Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-20
  • ZamawiającyGMINA - MIASTO PŁOCK
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00309808
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f460887-0869-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065041/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.39 Termomodernizacja budynku dydaktycznego z łącznikiem Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowa 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/922753

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/922753

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:
a) Platforma, dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/922753
i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stronie postępowania).
Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformie został podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
6. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji podpisów.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami Działu III Projektowane postanowienia umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.51.2024/AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji dachu, ścian budynku dydaktycznego oraz łącznika (segment A), wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy ~ 30 kWp i instalacji kompensacji mocy biernej wraz z uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej od właściwego operatora systemu dystrybucji (OSD), wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym (Zakres opcjonalny Opcja I) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej .

2. Przedmiot zamówienia:
Zakres minimalny (podstawowy) obejmuje wykonanie w ww. obiekcie:
1) sporządzenie uproszczonej inwentaryzacji dendrologicznej i zabezpieczenia wszystkich form zieleni rosnących na terenie robót,
2) roboty przygotowawcze, w tym zabezpieczenie drzew i krzewów oraz terenu,
3) termomodernizacja dachu, ścian budynku dydaktycznego oraz łącznika na podstawie projektu z 2014 r. oraz aktualizacji dokumentacji projektowej z 2017 roku,
4) wymiana okien oraz montażem żaluzji zewnętrznych,
5) wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp i instalacją kompensacji mocy biernej,
6) wykonanie instalacji odgromowej oraz uziomów,
7) uporządkowanie terenu,
8) sporządzenie Świadectwo charakterystyki energetycznej dla części dydaktycznej, łącznika oraz sali gimnastycznej.

Zakres opcjonalny (Opcja I) obejmuje wykonanie w ww. obiekcie:
1) wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynku dydaktycznego wraz z łącznikiem,
2) wykonanie instalacji zasilania 2 central wentylacyjnych członu kuchennego,
3) wymiana węzła cieplnego,
4) montaż automatyki węzła cieplnego,

UWAGA:
Realizacja przedmiotu zamówienia według Opcja I jest uzależniony od środków finansowych jakie Zamawiający będzie mógł przeznaczyć docelowo na realizację ww. zakresu.
Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie wynikającym z Opcji I nastąpi po uzyskaniu pisemnej informacji od Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, tj. technologicznie uzasadnionym i umożliwiającym realizację w terminie umownym do dnia 29 sierpnia 2024 roku. Zamawiający przedmiotową informacje przekaże w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres opcjonalny (Opcja I):
1) wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynku dydaktycznego oraz łącznika,
2) wykonanie instalacji zasilania 2 central wentylacyjnych członu kuchennego,
3) wymiana węzła cieplnego,
4) montaż automatyki węzła cieplnego,
w tym, na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 2 pkt 1 lit. c, e, f Działu III Projektowanych postanowień umowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z opisanego w §1 prawa opcji - zakresu opcjonalnego (Opcja I), w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji (Opcja I) w przypadku posiadania środków finansowych na realizację Zakresu opcjonalnego (Opcja I), tj. w przypadku zabezpieczenia odpowiednich środków własnych w budżecie miasta Płocka lub uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych. O skorzystaniu z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej i będzie to równoznaczne ze złożeniem przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z zakresu opcjonalnego (Opcja I), w zakresie określonym w oświadczeniu Zamawiającego i Umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga, aby:
4.1) Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
a) 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji budynku o kubaturze nie mniejszej niż 8.000 m³, lub 2 roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 8.000 m³,
b) 1 robotę budowlaną polegającą na modernizacji/wymianie instalacji c.o. w budynku o kubaturze nie mniejszej niż 8.000 m³, lub 2 roboty budowlane polegające na modernizacji/wymianie instalacji c.o. w budynku o kubaturze nie mniejszej niż 8.000 m³.

4.2) Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego minimum:
a) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy,
b) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń*, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika robót branży sanitarnej,
c) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika robót branży elektrycznej.
d) jedną osobę, do opracowania Projektu ochrony zieleni, uproszczonej inwentaryzacji dendrologicznej i zabezpieczenia wszystkich form zieleni rosnących na terenie, która posiada udokumentowane doświadczenie w realizacji analogicznych prac i legitymuje się wykształceniem kierunkowym:
- 1 rok doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
- 2 lata doświadczenia zawodowego dla osób: absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo, technik architektury krajobrazu, absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia,
- 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty dołączane do oferty:
1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi,
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/,
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4 do SWZ /jeżeli dotyczy/,
5) Potwierdzenie wniesienia wadium jeżeli jest w innej formie niż pieniądzu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł do upływu terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) Rozdziału VIII SWZ składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu
lub
- pełnomocnik w imieniu każdego z Wykonawców.
b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) Rozdziału VIII SWZ składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik w imieniu każdego z Wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami Działu III Projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy, https://platformazakupowa.pl/transakcja/922753

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-20 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Pełna nazwa zadania:
Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”.
2. Terminy realizacji Przedmiotu Umowy:
Zakres minimalny (podstawowy):
1) rozpoczęcie realizacji Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy – od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane Obiektu w zakresie elewacji południowej, północnej oraz zachodniej budynku dydaktycznego oraz elewacji wschodniej łącznika, będą mogły być rozpoczęte po wykonaniu i przekazaniu Zamawiającemu opracowań, o których mowa w §5 pkt 23 Umowy, tj. Uproszczonej inwentaryzacji dendrologicznej i Projektu ochrony zieleni (pkt 1a poniżej) oraz po ich akceptacji przez Zamawiającego. Warunkiem rozpoczęcia robót w zakresie opisanym powyżej jest zabezpieczenie zieleni na warunkach i zasadach określonych w zaakceptowanym przez Zamawiającego Projekcie ochrony zieleni, tj. przed rozpoczęciem robót, w zakresie opisanym powyżej, należy bezwzględnie zabezpieczyć roślinność znajdującą się w obszarze planowanej do realizacji inwestycji, zgodnie z opracowanym Projektem ochrony zieleni, po jego zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
1a) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu opracowań, o których mowa w §5 pkt 23 Umowy, tj. Uproszczonej inwentaryzacji dendrologicznej i Projektu ochrony zieleni – 20 dni od daty zawarcia Umowy,
2) rozpoczęcie robót budowlanych Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy – od dnia przekazania terenu budowy,
3) zakończenie realizacji Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy, tj. zakończenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez kierownika budowy i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, sporządzonej według wzoru/wytycznych stanowiącego/ych Załącznik nr 11 do Umowy wraz zaświadczeniem operatora sieci dystrybucji (OSD), potwierdzającym przyłączenie mikroinstalacji do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej, tj. prawidłową produkcję energii elektrycznej i współpracę mikroinstalacji z systemem elektroenergetycznym oraz z świadectwem charakterystyki energetycznej budynku – w ciągu 5 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie powoduje przedłużenia terminu zakończenia realizacji Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy.

Zakres opcjonalny (Opcja I):

4) rozpoczęcie realizacji Zakresu opcjonalnego (Opcja I) Przedmiotu Umowy – nie wcześniej niż od dnia 24 czerwca 2024 roku,
5) zakończenie realizacji Zakresu opcjonalnego (Opcja I) Przedmiotu Umowy, tj. zakończenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez kierownika budowy - do 29 sierpnia 2024 roku,
6) Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej obejmującej zakres opcjonalny (Opcja I), sporządzonej według wzoru/wytycznych stanowiącego/ych Załącznik nr 11 do Umowy – w termie zakończenia Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy (ust. 3).
3. Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto, w tym:
- cena za zakres minimalny (podstawa) – C₁ - 55%,
- cena za Opcję I – C₂ - 5%.
Kryterium "Gwarancja na roboty budowlane" będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, w tym:
- gwarancja na Zakres minimalny (podstawowy) termomodernizacja dachu, ścian budynku dydaktycznego oraz łącznika – 30%,
- gwarancja na Zakres minimalny (podstawowy) wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp i instalacji kompensacji mocy biernej – 5%,
- gwarancja na Zakres opcjonalny Opcja I – 5%
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż altanki- Lipsko
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż altanki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI