Termomodernizacja elewacji budynku położonego przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecini

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja elewacji budynku położonego przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-05-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-17
  • Numer ogłoszenia546178-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546178-N-2018 z dnia 2018-04-17 r.

Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o.: Termomodernizacja elewacji budynku położonego przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 32113982100000, ul. ul. Czesława  9 , 71804   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 421 63 23, e-mail aczerkawska@niol.szczecin.pl, faks 91 421 63 20.
Adres strony internetowej (URL): www.niol.szczecin.pl
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
-

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.niol.szczecin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
-

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
-

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
-
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga, aby oferta była złożona w formie pisemnej.
Adres:
Nieruchomości i Opłaty Lokalne spółka z o.o., ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, pok. 24 - sekretariat.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
-
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja elewacji budynku położonego przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecinie
Numer referencyjny: NiOL/ZP/8/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
-
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
-


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: - termomodernizację elewacji, - prace malarskie, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych. Warunki realizacji zamówienia: 1. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) dostarczenie zamawiającemu w dniu podpisania umowy: a) oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy przez osobę wskazaną w ofercie, b) uwierzytelnionych kopii zaświadczeń właściwych izb samorządu zawodowego potwierdzają-cych wpis ww. osoby na listę członków danej izby oraz uwierzytelnionych kopii uprawnień budowlanych, c) harmonogramu rzeczowo-finansowego, uwzględniającego, iż data rozpoczęcia robót nastąpi z dniem przekazania terenu budowy, celem zatwierdzenia przez zamawiającego. Harmonogram musi być sporządzony przy założeniu, iż jednostką rozliczeniową jest tydzień. Nie przedłożenie harmonogramu w wyżej wskazanym terminie spowoduje iż zamawiający:  uzna, że wykonawca uchyla się od podpisania umowy, a zatem zamawiający zatrzyma wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy Prawo zamówień publicznych,  wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych, złożonych w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 94 ust. 3 przywołanej powyżej ustawy; 2) protokolarne przejęcie od zamawiającego terenu robót budowlanych; 3) realizowanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, poprzez odpowiednio wykwalifikowaną załogę, posiadającą niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie w zakresie powierzonych jej robót; 4) wykonywanie prac zgodnie z dokumentacją techniczną, postanowieniami umowy, przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, normami oraz wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami powstałymi na skutek poczynionych uzgodnień; 5) stosowanie wyłącznie wyrobów i materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do używania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym spełniających wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o Wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 nr 92 poz. 881 ze zm.); 6) uzgadnianie z zamawiającym rodzajów materiałów przed ich zastosowaniem i montażem; 7) przeprowadzanie na własny koszt wszelkich, wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów, a także sporządzanie wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji itp. oraz przekazanie ich zamawiającemu (protokoły badań, sprawdzeń i pomiarów muszą być zakończone wynikiem pozytywnym); 8) wykonanie, w celu zrealizowania i oddania przedmiotu umowy, wszelkich innych robót podstawowych, pomocniczych i towarzyszących; 9) zgłaszanie zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz umożliwienie ich odbioru; 10) oznaczenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, terenu robót budowlach (odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie miejsca realizacji robót oraz stref niebezpiecznych); 11) zorganizowanie zaplecza robót i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb – zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi w tym zakresie uzgodnieniami; 12) zapewnienie warunków bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej (prowadzenie robót budowlanych musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i ppoż.), 13) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym; 14) zabezpieczenie mienia zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach i na terenie, gdzie prowadzone są roboty (wykonawca odpowiadał będzie za jego ewentualną utratę, zniszczenie lub uszkodzenie); 15) prowadzenie na bieżąco i przechowywanie następujących dokumentów w formie zgodnej z art. 3 pkt 13 i art. 46 ustawy Prawo budowlane: a) dziennika budowy, b) protokołów odbioru robót, c) zgłoszenia zamawiającemu odbioru robót, 16) usuwanie na bieżąco, na koszt własny, z terenu robót wszelkich odpadów, śmieci i innych zbędnych materiałów oraz urządzeń; 17) codzienne porządkowanie obiektu po zakończeniu robót do stopnia umożliwiającego normalne jego funkcjonowanie; każdy udokumentowany przypadek pozostawienia nieuporządkowanego terenu robót skutkował będzie naliczeniem kary umownej; 18) usunięcie po zakończeniu robót, na własny koszt, poza teren robót budowlanych wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp. oraz pozostawienia całego terenu robót w stanie uporządkowanym i odtworzenie ewentualnych uszkodzeń; 19) sukcesywne, w trakcie realizacji robót, wywożenie i utylizacja wszelkich pozostałości budowlanych; 20) przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących gospodarki odpadami, z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego. Wszelkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach realizacji przedmiotu umowy robót, wymagające wywozu, np. robót rozbiórkowych ziemnych stanowią własność wykonawcy, będącego wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli jest to niemożliwe z przyczyn technologicznych bądź nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zamawiającemu sposób zagospodarowania tych odpadów, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy; 21) zwrócenie zamawiającemu oraz przetransportowanie do wskazanego miejsca zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej – po stwierdzeniu możliwości ponownego jej wykorzystania, potwierdzonej notatką z oględzin; 22) uczestnictwo w spotkaniach konsultacyjnych, które odbywać się będą w dni robocze, poprzez oddelegowanie kierownika budowy oraz osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy; 23) prowadzenie na bieżąco pisemnej listy zawierającej aktualny wykaz osób przewidzianych do wykonania robót po jego stronie. Lista ta w każdym czasie będzie dostępna u kierownika budowy i udostępniana na każde żądanie przedstawiciela zamawiającego; 24) dostarczenie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej (1 egzemplarz) i elektronicznej na pendrive (1 egzemplarz) najpóźniej do dnia przystąpienia do podpisania protokołu końcowego odbioru robót, zawierającej ponumerowane, opisane, posegregowane i spięte w skoroszyty niezbędne dokumenty. Dokumentacja powykonawcza winna zawierać co najmniej nw. elementy: • deklaracje zgodności lub inne dokumenty dopuszczające wyrób do obrotu na terenie RP, • protokoły badań i sprawdzeń, • protokół z przeszkolenia pracownika użytkownika w zakresie eksploatacji wbudowanych urządzeń i systemów (o ile zachodzi taka potrzeba), • inne dokumenty wymagane prawem budowlanym, • oświadczenie kierownika budowy, • dziennik budowy; 2. Wykonawca nie ma prawa przenoszenia praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich bez zgody zamawiającego wyrażonej na piśmie. 3. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane, przy czym zmiana tej osoby w stosunku do wykazu zawartego w ofercie (na druku stanowiącym Załącznik nr 10), a także w trakcie trwania budowy wymaga każdorazowej akceptacji i zatwierdzenia przez zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę/ów osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty w zakresie montażu izolacji, - roboty tynkarskie. 5. Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 4, powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Na każde wezwanie zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu wykonawca zobowiązuje się przedstawić zamawiającemu dowód zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 4, w postaci oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: a) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, b) datę złożenia oświadczenia, c) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz d) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy i podwykonawcy; 7. Wykonawca musi również prowadzić na bieżąco listę zawierającą wykaz osób przewidzianych do wykonania robót. Lista ta, w każdym czasie, będzie dostępna u kierownika budowy i udostępniana na każde żądanie zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45321000-3
45421000-4
45440000-3
45450000-6
45311000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
-
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 150
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: -
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek w sytuacji, gdy wykonawca złoży dokument potwierdzający, iż jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 900.000,00 PLN (dotyczy jednego i wszystkich zdarzeń). W przypadku upływu ważności dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie, przed realizacją zamówienia wykonawca zobowiązuje się do odnowienia tego dokumentu na tych samych warunkach oraz przedłożenia zamawiającemu do wglądu oryginału odnowionego ubezpieczenia w terminie do 7 dni od daty jego zawarcia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna, iż wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe w zakresie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu prac termomodernizacyjnych o następujących wartościach: • dla jednej roboty budowlanej wartość brutto nie mniejsza niż 500.000,00 PLN, • dla drugiej roboty budowlanej wartość brutto nie mniejsza niż 350.000.00 PLN. Każda wykazana robota budowlana musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu (musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). W przypadku składania oferty przez podmiot, który zdobył doświadczenie jako podmiot wspólnie realizujący zamówienie (np. członek konsorcjum), warunek doświadczenia zostanie uznany za spełniony jedynie wtedy, gdy roboty budowlane o wymaganym zakresie i wartości faktycznie zostały zrealizowane przez ten podmiot. Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż „doświadczenie” nie podlega sumowaniu, tj. realizacją wymaganej ilości robót musi wykazać się wykonawca składający ofertę albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum (warunek „doświadczenie” nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum będą spełniać go łącznie, ale żaden nie wykona wymaganej ilości robót samodzielnie). b) dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą na stanowisku: kierownik budowy w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2017 r. poz. 1332). Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 900.000,00 PLN (dotyczy jednego i wszystkich zdarzeń). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie. b) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden, wspólny wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, zgodnie z postanowieniami pkt. 3 Rozdziału I SIWZ (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden, wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także powyższe oświadczenie dotyczące tych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z treścią pkt. 3 Rozdziału V SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) odpowiednie pełnomocnictwa – tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1). Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, wykonawca składa oświadczenie (przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nieruchomości i Opłaty Lokalne spółka z o.o. ul Czesława 9, 71-504 Szczecin nr 36 1020 4795 0000 9702 0259 2996 z dopiskiem: „wadium w przetargu nieograniczonym na termomodernizację elewacji budynku położonego przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecinie”, 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 4. Oferta wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium, zostanie przez zamawiającego odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 20,00
płatności częściowe 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na zmianie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia; 3) sposobu spełnienia świadczenia; 4) osoby, o której mowa w § 4 ust 2 umowy - kierownika budowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie azbestu - Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę usunięcie azbestu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI