Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Lubelski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Tomaszów Lubelski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-06
  • Numer ogłoszenia514384-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 514384-N-2018 z dnia 2018-02-06 r.

Urząd Gminy Tomaszów Lubelski: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020,
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski, krajowy numer identyfikacyjny 55096000000, ul. ul. 29 Listopada  9 , 22600   Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 643 085, e-mail wodociagi@tomaszowlubelski.pl, faks 846 643 873.
Adres strony internetowej (URL): https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
droga pocztowa lub osobiście
Adres:
Gmina Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski
Numer referencyjny: IT.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający dopuszcza złożonie oferty na wszystkei części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Trzy części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres zamówienia obejmuje głęboką termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski. Zamówienie zostało podzielone na 3 części CZĘŚĆ 1: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli (W dokumentacji technicznej jest „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli”) Parametry budynku: - Powierzchnia zabudowy: 425,49 m² - Kubatura: 2889,51 m³ - wysokość obiektu: 11,71 m - ściany fundamentowe murowane z cegły pełnej - ściany zewnętrzne murowane z betonu komórkowego - dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej, kryty blachodachówką - stolarka okienna drewniana Zakres robót obejmuje: • docieplenie obiektu metodą lekką – mokrą, • docieplenie ścian fundamentowych o powierzchni 203,69 m² styropianem XPS o grubości 14 cm • docieplenie ścian fundamentowych o powierzchni 15,87 m² styropianem XPS o grubości 12 cm • docieplenie cokołów o powierzchni 68,7m² styropianem EPS o grubości 12 cm • docieplenie ścian budynku o powierzchni 357,2 m² styropianem EPS o grubości 21 cm • pokrycie ścian zewnętrznych tynkiem mineralnym • zabezpieczenie przeciwwilgociowe fundamentów masą polimero – bitumiczną. • docieplenie stropu o powierzchni 205,45 m² styropianem o grubości 9 cm oraz wykonanie posadzki cementowej zbrojonej • remont kominów i czapek wraz z ich dociepleniem płytami z wełny mineralnej • wykonanie obróbek blacharskich • wykonanie remontu schodów zewnętrznych – wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ułożenie płytek ceramicznych o pow. 10.32 m² • wymiana stolarki okiennej na okna zespolone z PCV wg. wykazu stolarki • wykonanie opaski odwadniającej z kostki betonowej o gr. 6 cm o pow. 111,31 m² • wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej o długości 15 mb oraz montaż kotła gazowego mocy nominalnej 100 kW z dwoma modułami grzewczymi • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o długości rurociągów 20 mb • wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni o długości ok. 20 mb układane w bruzdach z zaprawieniem bruzd oraz malowaniem • wykonanie linii zasilających i sterujących w kotłowni raz z badaniami po montażowymi. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę, oraz podpisze umowę na realizacje prac budowlanych będzie zobowiązany do prowadzenia robót (tj. instalacji sanitarnych, elektrycznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) wewnątrz budynku w okresie pozalekcyjnym, oraz miejsce gdzie bezpośrednio będą prowadzone roboty budowlane musi być wygrodzone w celu zabezpieczenia przed dostępem użytkowników szkoły. Dokładny zakres robót zamieszczony został w dokumentacji kosztorysowej, dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. UWAGA: Dokumentacja techniczna zawiera projekt instalacji fotowoltaicznej, który nie jest w zakresie robót budowlanych. CZĘŚĆ 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach (W dokumentacji technicznej jest „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach”) Parametry budynku: - Powierzchnia zabudowy: 416,77 m² - Kubatura: 2 196,24 m³ - wysokość obiektu: 9,52 m - ściany fundamentowe murowane z cegły pełnej - ściany zewnętrzne warstwowe murowane z cegły pełnej gr. 16 cm od zewnątrz oraz bloczków betonu komórkowego gr. 24 cm od wewnątrz - stropodach - stolarka okienna z PVC Zakres robót obejmuje: • docieplenie obiektu metodą lekką – mokrą, • docieplenie cokołu o powierzchni 53,72 m² styropianem XPS o grubości 15 cm • docieplenie ścian budynku o powierzchni 585,39 m² styropianem EPS o grubości 25 cm • pokrycie ścian zewnętrznych tynkiem mineralnym • pokrycie cokołu tynkiem mozaikowym • docieplenie stropodachu wentylowanego o powierzchni 381,40 m² wełną mineralną o grubości 24 cm, zastąpienie istniejącej izolacji płytami z wełny mineralnej o gr. 2 cm, • remont kominów i czapek wraz z ich dociepleniem płytami z wełny mineralnej • wykonanie obróbek blacharskich • poszerzenie otworów drzwiowych oraz montaż nowych drzwi zewnętrznych zgodnie w wykazem stolarki, stolarka drzwiowa aluminiowa • wykonanie pogłębienia piwnic w istniejącym obiekcie 18,137 m³ • przystosowanie pomieszczenia na potrzeby kotłowni (wykonanie schodów wewnętrznych do pogłębionej części, posadzki, ściany działowej, zbiornika oleju) • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o długości rurociągów ok. 400 mb, montaż 44 grzejników stalowych dwupłytowych. • montaż pompy ciepła z gruntowym wymiennikiem ciepła o mocy 38 kW wraz z wyposażeniem, montaż pompy obiegowej oraz do studni chłodzącej • budowa dolnego źródła ciepła o mocy 54 KW, wiercenie otworów o średnicy 110 i głębokości 100 m – 10 szt wraz z wykonaniem instalacji rozprowadzającej. • wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni o długości ok. 200 mb układane w bruzdach z zaprawieniem bruzd oraz malowaniem • wykonanie linii zasilających i sterujących w kotłowni raz z badaniami po montażowymi. • wykonanie instalacji odgromowej Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę, oraz podpisze umowę na realizacje prac budowlanych będzie zobowiązany do prowadzenia robót (tj. instalacji sanitarnych, elektrycznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) wewnątrz budynku w okresie pozalekcyjnym, oraz miejsce gdzie bezpośrednio będą prowadzone roboty budowlane musi być wygrodzone w celu zabezpieczenia przed dostępem użytkowników szkoły. Dokładny zakres robót zamieszczony jest w dokumentacji kosztorysowej, dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Projekcie Robót Geologicznych UWAGA: Dokumentacja techniczna zawiera projekt instalacji fotowoltaicznej, który nie jest w zakresie robót budowlanych. CZĘŚĆ 3: Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Majdanku Parametry budynku: - Powierzchnia zabudowy: 218,29 m² - Kubatura: 1001,91 m³ - wysokość obiektu: 6,5 m - ściany zewnętrzne murowane z betonu komórkowego - dach dwuspadowy o konstrukcji krokwiowo - płatwiowej, kryty blachodachówką - stolarka okienna PVC jednoramowa z szybą zespoloną, stolarka drzwiowa drewniana ramowo - płytowa Zakres robót obejmuje: • docieplenie obiektu metodą lekką – mokrą, • docieplenie ścian poddasza o powierzchni 9,08 m² styropianem EPS 70 o grubości 10 cm • docieplenie stropu poddasza o powierzchni 194,10 m² płytami z wełny mineralnej o grubości 20 cm wydzielenie pomieszczenia kotłowni gazowej: • wykonanie ściany przeciwpożarowej EI 30 z bloczków betonu komórkowego gr. 12 cm – 9,432 m² • wykucie otworu okiennego o powierzchni 5,40 m² wraz z wstawieniem belek stalowych oraz montażem okna • uzupełnienie tynków zewnętrznych oraz montaż parapetu • wykonanie instalacji C.O. o łącznej długości rurociągów 160 mb oraz montaż 11 grzejników stalowych dwupłytowych oraz jednego łazienkowego • montaż hybrydowej pompy ciepła wraz z oprzyrządowaniem – zgodnej z danymi zawartymi w projekcie • montaż zbiornika gazu na gaz płynny o pojemności 2 700 dm³ wraz z oprzyrządowaniem • wykonanie instalacji wodnej z rur PE o długości 27 mb • montaż rurociągów gazowych o długości 5 mb • montaż szafki gazowej • wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni o długości ok. 70 mb układane w bruzdach z zaprawieniem bruzd oraz malowaniem • wykonanie instalacji odgromowej • wykonanie badań powykonawczych UWAGA: Dokumentacja techniczna zawiera projekt instalacji fotowoltaicznej, który nie jest w zakresie robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45113000-2
45421152-4
45262350-9
45231220-3
45223210-1
45261000-4
45400000-1
45450000-6
45113000-1
54321000-3
45112420-5
45324000-4
45430000-0
45332000-3
45331100-7
45400000-1
45500000-6
45321000-3
45262521-9
45432100-5
45421100-5
45331110-0
45331000-1
45310000-3
45311200-2
45311100-1
45332200-5
45317300-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części 1 zamówienia: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną, z zakresu termomodernizacji budynków, na kwotę min. 300 000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Dla części 2 zamówienia: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną, z zakresu termomodernizacji budynków, na kwotę min. 500 000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Dla części 3 zamówienia: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną, z zakresu termomodernizacji budynków, na kwotę min. 100 000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczeni Zamawiający żąda od Wykonawcy - zał nr. 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania braku podstaw wykluczeni Zamawiający żąda od Wykonawcy - zał nr. 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu wykazania braku podstaw wykluczeni Zamawiający żąda od Wykonawcy - zał nr. 2 do SIWZ.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu wykazania spełnienia wymagań przez oferowane roboty budowlane Zamawiający żąda od Wykonawcy - zał nr. 5 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1: 5 000,00 zł. Dla części 2: 10 000,00 zł Dla części 3: 2 000,00 zł Wykonawca przystępując do złożenia oferty na jedną lub kilka części zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio do każdej części na kwoty określone powyżej. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 6) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego na następujący rachunek 21 1020 3147 0000 8802 0103 3885 Bank PKOBP. 7) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8) Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych należy złożyć w oryginale u Zamawiającego pok. nr 10 przed terminem składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin płatności 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegających na zmianie lub dodaniu osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia na warunkach i w sposób szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 2 i 3 ustawy Wartość zmiany nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia określonego w umowie z wybranym Wykonawcą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-22, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli (W dokumentacji technicznej jest „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych im. Papieża Jana Pawła II w Szarowoli”) Parametry budynku: - Powierzchnia zabudowy: 425,49 m² - Kubatura: 2889,51 m³ - wysokość obiektu: 11,71 m - ściany fundamentowe murowane z cegły pełnej - ściany zewnętrzne murowane z betonu komórkowego - dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej, kryty blachodachówką - stolarka okienna drewniana Zakres robót obejmuje: • docieplenie obiektu metodą lekką – mokrą, • docieplenie ścian fundamentowych o powierzchni 203,69 m² styropianem XPS o grubości 14 cm • docieplenie ścian fundamentowych o powierzchni 15,87 m² styropianem XPS o grubości 12 cm • docieplenie cokołów o powierzchni 68,7m² styropianem EPS o grubości 12 cm • docieplenie ścian budynku o powierzchni 357,2 m² styropianem EPS o grubości 21 cm • pokrycie ścian zewnętrznych tynkiem mineralnym • zabezpieczenie przeciwwilgociowe fundamentów masą polimero – bitumiczną. • docieplenie stropu o powierzchni 205,45 m² styropianem o grubości 9 cm oraz wykonanie posadzki cementowej zbrojonej • remont kominów i czapek wraz z ich dociepleniem płytami z wełny mineralnej • wykonanie obróbek blacharskich • wykonanie remontu schodów zewnętrznych – wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ułożenie płytek ceramicznych o pow. 10.32 m² • wymiana stolarki okiennej na okna zespolone z PCV wg. wykazu stolarki • wykonanie opaski odwadniającej z kostki betonowej o gr. 6 cm o pow. 111,31 m² • wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej o długości 15 mb oraz montaż kotła gazowego mocy nominalnej 100 kW z dwoma modułami grzewczymi • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o długości rurociągów 20 mb • wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni o długości ok. 20 mb układane w bruzdach z zaprawieniem bruzd oraz malowaniem • wykonanie linii zasilających i sterujących w kotłowni raz z badaniami po montażowymi. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę, oraz podpisze umowę na realizacje prac budowlanych będzie zobowiązany do prowadzenia robót (tj. instalacji sanitarnych, elektrycznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) wewnątrz budynku w okresie pozalekcyjnym, oraz miejsce gdzie bezpośrednio będą prowadzone roboty budowlane musi być wygrodzone w celu zabezpieczenia przed dostępem użytkowników szkoły. Dokładny zakres robót zamieszczony został w dokumentacji kosztorysowej, dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. UWAGA: Dokumentacja techniczna zawiera projekt instalacji fotowoltaicznej, który nie jest w zakresie robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45113000-1, 45500000-6, 54321000-3, 45321000-3, 45432100-5, 45421100-5, 45331110-0, 45331000-1, 45310000-3, 45311200-2, 45311100-1, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach (W dokumentacji technicznej jest „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach”) Parametry budynku: - Powierzchnia zabudowy: 416,77 m² - Kubatura: 2 196,24 m³ - wysokość obiektu: 9,52 m - ściany fundamentowe murowane z cegły pełnej - ściany zewnętrzne warstwowe murowane z cegły pełnej gr. 16 cm od zewnątrz oraz bloczków betonu komórkowego gr. 24 cm od wewnątrz - stropodach - stolarka okienna z PVC Zakres robót obejmuje: • docieplenie obiektu metodą lekką – mokrą, • docieplenie cokołu o powierzchni 53,72 m² styropianem XPS o grubości 15 cm • docieplenie ścian budynku o powierzchni 585,39 m² styropianem EPS o grubości 25 cm • pokrycie ścian zewnętrznych tynkiem mineralnym • pokrycie cokołu tynkiem mozaikowym • docieplenie stropodachu wentylowanego o powierzchni 381,40 m² wełną mineralną o grubości 24 cm, zastąpienie istniejącej izolacji płytami z wełny mineralnej o gr. 2 cm, • remont kominów i czapek wraz z ich dociepleniem płytami z wełny mineralnej • wykonanie obróbek blacharskich • poszerzenie otworów drzwiowych oraz montaż nowych drzwi zewnętrznych zgodnie w wykazem stolarki, stolarka drzwiowa aluminiowa • wykonanie pogłębienia piwnic w istniejącym obiekcie 18,137 m³ • przystosowanie pomieszczenia na potrzeby kotłowni (wykonanie schodów wewnętrznych do pogłębionej części, posadzki, ściany działowej, zbiornika oleju) • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o długości rurociągów ok. 400 mb, montaż 44 grzejników stalowych dwupłytowych. • montaż pompy ciepła z gruntowym wymiennikiem ciepła o mocy 38 kW wraz z wyposażeniem, montaż pompy obiegowej oraz do studni chłodzącej • budowa dolnego źródła ciepła o mocy 54 KW, wiercenie otworów o średnicy 110 i głębokości 100 m – 10 szt wraz z wykonaniem instalacji rozprowadzającej. • wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni o długości ok. 200 mb układane w bruzdach z zaprawieniem bruzd oraz malowaniem • wykonanie linii zasilających i sterujących w kotłowni raz z badaniami po montażowymi. • wykonanie instalacji odgromowej Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę, oraz podpisze umowę na realizacje prac budowlanych będzie zobowiązany do prowadzenia robót (tj. instalacji sanitarnych, elektrycznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) wewnątrz budynku w okresie pozalekcyjnym, oraz miejsce gdzie bezpośrednio będą prowadzone roboty budowlane musi być wygrodzone w celu zabezpieczenia przed dostępem użytkowników szkoły. Dokładny zakres robót zamieszczony jest w dokumentacji kosztorysowej, dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Projekcie Robót Geologicznych UWAGA: Dokumentacja techniczna zawiera projekt instalacji fotowoltaicznej, który nie jest w zakresie robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45113000-1, 45500000-6, 54321000-3, 45321000-3, 45400000-1, 45421100-5, 45112420-5, 45324000-4, 45430000-0, 45332000-3, 45331100-7, 45310000-3, 45311200-2, 45311100-1, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Majdanku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Majdanku Parametry budynku: - Powierzchnia zabudowy: 218,29 m² - Kubatura: 1001,91 m³ - wysokość obiektu: 6,5 m - ściany zewnętrzne murowane z betonu komórkowego - dach dwuspadowy o konstrukcji krokwiowo - płatwiowej, kryty blachodachówką - stolarka okienna PVC jednoramowa z szybą zespoloną, stolarka drzwiowa drewniana ramowo - płytowa Zakres robót obejmuje: • docieplenie obiektu metodą lekką – mokrą, • docieplenie ścian poddasza o powierzchni 9,08 m² styropianem EPS 70 o grubości 10 cm • docieplenie stropu poddasza o powierzchni 194,10 m² płytami z wełny mineralnej o grubości 20 cm wydzielenie pomieszczenia kotłowni gazowej: • wykonanie ściany przeciwpożarowej EI 30 z bloczków betonu komórkowego gr. 12 cm – 9,432 m² • wykucie otworu okiennego o powierzchni 5,40 m² wraz z wstawieniem belek stalowych oraz montażem okna • uzupełnienie tynków zewnętrznych oraz montaż parapetu • wykonanie instalacji C.O. o łącznej długości rurociągów 160 mb oraz montaż 11 grzejników stalowych dwupłytowych oraz jednego łazienkowego • montaż hybrydowej pompy ciepła wraz z oprzyrządowaniem – zgodnej z danymi zawartymi w projekcie • montaż zbiornika gazu na gaz płynny o pojemności 2 700 dm³ wraz z oprzyrządowaniem • wykonanie instalacji wodnej z rur PE o długości 27 mb • montaż rurociągów gazowych o długości 5 mb • montaż szafki gazowej • wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni o długości ok. 70 mb układane w bruzdach z zaprawieniem bruzd oraz malowaniem • wykonanie instalacji odgromowej • wykonanie badań powykonawczych UWAGA: Dokumentacja techniczna zawiera projekt instalacji fotowoltaicznej, który nie jest w zakresie robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45113000-2, 45450000-6, 45500000-6, 45400000-1, 45421152-4, 45262350-9, 45223210-1, 45421100-5, 45261000-4, 45331100-7, 45331110-0, 45231220-3, 45332200-5, 45310000-3, 45311200-2, 45311100-1, 45317300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tomaszów Lubelski: Przebudowa Zielonego Rynku wraz z niezbędną infrastrukturą na Targowisko Mój Rynek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tomaszów Lubelski: Pzrebudowa chodników na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w 2018 roku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi woj. nr 159 (Skwierzyna – droga woj. nr 158)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg w miejscowości Dolaszewo ul. Świerkowa, Mahoniowa
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI