Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych o Centrum Poradnictwa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych o Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegionowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Legionowski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-27
  • Numer ogłoszenia524056-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 524056-N-2018 z dnia 2018-02-27 r.

Powiat Legionowski: Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych o Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego  11 , 05119   Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2017, poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Kancelaria na I pietrze Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych o Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
Numer referencyjny: ZPU.272.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na „Rozbudowie budynku Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych o Centrum Poradnictwa i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka w Legionowie” i obejmuje zagospodarowanie terenu, budowę ogrodu zmysłów oraz mini boiska na zewnątrz budynku. 2.W zakres zamówienia wchodzi: 1)Rozbudowa budynku w zakresie robót budowlanych objętych 2 etapem (1 etap został zrealizowany w latach 2014-2016 i jest użytkowany) zakłada budowę nowego skrzydła budynku z przedszkolem na parterze, pomieszczeniami technicznymi w piwnicy oraz centrum wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na 1 piętrze i poradnią psychologiczno-pedagogiczną na 2 piętrze. Budynek ten posiada niezależne wejścia z zewnątrz oraz klatkę schodową wraz z windą zapewniającą dostęp dla osób niepełnosprawnych do wszystkich jego kondygnacji, dodatkowo wszystkie zespoły pomieszczeń na parterze połączone są wewnętrznym poziomym układem komunikacyjnym zapewniającym dostęp do całego użytkowanego obiektu. Pomieszczenia techniczne zlokalizowane w piwnicy pełnią funkcję archiwum, węzła cieplnego (dedykowanego dla 2 etapu rozbudowy oraz zaprojektowanej do realizacji w 3 etapie), wentylatorni; 2)Budynek zostanie wybudowany w zakresie pełnego wykończenia wraz z instalacjami elektrycznymi, SAP, wod.-kan., c.o., c.t. oraz wentylacji mechanicznej oraz wyposażeniem wg dokumentacji projektowej;3)Zrealizowana w ramach 1 etapu rozbudowa budynku o zespół szkolny z 4 salami powiększyła istniejący budynek szkoły od strony północno-zachodniej przez połączenie starego budynku i nowej części korytarzem biegnącym wzdłuż ścian sali gimnastycznej;4)Zrealizowane w 1 etapie sale do arteterapii obecnie tymczasowo użytkowane na potrzeby przedszkola i po zakończeniu 2 etapu zostaną przywrócone do swojej pierwotnej funkcji, a przedszkole przeniesione w docelowe miejsce na parterze dobudowywanego skrzydła budynku; 5)W zakresie zagospodarowania terenu zostaną wykonane: a)kanalizacja deszczowa wraz z podłączeniem rur spustowych budynku w zakresie 2 etapu,b)drenaż budynku w zakresie 2 etapu wraz z przepompownią i zasileniem,c)zlikwidowany parking z geokraty i miejsca parkingowe wykonane w 1 etapie,d)dojazd gospodarczy z geokraty wypełnionej nawierzchnią trawiastą,e)chodniki z kostki brukowej betonowej,f)mini boisko z nawierzchnią trawiastą z ogrodzeniem i wyposażeniem, g)ogród zmysłów,h)bieżnia i piaskownica do skoku w dal, - ogrodzenie placu zabaw i ogrodu zmysłów, - doposażenie istniejącego placu zabaw w urządzenia, - zagospodarowanie i ukształtowanie terenu z wykonaniem ścieżek, chodników oraz zostaną zamontowane ławki, - trawniki i posadzona zieleń. 6) Powyższe roboty objęte są dokumentacją projektową wg zestawienia poniżej stanowiącą załącznik do SIWZ: 1)Projekty stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ: a)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – tom.I.1 Projekt Zagospodarowania Terenu, projekt Architektoniczny wykonawczy - Projekt budowlany zamienny 2 etapu rozbudowy, stanowiący załącznik do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r. ;b)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – tom.I.2 Projekt Zagospodarowania Terenu, projekt Architektoniczny wykonawczy - Projekt wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy ;c)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – tom.II.1 Projekt Konstrukcyjny Budowlany - Projekt budowlany zamienny 2 etapu rozbudowy, stanowiący załącznik do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r.;d)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – tom.II.2 Projekt Konstrukcyjny Wykonawczy - Projekt wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy; e)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – tom III, Projekt Instalacji sanitarnych Wod-kan, C.O., C.T., Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji Budowlany i Wykonawczy - Projekt budowlany zamienny 2 etapu rozbudowy w zakresie projektu budowlanego budynku oraz PZT, stanowiący załącznik do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r.;f)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – tom III, Projekt Instalacji sanitarnych Wod-kan, C.O., C.T., Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji Budowlany i Wykonawczy - Projekt wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy w zakresie projektu budowlanego budynku oraz PZT ;g)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – tom IV Instalacje Elektryczne i Niskoprądowe, Projekt Budowlano-Wykonawczy-Projekt budowlano-wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy, zał. do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r. ; h)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – tom IV Instalacje Elektryczne i Niskoprądowe, Projekt Budowlano-Wykonawczy - Projekt wykonawczy zamienny 2 etapu rozbudowy ;i)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie –Projekt Systemu Sygnalizacji Pożarowej tom V - Projekt budowlany i wykonawczy zamienny etap II, zał. do decyzji nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r. ;j)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – Projekt Systemu Sygnalizacji Pożarowej tom V - Projekt budowlany i wykonawczy zamienny etap II ;k)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – Projekt Architektoniczny Projekt budowlany zamienny w zakresie zagospodarowania terenu Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie: budowa ogrodu zmysłów oraz mini boiska wraz z siłownią na zewnątrz budynku, zał. do decyzji nr 1441/16 Starosty Legionowskiego z dnia 22 listopada 2016 r. ;l)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – Projekt Architektoniczny. Stadium: Projekt wykonawczy zamienny w zakresie zagospodarowania terenu Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie poprzez budowę ogrodu zmysłów oraz mini boiska wraz z siłownią na zewnątrz budynku,2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ:a)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – STWiOR Roboty Budowlane; b)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – STWiOR Roboty Sanitarne ; c)Rozbudowa Budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie – STWiOR Roboty Instalacyjne Elektryczne; d)Budynek Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie –Specyfikacja Techniczna Systemu Sygnalizacji Pożarowej; e)Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych „Zagospodarowanie terenu Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie poprzez budowę ogrodu zmysłów oraz mini boiska wraz z siłownią na zewnątrz budynku”. 3)Przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy Załącznik nr 3 do SIWZ:a)Przedmiar - roboty budowlane;b)Przedmiar - instalacje elektryczne;c)Przedmiar - instalacje c.o.;d)Przedmiar - instalacja c.o.;e)Przedmiar - instalacja wod.-kan.;f)Przedmiar - instalacja wod.-kan.;g)Przedmiar - instalacja wentylacji.;h)Przedmiar - instalacja wentylacji.;i)Przedmiar - SSP;j)Przedmiar-zagospodarowanie terenu, ogród zmysłów,7)Zamawiający na rozbudowę budynku posiada ostateczną decyzję nr 1703/10 Starosty Legionowskiego z dnia 6 grudnia 2010 r., zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na rozbudowę budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie przy ulicy Jagiellońskiej 69, na terenie działek nr ewid. 2/12 i 2/15 w obrębie nr 30 w miejscowości Legionowo, gmina Legionowo;- zmienioną ostateczną decyzją nr 593/13 Starosty Legionowskiego z dnia 31 maja 2013 r., w zakresie dotyczącym dostosowania konstrukcji, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem, wykończenia budynku i zagospodarowania terenu, umożliwiających jego odbiór i użytkowanie w trzech etapach; - zmienioną ostateczną decyzją nr 1105/14 Starosty Legionowskiego z dnia 16 września 2014 r., w zakresie dotyczącym zmiany projektu zagospodarowania terenu, polegającej na wykonaniu drenażu opaskowego budynku Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie i zmiany przebiegu kanalizacji deszczowej, na terenie działek nr ewid. 2/12 i 2/15 w obrębie nr 30 w miejscowości Legionowo, gmina Legionowo;- zmienioną ostateczną decyzją nr 1441/16 Starosty Legionowskiego z dnia 22 listopada 2016 r., w zakresie dotyczącym zmiany projektu zagospodarowania terenu, polegającej na budowie ogrodu zmysłów oraz mini boiska z siłownią na zewnątrz budynku, na terenie działek nr ewid. 2/12 i 2/15 w obrębie nr 30 w miejscowości Legionowo, gmina Legionowo;- zmienioną ostateczną decyzją nr 663/17 Starosty Legionowskiego z dnia 29 maja 2017 r., w zakresie wynikającym z podwyższenia budynku o 1 kondygnację w ramach II etapu rozbudowy na terenie działek nr ewid. 2/12 i 2/15 w obrębie nr 30 w miejscowości Legionowo, gmina Legionowo.Wymienione pkt 7) decyzje stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.8)Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniu związanym z postępowaniem, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia,9)Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i STWIOR jeżeli zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w STWOiR oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje),e)parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f)standardów emisyjnych. 10) W celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia pracowników którzy będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:a)roboty ziemne,b)roboty branży ogólnobudowlanej,c)roboty branży elektrycznejd)roboty branży sanitarnej. Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).11) Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót,12) Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów,

II.5) Główny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
45300000-0
45331000-6
45400000-1
45112723-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  16   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 16 miesięcy od daty protokolarnego przekazania terenu budowy. Zamawiający przewiduje, że przekazanie placu budowy nastąpi najpóźniej w maju 2018 r. 2.Zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 16 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 3.Zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie dłuższym niż 16 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 4.Jeżeli w ofercie Wykonawca nie wskaże proponowanego terminu wykonania, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie maksymalnym, bez przyznawania dodatkowych punktów.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże , że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie dotyczącym budowy lub przebudowy budynku, z których każda polegała na budowie lub przebudowie budynku o pow. min. 1300 m2 każda;Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: - w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania budową i robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.:- osobą, wyznaczoną do kierowania budową (kierownika budowy) posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu budową lub przebudową budynku o pow. min. 1300 m2,- osobą, wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi (kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami. Osoba ta musi posiadać również uprawnienia D i E do wykonywania robót przy urządzeniach elektroenergetycznych,- osobą, wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi (kierownika robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającą doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: - w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - w wykazie zawierającym imię i nazwisko osób, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, kwalifikacji zawodowych oraz informacji o uprawnieniach ww. osób, zakresie wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)wykaz zawierający minimum dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie budynku w zakresie dotyczącym budowy lub przebudowy budynku z których każda polegała na budowie lub przebudowie budynku o pow. min. 1300 m2 każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi zawierający imię i nazwisko wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga wykazania się dysponowaniem tj.:- osobą, wyznaczoną do kierowania budową (kierownika budowy) posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu budową lub przebudową budynku o pow. min. 1300 m2,- osobą, wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi (kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami. Osoba ta musi posiadać również uprawnienia D i E do wykonywania robót przy urządzeniach elektroenergetycznych,- osobą wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi (kierownika robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającą doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 107 300,00 zł (słownie: sto siedem tysięcy trzysta złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804).3.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydziała Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 12,00
termin wykonania 28,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Warunki umowy zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 3.Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i muszą być akceptowane przez obie strony umowy.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana w przypadku: a) zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i harmonogramem, w szczególności gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi i inne klęski żywiołowe np. powodzie, obfite opady śniegu, które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią. Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia o okres potrzebny do wykonania robót po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony – z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres działania ww. siły wyższej powodującej brak możliwości prowadzenia prac. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu;b) prowadzenia wykopalisk archeologicznych w związku, ze znaleziskami w trakcie prowadzenia robót; c) odkrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym; d) w przypadku dokonanych przez Zamawiającego zmian w dokumentacji technicznej termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający z dokonania zmian uzasadniający zmianę terminu; e) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o zmianę terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - termin realizacji może zostać zmieniony w sposób uzgodniony pomiędzy stronami;f) jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka itp.), warunki terenowe w szczególności podziemne urządzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane itp., uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin realizacji może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z nowych warunków, g) wykrycia instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, h) zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody,i) zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 2) Zmiany osobowe: a) zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca, d) Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3) Inne zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym, c) gdy zajdzie konieczność powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy niewskazanemu w ofercie. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią listę zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest pisemnie poinformować Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż altanki- Lipsko
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż altanki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI