Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości i innych składników majątkowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości i innych składników majątkowych na terenie województwa świętokrzyskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-06
  • Numer ogłoszenia619104-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 619104-N-2019 z dnia 2019-11-06 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Kielcach: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości i innych składników majątkowych na terenie województwa świętokrzyskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800041, ul. Piaskowa  18 , 25-323  Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. (41) 343-23-93 wew. 38 , , e-mail zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kowr.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kowr.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe osobiście lub za pośrednictwem posłańca w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Kielcach ul. Piaskowa 18, 25-323 Kielce, parter pok. nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości i innych składników majątkowych na terenie województwa świętokrzyskiego
Numer referencyjny: KIE.WOP.260.18.2019.DT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego na cele inne niż rolne tj.: działek, nieruchomości, budynków i budowli, lokali, maszyn i urządzeń położonych na terenie woj. świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa (ZWRSP) oraz innych wycen wskazanych przez KOWR OT w Kielcach. Dodatkowo przedmiotem niniejszego postępowania są wyceny nieruchomości nie będących w ZWRSP, których wycena jest niezbędna w związku z wykonywaniem przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1362). Zakres pożądanych usług będzie obejmował następujący katalog czynności: Wycena nieruchomości (działki) rolnej niezabudowanej: a) do 5 nieruchomości (działek) położonych w tym samym obrębie geodezyjnym co inne działki wyceniane w ramach tego samego zlecenia, b) powyżej 5 nieruchomości (działek) położonych w tym samym obrębie geodezyjnym co inne działki wyceniane w ramach tego samego zlecenia. Wycena nieruchomości (działki) ze składnikami roślinnymi (drzewostan, nasadzenia, uprawy itp.). Wycena drzewostanu, nasadzeń sadowniczych, upraw itp. – bez gruntu. Wycena nieruchomości (działki) niezabudowanej przeznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, studium lub decyzji o warunkach zabudowy na cele inne niż rolne (rekreacyjne, budowlane, pod specjalne strefy ekonomiczne itp.): a) do 5 nieruchomości (działek) położonych w tym samym obrębie geodezyjnym co inne działki wyceniane w ramach tego samego zlecenia, b) powyżej 5 nieruchomości (działek) położonych w tym samym obrębie geodezyjnym co inne działki wyceniane w ramach tego samego zlecenia. Wycena nieruchomości rolnej lub nierolnej, która w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, studium lub decyzji o warunkach zabudowy przeznaczona jest pod elektrownie wiatrowe. Wycena nieruchomości, na których występują złoża, kopaliny (piaski, żwiry i inne). Wycena ogródków działkowych, działek pracowniczych itp. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym lub użytkowym (w tym dokonanie pomiarów na potrzeby wyceny). Wycena obejmuje wyodrębnienie dla celów podatkowych i ewidencyjnych wartości gruntu i budynku. Wycena nieruchomości zabudowanej pojedynczym budynkiem (administracyjny, stodoła, obora itp.), pojedynczym budynkiem gospodarczym (garaże, chlewiki itp.) lub pojedyncza budowlą (droga, silos, osadnik trafostacja itp.). Wycena zabudowy siedliskowej. Wycena lokalu mieszkalnego lub użytkowego, wraz z pomieszczeniem przynależnym, udziałem w gruncie i częściach wspólnych budynku. Wycena lokalu mieszkalnego lub użytkowego, wraz z pomieszczeniem przynależnym, udziałem w gruncie i częściach wspólnych budynku – wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokali. Określenie wartości prawa własności nieruchomości w celu ustalenia opłat za użytkowanie wieczyste. Wycena nieruchomości w celu sprzedaży użytkownikowi wieczystemu. Wycena nieruchomości w celu ustalenia wysokości opłat z tyt. trwałego zarządu. Wycena służebności (drogowej, przesyłu itp.) Wycena nieruchomości przekazanych nieodpłatnie gminie aktem notarialnym, w którym zamieszczono zapis o przysługującym KOWR zwrocie równowartości pieniężnej z wyodrębnieniem nakładów jeżeli wstępują: a) nieruchomość niezabudowana, b) nieruchomość zabudowana. Wycena nieruchomości w celu sprzedaży: a) zgodnie z art. 151 lub 231 kc, odrębnie wartość gruntu i poszczególnych składników majątkowych, b) zgodnie z art. 166 kc. Wycena nieruchomości w celu nabycia za emeryturę lub rentę. Określenie wysokości czynszu najmu za wynajmowane powierzchnie w budynkach i placach manewrowych. Określenie średniej wieloletniej naturalnej wydajności stawowej. Wycena nieruchomości zorganizowanej, zabudowanej (łącznie z nakładami i nieruchomościami zabytkowymi jeśli występują) w tym obiekty rybackie: a) z małą zabudową (do 3 budynków), b) z dużą zabudową (powyżej 3 budynków), c) zabudowanej budowlami. Wycena nakładów KOWR na nieruchomości nie będącej w Zasobie KOWR lub nakładów obcych na nieruchomości będącej w Zasobie KOWR. Wycena budynków i budowli – bez gruntu (za 1 szt.) Wycena suszarni – linii technologicznych, oczyszczalni z urządzeniami i infrastrukturą, kotłowni itp. Wycena maszyn i urządzeń technologicznych (za 1 szt.) Określenie wysokości wynagrodzenia z tytułu korzystania z nieruchomości ZWRSP: a) określenie wysokości wynagrodzenia z tytułu czasowego korzystania z nieruchomości ZWRSP bez ustanawiania prawa służebności przesyłu, b) określenie wysokości wynagrodzenia z tytułu korzystania z nieruchomości ZWRSP oraz z tytułu szkód powstałych na nieruchomości i innych składnikach trwale związanych z nieruchomością Wyceny nieruchomości nie będących w ZWRSP, których wycena jest niezbędna w związku z wykonywaniem przez KOWR przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego: a) wycena nieruchomości rolnej niezabudowanej, b) wycena nieruchomości rolnej ze składnikami roślinnymi (drzewostan, nasadzenia, uprawy itp.) c) wycena nieruchomości rolnej zabudowanej. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega, że zleci Wykonawcy a Wykonawca przyjmie do wyceny: a) potwierdzenie aktualności wcześniej wykonanego operatu szacunkowego za wynagrodzeniem - 10% ceny brutto za sporządzenie operatu pierwotnego, b) aktualizację wcześniej wykonanego operatu szacunkowego za wynagrodzeniem - 50% ceny brutto za sporządzenie operatu pierwotnego. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, obejmujące wykonanie wycen nieruchomości położonych w granicach poszczególnych powiatów: Część I – powiaty: opatowski, ostrowiecki, sandomierski, staszowski; Część II – powiaty: buski, jędrzejowski, kazimierski, kielecki, M. Kielce, konecki, pińczowski, skarżyski, starachowicki, włoszczowski. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy stosuje prawo opcji do niniejszego zamówienia. Zamówienie podstawowe oraz zamówienie z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie sukcesywnie w czasie trwania umowy z wyłonionym Wykonawcą. Zamawiający uruchomi prawo opcji w przypadku konieczności kontynuowania usług po wyczerpaniu zamówienia podstawowego oraz otrzymaniu środków finansowych na ten cel. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe.

II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji każdego zlecenia wyniesie maksymalnie 50 dni od dnia przekazania pisemnego zlecenia. Termin wykonania zlecenia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Wykaz osób do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: dla części I co najmniej dwiema osobami, a dla części II co najmniej trzema osobami, każda z osób musi posiadać uprawnienia w zakresie określonym art. 191 ust. 1 w związku z art. 177 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 121 ze zm.) to jest uprawnienie do szacowania nieruchomości i co najmniej dwuletnie doświadczenie tych osób liczone od dnia uzyskania świadectwa uprawnień rzeczoznawcy majątkowego. UWAGA Wykonawca który składa ofertę na dwie części może wykazać się tą samą osobą w obydwu częściach zamówienia tylko jeden raz. b) Wykaz usług wykonanych - Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie: dla każdej z części zamówienia obejmujących nieruchomości gruntowe – rolne - operatów szacunkowych, które były związane z przedmiotem zamówienia tj. określających wartość rynkową. Wykonawca wykaże, iż wartość sumaryczna wykonanej usługi wynosiła minimum 50 tys. zł brutto. Tymi samymi operatami można wykazać się tylko do jednej części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz osób do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 a) SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ 2. Dowody, określające czy usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z opisanym warunkiem w pkt 9.4.2 b) SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „Formularza oferty” – załącznik nr 1 oraz Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ - Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ) - Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 2 pkt a) do d)” - Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności - Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zlecenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
- W zakresie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto będzie podlegać waloryzacji o różnicę w kwocie podatku VAT wynikającej ze zmiany stawki podatku na stawkę podatku obowiązującego w dniu powstania obowiązku podatkowego. - Wykonawca ma prawo do zastąpienia osoby wymienionej w umowie, po uzyskaniu każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym nowa osoba musi mieć kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia nie mniejsze niż określone w SIWZ i przyjętej ofercie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I – powiaty: opatowski, ostrowiecki, sandomierski, staszowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmujące wykonanie wycen nieruchomości położonych w granicach poszczególnych powiatów: Część I – powiaty: opatowski, ostrowiecki, sandomierski, staszowski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium Termin wykonania zlecenia podlega punktowaniu. Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 pkt.


Część nr: 2 Nazwa: Część II – powiaty: buski, jędrzejowski, kazimierski, kielecki, M. Kielce, konecki, pińczowski, skarżyski, starachowicki, włoszczowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycen nieruchomości położonych w granicach powiatów: buski, jędrzejowski, kazimierski, kielecki, M. Kielce, konecki, pińczowski, skarżyski, starachowicki, włoszczowski. Zakres pożądanych usług będzie obejmował katalog czynności szczegółowo opisanych w pkt 3 SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zlecenia podlega punktowaniu. Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 pkt.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków - Mniów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków. Zakres prac: Kompleksowe docieplenia budynków, w tym izolacja termiczna ścian zewnętrznych oraz wszelkie prace wykończeniowe związane z dociepleniami. Doświadczenie: Poszukujemy podwykonawców posiadających doświadczenie w przeprowadzaniu podobnych prac, ze szczególnym uwzględnieniem dociepleń budynków. Mile widziane referencje od poprzednich klientów. Zakres współpracy: Planujemy nawiązać długoterminową współpracę z wybranymi podwykonawcami, obecnie mamy do wykonania dwa docieplenia budynków z możliwością rozpoczęcia prac w jak najbliższym terminie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: BUDOWA ULICY NORWIDA W EŁKU NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. EMILII PLATER DO UL. MATEJKI
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku usług publicznych – Szkoły Podstawowej im. B. Prusa w Wiercanach o „Centrum Rekreacyjno-Sportowe” wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi w tym. m.in. budowa wewnętrznych instalacji: wentylacji mechanicznej, wodociągowej, centralnego ogrzewania, rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej i gazowej /połączonej z montażem kotła gazowego w istniejącej kotłowni budynku szkoły/, budowa zewnętrznych /doziemnych/ odcinków instalacji kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania i wodociągowej /z istniejącego budynku szkoły/, a także budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej oraz budowa instalacji odgromowej - na działce o nr ewid. 768/4 (powstałej z podziału działki o nr ewid. 768/2) położonej w m. Wiercany, gm. Iwierzyce.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI