Termomodernizacja budynków oświaty na terenie miasta Włocławek – etap IV – Zespół...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynków oświaty na terenie miasta Włocławek – etap IV – Zespół Szkół Budowlanych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
  • Data publikacji ogłoszenia2017-11-15
  • Numer ogłoszenia616350-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 616350-N-2017 z dnia 2017-11-15 r.

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek: Termomodernizacja budynków oświaty na terenie miasta Włocławek – etap IV – Zespół Szkół Budowlanych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkalnym, Schemat: Modernizacja energetyczna budynków publicznych – w ramach polityki terytorialnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 -2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, krajowy numer identyfikacyjny 910866910, ul. ul. Zielony Rynek  11/13 , 87-800  Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (54) 414 40 00, e-mail zamowienia@um.wloclawek.pl, faks (54) 414 42 57.
Adres strony internetowej (URL): http://www.wloclawek.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miata Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków oświaty na terenie miasta Włocławek – etap IV – Zespół Szkół Budowlanych
Numer referencyjny: BZP.271.77.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem roboty budowlane ujęte w dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na roboty budowlane. Na przedmiotowe zadanie składają się trzy budynki: nr 1, 2 i 3, realizowane przez jednego Wykonawcę. Określenie przedmiotu zamówienia: Budynki Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Nowomiejskiej 25 we Włocławku są zlokalizowane na terenie działki nr 1/2 KM 80: budynek nr 1 – warsztaty szkolne i Centrum Kształcenia Praktycznego, budynek nr 2 – administracyjno-dydaktyczny, budynek nr 3 – budynek główny – dydaktyczny z salą gimnastyczną. Budynek nr 1 Opis konstrukcji budynku Budynek nr 1 wybudowano w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia jako budynek jednokondygnacyjny w technologii tradycyjnej. Jest to układ brył architektonicznych połączonych funkcjonalnie. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej, wewnętrzne z cegły pełnej. Stropy żelbetowe acerman. Stropodach niewentylowany, żelbetowy, płyty korytkowe oparte na ściankach ażurowych gr.12 cm ułożonych ze spadkiem. Pokrycie dachu papa. Stolarka okienna drewniana i z PCV do wymiany. Drzwi zewnętrzne drewniane i z PCV do wymiany. EKSPERTYZA TECHNICZNA Budynek zrealizowany został w konstrukcji tradycyjnej. Ściany zewnętrzne murowane z cegły , tynkowane i malowane. Okna nowe drewniane i z PCV. Drzwi zewnętrzne – w stanie złym. Dach pokryty papą w złym sta-nie. Stan techniczny elementów konstrukcji elewacji jest zadawalający pod względem planowanego za-kresu robót. Ocieplenie ścian i dachu proponowane według audytu energetycznego: Izolacyjność cieplna zaprojektowanych przegród jest zgodna z obowiązującymi warunkami od 1 stycznia 2021 r. (rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz.U. z 2015 r., poz. 1422). Opis robót  zasypanie włazu w budynku nr 1A,  wymiana istniejących okien na okna PCV o współczynniku U= 0,9 W/(m2*K),  wymiana istniejących drzwi na drzwi z PCV o współczynniku U= 1,3 W/(m2*K),  zerwanie istniejących warstw pokrycia dachowego i poddanie ich utylizacji,  termoizolacja dachu – płyty ze styropianu laminowane papą gr. 22cm,  wykonanie 1x krycia papą nawierzchniową termozgrzewalną 250/3000 gr 5,2 mm, minimalna siła zrywająca wzdł/poprz. 800/600N, z wyłożeniem jej na kominy i ściany ogniowe z zamocowaniem przy pomocy specjalistycznych listew dociskowych – 5 cm powyżej obróbek blacharskich na kominach,  na budynku B zlikwidować koryto w gzymsie z przebudową odwodnienia tej części dachu,  ocieplenie ścian zewnętrznych,  ułożenie opaski szer.60 cm z kostki polbruk grub. 6 cm na podkładzie z chudego betonu zamkniętą obrzeżem trawnikowym 30x8 cm jako „wtopione”, ustawione na ławie z betonu C12/15, część opaski połączyć z utwardzeniem terenu,  wykonanie kraty stalowej o wym. 110x220 cm w ilości 6 szt, pozostałe kraty zaznaczone na rys. literą k należy oczyścić i pomalować, Elementy stalowe konstrukcji należy oczyścić poprzez czyszczenie z wykorzystaniem narzędzi o napędzie mechanicznym – przygotowanie powierzchni do 3 stopnia czystości i zabezpieczenie ich antykorozyjnie.  remont daszku nad wejściami, demontaż obróbek blacharskich i montaż nowego pokrycia z papy termo-zgrzewalnej. Pokrycie wykonać z papy termozgrzewalnej na włókninie poliestrowej, modyfikowanej SBS:  w bud 1B stopnie schodów zewnętrznych i podesty – 4 szt. wielkości 2,45x1,50 m wyłożyć płytkami greso-wymi antypoślizgowymi, ścianę boczną schodów obłożyć tynkiem piaskowym w kolorze ceglasto-czerwonym,  skucie gzymsów w budynku 1B i wykonanie balustrady stalowej z remontem zejścia do garażu,  wykończenia drewniane na bud. warsztatowym od strony podwórka do demontażu,  zmniejszenie otworu OD1,  utylizacja gruzu,  zamontowanie nowych wywiewek kanalizacyjnych,  wyrównanie kominów i wykonanie czapek kominowych,  wymiana instalacji c.o. i c.w.u.,  wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego,  wymiana instalacja odgromowej,  montaż budek lęgowych dla ptaków. Budynek nr 2 Opis konstrukcji budynku Budynek nr 2 wybudowano w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia jako budynek jednokondygnacyjny w technologii tradycyjnej. Jest to układ brył architektonicznych połączonych funkcjonalnie. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej, wewnętrzne z cegły pełnej. Stropy żelbetowe acerman. Stropodach niewentylowany, żelbetowy, płyty korytkowe oparte na ściankach ażurowych gr.12 cm ułożonych ze spadkiem. Pokrycie dachu papa. Stolar-ka okienna drewniana i z PCV do wymiany. Drzwi zewnętrzne drewniane i z PCV do wymiany. EKSPERTYZA TECHNICZNA. Budynek zrealizowany został w konstrukcji tradycyjnej. Ściany zewnętrzne murowane z cegły, tynkowane i malowane. Okna nowe z drewniane i z PCV. Drzwi zewnętrzne – w stanie złym. Dach pokryty papą w złym stanie. Stan techniczny elementów konstrukcji elewacji jest zadawalający pod względem planowanego za-kresu robót. Opis robót  wymiana istniejących okien na okna PCV o współczynniku U= 0,9 W/(m2*K),  wymiana istniejących drzwi na drzwi z PCV o współczynniku U= 1,3 W/(m2*K),  naprawa i uzupełnienie tynków na elewacji budynków (ok. 20% całkowitej powierzchni),  termoizolacja ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem ościeży okien i drzwi,  montaż nowych rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,7 mm,  wykonanie wymiany ścian szklanych z luksferów na okna z częściowym zamurowaniem otworów,  naprawa kominów i czapek betonowych z podmurowaniem na grubość zastosowanego docieplenia da-chu,  wymiana wywiewek kanalizacyjnych na wywiewki kanalizacyjne,  zerwanie istniejących warstw pokrycia dachowego i poddanie ich utylizacji na bud. 2B i cześć dachu na bud. 2A,  termoizolacja dachu – płyty ze styropianu laminowane papą gr. 22 cm,  wykonanie 1x krycia papą nawierzchniową termozgrzewalną,  ułożenie opaski szer.60 cm z kostki polbruk grub. 6 cm na podkładzie z chudego betonu zamkniętą obrze-żem trawnikowym 30x8 cm jako „wtopione”, ustawione na ławie z betonu C12/15, część opaski połączyć z utwardzeniem terenu,  remont istniejących schodów wejściowe,  zamurowanie bloczkami betonowymi i zasypanie istniejących otworów dla opału w budynku nr 2B,  demontaż ścian z luksferów i zamontowanie okna,  przebudowa wejścia do szatni budynek nr 2B elewacja nr 7 i elewacja nr 8,  w budynku nr 2B elewacja nr 7 w pomieszczeniu istniejącej szatni skucie betonu na zewnątrz i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej z wykonaniem tynku mineralnego cienkowarstwowego z malowa-niem elewacji,  wykonanie nowych balustrad stalowych w miejscach wskazanych na elewacji,  zamontowanie daszków systemowe z pokryciem z poliwęglanu ,  wykonanie krat stalowych o wym.280x200 cm szt. 15, 140x55 cm szt. 1,245x165 cm szt. 1, pozostałe kraty zaznaczone na rys. literą k należy oczyścić i pomalować, Elementy stalowe konstrukcji należy oczyścić poprzez czyszczenie z wykorzystaniem narzędzi o napędzie mechanicznym – przygotowanie powierzchni do 3 stopnia czystości- stan wyjściowy powierzchni B i zabezpieczenie ich antykorozyjnie.  utylizacja gruzu,  wymiana instalacji c.o.,  wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego,  wymiana instalacji odgromowej,  montaż budek lęgowych dla ptaków. Budynek nr 3 Opis konstrukcji budynku Budynek nr 3 wybudowano w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia (budynek główny: trzykondygnacyjny, pozostałe jednokondygnacyjne) w technologii tradycyjnej. Jest to układ brył architektonicznych połączonych funkcjonalnie. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej, wewnętrzne z cegły pełnej. Stropy żelbetowe acerman. Stropodach niewentylowany, żelbetowy, płyty korytkowe oparte na ściankach ażurowych gr.12 cm ułożonych ze spadkiem. Pokrycie dachu papa. Stolarka okienna drewniana i z PCV do wymiany. Drzwi zewnętrzne drewniane i z PCV do wymiany. EKSPERTYZA TECHNICZNA Budynek zrealizowany został w konstrukcji tradycyjnej. Ściany zewnętrzne murowane z cegły, tynkowane i malowane. Okna nowe z drewniane i z PCV. Drzwi zewnętrzne – w stanie złym. Dach pokryty papą w złym stanie. Stan techniczny elementów konstrukcji elewacji jest zadawalający pod względem planowanego za-kresu robót. Opis robót  wymiana istniejących okien na okna PCV o współczynniku U= 0,9 W/(m2*K),  wymiana istniejących drzwi na drzwi z PCV o współczynniku U= 1,3 W/(m2*K),  naprawa i uzupełnienie tynków na elewacji budynków (ok. 20% całkowitej powierzchni),  termoizolacja ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem ościeży okien i drzwi,  montaż nowych rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,7 mm,  wykonanie wymiany ścian szklanych z luksferów na okna z częściowym zamurowaniem otworów,  wykonanie wymiany okien z pustaków szklanych na okna z częściowym zamurowaniem w pomieszczeniu sali sportowej, na okna o współczynniku U=0,9W/m2*K z zamontowaniem szyby bezpiecznej od wnętrza pomieszczenia i szyb zwykłych od strony zewnętrznej,  wykonanie remontu ścianek studzienek przyokiennych i montaż nowych krat pomostowych ocynkowanych,  wymiana obudowy drewnianej wejścia głównego na obudowy z blachy trapezowej koloru szarego,  oczyszczenie i malowanie słupów oraz konstrukcji stalowej przy wejściu głównym oraz wymiana płytek na schodach, remont istniejących schodów,  naprawa kominów i czapek betonowych z podmurowaniem na grubość zastosowanego docieplenia da-chu, podmurowanie ogniomurów,  wymiana wywiewek kanalizacyjnych na wywiewki kanalizacyjne z pcv kompletne z kominkiem i daszkiem,  zerwanie istniejących warstw pokrycia dachowego i poddanie ich utylizacji oraz wymiana wyłazu dachowego,  termoizolacja dachu – płyty ze styropianu laminowane papą gr.22 cm,  wykonanie 1x krycia papą nawierzchniową termozgrzewalną,  ułożenie opaski szer.60 cm z kostki polbruk grub. 6 cm na podkładzie z chudego betonu zamkniętą obrzeżem trawnikowym 30x8 cm jako „wtopione”, ustawione na ławie z betonu C12/15 , część opaski połączyć z utwardzeniem terenu,  kraty zaznaczone na rys. literą k należy oczyści i pomalować. Elementy stalowe konstrukcji należy oczyścić poprzez czyszczenie z wykorzystaniem narzędzi o napędzie mechanicznym - przygotowanie powierzchni do 3 stopnia czystości.  utylizacja gruzu,  wymiana instalacji c.o.,  wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego,  wymiana instalacji odgromowej,  montaż budek lęgowych dla ptaków. Uwaga! Wyliczenie prac nie wyczerpuje zakresu prac. Nie przewiduje się przekazania terenu pod zaplecze budowy. Planowane jest współfinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sek-torze publicznym i mieszkalnym, Schemat: Modernizacja energetyczna budynków publicznych – w ramach polityki terytorialnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 -2020. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP zastrzega obowiązek osobiste-go wykonania przez Wykonawcę następujących kluczowych części zamówienia na roboty budowlane:  roboty termoizolacyjne ścian,  roboty termoizolacyjne stropodachów i stropów,  roboty dachowe (pokrycie dachu papą),  roboty blacharskie,  roboty murowe,  roboty malarskie.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45262500-6
45261410-1
45421000-4
45442100-8
45331100-7
45310000-3
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w formularzu ofertowym, nie krótszym jednak niż 10 miesięcy i nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:  minimum dwie roboty budowlane, polegające na ociepleniu dachu i wykonaniu pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, o łącznej wartości co najmniej 300 000,00 złotych brut-to,  minimum dwie roboty budowlane, polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem, o łącznej wartości co najmniej 300 000,00 złotych brutto; b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uzna-wania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej:  co najmniej 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,  co najmniej 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,  co najmniej 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzające-go, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Najkrótszy termin realizacji 20,00
Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi 10,00
Zawodowa integracja osób 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 2Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-30, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Planowane jest współfinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sek-torze publicznym i mieszkalnym, Schemat: Modernizacja energetyczna budynków publicznych – w ramach polityki terytorialnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1 ustawy PZP, przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie za-mówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont konserwatorski kościoła -Broniewo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont konserwatorski kościoła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI