„Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych” - POSTĘPOWANIE II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych” - POSTĘPOWANIE II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-11
  • ZamawiającyGMINA DZIERŻONIÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych” - POSTĘPOWANIE II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERŻONIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PIASTOWSKA 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 832 56 95

1.5.8.) Numer faksu: 74 832 56 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych” - POSTĘPOWANIE II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa554bee-1f89-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001082/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji następuje elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę
wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na
Platformę. Ogólne zasady korzystania z Platformy zostały określone w SWZ. Zamawiający określa
niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w
txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,
gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018r., informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Dzierżoniów,
ul. Piastowska 1, 58 – 200 Dzierżoniów, Tel. 74/8235695
2) Z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez adres poczty
elektronicznej: iod@ug.dzierzoniow.pl lub pisemnie (na adres siedziby Urzędu).
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Tuszyn droga
dojazdowa do gruntów rolnych” znak sprawy: IR.271.33.2021 prowadzonym
w trybie podstawowym.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień
publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie krótszy niż 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku projektów z udziałem środków UE
okres przechowywania obejmuje cały okres trwałości projektu;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.33.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanych na działkach: 15, 40, 43, 376, 380, 384, obręb 0004, Tuszyn, gmina Dzierżoniów (odcinek 900,85 m).
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają postanowienia SWZ oraz:
a) Projekt budowlany i projekt wykonawczy oraz informacja BIOZ wraz z zaświadczeniem
o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu nr BA.6743.2.76.2021 z dnia 20 sierpnia 2021r.
c) Projekt umowy;
d) Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy.
e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
f) Projekt stałej organizacji ruchu;
g) Projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót
3) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do:
a) urządzenia terenu budowy, wykonania podłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowanie terenu budowy oraz oznakowanie drogi na podstawie zatwierdzonej organizacji ruchu na czas budowy oraz stałej organizacji ruchu,
c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanego elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
d) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących
i elementów zagospodarowania terenu,
e) wycinki wszystkich drzew i krzewów kolidujących z planowanymi robotami oraz uzyskanie wymaganych w tym zakresie zgód i pozwoleń,
f) wykonania badań, prób, jak również wykonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
g) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie pasa drogowego, bieżącą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną
(3 egzemplarze)
h) zabezpieczenia i wznowienia istniejącej osnowy geodezyjnej narażonej na zniszczenie lub uszkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową,
i) zabezpieczenia i wznowienia istniejących punktów granicznych narażonych na zniszczenie lub szkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową,
j) dokonania uzgodnień, zgłoszeń, oraz uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym protokołów odbioru urządzeń wodociągowych, gazowych i pozostałych (o ile istnieją),
k) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
l) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje plan BIOZ o ile zaistnieje taka potrzeba,
m) doprowadzeniem do porządku działek sąsiednich wraz z uzyskaniem potwierdzenia od właścicieli nieruchomości o doprowadzeniu ich do należytego stanu,
n) regulacja wszelkich urządzeń obcych w pasie realizowanej drogi w przypadku ich wystąpienia, w uzgodnieniu z właścicielem/zarządcą urządzeń, protokolarnego ich przejęcia oraz zwrotnego przekazania,
o) naprawienia urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac,
z tym, że koszt ich naprawy ponosi Wykonawca
p) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
r) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w tym umożliwienie przejazdu i dojazdu do posesji mieszkańcom oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
s) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu Umowy odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji mas ziemnych i odpadów w cenie ryczałtowej,
t) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
u) zamontowanie w miejscu wykonania robót tablicy informacyjnej wg wskazań Zamawiającego – tablicę informacyjną dostarczy Zamawiający,
w) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny - jeden egzemplarz), obejmujący w szczególności: dokumentację powykonawczą
z naniesionymi zmianami, wynikami prób i badań, pomiarów, inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą
o wyrobach budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena ofertowa – 60% - 60 punków
b) Gwarancja – 40% - 40 punktów
2) Cena ofertowa - A(x)
a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 60 otrzyma najniższa cena ofertowa wśród cen zawartych w ofertach Wykonawcy
b) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą wg następującego wzoru:
Cn
A(x) = ---------- x 60
C(x)
gdzie :
A(x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium ceny za wykonanie zamówienia
Cn - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach Wykonawców
C(x) – cena brutto zawarta w ofercie „x”
3) Gwarancja – G(x)
Przyjmuje się, że gwarancja na roboty budowlane udzielona na okres :
- 36 miesięcy, otrzyma 0 punktów
- 42 miesiące, otrzyma 20 punktów
- 48 miesięcy, otrzyma 25 punkty
- 54 miesięcy, otrzyma 30 punkty
- 60 miesięcy, otrzyma 40 punktów
4) Łączna cena oferty:
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów za sumę wszystkich kryteriów wg wzoru:
W(x) = A(x) + G(x) , gdzie :
W(x) – suma punktów jakie otrzyma oferta „x”
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za cenę ofertową
G(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium „gwarancja”
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, niniejszej SWZ oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, tj. otrzyma najwyższą ilość punktów.
Gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny oraz gwarancji i nie będzie możliwe wybranie oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zastosuje dyspozycje wynikające z art. 248 ustawy Pzp.
6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7) Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona (art. 223 ustawy Pzp).
8) Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym
w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o dł. nie mniejszej niż 1,5 km każda.
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował minimum 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
3) Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję
w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2020r., poz. 220 ze zm.).
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku takim, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem
kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
2) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). a) Formularz ofertowy -
sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. b) Zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby . Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. Oświadczenie
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. Zastrzeżenie
tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.
2) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie nr 91 9527 0007 0039 4457 2000 0008.
4) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2) lit. b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej razem z ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni
zobowiązaniu do złożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale
XXII pkt. 3) niniejszej specyfikacji.
2) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:
a) Zamawiający zgodnie z art. 58 ustawy Pzp, może żądać umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców przed podpisaniem umowy,
b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ – projekt
umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w § 14 i dotyczą m.in.: zmiany terminu
wykonania umowy, Zmiany zakresu rzeczowego robót budowlanych; Zmiany warunków
płatności; Zmiany wysokości wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający nie przewiduje organizowania dla wykonawców wizji lokalnej. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej, ani sprawdzenia dokumentów dostępnych na miejscu u Zmawiającego.
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on
w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
4) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Na danym odcinku drogi, mogą być wykonywane wszystkie objęte przedmiotem zamówienia rodzaje prac, tj. równanie, profilowanie i utwardzenie, wbudowanie tłucznia, rozbudowa wodociągu i kanalizacji saniatarnej. Podział zamówienia pod względem rodzajów prac spowodowałby konieczność wprowadzenia na plac budowy kilku wykonawców, co przy stosunkowo małym zakresie prac utrudniłoby efektywne i szybkie wykonanie zamówienia.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
8) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
9) Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
10) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
11) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób,
o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI