IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Dla części I – 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset PLN 00/100) Dla części II – 2400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta PLN 00/100) Dla części III – 2600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset PLN 00/100) Dla części IV – 2400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta PLN 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
30,00 |
termin |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-04-13, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa placu zabaw w Niekłaniu Wielkim w Gminie Stąporków. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Niekłań Wielki, gm. Stąporków na działkach nr geod. 1480/2. W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Huśtawka podwójna – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,10 m x 1,70 m; Wysokość 2,10 m; Strefa bezpieczeństwa 7,10 m x 3,10 m, Wysokość swobodnego upadku 1,25 m 2) Domek LOLEK – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 1,50 m x 1,40 m; Wysokość 2,00 m; Strefa bezpieczeństwa 4,50 m x 4,40 m, Wysokość swobodnego upadku 0,40 m 3) Karuzela tarczowa z siedziskiem – 1 sztuka. Średnica 1,50 m; Wysokość 0,82 m; Strefa bezpieczeństwa-średnica 5,50 m; Wysokość swobodnego upadku0,72 m 4) Zjeżdżalnia– 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,80 m x 3,90 m; Wysokość 1,20m; Strefa bezpieczeństwa 7,30 m x 7,30 m; Wysokość swobodnego upadku 1,20 m 5) Chata indiańska – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,10 m x 1,00 m; Wysokość 1,35 m, Strefa bezpieczeństwa 5,10 m x 4,00 m; Wysokość swobodnego upadku 1,35 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zew. ~0,78m x ~0,04m; Wysokość~2,15m 2) Ławka z oparciem – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 2,0m x 0,5m, Wysokość 0,80 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. Średnica 0,45 m; Wysokość 1,10 m C. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Niwelację terenu. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchni piaskowej z obrzeżami betonowymi 6 cm x 25 cm x 100 cm) o powierzchni 75,92 m2 pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 3) Nasadzenie zieleni. 4) Wywóz ziemi. 5) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. D. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym: projektu zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.926.2016.MC z dnia 14.12.2016 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45000000-7, 45010000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45112700-2, 45112720-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
30,00 |
termin |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa placu zabaw w Mokrej w Gminie Stąporków. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Niekłań Wielki, gm. Stąporków na działkach nr geod. 1480/2. W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Twister + Wioślarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,70 m (2,90 m) x 0,70 m; Wysokość 1,95 m; Strefa bezpieczeństwa 5,90 m x 3,75 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 0,30 m; Wysokość swobodnego upadku Wioślarza 0,30 m 2) Orbitrek + Narciarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,50 m (2,75 m) x 1,00 m; Wysokość 1,95 m Strefa bezpieczeństwa 5,75 m x 4,00 m, Wysokość swobodnego upadku Orbitek 0,40 m, Wysokość swobodnego upadku Narciarz 0,90m 3) Zestaw zabawowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,40 m x 1,90 m; Wysokość 3,30 m; Strefa bezpieczeństwa 9,10 m x 3,90 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,20 m 4) Huśtawka wagowa podwójna – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,95 m x 2,32 m, Wysokość 2,28 m; Strefa bezpieczeństwa 3,15 m x 7,50 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,28 m 5) Karuzela tarczowa z siedziskiem – 1 sztuka. Średnica 1,50 m; Wysokość 0,75m; Strefa bezpieczeństwa-średnica 5,50 m; Wysokość swobodnego upadku 0,40 m 6) Zestaw sprawnościowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,90 m x 4,10 m, Wysokość 2,20 m; Strefa bezpieczeństwa 8,40 m x 7,10m; Wysokość swobodnego upadku 2,00 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zewnęt. ~0,78m x ~0,04m; Wysokość ~2,15m 2) Ławka z oparciem – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 2,0m x 0,5m, Wysokość 0,80 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. C. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Niwelację terenu. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchni piaskowej z obrzeżami betonowymi 6 cm x 25 cm x 100 cm) o powierzchni 110,12 m2 pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 3) Nasadzenie zieleni. 4) Wywóz ziemi. 5) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. D. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym: projektu zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.928.2016.MC z dnia 14.12.2016
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45000000-7, 45010000-8, 45110000-1, 54112000-5, 45112700-2, 45112720-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
30,00 |
termin |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa placu zabaw w Świerczowie w Gminie Stąporków. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji, oraz wykonaniu nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Świerczów, gm. Stąporków na działkach nr geod. 476/1,478/1, 480/1. Zakres rzeczowy zmówienia: W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Twister + Wioślarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,50 m (2,75 m) x 1,00 m; Wysokość 1,95 m; Strefa bezpieczeństwa 5,75 m x 4,00 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 0,40 m; Wysokość swobodnego upadku Wioślarza 0,90 m 2) Orbitrek + Narciarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,70 m (2,90 m) x 0,70 m; Wysokość 1,95 m; Strefa bezpieczeństwa 5,90 m x 3,75 m; Wysokość swobodnego upadku Orbitek 0,30 m; Wysokość swobodnego upadku Narciarz 0,30m 3) Zestaw zabawowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,40 m x 1,90 m; Wysokość 3,30 m; Strefa bezpieczeństwa 9,10 m x 3,90 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,20 m 4) Huśtawka wagowa podwójna – 1 sztuka. Wymiary zewnęt. 3,95 m x 2,32 m; Wysokość 2,28 m Strefa bezpieczeństwa 3,15 m x 7,50 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,28 m 5) Karuzela tarczowa z siedziskiem – 1 sztuka. Średnica 1,50 m; Wysokość 0,75 m; Strefa bezpieczeństwa-średnica 5,50 m; Wysokość swobodnego upadku 0,40 m 6) Zestaw sprawnościowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,90 m x 4,10 m, Wysokość 2,20 m; Strefa bezpieczeństwa 8,40 m x 7,10m; Wysokość swobodnego upadku 2,00 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zewnęt. ~0,78m x ~0,04m; Wysokość ~2,15m 2) Ławka z oparciem – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 2,0m x 0,5m, Wysokość 0,80 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. Średnica 0,45; Wysokość 1,10 m C. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchni piaskowej z obrzeżami betonowymi 6 cm x 25 cm x 100 cm) o powierzchni 110,12 m2 pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 2) Nasadzenie zieleni. 3) Wywóz ziemi. 4) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. D. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym: projektu zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.929.2016.MC z dnia 14.12.2016 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45000000-7, 45010000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45112700-2, 45112720-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
30,00 |
termin |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa placu zabaw w Krasnej w Gminie Stąporków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Krasna, gm. Stąporków na działkach nr geod. 119/2. Zakres rzeczowy zmówienia: W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Zestaw zabawowy – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,40 m x 2,60 m; Wysokość 3,30 m; Strefa bezpieczeństwa 5,70 m x 5,10 m 2) Huśtawka podwójna (UWAGA! Jedno siedzisko kubełkowe) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,20 m x 2,40 m; Wysokość 2,20 m; Strefa bezpieczeństwa 5,20 m x 7,80 m 3) Piaskownica – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,00 m x 2,00 m; Wysokość 0,16 m; Strefa bezpieczeństwa 2,60 m x 2,60 m 4) Sprężynowiec podwójny – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 1,30 m x 1,50 m; Wysokość 1,00 m; Strefa bezpieczeństwa 4,30 m x 3,50 m 5) Ważka sprężynowa – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 1,60 m x 0,35 m, Wysokość 0,70 m; Strefa bezpieczeństwa 3,50 m x 2,35 m Φ1,50 m, Wysokość 0,75 m; Strefa bezpieczeństwa Φ5,00 m 6) Urządzenie sportowe - biegacz i orbitrek – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,12 m x 0,832 m; Wysokość 2,00 m; Strefa bezpieczeństwa 4,432 m x 0,672 m 7) Urządzenie sportowe - rower i jeździec – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,865 m x 0,65 m, Wysokość 2,00 m; Strefa bezpieczeństwa 6,465 m x 0,416 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zewnęt. 0,60 m x 0,15 m; Wysokość 2,30 m 2) Ławka drewniana z oparciem montowana na stałe – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 1,80 m x 0,7 m, Wysokość 0,85 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. Średnica 0,50 m; Wysokość 0,90 m C. Ogrodzenie: 1) Płotek drewniany o wysokości 1,0 m – 30,30 m. 2) Siatka ocynkowana o wysokości 2,0 m – 57,00 m. 3) Furtka o wym. 100x200 cm – 1 sztuka D. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Utwardzenie terenu kostką betonową-chodnik. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 3) Nasadzenie zieleni. 4) Wywóz ziemi. 4) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. E. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym: projektu zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.788.2015.MC z dnia 30.09.2015 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45000000-7, 45010000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45112700-2, 45112720-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
30,00 |
termin |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: