Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszczółki
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-24
  • ZamawiającyGmina Pszczółki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00147308
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 18

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc8c84ff-cc4a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039259/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5bfc56c3-8a2e-4cde-a7c5-711605154a7d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5bfc56c3-8a2e-4cde-a7c5-711605154a7d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki Urzędu Gminy w Pszczółkach: /2204062/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5bfc56c3-8a2e-4cde-a7c5-711605154a7d
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego
na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem przedmiotowego postępowania – ZPZ.271.1.1.2022.EK/AG.
4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2. adres email.
Szczegółowe informacje w Części I - pkt 8.8. i 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający tj. Gmina Pszczółki z siedzibą: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18 zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Pszczółki z siedzibą: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18 reprezentowana przez Wójta Gminy Pszczółki Macieja Urbanka;
* w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZPZ.271.1.1.2022.EK/AG
pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach
w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład”;
* odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 52 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa PZP”;
* Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa;
* obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
* w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
* posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
*nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.1.2022.EK/AG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skowarcz wraz z modernizacją przepompowni ścieków oraz likwidacja oczyszczalni w Różynach wraz z przyłączeniem sieci do oczyszczalni w Pszczółkach.
1. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skowarcz wraz z modernizacją przepompowni ścieków:
Zadanie obejmuje realizację następującego zakresu: sieć grawitacyjną i tłoczną z rur PVC i PE o długości około L=1477,50 m. Na trasie sieci zaprojektowano budowę studni żelbetowych o średnicy 1200 mm oraz studni żelbetowych o średnicy 1500 mm, wszystkie studnie z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego przejezdnego (D400), budowę przepompowni ścieków P1, P3, P4 oraz studni rewizyjno–odpowietrzającej, żelbetowej o średnicy 1000 mm. Studnie rewizyjne o średnicy komory roboczej 1200mm, 1500mm wykonać bez zwężek i kominów włazowych. Dennice jako elementy monolityczne, z osadzonymi fabrycznie przejściami szczelnymi. Komory robocze studni rewizyjnych winny być wykonane z betonu klasy B45 łączonych pomiędzy sobą i elementem
dna za pomocą odpowiednich uszczelek. Płyta pokrywowa prefabrykowana, wykonana z żelbetu o średnicy większej od zewnętrznej średnicy kręgów, z otworem włazowym o średnicy 600 mm, osadzona na pierścieniu odciążającym (dla studni zlokalizowanych w jezdniach i parkingach – klasy D400). Włazy wykonać bez zamków i zawiasów, bez możliwości wyjęcia korpusu, bez uszczelek wygłuszających, z żeliwa szarego z pokrywą z wypełnieniem betonowym bez wentylacji. Kaskady wykonać wewnątrz studzienek. Włączenie do istniejących studni należy wykonać przy użyciu kształtki przejściowej producenta rur z wewnętrzną uszczelką, zachowując elastyczność uszczelnienia na styku betonowej ściany studni i rury. Otwór należy wykonać wiertnicą. Zabronione jest wykuwanie otworu
w studniach rewizyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.1 i 9.1 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.1 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
2. Likwidacja oczyszczalni w Różynach wraz z przyłączeniem do sieci oczyszczalni
w Pszczółkach
Zakres robót obejmuje m.in. demontaż istniejącego nieczynnego zbiornika oczyszczalni ścieków, budowę przepompowni ścieków oraz sieci grawitacyjnej i tłocznej o długości ok. 2245 m w celu przetłoczenia nieczystości do istniejącej infrastruktury w ul. Łąkowej w Skowarczu. Do wykonania studnie żelbetowe połączone rurami PVC SN8 (typ ciężki) ze ścianką litą i rurami PEHD SDR11 (rury dwuwarstwowe stosowane do przewiertów) z odpowiednimi spadkami a następnie odprowadzane
do istniejącej kanalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.2 i 9.2 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.2 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
Przewidywany termin uzyskania zgód na prowadzenie robót to 01.07.2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pszczółkach (sitopiaskownik, składowanie i przetwarzanie odpadu)
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Pszczółkach.
Realizacja zadania obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót / uzyskanie pozwolenia na budowę, obejmującej wszystkie zakresy robót przewidziane w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU), w tym branża budowlana, drogowa, sanitarna, elektryczna i automatyka, w wersji papierowej w 5 egz. i elektronicznej w 1 egz.;
2) wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót z podziałem na poszczególne branże robót, w wersji papierowej w 2 egz. i elektronicznej w 1 egz.;
3 ) opracowanie Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; w wersji papierowej 2 egz. i w wersji elektronicznej;
4) zgłoszenie robót budowlanych wymagających zgłoszenia;
5) uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych oraz uzgodnień;
6) wykonanie wszelkich prac wynikających z opracowanej na podstawie PFU dokumentacji projektowej z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem;
7) sprawowanie nadzoru autorskiego;
8) wykonanie i złożenie dokumentacji powykonawczej.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania i przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu realizacji umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania projektów i uruchamiania procedur administracyjnych sukcesywnie dla poszczególnych etapów zgodnie
z zaproponowanym i uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem realizacji fazy projektowania.
Wykonawca w planie płatności wykaże oddzielnie kwoty za projektowanie i za realizację robót. Wykonawca będzie uprawniony do otrzymania płatności za projektowanie po uzyskaniu pozwolenia na budowę dla danej części zaprojektowanych robót. Wniosek o płatność częściową może dotyczyć wyłącznie tych części, dla których Wykonawca uzyskał prawomocną decyzje o pozwoleniu na budowę.
Zakres modernizacji będzie obejmował:
1. wykonanie nowego stopnia wstępnego oczyszczania ścieków w oparciu o zintegrowany sitopiaskownik, zlokalizowany w istniejącym budynku. Zakłada się demontaż istniejącego sitopiaskownika i urządzeń towarzyszących. Wykonanie nowych instalacji i sieci doprowadzających i odprowadzających ścieki z sitopiaskownika oraz do kraty ręcznej z zasuwą z napędem elektrycznym, sterowanym na podstawie poziomu ścieków w komorze dopływowej (podwyższony poziom powodować automatyczne otwarcie zasuwy i pracę kraty ręcznej). Dostawę 3 pojemników na piasek
i skratki oraz montaż wymaganej armatury i instalacji technologicznych, sanitarnych, zasilających, oświetlenia i AKPiA.
2. wykorzystanie linii higienizacji/granulacji osadu, jako podstawowy i główny ciąg technologiczny gospodarki osadowej. W ramach zadania należy wykonać zadaszenia w formie wiaty o konstrukcji stalowej, krytej blachą trapezową, częściowo osłoniętą przekryciem żaluzjowym lub równoważnym,
układ magazynowania i transportu wapna, magazyn namiotowy o wymiarach min. 13x6,5m na obecnej szczelnej płycie, montaż układu wagoworkownicy – pakowania do worków BIG-BAG.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w PFU, stanowiącym załącznik nr 8.3 do SWZ, który zakłada m.in.: prace projektowe, roboty budowlane, rozruch i szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi zainstalowanych urządzeń, serwis; Dokumentacja archiwalna przebudowy Oczyszczalni ścieków w Pszczółkach została zamieszczona w załączniku 8.4 i 8.5 do SWZ.
Wykonawca będzie występował z upoważnienia Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych.
Wartość dokumentacji projektowej musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III Budowa zbiornika retencyjnego na wodę pitną w Skowarczu oraz budowa wodociągu Skowarcz-Różyny.
1. Budowa zbiornika retencyjnego na wodę pitną w Skowarczu
Zadanie obejmuje budowę stacji podnoszenia ciśnienia wody wraz ze zbiornikiem retencyjnym wody dedykowanych do obsługi w zakresie dostawy wody w miejscowości Skowarcz.
Zakres zadania obejmuje rozbiórkę istniejącego budynku nieczynnej stacji uzdatniania wody i budowę nowego budynku stacji pomp oraz nadziemnego zbiornika retencyjnego wody o pojemności V= 100 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. rurociągami połączeniowymi wody, drogami i chodnikami wewnętrznymi, ogrodzeniem, instalacjami elektrycznymi. Dostawa wody obiektu projektowanej SPCW prowadzona będzie nadal z UW w Różynach, przez projektowaną równolegle sieć wodociągową przesyłową dostarczającą wodę bezpośrednio z gminnego ujęcia wody w Różynach.
Przyjęty zakres prac budowlanych obejmuje co najmniej następujące roboty:
- demontażowe instalacji technologicznej i elektrycznej w budynku starej, nieczynnej SUW;
- pełny demontaż budynku starej SUW;
- makroniwelację terenu;
- budowę nowego budynku stacji podnoszenia ciśnienia wody;
- wyposażenie budynku SPCW w instalację technologiczną wodociągową i instalację elektryczną zasilającą urządzenia technologiczne, sterowniczą i oświetleniową;
- budowę fundamentu monolitycznego zbiornika retencyjnego wody oraz montaż zbiornika retencyjnego;
- budowę rurociągów technologicznych;
- budowę instalacji kanalizacyjnej, zewnętrznej do odprowadzania ścieków z budynku SUW;
- budowę wewnętrznej drogi dojazdowej wraz z wjazdem z drogi gminnej;
- montaż instalacji sterowania procesem technologicznym i monitoringu;
- demontaż starego i montaż nowego ogrodzenia działki SPCW;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.6 i 9.3 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.3 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
2. Budowa wodociągu Skowarcz-Różyny
Zadanie obejmuje budowę wodociągu o długości łącznej ok. 1855 m. Sieć wodociągową należy wykonać od istniejącej sieci wodociągowej DN160 na dz. nr 249 obręb Skowarcz i na dz. nr 159 obręb Różyny. Sieć wodociągową wykonać z rur PEHD160 SDR11 PN16 w sztangach o długości 1846 m oraz z rur PEHD90 SDR11 PN16 w sztangach o długości 9,0 m i prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową. Połączenie rur i kształtek metodą zgrzewania doczołowego. Podłączenie armatury żeliwnej za pomocą tulei kołnierzowych. Przejście siecią wodociągową w poprzek dróg wykonać w rurach osłonowych Ø 160. W miejscu kolizji z przewodami energetycznymi i telekomunikacyjnymi zamontować rury dwudzielne osłonowe o długości 1,0 m. W miejscu przejścia w poprzek drogi oraz w okolicy przeszkód terenowych ( przepusty, znaki geodezyjne) przewód wodociągowy wykonać bezwykopowo w rurze osłonowej DN 300 PEHD. Wszelkie uzbrojenie i armaturę sieci wodociągowej wykonać z żeliwa sferoidalnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.7 i 9.4 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.4 do SWZ) jest jedynie pomocniczy, a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
Należy uwzględnić możliwość zmiany przebiegu trasy budowanego wodociągu i w takim przypadku Zamawiający uzgodni z wykonawcą dodatkowy termin, niezbędny na wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, o który zostanie wydłużony czas na realizację zadania.
Wykonawca zadania, prowadząc roboty w terenie nieruchomości rolnych (dz. 230/10 w Skowarczu i 162/15 w Różynach), może zająć pas gruntu o szerokości do 10 m wzdłuż granicy działek, po trasie budowanego wodociągu. W związku z faktem, że trasa przechodzi przez grunty rolne, Wykonawca
nie może naruszyć gruntu poza wskazanym powyżej zakresem i rekultywację gruntu, realizowaną poprzez: wykopanie warstwy ziemi urodzajnej i odłożenie jej osobno, następnie wydobycie pozostałej warstwy gruntu, aż do głębokości określonej w dokumentacji projektowej i składowanie jej osobno od ziemi urodzajnej. Po ułożeniu wodociągu i zagęszczeniu gruntu należy zasypać wykop. Najpierw wypełnić wykop warstwą ziemi nieurodzajnej a następnie przywrócić warstwę urodzajną, dbając o niemieszanie obu warstw. Wykonawca robót dołoży wszelkich starań aby zminimalizować oddziaływanie robót do niezbędnego minimum.
Ponadto Wykonawca robót zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego, na minimum 2 tygodnie przed przystąpieniem do prac, o planowanym wejściu w teren. Po zakończeniu robót i przywróceniu pierwotnego stanu gruntów rolnych Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania akceptacji przez właścicieli terenu w formie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i właściciela gruntu.
Przewidywany termin uzyskania zgód na prowadzenie robót to 01.08.2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Budowa wodociągu Żelisławki - Rębielcz
Zakres zadania obejmuje budowę połączenia wodociągowego między Rębielczem a Żelisławkami.
Sieć zostanie wykonana z rur PE100-Ø 90x5,4mm, SDR17, PN10 oraz PEHD Ø160 SN12 (rury stosowane do przewiertów). Całkowita długość wodociągu wynosi 949,00 mb. Sieci będą układane przeważnie na głębokości 1,70 m od powierzchni gruntu do osi rurociągu za wyjątkiem przegłębień wynikających z ukształtowania terenu (skarpy, rowy, drogi itp.).
Zakres:
Sieć wodociągowa z rur PE100-Ø 90x5,4mm, SDR17, PN10 L = 949,00 mb.
Dwa włączenia do istniejącej sieci wodociągowej w80 w drodze za pomocą trójników równoprzelotowych 90/90/90 + zasuwy odcinające dn80 zlicowane z drogą i obudowane opaską.
Uzbrojenie sieci stanowią:
2 x zasuwa żeliwna kołnierzowa DN 80 mm
2 x trójniki równoprzelotowy PE Ø 160/160/160 mm
3 x hydrant p.poż żeliwny dn 80 mm nadziemny
W zakresie zadania jest odcinek sieci wodociągowej z PE o średnicy 90mm i długości 82,0 m w istniejącej rurze ochronnej w pasie drogowym drogi krajowej nr A1 w miejscowości Rębielcz od km 10+945m, nr działki ewidencyjnej i obręb dz.nr 138/9, 138/7 obręb 0004 Rębielcz gm. Pszczółki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.8 i 9.5 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.5 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
Przewidywany termin uzyskania zgód na prowadzenie robót to 01.08.2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V Budowa instalacji PV na terenie SUW w Pszczółkach oraz na terenie Oczyszczalni ścieków w Pszczółkach
1. Budowa instalacji PV na terenie SUW w Pszczółkach
Zadanie obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 33,6 kW na terenie Hydroforni w Pszczółkach, na działkach nr 373/7 i 404/3, zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 8.9 do SWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 9.6
do SWZ). Załączony przedmiar (załącznik nr 10.6 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
2. Budowa instalacji PV na terenie Oczyszczalni ścieków w Pszczółkach
Zadanie obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,6 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Pszczółkach, na działce nr 265/2, zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 8.10 do SWZ)
i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 9.7 do SWZ). Załączony przedmiar (załącznik nr 10.7 do SWZ) jest jedynie pomocniczy, a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej:
Część I - na wartość co najmniej 2.700.000,00 zł;
Część II - na wartość co najmniej 1.500.000,00 zł;
Część III – na wartość co najmniej 1.500.000,00 zł;
Część IV – na wartość co najmniej 170.000,00 zł;
Część V - na wartość co najmniej 450.000,00 zł.
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni z dnia poprzedzającego dzień składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie:
Część I – minimum dwóch zadań polegających na budowie kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 2.000 mb wraz z minimum 3 przepompowniami ścieków;
Część II - minimum dwóch zadań polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej z uzyskaniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót / uzyskanie pozwolenia na budowę modernizacji oczyszczalni ścieków o wydajności 1450 m3/dobę w zakresie mechanicznego podczyszczania ścieków, składowania i przetwarzania osadu na produkt;
Część III – minimum dwóch zadań polegających na budowie zbiornika retencyjnego na wodę pitną o pojemności minimum 100 m3 i minimum 2 zadań polegających na budowie wodociągu o długości nie mniejszej niż 1.500 mb;
Część IV – minimum dwóch zadań polegających na budowie wodociągu o długości nie mniejszej niż 900 mb;
Część V - minimum dwóch zadań polegających na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 30,0 kW;
b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do:
Część I - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
Część II - projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadanie technologa posiadającego co najmniej 3- letnie doświadczenie przy prowadzeniu prac modernizacyjnych oczyszczalni ścieków o wydajności min. 1450 m3/dobę;
Część III – kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
Część IV – kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
Część V - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220);
* uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ;
4) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający ustala wadium w wysokości:
Część I – 40.000,00 zł;
Część II – 20.000,00 zł;
Część III – 20.000,00 zł;
Część IV – 2.500,00 zł;
Część V – 6.500,00 zł.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 8337 0001 0000 0286 2000 0019 w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach, z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA PSZCZÓŁKI;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja):
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r., przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w okolicznościach wskazanych w Części III SWZ - § 14.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5bfc56c3-8a2e-4cde-a7c5-711605154a7d

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc- Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Remont dróg na terenie gminy Wola Krzysztoporska”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pszczółki: Remonty nawierzchni dróg gminnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa chodnika w m. Dzierzążenko
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Remont dróg na terenie gminy Wola Krzysztoporska”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI