SENIOR "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SENIOR "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoręba
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-11
  • ZamawiającyGmina Poręba
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00256066
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
SENIOR "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poręba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 677 13 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@umporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umporeba.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SENIOR "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f17932d6-0367-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338254/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Senior "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.umporeba.pl/ , https://bip.umporeba.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne związane z
korzystaniem z miniPortalu:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane
zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z
dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych
danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z
dokładnością co do setnej części sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia
Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
- Mozilla Firefox od wersji 15
- Google Chrome od wersji 20
- Microsoft Edge
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wskazane zostały w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Poręba – Miasto Poręba, ul. Dworcowa 1, 42-480 Poręba, tel:
32 677 13 55, e-mail: sekretariat@umporeba.pl;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z
ochroną
danych osobowych w następujący sposób:
• pod adresem poczty elektronicznej: ido@umporeba.pl;
• pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego: Przebudowa boiska na wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej nr 2
wraz z siłownią zewnętrzną;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z
późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia
publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Adaptacja pomieszczenia na Klub Seniora w MOK w Porębie SENIOR +
Przedmiotem zamówienia jest:
- przygotowanie powierzchni pod malowanie
- malowanie tynków wewn. farbę zmywalną np. typu BOLIX
- rozebranie wykładziny z podłogi
- demontaż drzwi dwuskrzydłowych z ościeżnicą drewnianą,
- wykonanie i montaż ościeżnicy drewnianej szer. 0,50 m
- wykonanie i montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych dwuskrzydłowych
- położenie paneli podłogowych
- wymiana oświetlenia
- montaż gniazd wtykowych
- wykonanie zabezpieczenia przed porażeniem
- montaż zlewozmywaka z ociekaczem na szafce,
- montaż mini zmywarki do zabudowy
3
- doprowadzenie wody do zlewozmywaka z ociekaczem i do mini zmywarki
- wykonanie odpływu do kanalizacji ze zlewozmywaka i zmywarki
1.2. Adaptacja sali gimnastycznej na potrzeby Klubu Seniora w MOK
Przedmiotem zamówienia jest:
- skucie zmurszałych tynków na ścianach
- odgrzybienie w miejscu skutych tynków
- odtworzenie tynków na ścianach
- przygotowanie powierzchni pod malowanie
- malowanie tynków wewn. farbę zmywalną
- demontaż drzwi z ościeznica drewnianą,
- zakup i montaż ościeznicy drewnianej
- zakup i montaż skrzydeł drzwiowych
- cyklinowanie i malowanie parkietu
- zakup i montaż platformy dla niepełnosprawnych.
1.3. Adaptacja szatni dla Klubu Seniora w MOK
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykucie ościeży drewnianych
- wymurowanie filara z cegieł
- obsadzenie drzwi wejściowych wewn. z ościeznicą z PCW
- przygotowanie istn. podłoża - gruntowanie emulsją typu ATLAS UNI-GRUNT
- przygotowanie powierzchni pod malowanie
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,
- malowanie tynków wewn.
- rozbiórka podłogi z desek na legarach
- ułożenie paneli podłogowych AC5 z listwami przyściennym-
- wykonanie stropu podwieszonego typu Armstrong z oświetleniem w kasetonach 30x30 cm
1.4. Przebudowa sanitariatu na sanitariat NPS wraz z budową pochylni dla osób
niepełnosprawnych dla zadania pn. Utworzenie Klubu Senior "+"
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykucie z muru istn. ościeżnic
-rozebranie ścianek działowych z cegły
- rozebranie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych
- zerwanie istn. Posadzki lastrykowej
- demontaż istn. Instalacji wod.-kan.
- demontaż baterii umywalkowych oraz umywalek
- demontaż ustępów z miska fajansowa
- wywiezienie mat. z rozbiórki wraz z utylizacja
- montaż rurociągów wod.-kan.
- montaż umywalki wraz z bateriami dla niepełnosprawnych
- montaż umywalki wraz z bateriami
- montaż miski ustępowej typu Geberit
- montaż miski ustępowej typu Geberit dla niepełnosprawnych
- montaż kompletu uchwytów dla niepełnosprawnych
- wykonanie przesklepienia otworu w ścianie
- wykonanie ścianki działowej z bloczków YTONG gr. 15 cm oraz z płyt gipsowokartonowych
wodoodpornych na rusztach metalowych
- wykonanie izolacji pionowej i poziomej z folii w płynie typu np. Folbit
4
- wykonanie okładzin podłogowych i ściennych z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach oraz malowanie
- montaż sufitów podwieszonych o kontr. metalowej z wypełnieniem płytami z włókien
mineralnych 30x30 cm (np. typu Armstrong)
- obsadzenie ościeżnic stalowych oraz skrzydeł drzwiowych z otworami
wentylacyjnymi
o pow. 0,022 m2
- demontaż i montaż nowej instalacji elektrycznej
- oświetlenie umieszczone w suficie podwieszonym w kasetonach 30x30 c-
- dostarczenie i montaż podjazdu dla niepełnosprawnych
Wykonanie wszystkich robót zgodnie ze SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze
robót w załączniku nr 6 do SWZ, a zakres robót określa: dokumentacja projektowa
stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa – 60 pkt; okres udzielonej gwarancji – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.3.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
3.3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie
mniejszą niż 150 000,00 zł.
19
3.3.2. Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność
kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
3.4.Zdolność techniczna lub zawodowa:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu:
3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył
co najmniej:
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych w zakresie budowy,
przebudowy, remontu lub adaptacji w zakresie ogólnobudowlanym wraz
z wykonaniem instalacji wod.-kan., elektrycznych o wartości nie mniejszej niż
150 000 zł brutto oraz załączą dowody, że te roboty zostały wykonane w sposób
należyty wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone.
3.4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował)
osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia, tj.:
- co najmniej po 1 osobie posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych
funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznych
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów
oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym, zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów
budowlanych oraz urbanistów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117)
lub
spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), tj.
osobą/y, której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi, o których mowa
w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów,
inżynierów budowlanych oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”).
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku
posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych oraz
kwalifikacji i doświadczenia.
Uwaga nr 2:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji roboty budowlano
wykonawczej wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną,
w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Uwaga nr 3:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków
udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni
kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania
braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274
ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków
dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
w zakresie pkt 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w
ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie
wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych
na dzień ich złożenia):
- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres,
o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert.
- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do
dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 PLN (słownie: cztery
tysiące pięćset złotych 00/100 groszy).
1.1.Wadium może być wniesione w:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. Nr 42 poz. 310).
1.2.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 11.08.2022 r. o godz. 9:00.
22
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący
numer
konta: Śląski Bank Spółdzielczy Silesia w Katowicach 45 8437 0002 0130 0910
7056 0003
- z dopiskiem „Wadium w przetargu na zadanie: SENIOR „+” Adaptacja pomieszczeń
w budynku MOK w Porębie”
Uwaga nr 4:
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki
pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez
Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał
gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Uwaga nr 5:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść
dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów
Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi
obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których
mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.Zwrot wadium z urzędu:
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od
dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.
5.Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:
Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia
wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte
odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Uwaga nr 6:
Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego
z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w ustawie oraz rozdziale XXIX SWZ.
5. Zatrzymanie wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium
wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub
poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
5.1.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art.
128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych
środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało
brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
23
5.2.Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
5.3.Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stanie się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego
i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu
sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki
cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się
złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XIV SWZ – nie
dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w
imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy
podpiszą ofertę.
Uwaga nr 1:
16
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod
taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
4.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego
pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XIV SWZ) składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania
w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1.Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu
do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza
się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie
składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich
podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym
jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej
umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455
ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami
zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXVI SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym - Międzybrodzie Bialskie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa oprogramowania antywirusowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poręba: Senior "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy VIII LO, ul. Grzegórzecka 24 w Krakowie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. B. Prusa w Pułtusku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI