Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bindużka i Nowe Łachy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bindużka i Nowe Łachy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzewnie
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-13
  • ZamawiającyGmina Rzewnie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00139215
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bindużka i Nowe Łachy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzewnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowość: Rzewnie

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-225

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297613409

1.5.8.) Numer faksu: 297613445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugrzewnie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzewnie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bindużka i Nowe Łachy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f5a836-c6d3-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021332/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa wodociągu gminnego w miejscowościach Bindużka i Nowe Łachy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W celu
zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera
zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe
postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (po upływie terminu
składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce „Archiwalne”).
2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:
• bez logowania – poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie”,
• poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i po zalogowaniu się na konto użytkownika w
zakładce „Korespondencja”.
3) Przystąpienie do postępowania:
a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Rzewnie
https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet gdzie zostanie powiadomiony o możliwości
zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu
rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z
obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”,
c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca
Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację
w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia
wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta,
wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,d) pozałożeniu konta Wykonawca ma
możliwość złożenia Oferty w postępowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z
serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku
(z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:-pod numerem
telefonu: (22)5768790 -pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
8. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system
operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach,
w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff,
geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
10. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z załącznikami
przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako
zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
12. O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje, że:1. Administratorem
Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzewnie, Rzewnie 19, 06-225 Rzewnie. Możecie się
Państwo z nami skontaktować w następujący sposób: listownie na adres: Urząd Gminy
Rzewnie,Rzewnie 19, 06-225 Rzewnie, przez email: rzewnie@bipgminy.pl, telefonicznie:
297613409.2. W Urzędzie Gminy Rzewnie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym
można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem możecie się
Państwo kontaktować pod adresem Urząd Gminy Rzewnie, Rzewnie 19, 06-225 Rzewnie,
iodo@ugrzewnie.pl tel.: 29 761 34 09.3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest:1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE(dalej: RODO) tj. przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawego
ciążącego na administratorze w zakresie:a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególności
rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy,b)wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 2b ustawy z dnia 14 lipca
1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,2) art. 10 RODO w zakresie informacji
dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania określonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109
ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.4. Dane osobowe będą
przetwarzane wyłączenie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego
i archiwalnym, i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są
upoważnione na podstawie przepisów prawa (w szczególności Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd
Zamówień Publicznych) oraz innemu podmiotowi niż upoważniony na podstawie przepisów prawa tj.
podmiotowi obsługującemu system informatyczny. 5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres
archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.6. Podmiotom, których dane
są przetwarzane przysługują następujące prawa:1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich
sprostowania, usunięcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania,2) wniesienia
skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.7. Podanie danych osobowych, w zakresie określonym
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest
obligatoryjne. Niepodanie danych osobowych skutkuje odrzuceniem oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez
osobę,której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w
art.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawą.2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIROŚ.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na rozbudowie istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granicy działek w miejscowościach Bindużka i Nowe Łachy o łącznej długości sieci 9106,5 mb oraz 160 szt przyłączy wodociągowych zlokalizowanych w studniach wodomierzowych.
Zakres zadania obejmuje:
Budowa sieci wodociągowej:
Rury PE 100 RC SDR 17 o śr. 90 mm - 119,0 m
Rury PE 100 RC SDR 17 o śr. 110 mm - 148,0 m
Rury PE 100 RC SDR 17 o śr. 160 mm - 4955,0 m
Rury PE 100 RC SDR 17 o śr. 110 mm - 2554,0 m ( układanie metodą bezwykopową )
Rury PE 100 RC SDR 17 o śr. 160 mm - 1330,5 m ( układanie metodą bezwykopową )
Zasuwy z żeliwa sferoidalnego o śr. 100 mm - 12 kpl.
Zasuwy z żeliwa sferoidalnego o śr. 150 mm - 13 kpl.
Zasuwy z żeliwa sferoidalnego o śr. 200 mm - 1 kpl.
Hydranty p.poż. nadziemne z żeliwa sferoidalnego z podwójnym zabezpieczeniem wypływu w
przypadku złamania z zasuwą z żeliwa sferoidalnego o śr. 80 mm - 53 kpl.
Wykopy w gruncie kat. I-II - 100% ; wykonywane mechanicznie 95% ; wykonywane ręcznie 5%,
Sieć wodociągowa zlokalizowana jest na następujących nieruchomościach:
OBRĘB RZEWNIE: dz. nr ewid.: 306, 305, 304, 303, 302, 301, 300/2, 300/1, 299;
OBRĘB DĄBRÓWKA: dz. nr ewid.: 132/2, 189, 131/2, 133/1, 136, 137/1, 148, 167/1, 166/2, 166/1, 165/2, 168/2, 169/2, 173, 188/2;
OBRĘB BINDUŻKA: dz. nr ewid.: 402, 406, 413, 451, 410/2, 527, 431/7, 426/11, 417/3, 418/17, 415/13, 264, 538/1;
OBRĘB NOWE ŁACHY: dz. nr ewid.: 126, 429/1, 406/3, 407/1, 421/8, 421/24, 421/23, 101, 168, 171, 232, 94/1 (z podziału działki nr ew. 94), 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 442/2, 459/5, 470/4, 521/1, 480/1, 471/2, 472/2, 480/2, 571, 557, 430/25, 430/4, 266/2, 429/1, 265/ 2, 534/1, 265/10, 266/9, 152, 476, 197/2, 195.
gmina: Rzewnie, powiat: makowski, woj.: mazowieckie
Budowa przyłączy wodociągowych ( do granicy działki ):
Rury PE 100 SDR 17 o śr. 40 mm - 533,0 m o połączeniach zgrzewanych
Zasuwy domowe kielichowe z żeliwa sferoidalnego o śr. 32 mm - 162 kpl.
Wodomierz o śr. 20 mm z nadajnikiem impulsów - 160 kpl.
Studnia wodomierzowa z tworzywa sztucznego o śr. 400 mm z włazem o śr. 600 mm kl. D400 - 160 kpl.
Wykopy w gruncie kat. I-II - 100% ; wykonywane mechanicznie 95% ; wykonywane ręcznie 5%,
Przyłącza wodociągowe zlokalizowane na następujących działkach:
OBRĘB DĄBRÓWKA: dz. nr ewid.: 131/2, 189, 133/1;
OBRĘB BINDUŻKA: dz. nr ewid.: 451, 527, 431/7, 426/11, 417/3, 418/17, 415/13, 264, 538/1; OBRĘB NOWE ŁACHY: dz. nr ewid.: 126, 429/1, 406/3, 407/1, 421/8, 421/24, 101, 171, 232, 94/1 (Z PODZIAŁU DZIAŁKI NR EW. 94), 154, 157, 158, 165, 442/2, 459/5, 471/2, 480/2, 571, 557, 430/29, 265/2, 265/10, 266/9, 152, 476, 167, 214/1, 459/12; gmina: Rzewnie, powiat: makowski, woj.: mazowieckie
Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach:
a) Załącznik nr 8 do SWZ – Przedmiar robót
b) Załącznik nr 9a do SWZ - Projekt budowlany sieci wodociągowych
c) Załącznik nr 9b do SWZ - Projekt budowlany przyłączy wodociągowych
d) Załącznik nr 10a do SWZ – STWIOR Przyłącza wodociągowej
e) Załącznik nr 10b do SWZ – STWIOR Sieć wodociągowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz, U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.) sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej, o wartości robót co najmniej 800 000,00 zł brutto.

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawca może przedstawić też inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z art.125 ust.1 według wzoru z Załącznika nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
robót budowlanych (w formie elektronicznej, w postaci
elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty -
Załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza
łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i
3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Szczegółowe warunki udzielenia zaliczki wskazano w projektowanych postanowieniach umownych – stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany możliwość dokonania zmiany umowy. Rodzaj i zakres zmian
umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ
– projektowane postanowienia umowne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServle

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Niniejsza inwestycja jest dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, z dnia 2021-07-19 nr 01/2021/1002/PolskiLad, złożonym przez GMINA RZEWNIE z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bindużka i Nowe Łachy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy przesuwnej - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy przesuwnej (wymurowanie, posadowienie). Szerokość 4m. Zlecę również montaż automatyki do tej bramy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI