Studnia zastępcza SUW Kromolin (trzecia studnia)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Studnia zastępcza SUW Kromolin (trzecia studnia)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻukowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-20
  • ZamawiającyGMINA ŻUKOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00106463
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Studnia zastępcza SUW Kromolin (trzecia studnia)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148

1.5.2.) Miejscowość: Żukowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Studnia zastępcza SUW Kromolin (trzecia studnia)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ac2659b-b193-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Studnia zastępcza SUW Kromolin (trzecia studnia)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zukowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami jest platforma
(Marketplanet): https://zukowice.ezamawiajacy.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy RWŚ.271.4.2022.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452). Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zukowice.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Żukowice, Żukowice 148; 67-231 Żukowice, kontakt: tel. 076 831 42 4, e-mail: gmina@zukowice.pl;- inspektorem ochrony danych osobowych
w Gminie Żukowice jest Pan Tomasz Wadas kontakt: tel. 509 737 586 iod@glogow.org

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RWŚ.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Studnia zastępcza SUW Kromolin (trzecia studnia)” na podstawie zatwierdzonego Projektu robót geologiczno – wiertniczych na wykonanie otworu zastępczego nr 3z oraz na likwidację otworu nr S3 w utworach czwartorzędowych na ujęciu komunalnym w Kromolinie.
Zadaniem Wykonawcy będzie:
1. budowa, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej 3z,
2. likwidacja studni S3,
3. wymiana instalacji zewnętrznej od studni S1z i studni S2 do budynku stacji uzdatniania wody,
na ujęciu komunalnym w miejscowości Kromolin, składającego się obecnie z trzech studni głębinowych: S1z, S2 i S3. Ujęcie zlokalizowane jest na działkach nr 533/11, 533/16, 533/3, 533/17 i 533/18 obręb Kromolin. Prace związane z budową nowej oraz związane z likwidacją istniejącej studni będą prowadzone na działce nr 533/11.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
Część I:
1. Wykonanie prac wiertniczych wraz z zafiltrowaniem otworu studziennego nr 3z oraz wykonaniem dokumentacji hydrogeologicznej, w tym w szczególności:
a. powiadomienie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem Wydziału Geologii przy Urzędzie Marszałkowskim oraz niezależnym pismem Urząd Gminy, Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska i in. Zgodnie z właściwością,
b. wykonanie prac wiertniczych na podstawie „Projektu robót geologiczno – wiertniczych na wykonanie otworu zastępczego nr 3z oraz na likwidację otworu nr S3 w utworach czwartorzędowych na ujęciu komunalnym w Kromolinie” oraz decyzji nr 4/2022 Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 25.01.2022 r. zatwierdzającej ww.,
c. pełnienie nadzoru hydrogeologicznego nad wierceniem,
d. Opróbowanie wyrobiska.
e. Badania laboratoryjne próbek gruntów.
f. Pompowanie oczyszczające i pomiarowe wody podziemnej.
g. Badania fizykochemiczne i bakteriologiczne wody podziemnej.
h. opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej, ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo geologiczne i górnicze (w wersji papierowej w 4 egzemplarzach oraz w postaci elektronicznej na nośniku danych) – z ewentualnym uwzględnieniem likwidowanej studni,
i. uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej ww. dokumentację.
2. Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, uruchomieniu i przekazaniu do eksploatacji studni głębinowej, w tym:
a. wykonanie obudowy zastępczej studni głębinowej – na wzór istniejących,
b. montaż głowic studni wykonanych ze stali nierdzewnej na wzór istniejących, które zostały wykonane na pozostałych studniach (z dostosowaniem umożliwiającym wykonywanie pomiarów zwierciadła wody w studni),
a. dobór, dostawa i uruchomienie wyposażenia studni w niezbędną armaturę i sprzęt (pompa głębinowa, rury pompowe ze stali nierdzewnej, zawory zwrotne, zasuwy, wodomierze przystosowane do zdalnego odczytu, itp.)w celu dalszej eksploatacji (parametry pompy należy ostatecznie dostosować do uzyskania wydajności studni po wykonaniu badań pompowań pomiarowych),
b. wykonanie podłączenia elektrycznego wraz z automatyką oraz zasilenie studni w energię elektryczną,
c. wykonanie instalacji zewnętrznej wodociągowej wody surowej od studni 3z do SUW oraz wymiana istniejącej instalacji pomiędzy S1z oraz S2 a SUW,
d. wykonanie niezbędnych prac towarzyszących i robót tymczasowych,
e. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
f. przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
3. W ramach wymiany zewnętrznej instalacji wody surowej pomiędzy studniami S1z i S2 a budynkiem SUW należy:
a. dostarczyć i zamontować głowice (2 szt.) dla studni S1z i S2 wykonane ze stali nierdzewnej na wzór istniejących (z dostosowaniem umożliwiającym wykonywanie pomiarów zwierciadła wody w studni) wraz z wyposażeniem w niezbędną armaturę i sprzęt (rury pompowe ze stali nierdzewnej, zawory zwrotne, zasuwy),
b. zdemontować istniejące rury ułożone w ziemi PCV Dz 90 mm – ok. 37 m oraz Dz 110 mm – ok. 38 m,
c. wykonać rurociągi z rur polietylenowych PE100 SDR 17 PN10, wraz z montażem zasuw odcinających poszczególne odcinki (z obudową teleskopową i skrzynką do zasuw),
d. oznakować trasy rurociągów za pomocą taśmy ostrzegawczej, a lokalizację zasuw tabliczkami lokalizacyjnymi,
e. wykonać próbę szczelności,
f. przeprowadzić płukanie i dezynfekcję,
g. okazać prawidłowy wynik badania bakteriologicznego wody przed włączeniem danego odcinka do eksploatacji.

Część II:
1. Sporządzenie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego odpowiedniego organu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich dla wykonania urządzenia wodnego – studni 3z. Treść operatu, wniosku oraz załączników do wniosku należy przygotować zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne. Wykonawca opracuje niezbędną ilość egzemplarzy celem przedłożenia właściwemu organowi do wydania decyzji pozwolenia. Ponadto zamawiającemu należy przekazać 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na płycie CD).
2. Opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem budowy obudowy studni głębinowych, podłączenia energetycznego oraz podłączenia wodociągowego (jeżeli jest to wymagane przepisami prawa), w tym:
a. opracowanie projektu obudowy zastępczej studni głębinowej na wzór istniejących oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia jeśli jest to wymagane,
b. opracowanie dokumentacji projektowej podłączenia energetycznego wraz z automatyką (nie dopuszcza się wykorzystania istniejącej instalacji zasilającej studnię nr S3),
c. opracowanie dokumentacji projektowej budowy zewnętrznej instalacji wodociągowej pomiędzy studnią 3z a budynkiem SUW oraz wymiany zewnętrznej instalacji wodociągowej pomiędzy studniami S1z i S2 a budynkiem SUW.
3. Sporządzenie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego odpowiedniego organu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich na pobór wód podziemnych (lub zmiana obowiązującej decyzji). Treść operatu, wniosku oraz załączników do wniosku należy przygotować zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne. Wykonawca opracuje niezbędną ilość egzemplarzy celem przedłożenia właściwemu organowi do wydania decyzji pozwolenia. Ponadto zamawiającemu należy przekazać 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na płycie CD).
4. Sporządzenie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego odpowiedniego organu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wód Polskich dla likwidacji urządzenia wodnego – studni S3. Treść operatu, wniosku oraz załączników do wniosku należy przygotować zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne. Wykonawca opracuje niezbędną ilość egzemplarzy celem przedłożenia właściwemu organowi do wydania decyzji pozwolenia. Ponadto zamawiającemu należy przekazać 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na płycie CD).
5. Przekazanie do eksploatacji studni głębinowej wraz z opracowanymi w języku polskim niezbędnych instrukcjami eksploatacji i współpracy zamontowanych urządzeń i systemów oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania oraz obsługi eksploatacyjnej i konserwacji.
6. Wykonanie likwidacji otworu studziennego nr S3 na podstawie „Projektu robót geologiczno – wiertniczych na wykonanie otworu zastępczego nr 3z oraz na likwidację otworu nr S3 w utworach czwartorzędowych na ujęciu komunalnym w Kromolinie” oraz decyzji nr 4/2022 Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 25.01.2022 r. zatwierdzającej ww., w tym w szczególności:
a. powiadomienie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem Wydziału Geologii przy Urzędzie Marszałkowskim oraz niezależnym pismem Urząd Gminy, Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska i in. zgodnie z właściwością,
b. pełnienie nadzoru hydrogeologicznego,
c. Wykonawca przygotuje teren pod likwidacje poszczególnych studni oraz dokona ich późniejszego uporządkowania, wraz z pozostawieniem w miejscu zlikwidowanych otworów tzw. Świadka na którym należy zamieścić informację o numerze studni, dacie likwidacji oraz wykonawcy likwidacji,
d. Wykonawca dokona likwidacji zasilania energetycznego oraz przewodów tłocznych za likwidowaną studnią – miejsce zaślepienia należy uzgodnić z Zamawiającym.
7. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (wersja papierowa).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa tego warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który :
a) wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj
- co najmniej 2 niezależnych robót budowlanych polegających na budowie, uruchomieniu i przekazaniu do eksploatacji studni głębinowych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto każda.
W przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia
b) wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia tj.:
- kierownik budowy - posiadający kwalifikacje w zawodzie geolog w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznymi wynikające z postanowień ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2021 r., poz. 1420 z późn. zm.) w kategorii IV lub V lub XIII lub inne równoważne.,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem do SWZ).
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA (załącznik nr 4)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, rodzaju wykonanych robót, daty zakończenia robót i zlecających, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem do SWZ). .
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego, numeru uprawnień, (zgodnie z załącznikiem do SWZ).
3. opłaconą polisę - a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (Z polisy lub załączonych wraz z nią do oferty dokumentów musi wynikać, iż została ona opłacona zgodnie z warunkami płatności jakie zostały zawarte w treści polisy i musi być aktualna na dzień składania ofert).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych potwierdzających spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych w specyfikacji warunków zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik do SWZ; 2. Oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu/spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
(wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ) 3. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeżeli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty); 5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( jeżeli dotyczy). 6. Kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.500,00zł.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z art. 125 pzp składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w ust. 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w przypadkach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy - załacznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej przy użyciu platformy https://zukowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie elewacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI