Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych, budowę przydomowych oczyszczalni ścieków i przebudowę oczyszczalni ścieków komunalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Chełm
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-23
  • Numer ogłoszenia546686-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546686-N-2018 z dnia 2018-05-23 r.

Gmina Chełm: Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych, budowę przydomowych oczyszczalni ścieków i przebudowę oczyszczalni ścieków komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zadanie pn.: „Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych, budowę przydomowych oczyszczalni ścieków i przebudowę oczyszczalni ścieków komunalnych” objęte jest wnioskiem o przyznanie pomocy dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełm, krajowy numer identyfikacyjny 53239800000, ul. Pokrówka, ul. Gminna  18 , 22-100   Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 5637363, e-mail chelmug@poczta.onet.pl, faks 82 5637793.
Adres strony internetowej (URL): http://www.ugchelm.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.ugchelm.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 13 SIWZ
Adres:
Gmina Chełm, ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka (sekretariat). UWAGA! Decydujące znaczenia dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w punkcie 14.1 SIWZ, a nie data jest wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych, budowę przydomowych oczyszczalni ścieków i przebudowę oczyszczalni ścieków komunalnych
Numer referencyjny: PGI.271.18.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych przedsięwzięcia „Rozwój gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Chełm poprzez budowę sieci wodociągowych, budowę przydomowych oczyszczalni ścieków i przebudowę oczyszczalni ścieków komunalnych”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: 2. 1. część 1 zamówienia – „Budowa sieci wodociągowej w m. Pokrówka”, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: − wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem zamiaru prowadzenia robót (sieć wodociągowa bez przyłączy wodociągowych), − budowa sieci wodociągowej metodą bezwykopową wraz z jej wpięciem do istniejącej sieci wodociągowej PCV 160 zgodnie z warunkami technicznymi, − przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów powykonawczych, Planowana do budowy sieć wodociągowa PEHD 110mm, przebiegać powinna przez działki Nr 892, 963/1, 965/1, 965/2, 958/4, 957/2 w obr. Pokrówka i dz. Nr 2 na terenie miasta Chełm. Długość sieci wodociągowej ok. 680 mb + 3 szt. hydrantów p.poż. 2.2. część 2 zamówienia – „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków”, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: − Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust. 1 pkt 3 oraz art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12) do Starosty Chełmskiego. Dokonanie zgłoszeń stosownie do art. 152 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 519, 785, 898, 1089, 1529, 1566, 1888, 1999, 2056, 2180, 2290, z 2018 r. poz. 988) do Wójta Gminy Chełm. − Dostawę, montaż i uruchomienie 129 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z pomopowaniami ścieków surowego bądź oczyszczonego. UWAGA: Zamawiający informuje, że do wyceny oferty należy przyjąć zaprojektowanie i wykonanie 129 przydomowych oczyszczalni ścieków wraz pompowniami ścieków surowego bądź oczyszczonego w każdej lokalizacji. W formularzu ofertowym należy podać zryczałtowaną cenę zaprojektowania i wykonania jednej pompowni ścieków surowego bądź oczyszczonego. Jeżeli podczas projektowania okaże się, że w danej lokalizacji nie jest wymagana pompownia ścieków surowego bądź oczyszczonego – wykonawca otrzyma wynagrodzenie pomniejszone o zryczałtowany koszt pompowni ścieków surowego bądź oczyszczonego pomnożony o liczbę niezaprojektownaych i niewykonanych pompowni. Zamawiający informuje, że zapisy PFU wskazujące na ilość poszczególnych rodzajów pompowni są jedynie poglądowe i nie są wiążące, gdyż dokładna ilość pompowni o określonym rodzaju zostanie ustalona podczas projektowania. − Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. − Wykonanie dokumentacji powykonawczej. − Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. − Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników. − Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi; − Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi. − Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. − Pozyskanie map niezbędnych do prawidłowego zgłoszenia robót w Starostwie w Chełmie jest po stronie Wykonawcy. Przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków (PBOŚ) spełniać muszą wymogi normy PN EN 12566-3+A2:2013 lub równoważnej. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi fabrycznie nowymi produktami. Wszystkie urządzenia muszą posiadać oznakowanie wyrobu deklaracją „CE”. Zakres robót obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych poprzez drenaż rozsączający do ziemi, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. Zamawiający tylko w sytuacjach wyjątkowych, podyktowanych brakiem warunków technicznych i terenowych, zaakceptuje inne rozwiązania niż drenaż rozsączający dla odprowadzenia ścieków oczyszczonych. Dla systemu rozsączania z zastosowaniem przepompowni ścieków oczyszczonych należy przewidzieć montaż rozsączania w kopcach. Należy traktować oczyszczalnie bezprądowe jako oczyszczalnie podstawowe. Planuje się budowę 129 przydomowych oczyszczalni ścieków w m. Depułtycze Królewskie, Koza Gotówka, Depułtycze Królewskie Kolonia, Nowe Depułtycze, Henrysin, Horodyszcze, Horodyszcze Kolonia, Janów, Józefin, Krzywice, Krzywice Kolonia, Nowiny, Nowosiółki, Okszów Kolonia, Pokrówka, Parypse, Rudka, Rożdżałów, Rożdżałów Kolonia, Srebrzyszcze, Staw, Stańków, Stołpie, Strupin Łanowy, Strupin Duży, Uher, Weremowice, Wólka Czułczycka, Zagroda, Zarzecze, Żółtańce Kolonia. UWAGA: Zamawiający informuje, że jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia dojdzie do zmiany części z podanych w dokumentacji przetargowej lokalizacji na skutek rezygnacji beneficjentów ostatecznych, zamawiający wskaże lokalizację zamienną a wykonawca będzie zobowiązany aby wykonać zamówienia z uwzględnieniem lokalizacji zamiennej w cenie ryczałtowej. 2.3. część 3 zamówienia – „Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Srebrzyszcze”, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: − Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami / − Przygotowanie zbiornika do montażu projektowanych urządzeń (wywóz nieczystości, oczyszczenie zbiornika i miejscowa naprawa powierzchni betonowej), − Odcięcie dopływu ścieków do zbiornika przepompowni na czas montażu urządzenia (spiętrzenie ścieków w studni dopływu na okres 3 dni i wywóz samochodem do oczyszczalni ścieków w Chełmie), − Dostawa i montaż projektowanych urządzeń w zbiorniku przepompowni, − Wykonanie fundamentu betonowego pod kontener, − Wykonanie instalacji zasilania doprowadzonej do szafy sterowniczej, − Dostawa i montaż kontenera z płyty warstwowej z bramą, − Wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej (krata nawiewna z żaluzją i rura wywiewna w dachu), − Uruchomienie przepompowni ścieków, − Wykonanie dokumentacji powykonawczej, − Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników, − Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi, − Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi, − Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków, − Pozyskanie map niezbędnych do prawidłowego zgłoszenia robót/ jest po stronie Wykonawcy. 3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45232421-9
45232410-9
45232423-3
45255600-5
45232400-6
45231300-8
45310000-3
71210000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-25
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-25

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość przedmiotu zamówienia w następujących terminach: 1) części 1 zamówienia w terminie do dnia 31 sierpnia 2018 r., 2) części 2 zamówienia w terminie do dnia 25 października 2018 r, 3) części 3 zamówienia w terminie do dnia 25 października 2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wiedza i doświadczenie: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał: w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach, której wykonano budowę sieci wodociągowej o długości sieci co najmniej 500 mb, w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach, której wykonano budowę min. 50 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków, w zakresie części 3 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną w ramach, której wykonano budowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków o wartości robót minimum 100.000 zł, 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne kierowanie robotami budowlanymi - legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia. (dla wszystkich części zamówienia): − minimum jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Uwaga: Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. (Uwaga! W wykazie robót należy wskazać doświadczenie zdobyte przy realizacji robót budowlanych lub przy realizacji robót w systemie zaprojektuj i wybuduj). b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) (Dla części 2 zamówienia) certyfikat i raport z badań potwierdzający zgodność zaoferowanego modelu oczyszczalni ścieków z normą PN EN 12566-3+A2:2013 lub równoważną wydane przez jednostkę oceniającą zgodność zgodnie z art. 30b ust. 1 ustawy Pzp. W zakresie oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy - zamawiający informuje, że w przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego (art. 30a ust. 4 ustawy). W zakresie certyfikatów i raportów z badań wydawanych przez jednostki oceniające zgodność zamawiający informuje, że akceptuje odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia (art. 30 b ust. 4 ustawy).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia i materiały 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu, śniegu, temperatury +300C, temperatury -50C) powodujących wstrzymanie lub przerwanie całości wykonywanych robót budowlanych na zewnątrz budynku, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 5 następujących po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie; 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 6) przedłużenie terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) przedłużenie terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, 8) przedłużenie terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności realizacji w drodze odrębnej umowy robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań o okres niezbędny do wykonania robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, 9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 10) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 11) zmiana zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcom, o którym mowa w paragrafie 8 ust.1a;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa sieci wodociągowej w m. Pokrówka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: − wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem zamiaru prowadzenia robót (sieć wodociągowa bez przyłączy wodociągowych), − budowa sieci wodociągowej metodą bezwykopową wraz z jej wpięciem do istniejącej sieci wodociągowej PCV 160 zgodnie z warunkami technicznymi, − przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów powykonawczych, Planowana do budowy sieć wodociągowa PEHD 110mm, przebiegać powinna przez działki Nr 892, 963/1, 965/1, 965/2, 958/4, 957/2 w obr. Pokrówka i dz. Nr 2 na terenie miasta Chełm. Długość sieci wodociągowej ok. 680 mb + 3 szt. hydrantów p.poż.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 71320000-7, 71248000-8, 45000000-7, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia i materiały 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: − Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust. 1 pkt 3 oraz art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12) do Starosty Chełmskiego. Dokonanie zgłoszeń stosownie do art. 152 ust. 1 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 519, 785, 898, 1089, 1529, 1566, 1888, 1999, 2056, 2180, 2290, z 2018 r. poz. 988) do Wójta Gminy Chełm. − Dostawę, montaż i uruchomienie 129 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z pomopowaniami ścieków surowego bądź oczyszczonego. UWAGA: Zamawiający informuje, że do wyceny oferty należy przyjąć zaprojektowanie i wykonanie 129 przydomowych oczyszczalni ścieków wraz pompowniami ścieków surowego bądź oczyszczonego w każdej lokalizacji. W formularzu ofertowym należy podać zryczałtowaną cenę zaprojektowania i wykonania jednej pompowni ścieków surowego bądź oczyszczonego. Jeżeli podczas projektowania okaże się, że w danej lokalizacji nie jest wymagana pompownia ścieków surowego bądź oczyszczonego – wykonawca otrzyma wynagrodzenie pomniejszone o zryczałtowany koszt pompowni ścieków surowego bądź oczyszczonego pomnożony o liczbę niezaprojektownaych i niewykonanych pompowni. Zamawiający informuje, że zapisy PFU wskazujące na ilość poszczególnych rodzajów pompowni są jedynie poglądowe i nie są wiążące, gdyż dokładna ilość pompowni o określonym rodzaju zostanie ustalona podczas projektowania. − Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. − Wykonanie dokumentacji powykonawczej. − Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. − Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników. − Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi; − Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi. − Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. − Pozyskanie map niezbędnych do prawidłowego zgłoszenia robót w Starostwie w Chełmie jest po stronie Wykonawcy. Przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków (PBOŚ) spełniać muszą wymogi normy PN EN 12566-3+A2:2013 lub równoważnej. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi fabrycznie nowymi produktami. Wszystkie urządzenia muszą posiadać oznakowanie wyrobu deklaracją „CE”. Zakres robót obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych poprzez drenaż rozsączający do ziemi, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. Zamawiający tylko w sytuacjach wyjątkowych, podyktowanych brakiem warunków technicznych i terenowych, zaakceptuje inne rozwiązania niż drenaż rozsączający dla odprowadzenia ścieków oczyszczonych. Dla systemu rozsączania z zastosowaniem przepompowni ścieków oczyszczonych należy przewidzieć montaż rozsączania w kopcach. Należy traktować oczyszczalnie bezprądowe jako oczyszczalnie podstawowe. Planuje się budowę 129 przydomowych oczyszczalni ścieków w m. Depułtycze Królewskie, Koza Gotówka, Depułtycze Królewskie Kolonia, Nowe Depułtycze, Henrysin, Horodyszcze, Horodyszcze Kolonia, Janów, Józefin, Krzywice, Krzywice Kolonia, Nowiny, Nowosiółki, Okszów Kolonia, Pokrówka, Parypse, Rudka, Rożdżałów, Rożdżałów Kolonia, Srebrzyszcze, Staw, Stańków, Stołpie, Strupin Łanowy, Strupin Duży, Uher, Weremowice, Wólka Czułczycka, Zagroda, Zarzecze, Żółtańce Kolonia. UWAGA: Zamawiający informuje, że jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia dojdzie do zmiany części z podanych w dokumentacji przetargowej lokalizacji na skutek rezygnacji beneficjentów ostatecznych, zamawiający wskaże lokalizację zamienną a wykonawca będzie zobowiązany aby wykonać zamówienia z uwzględnieniem lokalizacji zamiennej w cenie ryczałtowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232421-9, 71320000-7, 71248000-8, 45000000-7, 45111200-0, 45232410-9, 45255600-5, 45232400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia i materiały 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Srebrzyszcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: − Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami / − Przygotowanie zbiornika do montażu projektowanych urządzeń (wywóz nieczystości, oczyszczenie zbiornika i miejscowa naprawa powierzchni betonowej), − Odcięcie dopływu ścieków do zbiornika przepompowni na czas montażu urządzenia (spiętrzenie ścieków w studni dopływu na okres 3 dni i wywóz samochodem do oczyszczalni ścieków w Chełmie), − Dostawa i montaż projektowanych urządzeń w zbiorniku przepompowni, − Wykonanie fundamentu betonowego pod kontener, − Wykonanie instalacji zasilania doprowadzonej do szafy sterowniczej, − Dostawa i montaż kontenera z płyty warstwowej z bramą, − Wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej (krata nawiewna z żaluzją i rura wywiewna w dachu), − Uruchomienie przepompowni ścieków, − Wykonanie dokumentacji powykonawczej, − Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników, − Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi, − Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi, − Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków, − Pozyskanie map niezbędnych do prawidłowego zgłoszenia robót/ jest po stronie Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232421-9, 71320000-7, 71248000-8, 45000000-7, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232400-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia i materiały 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI