Rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w Brzozowcu w ramach zadania „Budowa świetlicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w Brzozowcu w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w Brzozowcu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNamysłów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-07
  • Numer ogłoszenia569251-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569251-N-2018 z dnia 2018-06-07 r.

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa: Rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w Brzozowcu w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w Brzozowcu”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, krajowy numer identyfikacyjny 52451300000, ul. ul. Stanisława Dubois  3 , 46100   Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 190 359, e-mail zamowienia@namyslow.eu, faks 774 104 841.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.namyslow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.namyslow.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.namyslow.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, budynek A, w sekretariacie - pok. nr 12

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w Brzozowcu w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w Brzozowcu”
Numer referencyjny: ZP.271.68.2018.AR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie linii energetycznych Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w Brzozowcu w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w Brzozowcu”. Zakres zadania przewiduje wykonanie robot remontowo-budowlanych oraz instalacyjnych i obejmuje w szczególności: 1. Roboty fundamentowe: 1.1) wykopy pod ławy fundamentowe i podkłady betonowe, 1.2) podkłady betonowe na podłożu gruntowym, beton kl. C15/20, 1.3) ławy fundamentowe żelbetowe, beton C20/25, stal A-IIIN, 1.4) izolacja cieplna styropianem FS30, gr. 12 cm. 2. Posadzki na gruncie: 2.1) podkłady betonowe gr. 10 cm na podłożu gruntowym, beton C15/20, 2.2) izolacje poziome przeciwwilgociowe z polimerowo-asfaltowej papy zgrzewalnej na osnowie z włókniny poliestrowej, jednokrotnie, 2.3) izolacje cieplne z płyt styropianowych EPS 100-038 gr. 10 cm, 2.4) izolacje poziome przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej gr.0,2 mm, dwukrotnie, 2.5) warstwa betonu konstrukcyjnego zbrojona siatką, gr. 5 cm, 2.6) podkład pod posadzki z masy samopoziomującej, 2.7) płytki ceramiczne gresowe gr. min. 8 mm, gat. I, klasa twardości min. 6, ścieralność IV-V klasy, nasiąkliwość poniżej 0,1%. 3. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne: 3.1) ściany zewnętrzne gr. 24 cm z pustaków ceramicznych POROTHERM P+W, ocieplane styropianem FS30 gr. 15 cm, 3.2) ścianki ustępowe HPL gr. 12 mm, ze skrzydłami drzwiowymi z nawiewem, wym. 0,90x2.00 m – 2 szt. (wejściowe do toalet) i 0,80x2,00 m – 1 szt. (wejście do kabiny ustępowej), w drzwiach wejściowych zamontować po 1 zamku patentowym, w drzwiach wejściowych do kabiny ustępowej i w drzwiach do toalety dla niepełnosprawnych zamontować zamykacz. (Uwaga! W projekcie budowalnym założono stelaż z profili systemowych z wypełnieniem wełną mineralną, obustronną paroizolacją i obudową płytami kartonowo-gipsowymi + płytki ścienne – inwestor rezygnuje z tego rozwiązania). 4. Tynki i okładziny ścian: 4.1) tynki wewnętrzne ścian i sufitów cementowo-wapienne (toalety i sufit hallu), 4.2) tynki wewnętrzne ścian przedsionka – tynk cienkowarstwowy Drytex, 4.3) licowanie ścian murowanych płytkami ceramicznymi na kleju, do wysokości 2,00 m (toalety), 4.4) tynki zewnętrzne, barwione. 5. Dach nad rozbudową (toalety): 5.1) stropodach żelbetowy, monolityczny. 5.2) izolacje poziome przeciwwilgociowe z folii polietylenowej gr.0,2 mm, jednokrotnie. 5.3) izolacje cieplne z płyt styropianowych EPS 200-038 gr. 15 cm. 5.4) warstwa wyrównawcza betonowa na stropie gr. 5 cm. 5.5) pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną gr. 4,7 mm, dwuwarstwowo. 5.6) rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej gr.0,60 mm. 5.7) kanały wentylacyjne z nasadą – 2 szt. 6. Dach nad tarasem: 6.1) konstrukcja drewniana, z dachem jednospadowym. 6.2) pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną gr. 4,7 mm, dwuwarstwowo, na płycie OSB gr. 22 mm. 7. Stolarka okienna i drzwiowa: 7.1) montaż okien jednodzielnych, uchylno-rozwieranych z PCV koloru białego, o profilu prostym min. pięciokomorowym, szklonych szkłem bezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, o współczynniku przenikania ciepła U ≤ 0,90 kW/m2 – 2 szt., 7.2) montaż drzwi zewnętrznych (wejściowych) aluminiowych z przekładką termiczną, przeszklonych szkłem bezpiecznym podwójnym P2 typu float, o współczynniku przenikania ciepła U ≤ 1,30 kW/m2, z dwoma zamkami patentowymi, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym – 1 szt., 7.3) demontaż istniejących drzwi zewnętrznych, w miejsce których zostaną zamontowane drzwi wewnętrzne (przedsionek-świetlica), 7.4) montaż drzwi wewnętrznych (przedsionek-świetlica), aluminiowych z przekładką termiczną, pełnych, o współczynniku przenikania ciepła U ≤ 1,30 kW/m2, z dwoma zamkami patentowymi, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym – 1 szt., 7.5) obsadzenie wewnętrznych podokienników – konglomeraty z PCV, 7.6) obsadzenie zewnętrznych podokienników z blachy tytanowo-cynkowej. 8. Wyposażenie w sprzęt gaśniczy – obiekt wyposażyć w min. 2 gaśnice o masie środka gaśniczego 4 kg każda. 9. Elementy zewnętrzne – montaż wycieraczki do obuwia, metalowej – 1 szt. 10. Instalacje sanitarne wg projektu budowlanego. 11. Instalacja elektryczna wg projektu budowlanego. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Na roboty objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lata, maksymalnie 5 lat licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 2. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). 3. Wykonawca na swój koszt wykonana inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach, które przekaże Zamawiającemu. 4. Wykonawca na swój koszt skompletuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w tym m.in. wszelkie certyfikaty, aprobaty techniczne, wymagane ustawą – Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych oraz świadectwa dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane, protokoły i sprawdzenia, próby szczelności. UWAGI: 1. Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawiają załączone projekt budowlany oraz przedmiar robót. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako element pomocniczy do wyceny oferty; 2. Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach rysunków jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarach i zapisach SIWZ należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach i zapisach SIWZ. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót w branży budowlanej i sanitarnej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8
45231400-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: wykonanie co najmniej
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam opiekunki lub opiekuna do pomocy przy opiece przy trójce dzieci- Brzeg
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam opiekunki lub opiekuna z Brzegu lub okolic do pomocy przy opiece przy trójce dzieci w wieku przedszkolnym, w grę wchodzi zaprowadzanie do przedszkoli lub/i odbieranie z przedszkoli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI