„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuczępy
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-21
  • ZamawiającyGmina Tuczępy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00074964
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuczępy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuczępy 35

1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413533135

1.5.8.) Numer faksu: 413533135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczepy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7310329d-9a38-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015205/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: II. Adres strony internetowej, na której udostępniane jest SWZ z załącznikami oraz będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem
o udzielenie zamówienia;
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Na wskazanej stronie będą umieszczane także zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Wszystkie dokumenty będą również dostępne na Biuletynie Informacji Publicznej – BIP (zakładka: zamówienia publiczne/2022 rok): http://http://tuczepy.biuletyn.net
Adres skrzynki EPUAP Zamawiającego:
e- mail: urzad@tuczepy.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pan danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Tuczępy tel. 41/ 3533135 e-mail: urzad@tuczepy.pl inspektorem ochrony danych osobowych w jest Pani/Pan Dariusz Kozłowski mail: dariusz.kozlowski@cbi24.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO: prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.I.271.1.PZP.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w ramach zadania: pn.: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków w miejscowości Niziny o przepustowości Qdśr = 120 m3/d, w skład której wchodzić będą linie oczyszczania mechanicznego i biologicznego ścieków oraz linia przyjmowania osadów dowożonych i ich przeróbki oraz unieszkodliwiania osadów ściekowych powstających w trakcie procesu oczyszczania ścieków oraz budowę sieci kanalizacyjnej z przyłączami i podłączeniem jej do tej oczyszczalni.
Zakres robót obejmuje wszelkie usługi i roboty związane z przygotowaniem terenu, wykonaniem
i wyposażeniem obiektów, wykonaniem połączeń technologicznych i sieci zewnętrznych, dostarczeniem niezbędnych mediów, zapewnieniem niezbędnej komunikacji oraz ukształtowaniem terenu. , tj.:
• prace przedprojektowe,
• projektowanie,
• prace budowlano-montażowe,
• szkolenie personelu Zamawiającego,
• dostarczenie kompletnego wyposażenia BHP i p.poż.,
• przeprowadzenie rozruchu technologicznego,
• przeprowadzenie prób końcowych i osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno — technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w PFU
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie,
• ubezpieczenie całego zadania na etapie projektowania i budowy.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego, zaktualizowanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, wykonanie robót łącznie z rozruchem i uruchomieniem eksploatacji w oparciu o te projekty i dokumenty stanowiące Kontrakt oraz dokumentację powykonawczą wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik do SWZ zatytułowany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składający się m.in z Programu Funkcjonalno – Użytkowego, Opisu Sposobu Przygotowania Dokumentacji Projektowej oraz pozostałe szczegółowe założenia Opis Przedmiotu Zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1 cena brutto – waga 60 %
2 okres gwarancji – waga 40 %

3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”,

Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w Roz. XIX pkt 1 i 2 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej

Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w Roz. XIX pkt. 2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany okres gwarancji w następujący sposób:
a) Okres gwarancji 36 m-cy – 0 pkt,
b) Okres gwarancji 48 m-ce – 20 pkt,
c) Okres gwarancji 60 m-ce – 30 pkt,
d) Okres gwarancji 72 m-cy – 40 pkt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania

48151000-1 - Komputerowy system sterujący

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru i dozoru podczas realizacji projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pw ramach zadania pn.: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”.
Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami budowlanymi oraz wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą co najmniej 5-cioletnie (od uzyskania uprawnień) doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacji o sposobie dysponowania tą osobą,
- konstrukcyjno-budowlanej –bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą co najmniej 5-cioletnie (od uzyskania uprawnień) doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacji o sposobie dysponowania tą osobą.
XV. Sposób oraz termin składania ofert ( zapisy wspólne dla Części I i Części II):

1. Oferty należy składać na zasadach opisanych w ust. X SWZ.
2. Oferty należy składać w terminie do dnia 21.03.2022 r., do godziny 10:00.

XVI. Termin otwarcia ofert (zapisy wspólne dla Części I i Części II) :
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.03.2022r., o godzinie 11:00.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi wagami przy ocenie poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium Cena (C) – 60 pkt
2) Kryterium Liczba wizyt na budowie (L) – 40 pkt
3) Ocena wg kryteriów wskazanych w pkt 1 i 2:
Łączna liczba punktów (P) = suma punktów (C) i (L), zostanie przeprowadzona w następujący sposób:

I Punkty przyznane za kryterium cena liczone będą następująco:

Kryterium cena C=(CN/CB)*60%,

gdzie:
C - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
CN – Najniższa cena oferty;
CB – Cena badanej oferty;

II Opis sposobu obliczania kryterium - Liczba wizyt na budowie podczas robót budowlanych.

Kryterium Liczba wizyt na budowie podczas robot budowlanych (L): L=(przyznana pkt wg Lw)
• (Lw) Wizyty na budowie w każdym dniu, w którym wykonywane są roboty budowlane (przy założeniu, ze wykonywane są w każdy roboczy dzień tygodnia ) – 4 wizyt w tygodniu – 40 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych – 3 wizyty w każdym tygodniu – 30 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych – 2 wizyty w każdym tygodniu – 20 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych – 1 wizyty w każdym tygodniu (obowiązkowo) – 0 pkt

Oferta zawierająca propozycję 1 wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych zostanie odrzucona jako treść oferty niezgodna z treścią dokumentacji przetargowej.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania 40.
Wizyty będą potwierdzane wpisem obecności w rejestrze znajdującym się w siedzibie Zamawiającego.

Łączna liczba punktów (P): P=C+L. Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się ofertę z największą liczbą punktów. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania 100. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Celem spełniania warunku udziału Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane lub budowle z zakresu budownictwa wodno-melioracyjnego, kanalizacji sanitarnych, oczyszczalni ścieków tj. minimum jednej roboty o wartości przynajmniej 7 000 000,00 zł brutto.

Ocena warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
- oświadczenie o grupie kapitałowej,
- informacja z KRS

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- pełnomocnictwo , jeśli wymagane,
- wykaz robót budowlanych,
- zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli konieczne,
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nd

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nd

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.


Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielnie zaliczek dla Wykonawcy na poczet realizacji zadania. Zaliczki będą wypłacane zgodnie z zasadami Wstępnej promesy w zakresie dofinansowania inwestycji. Szczegóły określa projekt wzór umowy, który stanowi załącznik do SWZ, ogłoszenia.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie. szczegóły opisane w projekcie wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ, ogłoszenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta składa jest drogą elektroniczną, za pośrednictwem strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców których zaprosi do negocjacji.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I – roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Część II – usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego.
Zamówienie zostało podzielone na części.
Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną z wybranych części. Złożenie oferty na dwie części przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie tych ofert.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje brygady do dociepleń
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub brygady do dociepleń. Proszę dzwonić. Prace na terenie woj.śląskiego i świętokrzyskiego. Budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Wymagane doświadczenie. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI