przez potrącenie) działki nr 351/6 o pow. 1,0338 ha, obręb 83/5-Miastko, gmina Miastko, powiat bytowski – ilość działek po podziale – 2. 2) Podział (przez potrącenie) działki nr 132 o pow. 1,7356 ha, obręb Turowo, gmina Miastko, powiat bytowski - ilość działek po podziale – 2. 3) Podział działki nr 645/2 o pow. 0,0906 ha, obręb Dretyń, gmina Miastko, powiat bytowski – ilość działek po podziale - 2. 4) Podział działki nr 352/4 o pow. 1,0168 ha, obręb Łobzowo, gmina Kołczygłowy, powiat bytowski – ilość działek po podziale - 2. 5) Podział (przez potrącenie) działki nr 52/23 o pow. 0,8300 ha, obręb Kiełpin, gmina Człuchów, powiat człuchowski – ilość działek po podziale - 2. 6) Wznowienie granic działki nr 6/8 o pow. 0,4863 ha z działką sąsiednią nr 6/4, obręb Węgorzynko, gmina Miastko, powiat bytowski – szacunkowa ilość punktów do wznowienia - 3. 7) Podział działki nr 38/2 o pow. 0,6159 ha (wydzielenie rowu melioracyjnego) obręb Uniechów , gmina Debrzno, powiat człuchowski – ilość działek po podziale 2. 8) Podział (przez potrącenie) działki nr 132 o pow. 1,7356 ha, obręb 220106_5.0026, Turowo, gmina Miastko – obszar wiejski, powiat bytowski. Ilość działek po podziale - 2. 9) Pomiar i ujawnienie w ewidencji gruntów użytku Lz na ok.2/3 działki nr 391/1 o pow. 5,6078 ha, obręb Gwieździn, gm. Rzeczenica, powiat człuchowski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 71354300-7, 71250000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmujące powiat kwidzyński i tczewski: 1) Podział (przez potrącenie) działki nr 306/7 o pow. 18,6519 ha, obręb Żuławki, gmina Stegna, powiat nowodworski – ilość działek po podziale – 2. 2) Wznowienie granic działki nr 10/8 o pow. 0,1216 ha, obręb Klasztorek, gmina Gardeja, powiat kwidzyński – szacunkowa ilość punktów - 4. 3) Wznowienie granic działki nr 22/6 o pow. 0,7961 ha, obręb Klasztorek, gmina Gardeja, powiat kwidzyński – szacunkowa ilość punktów - 14. 4) Wznowienie granic działki nr 269/5 o pow. 2,0833 ha, obręb Ząbrowo, gmina Stare Pole, powiat malborski – szacunkowa ilość punktów - 12. 5) Podział działki nr 215/23 o pow. 14,1312 ha, obręb Rajkowy, gmina Pelplin-G, powiat tczewski – ilość działek po podziale – 2. 6) Połączenie i podział działek nr 129/1, 129/2, 129/3 o łącznej powierzchni 14,1312 ha, obręb Tymawa, gmina Gniew, powiat tczewski – ilość działek po podziale - 4. 7) Podział działki nr 328/5 o pow. 2,5111 ha, obręb Barłożno, gmina Skórcz, powiat starogardzki – ilość działek po podziale – 2. 8) Podział działki nr 328/18 o pow. 71,4079 ha, obręb Barłożno, gmina Skurcz, powiat starogardzki – ilość działek po podziale – 2. 9) Wydzielenie wody płynącej z działki nr 4/8 o pow. 1,6116 ha, obręb 14, gmina Tczew, powiat tczewski – ilość działek po podziale – 2. 10) Wydzielenie pasa technicznego (przez potrącenie) z działki nr 5/6 o pow. 24,6955 ha, obręb 14, gmina Tczew, powiat Tczewski – ilość działek po podziale – 2. 11) Podział działki nr 20/3 o pow. 0,3979 ha, obręb Przejazdowo, gmina Pruszcz Gdański, powiat gdański – ilość działek po podziale - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 71354300-7, 71250000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: ZADANIE 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmujące powiat wejherowski: 1) Podział działki nr 8/11 o pow. 0,2291 ha, obręb Chynowie, gmina Gniewino, powiat wejherowski – ilość działek po podziale – 2. 2) Aktualizacja użytków gruntowych ( likwidacja użytku – K ) na działce nr 183 o pow. 0,5000 ha, obręb Wyszecino, gmina Luzino, powiat wejherowski. 3) Aktualizacja użytków gruntowych na działce nr 85/15 o pow. 8,3500 ha, obręb Łączyno, gmina Stężyca, powiat kartuski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 71354300-7, 71250000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pruszcz Gdański: Budowa ul. Księdza Marka i fragmentu ul. Fantazego w Pruszczu Gdańskim
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pruszcz Gdański: PRZEBUDOWA ULICY LEŚNEJ ŻUŁAWA - ŻUŁAWKA
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „REMONT WYBRANYCH ULIC NA TERENIE RAD OSIEDLI W BIELSKU-BIAŁEJ” [pakiet 4], z podziałem na 4 części zamówienia, zwane również „Zadaniami”: - ZADANIE nr 1 – Remonty chodników przy ulicach: Młyńskiej, Henryka Siemiradzkiego oraz prof. dr. Mieczysława Michałowicza; - ZADANIE nr 2 – Remont nawierzchni jezdni ul. Sterniczej; - ZADANIE nr 3 – Utwardzenie terenu na działce nr 313/64 - obręb Lipnik przy ul. Osadniczej i na działkach nr 202/115 i 202/237 - obręb Lipnik w rejonie cmentarza przy ul. Ignacego Krasickiego oraz przedłużenie zatoki postojowej przy ul. Młodości w Bielsku-Białej - ZADANIE nr 4 – Budowa ciągu pieszego w obrębie ul. Żywieckiej na działkach nr 880/4 i 1208 - obręb Mikuszowice Krakowskie w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa ciągu pieszego w rejonie ulicy Sokolskiej w Bielsku-Białej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zaprojektowanie i wykonanie systemu łączności alarmowej na autostradzie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI