Sporządzenie operatów szacunkowych cz.3

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych cz.3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-01
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021032
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych cz.3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178754636

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Postepowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-37-34-188

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Rynek 1

1.11.4.) Miejscowość: Rzeszów

1.11.5.) Kod pocztowy: 35-064

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.11.9.) Numer telefonu: 178754636

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.erzeszow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie operatów szacunkowych cz.3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d008a01-87e7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.erzeszow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cd.dalszy z pkt powyżej. 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłaniedokumentów/oświadczeń/wyjaśnień/zawiadomień/informacji) odbywa się elektronicznie zapośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@erzeszow.pl, z zastrzeżeniem pkt 2.2. OFERTY wraz zdokumentami o których mowa w sekcji V pkt. 5.11 ogłoszenia składa się za pośrednictwem„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwaodbiorcy - Gmina Miasto Rzeszów, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionegorównież na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 3.Wykonawca zamierzający wziąćudział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza dozłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). 5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy dozłożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB. 6.Identyfikator postępowania dla postępowania dostępnyjest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. 7.Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) orazrozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 8.Oferta musi spełniać następujące wymogi:1)musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym zformatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf .Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Państwa danych osobowych jestGmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35- 64 Rzeszów2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: email:iod@erzeszow.pl3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawiePzp.4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskaniadanych osobowych na podstawie przepisów prawa.5) Państwa dane osobowe przechowywane będą wczasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa.6)Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.7)W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiadają Państwo:a) na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Państwa danych osobowych*;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO **;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących naruszaprzepisy RODO;9) Nie przysługuje Państwu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzporaz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-D.271.11.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych dotyczących określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej i/lub prawa użytkowania wieczystego w celu: zamiany (dla 3 działek ewidencyjnych), wykupu (dla 2 działek ewidencyjnych), w celu ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (dla 2 działek ewidencyjnych), ustalenia jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego (dla 2 działek ewidencyjnych), aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego (dla 1 działki ewidencyjnej) oraz sporządzenie operatów szacunkowych dotyczących określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości lokalowych wraz z udziałem w gruncie w celu sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz ich najemców (dla 13 lokali).2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:-zawarty w druku OFERTA formularz cenowy;- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:1) cenaofertowa (brutto) - 60% ;2) termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 projektowanych postanowień umowy ( od dnia podpisania umowy) – 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 projektowanych postanowień umowy ( od dnia podpisania umowy)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: - Określenie warunków:Wykonawca spełni warunek jeżeliwykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie realizowałazamówienie, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości lubktórej kwalifikacje do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego uznano na zasadachokreślonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenieniepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na tematich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego(określonych w ogłoszeniu), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz OFERTA wraz z formularzem cenowym. 2) Musizawierać dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcyi/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca wimieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lubpodmiotu udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (wformularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz zzastrzeżeniem ppkt. b),b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasobydziała osoba,której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o którychmowa w ppkt.a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentupotwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającegozasoby.c)pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku,gdy: -Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający sięwspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczyrównież wspólników spółki cywilnej) - umocowanie nie wynika z ppkt. 2 a) i b) musi być złożone wformie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisemosobistym3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokumentwraz z oświadczeniami o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego zasobyoraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotuudostępniającego zasoby (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty ioświadczenia wskazane w sekcji V pkt. 5.5 i 5.6 Ogłoszenia.Pozostałe dokumenty będątraktowane jako wspólne. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówieniamuszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należydołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzieleniezamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonaniezamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.4. Wszelka korespondencja będzieprowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adreswykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienie, anie tylko pełnomocnika.6. W formularzu OFERTA należy wskazać,które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przezposzczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowychzadań.8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówieniepubliczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ichwspółpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności,pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zmiany treści umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznychmogą wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian powszechnie obowiązujących przepisówprawa w tym w szczególności stawki podatku VAT, 2) oczywistych omyłek pisarskich wprzedmiocie umowy dotyczących oznaczeń ewidencyjnych nieruchomości,3) zmiany terminurealizacji przedmiotu umowy, który może wystąpić w przypadku:a) zaistnienia czynnikówzewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na terminowewykonanie zamówienia,b) zaistnienia zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowanoZamawiającego.4) zmiany przedmiotu zamówienia i ceny, która może wystąpić w przypadkuzaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a co za tym idziezmiana ceny zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. W takiej sytuacji przedmiot zamówienia, jaki cena za dane zamówienie, może ulec zmianie poprzez odpowiednie pomniejszenie cenyzgodnie ze złożonym formularzem oferty oraz powiększenie przyjmując najniższą cenęjednostkową brutto wykazaną w ofercie zamówienia.5) zmiany terminu wykonania przedmiotuumowy, ograniczenia zakresu umowy i ceny, zgodnie ze złożonym formularzem oferty,spowodowanych epidemią wywołaną wirusem COVID-19, pod warunkiem wykazania przezWykonawcę ścisłego związku między tą sytuacją, a brakiem możliwości wykonania przedmiotuumowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 35 dni kalendarzowych odpodpisania umowy.2. Termin, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu zgodnie zoświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego –„termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w § 2 projektowanych postanowieńumowy (od dnia podpisania umowy).3. .Dane przedstawione w Sekcji I "Zamawiający"niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu prowadzącego postępowanie tj. Gmina MiastoRzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa na rzecz Zamawiającego którym jest Biuro GospodarkiMieniem Miasta Rzeszowa. 4. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonegoprzez Biuro Gospodarki Mieniem. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym zostałumieszczony plan to 2021/BZP 00000044/07/P Identyfikator pozycji planu: 1.3.5
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu- Grębów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu pow. ok 45 m2 w Tarnobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI