Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa oraz Rewitalizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa oraz Rewitalizacja Gminy Świerzawa, etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwierzawa
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Świerzawa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-24
  • Numer ogłoszenia563696-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 563696-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

Gmina Świerzawa: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa oraz Rewitalizacja Gminy Świerzawa, etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerzawa, krajowy numer identyfikacyjny 39076588400000, ul. pl. Wolności  60 , 59540   Świerzawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. , e-mail urzad@swierzawa.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierzawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.swierzawa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swierzawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej( według opisu zawartego w SIWZ) na adres Zamawiającego
Adres:
w formie papierowej( według opisu zawartego w SIWZ) na adres Zamawiającego: Plac Wolności 60, 59-540 Świerzawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa oraz Rewitalizacja Gminy Świerzawa, etap I
Numer referencyjny: INGK.Zp.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące projekt pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa” dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna” Działania nr 3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” Poddziałania nr 3.3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy dla beneficjentów realizujący przedsięwzięcie na terenie ZIT AJ” oraz projekt pn. „Rewitalizacja Gminy Świerzawa, etap I” dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej” Działania nr 6.3 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów” Poddziałania nr 6.3.3 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów” – ZIT AJ”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Części IV niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załączonej dokumentacji projektowej. Opis części zamówienia Część I – „Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu kultury w Lubiechowej” Część II – „Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu kultury w Podgórkach” Część III – „Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu kultury w Rzeszówku” Część IV – „Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu kultury w Sędziszowej” Część V – „Rewitalizacja budynku nr 65 w Starej Kraśnicy”

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45215000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-05
2019-08-05
2019-08-05
2019-08-05
2018-09-28

II.9) Informacje dodatkowe: Część I, II, III, IV- data zakończenia realizacji zadania 05.08.2019 roku, część V- data zakończenia realizacji zadania 28.09.2018 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 8.1.1 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 8.1.1 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej: 1.1 Dla części I zamówienia:jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami równoważnymi wydanymi na podstawie odrębnych przepisów 2 Dla części II zamówienia: jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami równoważnymi wydanymi na podstawie odrębnych przepisów 3 Dla części III zamówienia:jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami równoważnymi wydanymi na podstawie odrębnych przepisów 4 Dla części IV zamówienia: jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami równoważnymi wydanymi na podstawie odrębnych przepisów5 Dla części V zamówienia: jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami równoważnymi wydanymi na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332, z późn. zm.), Zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). 2 Wykonawca winien wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca winien wykazać, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał roboty budowlane obejmujące co najmniej:1 dla części I zamówienia: 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, nadbudowie obiektu budowlanego lub remoncie budynku o powierzchni użytkowej minimum 50 m2 wraz z instalacją sanitarną i elektryczną, której całkowita wartość wynosiła co najmniej 60.000,00 zł brutto. 2 dla części II zamówienia: 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, nadbudowie obiektu budowlanego lub remoncie budynku o powierzchni użytkowej minimum 50 m2 wraz z instalacją sanitarną i elektryczną, której całkowita wartość wynosiła co najmniej 60.000,00 zł brutto. 3 dla części III zamówienia: 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, nadbudowie obiektu budowlanego lub remoncie budynku o powierzchni użytkowej minimum 50 m2 wraz z instalacją sanitarną i elektryczną, której całkowita wartość wynosiła co najmniej 60.000,00 zł brutto.4 dla części IV zamówienia: 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, nadbudowie obiektu budowlanego lub remoncie budynku o powierzchni użytkowej minimum 50 m2 wraz z instalacją sanitarną i elektryczną, której całkowita wartość wynosiła co najmniej 60.000,00 zł brutto. 5 dla części V zamówienia: 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, nadbudowie obiektu budowlanego lub remoncie budynku o powierzchni użytkowej minimum 50 m2 wraz z instalacją sanitarną i elektryczną, której całkowita wartość wynosiła co najmniej 60.000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – zgodnie z treścią załącznika nr 3.I/3.II/3.III/3IV/3V do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, określonych w pkt. 6.3, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z treścią załącznika nr 2.I/2.II/2.III/2.IV/2.V do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
dla części I zamówienia: 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych) dla części II zamówienia: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) dla części III zamówienia:3.000,00 PLN(słownie: trzy tysiące złotych) dla części IV zamówienia:7.000,00 PLN(słownie siedem tysięcy złotych) dla części V zamówienia:8.000,00 PLN (słownie osiem tysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy wyłącznie wymienionych w niniejszym paragrafie zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 2. Zmiana określonego w umowie kierownika robót może nastąpić : 2.1. w przypadku śmierci lub długotrwałej choroby (udokumentowanych odpowiednio aktem zgonu lub zwolnieniem na druku L4), Za długotrwałą chorobę Zamawiający rozumie chorobę, która wymaga długotrwałego leczenia stałego lub przez długi okres, mającą długotrwały przebieg (choroby przewlekłe, nieuleczalne, itp.) 2.2. przy czym wprowadzona w miejsce dotychczasowego kierownika budowy/robót osoba musi spełniać warunek wykształcenia i doświadczenia w stopniu minimum takim jak jej poprzednik – co winno być udokumentowane.; 2.3. w przypadku braku współpracy z kierownikiem budowy/robót lub nienależytego wykonywania zadania przez kierownika budowy/robót Zamawiający może wystąpić w wnioskiem o zmianę kierownika budowy/robót budowlanych. Dwukrotne wystąpienie Zamawiającego z wnioskiem o zmianę kierownika, obliguje Wykonawcę do jego zmiany. 3. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmiany: 3.1 stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostanie bez zmian, 3.2 wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3.3 zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 4. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku zmian w umowie z instytucją dofinansowującą projekt tj. Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 5. Na wniosek Wykonawcy dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy na okres uwzględniający czas trwania opóźnienia spowodowanego zmianą wynikającą z konieczności: 5.1. wykonania dodatkowych prac zleconych na postawie odrębnej umowy; 5.2. wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (również w zakresie jej uszczegółowienia, usunięcia błędów itp.) – stosownie do zmiany czasu trwania umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 5.3. ujawnienia na placu budowy urządzeń i sieci obcych nie ujętych w dokumentacji geodezyjnej; – stosownie do zmiany czasu trwania umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 5.4. ujawnienia w trakcie robót eksponatów archeologicznych i konieczności zlecenia wykonania ich inwentaryzacji stosownie do obowiązujących przepisów – stosownie do zmiany czasu trwania umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 6. Dopuszczalna są także zmiany także dotyczące: 6.1. W przypadku uzgodnienia pomiędzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu Umowy, określonego w §2 ust. 1 pkt. 2) Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę skutkującą skróceniem terminu realizacji przedmiotu Umowy o uzgodniony okres. 6.2. harmonogramu rzeczowo – finansowego robót uwzględniające zmiany, o których mowa w pkt. 4 i pkt. 5.1 6.3. W przypadku, gdy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy, w których występują takie oczywiste błędy. 6.4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian uzupełnień nieistotnych Umowy (nie stanowiących zmian istotnych niniejszej umowy), w szczególności: 6.4.1. zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych, 6.4.2. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy. 6.5. zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 6.6. uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć; 6.7. zmiany dokonanej podczas wykonywania robót i nie odstępujących w sposób istotny od dokumentacji projektowej, zakwalifikowane przez projektanta jako zmiany nieistotne; 7. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 8. W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z określonych robót jeżeli zmniejszenie lub rezygnacja dotyczyć będzie całego elementu Tabeli elementów scalonych kosztorysu ofertowego bądź konkretnych pozycji kosztorysu, to nastąpi odliczenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy wartości tego elementu/pozycji; 9. W przypadku robót zamiennych — jeżeli podlegać będzie cały element z Tabeli elementów scalonych kosztorysu ofertowego bądź konkretne pozycje, to nastąpi odliczenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy wartości tego elementu/pozycji oraz ustalenie wartości robót, które mają być wykonane w miejsce robót tego elementu/pozycji na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o założenia, o których mowa w § 19 ust. 9 10. W przypadku konieczności zrealizowania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, roboty te będą rozliczane przy użyciu wartości odpowiadających 80% średnich składników cenotwórczych ( Rb-g, M, S, Kp, Z ) z publikatorów „SEKOCENBUD” z kwartału odpowiedniego dla daty zawarcia Umowy, pod warunkiem że nie da się uzyskać cen jednostkowych poprzez interpolację stawek przyjętych w kosztorysie ofertowym przedstawionym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. Nieujęci w kosztorysie ofertowym Wykonawcy zakresu, który wynika z opisu przedmiotu zamówienia (SIWZ, dokumentacji projektowej) i sztuki budowlanej nie stanowi podstawy do roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu kultury w Lubiechowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Lubiechowa w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna” Działania nr 3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” Poddziałania nr 3.3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy dla beneficjentów realizujący przedsięwzięcie na terenie ZIT AJ”. Celem projektu jest zmniejszenie energochłonności oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa. Budynek zlokalizowany jest miejscowości Lubiechowa przy ulicy Długiej 31, obręb Świerzawa, działki nr 614/3 oraz 615. Przedmiotowy budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym z częściowym podpiwniczeniem. Ściany zewnętrzne wykonane są jako murowane z cegły ceramicznej pełnej. Dach stromy o konstrukcji drewnianej z pokryciem z dachówki ceramicznej karpiówki. W budynku znajduje się jedno mieszkanie z odrębnym ogrzewaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45215000-7, 45443000-4, 45321000-3, 45433333-0, 45262300-4, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45331110-0, 45331100-7, 45330033-9, 45311000-0, 45332200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu kultury w Podgórkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Podgórki w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna” Działania nr 3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” Poddziałania nr 3.3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy dla beneficjentów realizujący przedsięwzięcie na terenie ZIT AJ”. Celem projektu jest zmniejszenie energochłonności oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa. Budynek zlokalizowany jest miejscowości Podgórki , obręb Świerzawa, działka nr 382. Przedmiotowy budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym z poddaszem nieużytkowym. Ściany zewnętrzne wykonane są jako murowane z cegły ceramicznej pełnej. Dach stromy o konstrukcji drewnianej z pokryciem z papy na deskowaniu pełnym. W części pod świetlicą otwarte przyziemie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45215000-7, 45443000-4, 45321000-3, 45433333-0, 45262300-4, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45331110-0, 45332200-5, 45331100-7, 45330033-9, 45311000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu kultury w Rzeszówku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Rzeszówku w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna” Działania nr 3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” Poddziałania nr 3.3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy dla beneficjentów realizujący przedsięwzięcie na terenie ZIT AJ”. Celem projektu jest zmniejszenie energochłonności oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa. Budynek zlokalizowany jest miejscowości Rzeszówek, obręb Świerzawa, działka nr 216. Przedmiotowy budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym w części podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Ściany zewnętrzne wykonane są jako murowane z cegły ceramicznej pełnej. Dach stromy o konstrukcji drewnianej z pokryciem z dachówki ceramicznej karpiówki. Nad dobudówką stropodach płaski masywny żelbetowy z pokryciem z papy termozgrzewalnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45215000-7, 45443000-4, 45321000-3, 45433333-0, 45262300-4, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45331110-0, 45332200-5, 45331100-7, 45330033-9, 45311000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu kultury w Sędziszowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Sędziszowej w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna” Działania nr 3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” Poddziałania nr 3.3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy dla beneficjentów realizujący przedsięwzięcie na terenie ZIT AJ”. Celem projektu jest zmniejszenie energochłonności oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa. Budynek zlokalizowany jest miejscowości Sędziszowa , obręb Świerzawa, działka nr 435. Przedmiotowy budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym z poddaszem nieużytkowym. Ściany zewnętrzne wykonane są jako murowane z cegły ceramicznej pełnej. Dach budynku płaski o konstrukcji drewnianej z pokryciem z płyt trapezowych stalowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45215000-7, 45443000-4, 45321000-3, 45433333-0, 45262300-4, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45331110-0, 45332200-5, 45331100-7, 45330033-9, 45311000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Rewitalizacja budynku nr 65 w Starej Kraśnicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja części wspólnych budynku nr 65 w miejscowości Stara Kraśnica w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Gminy Świerzawa, etap I” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej” Działania nr 6.3 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów” Poddziałania nr 6.3.3 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów” – ZIT AJ”. Celem projektu jest rewitalizacja zdegradowanych obszarów Gminy Świerzawa poprzez remont budynku mieszkalnego (wielorodzinnego) w miejscowości Stara Kraśnica. Budynek zlokalizowany jest miejscowości Stara Kraśnica , obręb Świerzawa, działka nr 325/2. Przedmiotowy budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym wielorodzinny. Dach budynku dwuspadowy pokryty dachówka ceramiczną karpiówką.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45215000-7, 45111200-1, 45261000-4, 45443000-4, 45321000-3, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Oleśnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI