Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej – Budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej – Budowa przystani żeglarskiej w Korzeniewie”, w formule „zaprojektuj i wybuduj"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKwidzyn
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-07-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kwidzyn
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-05
  • Numer ogłoszenia583977-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583977-N-2018 z dnia 2018-07-05 r.

Gmina Kwidzyn: Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej – Budowa przystani żeglarskiej w Korzeniewie”, w formule „zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kwidzyn, krajowy numer identyfikacyjny 17074776700000, ul. ul. Grudziądzka  30 , 82500   Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 261-41-51, e-mail przetargi@gminakwidzyn.pl, faks 552 792 306.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminakwidzyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.gminakwidzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.gminakwidzyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.gminakwidzyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności - osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera, itp
Adres:
Urząd Gminy Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej – Budowa przystani żeglarskiej w Korzeniewie”, w formule „zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny: ZP.271.29.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Budowa Przystani Żeglarskiej w Korzeniewie dz. nr 325, 320/1, 320/4, 324/4 obręb Korzeniewo, w formule ”zaprojektuj i wybuduj.” Zadanie realizowane dwuetapowo. Usługi projektowe od dnia podpisania umowy nie dłużej niż do dnia 30.11.2018 roku, roboty budowlane nie dłużej niż do dnia 31.12.2019 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie na materiałach Zamawiającego (PF-U Program Funkcjonalno -Użytkowy, Studium Wykonalności) dokumentacji: a) Projektowej budowlanej – 6 egz., b) Projektowej wykonawczej – 6 egz., c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz., d) Kosztorysu inwestorskiego – 2 egz., 2) Opracowanie kompletnego projektu budowlanego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, spójnego z PF-U, 3) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowalnymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji, 4) Przeprowadzenie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowalnym, 5) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 6) Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, 7) Wykonanie i posadowienie w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją graficzną i techniczną tablicy informacyjno-promocyjnej typu żagiel w trakcie trwania inwestycji. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w II etapach: Etap I – w zakres którego wchodzi: I. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami oraz decyzją pozwolenia na budowę, II. Uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji, które niezbędne są do otrzymania decyzji pozwolenia na budowę lub roboty budowlane, III. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w rozbiciu na poszczególne branże, IV. Uzgodnienie rozwiązań technicznych planowanej inwestycji w RZGW oraz w Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych w Gdańsku, V. Wykonać ocenę stanu technicznego skarpy nasypu oraz wykonać w razie potrzeby remont ubezpieczenia podstawy na wysokości przystani, VI. Należy przestrzegać zakazu wskazywania w opisie patentów, znaków towarowych lub pochodzenia, chyba, że wynika to ze specyfiki i nie można go opisać za pomocą innych dokładnych określeń (cechy jakościowe, techniczne itp.), VII. Wykonawca uzyska uzgodnienie projektu wykonawczego ze stronami postępowania administracyjnego, VIII. Wykonawca uzyska akceptację projektu wykonawczego w zakresie zgodności z PF-U, przez Zamawiającego, IX. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian odbiegających od zapisów PFU wpływających na wydłużenie okresu gwarancji, zwiększenie zabezpieczenia wykonanych konstrukcji przed „wysoką wodą” oraz zalodzeniem. Wprowadzone zmiany muszą być uzgodnione z Zamawiającym oraz uwzględniać ewentualną konieczność uzyskania nowej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przez Wykonawcę. X. Zadaniem Wykonawcy prac będzie zaprojektowanie do obiektu instalacji technicznej wody, prądu, kanalizacji. Projekty budowalne i wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi, zostaną wykonane przez Uprawnionego Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał stosowne świadectwo uznania Polskiego Rejestru Statków w zakresie projektowania i montażu pomostów pływających. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie uprawnień projektowych w odpowiedniej specjalności. Przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, dokumentacje winny zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Dokumentacja zostanie sporządzona zgodnie z wszelkimi warunkami zawartymi w umowie i PF-U. Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych, okaże się koniecznym uzupełnienie rysunków lub specyfikacji technicznych, Wykonawca sporządzi brakujące rysunki lub specyfikacje na własny koszt we wszystkich egzemplarzach i przedłoży do zatwierdzenia inspektorowi. Zamawiający udzieli pisemnego pełnomocnictwa w celu uzyskania pozwolenia na budowę i innych decyzji. Wykonawca pozostanie odpowiedzialny względem Zamawiającego za opracowaną dokumentacje projektową, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel zamówienia, w normach i przepisach techniczno – budowlanych. Wykonawca przenosi na rzecz Zamawiającego wszelkie autorskie prawa majątkowe do sporządzonego opracowania, wynikające z przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U.2017.880), w tym prawo do wykorzystania dokumentacji do celów własnych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Czuwania w toku realizacji robót nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacja projektową. Wykonawca zobowiązuje się do kontrolowania parametrów materiałów i sprzętu, uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, 2. Uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, 3. Udziału w odbiorze robót, 4. Udziału w naradach – minimum dwóch na etapie przygotowania dokumentacji projektowej oraz w ilościach niezbędnych w trakcie prowadzenia przedmiotowej inwestycji, Podczas prac projektowych Projektant musi uwzględnić wytyczne projektowania „Bez barier” takich jak: 1. Ciągi komunikacyjne należy zachować minimalne wymiary, oraz zapewnić przestrzenie manewrowe, wszelkie przeszkody oraz elementy wyposażenia przestrzeni jak: ławki, tablice informacyjne, kosze na śmieci itp. Lokalizować poza główna przestrzenia komunikacyjną, 2. W miarę możliwości, specjalnych ścieżek dotykowych poprzez zastosowanie nawierzchni o charakterystycznej teksturze lub sprężystości ułatwiających poruszanie się osób niewidzących lub słabo widzących, 3. Stosowanie zmian w fakturze nawierzchni w przypadku krawężnika przy jezdni, schodach lub niezabezpieczonego nabrzeża w odległości przynajmniej 30 cm od krawędzi, 4. Budowę ramp o odpowiednim spadku nachylenia w przypadku różnic terenu oraz zapewnienie dostępu przynajmniej do części nabrzeży i pomostów dla osób niepełnosprawnych, 5. Zastosowanie kontrastowej kolorystyki framugi drzwi w celu oznakowania wejścia do kontenerów sanitarnych. Przynajmniej jedno z wejść do obiektu powinno zapewnić dostęp dla osób niepełnosprawnych do wszystkich pomieszczeń, z których będą korzystać. Pomosty powinny być zaprojektowane w taki sposób, aby po realizacji były one wyposażone w: 1. Dostateczną ilość polerów cumowniczych umożliwiających łatwe cumowanie, 2. Odbojnice zabezpieczające statki i nabrzeże przystani przed uszkodzeniem w czasie wykonywania manewrów cumowniczych, 3. Sprzęt ratunkowy w postaci bosaków ratowniczych i kół ratunkowych z linką długość 25 m, średnica 8 – 10 mm., sprzęt ten powinien być rozmieszczony w sposób umożliwiający natychmiastowe jego użycie, sprawny technicznie, a w porze nocnej odpowiednio oświetlony, 4. Drabinkę umożliwiającą wyjście i zejście z wody, 5. Należy umieścić znak wskazujący rodzaj jednostki, która może cumować przy przystani. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być kompletne, obejmować wszystkie branże i zawierać rozwiązania optymalne i konieczne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć. Wykonawca na etapie projektowania dokona minimum dwóch uzgodnień w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i materiałowych planowanych do zastosowania w opracowanej dokumentacji. Ponadto Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wersje elektroniczną wszystkich dostarczonych dokumentów w wersjach edytowalnych i pdf. Etap II: Realizowany będzie w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową. Zamawiający wymaga, aby w celu zminimalizowania oddziaływania planowanej inwestycji na środowisko, Wykonawca zaplanował szereg działań mających na celu zmniejszenie działań uciążliwych poprzez: - prowadzenie prac budowlanych poza sezonem lęgowym ptaków, tarła ryb – termin od 01.08 do 15.03, - prowadzenie prac w godzinach 6:00 – 22:00, - zapewnienie dobrej organizacji pracy, - stosowanie nowoczesnego i sprawnego technicznie sprzętu, - stosowanie sprzętu o niskich parametrach emisji zanieczyszczeń i hałasu, - prowadzenie prac w obrębie zieleni w sposób niepowodujący jej mechanicznych uszkodzeń, w tym także systemu korzeniowego, - zlokalizowanie placu budowy w oddaleniu od rzeki Wisły – minimum 50 m., - zapewnienie sorbentów, by w sytuacji awaryjnej była możliwość neutralizacji substancji ropopochodnych, - lokalizacja składowisk materiałów budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy dla środowiska, - segregowanie odpadów, zapewnienie odbioru odpadów przez specjalistyczne firmy, zapewnienie miejsca składowania odpadów, by nie miały do nich dostępu osoby postronne, - prowadzenie prac budowlanych z zachowaniem szczególnych zasad ostrożności, tak aby nie doprowadzić do zanieczyszczenia wód powierzchniowych, podziemnych oraz gleby, - ograniczenie prac wykonywanych za pomocą urządzeń mechanicznych, - zapewnienie optymalnej drogi dojazdowej oraz dbanie o stan tej drogi. Zamawiający wymaga, aby technologia budowy oraz użyte materiały, spełniły następujące warunki: I. Sieci uzbrojenia terenu i instalacje w zakresie orurowania i oprzewodowania zapewniały bezawaryjne użytkowanie w okresie co najmniej 10 lat; zastosowany osprzęt i przybory instalacyjne zapewniały sprawne funkcjonowanie w okresie nie krótszym niż 10 lat, II. Elementy małej architektury i oświetlenia spełniały wymóg bez serwisowego funkcjonowania przez co najmniej 5 lat, III. Elementy monitoringu kamery, stacja nadawcza maszty i pozostałe elementy związane z nadzorem i obserwacją elektroniczną pomostów i terenu rekreacyjnego spełniały wymóg bez serwisowego funkcjonowania przez co najmniej 5 lat, IV. Konstrukcja kontenerów sanitarnych spełnia wymóg bez serwisowego funkcjonowania przez co najmniej 5 lat, a użytkowanie było możliwe nie krócej niż 25 lat, V. Nasadzenia zieleni zachowały trwałość przynajmniej przez okres 5 lat i były w tym okresie monitorowane pod względem zdrowotnym oraz uszkodzeń mechanicznych, VI. Pomosty pływające muszą spełnić zapisy Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej, VII. Zamawiający wymaga zastosowania technologii budowy pomostów umożliwiającej uzyskanie wpisu do Rejestru Statków oraz uzyskanie uproszczonego świadectwa zdolności żeglugowej. Pomosty muszą spełniać warunki umożliwiające uzyskanie wymaganego obowiązującymi przepisami przeglądu technicznego, przeprowadzonego przez Akredytowanego Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zastosował rozwiązania i materiały, które w jak najmniejszym stopniu zanieczyszczają środowisko. Po zakończeniu prac teren zostanie uporządkowany oraz doprowadzony do stanu przed realizacją zadania. Przedmiotu zamówienia będzie wykonywany z należytą starannością.Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. Wstępny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowalnych, które nie zostały wyszczególnione, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do: 1. wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych i zabezpieczających; 2. ochrony istniejących sieci, instalacji, systemów drenarskich, obiektów oraz punktów geodezyjnych znajdujących się w zasięgu działania Wykonawcy; 3. ubezpieczenia budowy; 4. ochrony drzew, krzewów i roślinności przewidzianej do zachowania; 5. organizacji ruchu oraz oznakowania i dozoru terenu budowy, a także zapewnienia warunków BHP i p. poż.; 6. sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 7. usuwania z dróg dojazdowych i chodników zanieczyszczeń powstałych na skutek realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 8. utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania wszelkich zbędnych materiałów i odpadów, a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych; 9. sporządzania dokumentacji fotograficznej etapów realizacji robót zgodnie z wytycznymi określonymi przez inspektora nadzoru; 10. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego; 11. demontażu, napraw, montażu ogrodzeń nieruchomości oraz naprawy innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu – w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w trakcie robót; 12. wykonania badań (w szczególności badania prawidłowości zagęszczenia podbudowy), prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających; 13. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, tym samym poniesienia kosztów z tym związanych (w tym odbiorów branżowych wymaganych przepisami np.: z zakresu energetyki, gazownictwa, SANEPID, zarządca drogi itp.); 14. przywrócenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu; 15. zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia; 16. wykonania dokumentacji budowlanej powykonawczej; 17. wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z wyszczególnionym zestawieniem geodezyjnie namierzonych wykonanych elementów systemu oświetleniowego; 18. złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o ukończeniu robót budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskania braku sprzeciwu do użytkowania wybudowanej infrastruktury; Wykonawca realizując powyższy obowiązek wskaże Zamawiającemu osobę, która będzie występowała przed właściwym organem administracyjnym jako pełnomocnik Zamawiającego, za działania tego pełnomocnika odpowiedzialność ponosi Wykonawca; 19. informowania w formie pisemnej inspektora nadzoru i Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45240000-1
71320000-7
77310000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Etap I- od podpisania umowy do 30.11.2018 r. Etap II - od podpisania umowy do 31.12.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:  minimum jeden projekt na zadanie z branży ogólnobudowlanej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, polegający na budowie lub przebudowie obiektu o charakterze hydrotechnicznym (np. port lub przystań żeglarska, kajakowa, jachtowa, rybacka itp.) o wartości minimum 80 000,00 zł brutto,  minimum dwóch robót budowlanych o wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto każda ( Załącznik nr 5 do SIWZ ). Przez pojedynczą robotę budowlaną Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę mariny, portu lub przystani kajakowej, żeglarskiej, rybackiej itp. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: 1. Osobę posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie; 2. Osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie, w tym wykonanie minimum 3 projektów instalacji i/ lub sieci sanitarnych; 3. Osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie, w tym wykonanie minimum 3 projektów instalacji i/lub sieci elektrycznych i elektroenergetycznych; 4. Kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej mającego wymagane prawem uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiednio ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów; 5. Kierownika robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych mającego wymagane prawem uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiednio ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów; 6. Kierownika robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych mającego wymagane prawem uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiednio ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia zasobów dotyczących posiadanych zdolności technicznych i zawodowych przez 2 lub więcej podmiotów. Warunek dotyczący posiadanych zdolności technicznych i zawodowych samodzielnie winien spełniać Wykonawca lub podmiot udostępniający w tym zakresie swoje zasoby Wykonawcy. Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić niniejszy warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego – ustawa Prawo budowlane art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez właściwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych oraz projektów wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (złożony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Załącznik nr 5 A do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku podstaw istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postepowaniu, składa oświadczenie stanowiące złącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy – Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca w celu oceny, czy polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, złoży zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) do oddania zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060, w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM – Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej – „Budowa przystani żeglarskiej w Korzeniewie”, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy w formie nienaruszonego oryginału dołączyć do oferty w osobnej kopercie, na której zapisana będzie nazwa niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM pn. „Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej – „Budowa przystani żeglarskiej w Korzeniewie”, w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 30,00
Termin płatności faktury 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1. Wszelkie zmiany niniejszych Umów mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zachowaniem postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Niezależnie od okoliczności wskazanych w art.144 ust.1 pkt 2 do 6 oraz ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy - o ile stały się niezbędne i Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł ich przewidzieć: 1) Budowa Przystani Żeglarskiej w Korzeniewie dz. nr 325, 320/1, 320/4, 324/4 obręb Korzeniewo, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; e) wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę przed zawarciem umowy; f) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi – normami, potwierdzony wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru; g) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2) Zmiany wynagrodzenia, w przypadku: a) zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego; b) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy; c) poza innymi przypadkami określonymi w umowie, zmiany do umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy, a które mają wpływ na prawidłowe wykonanie przewidzianych w umowie robót budowlanych; 3) wszystkie powyższe postanowienia w ppkt a do c- stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody; 4) zatrudnienia dodatkowego Podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy. Zmiana Podwykonawcy lub zmiana zakresu prac powierzonych podwykonawcom dopuszczalna jest wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego; 5) niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy; 6) osoby wyznaczone i wpisane do Umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być przez Wykonawcę zmienione. Osoby te winny spełniać określone w SIWZ wymagania, a zamiana taka może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego i jego akceptacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1) jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA, 2) zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie, 3) nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentu pod ogrodzenie - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentu pod ogrodzenie. Wymiary: - długość 23 m; - szerokość 30 cm; - głębokość 80 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI