ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W GMINIE STĄPORKOWIE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W GMINIE STĄPORKOWIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStąporków
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stąporków
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-29
  • Numer ogłoszenia538500-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538500-N-2018 z dnia 2018-03-29 r.

Gmina Stąporków: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W GMINIE STĄPORKOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków, krajowy numer identyfikacyjny 53020600000, ul. Piłsudskiego  - , 26-220   Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 741 122, e-mail sekretariat@staporkow.pl, faks 413 741 860.
Adres strony internetowej (URL): www.staporkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.staporkow.pl/?c=179

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.staporkow.pl/?c=179

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W GMINIE STĄPORKOWIE
Numer referencyjny: BIN.271.2.2018/RS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ W GMINIE STĄPORKOWIE” w tym: CZĘŚĆ I - Budowa placu zabaw w Niekłaniu Wielkim w Gminie Stąporków. Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Niekłań Wielki, gm. Stąporków na działkach nr geod. 1480/2. W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Huśtawka podwójna – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,10 m x 1,70 m; Wysokość 2,10 m; Strefa bezpieczeństwa 7,10 m x 3,10 m, Wysokość swobodnego upadku 1,25 m 2) Domek LOLEK – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 1,50 m x 1,40 m; Wysokość 2,00 m; Strefa bezpieczeństwa 4,50 m x 4,40 m, Wysokość swobodnego upadku 0,40 m 3) Karuzela tarczowa z siedziskiem – 1 sztuka. Średnica 1,50 m; Wysokość 0,82 m; Strefa bezpieczeństwa-średnica 5,50 m; Wysokość swobodnego upadku0,72 m 4) Zjeżdżalnia– 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,80 m x 3,90 m; Wysokość 1,20m; Strefa bezpieczeństwa 7,30 m x 7,30 m; Wysokość swobodnego upadku 1,20 m 5) Chata indiańska – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,10 m x 1,00 m; Wysokość 1,35 m, Strefa bezpieczeństwa 5,10 m x 4,00 m; Wysokość swobodnego upadku 1,35 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zew. ~0,78m x ~0,04m; Wysokość~2,15m 2) Ławka z oparciem – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 2,0m x 0,5m, Wysokość 0,80 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. Średnica 0,45 m; Wysokość 1,10 m C. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Niwelację terenu. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchni piaskowej z obrzeżami betonowymi 6 cm x 25 cm x 100 cm) o powierzchni 75,92 m2 pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 3) Nasadzenie zieleni. 4) Wywóz ziemi. 5) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. D. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym:  projektu zagospodarowania terenu,  szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych,  przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy  zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.926.2016.MC z dnia 14.12.2016 r. Część II - Budowa placu zabaw w Mokrej w Gminie Stąporków. Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Niekłań Wielki, gm. Stąporków na działkach nr geod. 1480/2. W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Twister + Wioślarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,70 m (2,90 m) x 0,70 m; Wysokość 1,95 m; Strefa bezpieczeństwa 5,90 m x 3,75 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 0,30 m; Wysokość swobodnego upadku Wioślarza 0,30 m 2) Orbitrek + Narciarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,50 m (2,75 m) x 1,00 m; Wysokość 1,95 m Strefa bezpieczeństwa 5,75 m x 4,00 m, Wysokość swobodnego upadku Orbitek 0,40 m, Wysokość swobodnego upadku Narciarz 0,90m 3) Zestaw zabawowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,40 m x 1,90 m; Wysokość 3,30 m; Strefa bezpieczeństwa 9,10 m x 3,90 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,20 m 4) Huśtawka wagowa podwójna – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,95 m x 2,32 m, Wysokość 2,28 m; Strefa bezpieczeństwa 3,15 m x 7,50 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,28 m 5) Karuzela tarczowa z siedziskiem – 1 sztuka. Średnica 1,50 m; Wysokość 0,75m; Strefa bezpieczeństwa-średnica 5,50 m; Wysokość swobodnego upadku 0,40 m 6) Zestaw sprawnościowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,90 m x 4,10 m, Wysokość 2,20 m; Strefa bezpieczeństwa 8,40 m x 7,10m; Wysokość swobodnego upadku 2,00 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zewnęt. ~0,78m x ~0,04m; Wysokość ~2,15m 2) Ławka z oparciem – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 2,0m x 0,5m, Wysokość 0,80 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. C. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Niwelację terenu. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchni piaskowej z obrzeżami betonowymi 6 cm x 25 cm x 100 cm) o powierzchni 110,12 m2 pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 3) Nasadzenie zieleni. 4) Wywóz ziemi. 5) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. D. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym:  projektu zagospodarowania terenu,  szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych,  przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy  zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.928.2016.MC z dnia 14.12.2016 r. Część III - Budowa placu zabaw w Świerczowie w Gminie Stąporków. Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji, oraz wykonaniu nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Świerczów, gm. Stąporków na działkach nr geod. 476/1,478/1, 480/1. Zakres rzeczowy zmówienia: W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Twister + Wioślarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,50 m (2,75 m) x 1,00 m; Wysokość 1,95 m; Strefa bezpieczeństwa 5,75 m x 4,00 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 0,40 m; Wysokość swobodnego upadku Wioślarza 0,90 m 2) Orbitrek + Narciarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,70 m (2,90 m) x 0,70 m; Wysokość 1,95 m; Strefa bezpieczeństwa 5,90 m x 3,75 m; Wysokość swobodnego upadku Orbitek 0,30 m; Wysokość swobodnego upadku Narciarz 0,30m 3) Zestaw zabawowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,40 m x 1,90 m; Wysokość 3,30 m; Strefa bezpieczeństwa 9,10 m x 3,90 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,20 m 4) Huśtawka wagowa podwójna – 1 sztuka. Wymiary zewnęt. 3,95 m x 2,32 m; Wysokość 2,28 m Strefa bezpieczeństwa 3,15 m x 7,50 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,28 m 5) Karuzela tarczowa z siedziskiem – 1 sztuka. Średnica 1,50 m; Wysokość 0,75 m; Strefa bezpieczeństwa-średnica 5,50 m; Wysokość swobodnego upadku 0,40 m 6) Zestaw sprawnościowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,90 m x 4,10 m, Wysokość 2,20 m; Strefa bezpieczeństwa 8,40 m x 7,10m; Wysokość swobodnego upadku 2,00 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zewnęt. ~0,78m x ~0,04m; Wysokość ~2,15m 2) Ławka z oparciem – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 2,0m x 0,5m, Wysokość 0,80 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. Średnica 0,45; Wysokość 1,10 m C. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchni piaskowej z obrzeżami betonowymi 6 cm x 25 cm x 100 cm) o powierzchni 110,12 m2 pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 2) Nasadzenie zieleni. 3) Wywóz ziemi. 4) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. D. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym:  projektu zagospodarowania terenu,  szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych,  przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy  zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.929.2016.MC z dnia 14.12.2016 r. Część IV - Budowa placu zabaw w Krasnej w Gminie Stąporków. Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Krasna, gm. Stąporków na działkach nr geod. 119/2. Zakres rzeczowy zmówienia: W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Zestaw zabawowy – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,40 m x 2,60 m; Wysokość 3,30 m; Strefa bezpieczeństwa 5,70 m x 5,10 m 2) Huśtawka podwójna (UWAGA! Jedno siedzisko kubełkowe) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,20 m x 2,40 m; Wysokość 2,20 m; Strefa bezpieczeństwa 5,20 m x 7,80 m 3) Piaskownica – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,00 m x 2,00 m; Wysokość 0,16 m; Strefa bezpieczeństwa 2,60 m x 2,60 m 4) Sprężynowiec podwójny – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 1,30 m x 1,50 m; Wysokość 1,00 m; Strefa bezpieczeństwa 4,30 m x 3,50 m 5) Ważka sprężynowa – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 1,60 m x 0,35 m, Wysokość 0,70 m; Strefa bezpieczeństwa 3,50 m x 2,35 m Φ1,50 m, Wysokość 0,75 m; Strefa bezpieczeństwa Φ5,00 m 6) Urządzenie sportowe - biegacz i orbitrek – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,12 m x 0,832 m; Wysokość 2,00 m; Strefa bezpieczeństwa 4,432 m x 0,672 m 7) Urządzenie sportowe - rower i jeździec – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,865 m x 0,65 m, Wysokość 2,00 m; Strefa bezpieczeństwa 6,465 m x 0,416 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zewnęt. 0,60 m x 0,15 m; Wysokość 2,30 m 2) Ławka drewniana z oparciem montowana na stałe – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 1,80 m x 0,7 m, Wysokość 0,85 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. Średnica 0,50 m; Wysokość 0,90 m C. Ogrodzenie: 1) Płotek drewniany o wysokości 1,0 m – 30,30 m. 2) Siatka ocynkowana o wysokości 2,0 m – 57,00 m. 3) Furtka o wym. 100x200 cm – 1 sztuka D. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Utwardzenie terenu kostką betonową-chodnik. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 3) Nasadzenie zieleni. 4) Wywóz ziemi. 4) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. E. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym:  projektu zagospodarowania terenu,  szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych,  przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy  zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.788.2015.MC z dnia 30.09.2015 r. UWAGA: Podane wymiary urządzeń mogą nieznacznie różnić się od proponowanych po uzgodnieniu z Zamawiającym. Poza zakresem prac określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB Wykonawca: 1. Przeprowadzi branżowe próby i odbiory techniczne i technologiczne, wykona inwentaryzację geodezyjną oraz sporządzi dokumentacje powykonawczą. 2. Usunie materiały zbędne z placu budowy na wysypisko śmieci, uporządkuje teren budowy, przywróci stan pierwotny drogi dojazdowej na plac budowy. Z wywózki odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający, z przekazania odpadów do utylizacji podmiotowi uprawnionemu. 3. Przygotuje zaplecze budowy tj. odpowiednie pomieszczenia magazynowe na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczenia socjalne dla swoich pracowników oraz zapewni na swój koszt zaopatrzenie placu budowy w energię i wodę. 4. Sporządzi lub zapewni sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w zakresie określonym w art. 21a ustawy z dnia 21.07.2001 r o zmianie ustawy prawo budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzaju robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi i dostarczy go Zamawiającemu. 5. Zapewni dozór terenu budowy jak również ochronę znajdującego się na nim mienia. 6. Zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych. Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) a zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały i urządzenia muszą być zgodne z dokumentacją projektową 7. W uzasadnionych przypadkach na żądanie Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić dodatkowe badania laboratoryjne wbudowanych materiałów. Badania te Wykonawca wykona na własny koszt. 8. Jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego do przekazania świadectw jakości materiałów dostarczonych na plac budowy (certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracja zgodności, aprobata techniczna itp.), jak również do uzyskania akceptacji Zamawiającego (Inspektora Nadzoru) przed ich wbudowaniem. 9. Odpowiedna za bieżącą obsługę geodezyjną i geotechniczną oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej robót wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą; 10. Zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną placu budowy przed rozpoczęciem robót (nie później niż na dzień poprzedzający dzień podpisania protokołu przekazania placu budowy) oraz po zakończeniu robót w terenie oraz przekazanie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą; 11. Odpowiada za wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych;

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45010000-8
45110000-1
45112000-5
45112700-2
45112720-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SWIZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną związaną z budową placu zabaw, której wartość wynosiła minimum: 60 000,00 zł brutto – dla wykonawców ubiegających się o realizację jednej lub dwóch części zamówienia Jedną lub dwoma robotami budowlanymi związanymi z budową placu zabaw, których wartość łącznie wynosiła minimum: 120 000,00 zł brutto – dla wykonawców ubiegających się o realizację trzech lub czterech części zamówienia Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla n/w osobami: Dla części I, II, III, IV • Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się tym samym kierownikiem budowy do wszystkich zadań. Do wykazu w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4). 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 3. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 4. zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 5. oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót- załącznik nr 8 SIWZ 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem - załącznik nr 6 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Dla części I – 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset PLN 00/100) Dla części II – 2400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta PLN 00/100) Dla części III – 2600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset PLN 00/100) Dla części IV – 2400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta PLN 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa placu zabaw w Niekłaniu Wielkim w Gminie Stąporków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Niekłań Wielki, gm. Stąporków na działkach nr geod. 1480/2. W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Huśtawka podwójna – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,10 m x 1,70 m; Wysokość 2,10 m; Strefa bezpieczeństwa 7,10 m x 3,10 m, Wysokość swobodnego upadku 1,25 m 2) Domek LOLEK – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 1,50 m x 1,40 m; Wysokość 2,00 m; Strefa bezpieczeństwa 4,50 m x 4,40 m, Wysokość swobodnego upadku 0,40 m 3) Karuzela tarczowa z siedziskiem – 1 sztuka. Średnica 1,50 m; Wysokość 0,82 m; Strefa bezpieczeństwa-średnica 5,50 m; Wysokość swobodnego upadku0,72 m 4) Zjeżdżalnia– 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,80 m x 3,90 m; Wysokość 1,20m; Strefa bezpieczeństwa 7,30 m x 7,30 m; Wysokość swobodnego upadku 1,20 m 5) Chata indiańska – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,10 m x 1,00 m; Wysokość 1,35 m, Strefa bezpieczeństwa 5,10 m x 4,00 m; Wysokość swobodnego upadku 1,35 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zew. ~0,78m x ~0,04m; Wysokość~2,15m 2) Ławka z oparciem – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 2,0m x 0,5m, Wysokość 0,80 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. Średnica 0,45 m; Wysokość 1,10 m C. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Niwelację terenu. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchni piaskowej z obrzeżami betonowymi 6 cm x 25 cm x 100 cm) o powierzchni 75,92 m2 pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 3) Nasadzenie zieleni. 4) Wywóz ziemi. 5) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. D. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym: projektu zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.926.2016.MC z dnia 14.12.2016 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45000000-7, 45010000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45112700-2, 45112720-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa placu zabaw w Mokrej w Gminie Stąporków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Niekłań Wielki, gm. Stąporków na działkach nr geod. 1480/2. W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Twister + Wioślarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,70 m (2,90 m) x 0,70 m; Wysokość 1,95 m; Strefa bezpieczeństwa 5,90 m x 3,75 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 0,30 m; Wysokość swobodnego upadku Wioślarza 0,30 m 2) Orbitrek + Narciarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,50 m (2,75 m) x 1,00 m; Wysokość 1,95 m Strefa bezpieczeństwa 5,75 m x 4,00 m, Wysokość swobodnego upadku Orbitek 0,40 m, Wysokość swobodnego upadku Narciarz 0,90m 3) Zestaw zabawowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,40 m x 1,90 m; Wysokość 3,30 m; Strefa bezpieczeństwa 9,10 m x 3,90 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,20 m 4) Huśtawka wagowa podwójna – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,95 m x 2,32 m, Wysokość 2,28 m; Strefa bezpieczeństwa 3,15 m x 7,50 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,28 m 5) Karuzela tarczowa z siedziskiem – 1 sztuka. Średnica 1,50 m; Wysokość 0,75m; Strefa bezpieczeństwa-średnica 5,50 m; Wysokość swobodnego upadku 0,40 m 6) Zestaw sprawnościowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,90 m x 4,10 m, Wysokość 2,20 m; Strefa bezpieczeństwa 8,40 m x 7,10m; Wysokość swobodnego upadku 2,00 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zewnęt. ~0,78m x ~0,04m; Wysokość ~2,15m 2) Ławka z oparciem – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 2,0m x 0,5m, Wysokość 0,80 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. C. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Niwelację terenu. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchni piaskowej z obrzeżami betonowymi 6 cm x 25 cm x 100 cm) o powierzchni 110,12 m2 pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 3) Nasadzenie zieleni. 4) Wywóz ziemi. 5) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. D. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym: projektu zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.928.2016.MC z dnia 14.12.2016
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45000000-7, 45010000-8, 45110000-1, 54112000-5, 45112700-2, 45112720-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa placu zabaw w Świerczowie w Gminie Stąporków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji, oraz wykonaniu nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Świerczów, gm. Stąporków na działkach nr geod. 476/1,478/1, 480/1. Zakres rzeczowy zmówienia: W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Twister + Wioślarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,50 m (2,75 m) x 1,00 m; Wysokość 1,95 m; Strefa bezpieczeństwa 5,75 m x 4,00 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 0,40 m; Wysokość swobodnego upadku Wioślarza 0,90 m 2) Orbitrek + Narciarz – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,70 m (2,90 m) x 0,70 m; Wysokość 1,95 m; Strefa bezpieczeństwa 5,90 m x 3,75 m; Wysokość swobodnego upadku Orbitek 0,30 m; Wysokość swobodnego upadku Narciarz 0,30m 3) Zestaw zabawowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,40 m x 1,90 m; Wysokość 3,30 m; Strefa bezpieczeństwa 9,10 m x 3,90 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,20 m 4) Huśtawka wagowa podwójna – 1 sztuka. Wymiary zewnęt. 3,95 m x 2,32 m; Wysokość 2,28 m Strefa bezpieczeństwa 3,15 m x 7,50 m; Wysokość swobodnego upadku Twister 1,28 m 5) Karuzela tarczowa z siedziskiem – 1 sztuka. Średnica 1,50 m; Wysokość 0,75 m; Strefa bezpieczeństwa-średnica 5,50 m; Wysokość swobodnego upadku 0,40 m 6) Zestaw sprawnościowy (UWAGA! konstrukcja zestawu metalowa) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,90 m x 4,10 m, Wysokość 2,20 m; Strefa bezpieczeństwa 8,40 m x 7,10m; Wysokość swobodnego upadku 2,00 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zewnęt. ~0,78m x ~0,04m; Wysokość ~2,15m 2) Ławka z oparciem – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 2,0m x 0,5m, Wysokość 0,80 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. Średnica 0,45; Wysokość 1,10 m C. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchni piaskowej z obrzeżami betonowymi 6 cm x 25 cm x 100 cm) o powierzchni 110,12 m2 pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 2) Nasadzenie zieleni. 3) Wywóz ziemi. 4) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. D. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym: projektu zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.929.2016.MC z dnia 14.12.2016 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45000000-7, 45010000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45112700-2, 45112720-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa placu zabaw w Krasnej w Gminie Stąporków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym służące codziennej rekreacji oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej (nawierzchnia piaskowa z obrzeżami betonowymi 6cm x 25cm x 100cm) pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0m w msc. Krasna, gm. Stąporków na działkach nr geod. 119/2. Zakres rzeczowy zmówienia: W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się dostawę i montaż urządzeń: A. Małej architektury: 1) Zestaw zabawowy – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 5,40 m x 2,60 m; Wysokość 3,30 m; Strefa bezpieczeństwa 5,70 m x 5,10 m 2) Huśtawka podwójna (UWAGA! Jedno siedzisko kubełkowe) – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,20 m x 2,40 m; Wysokość 2,20 m; Strefa bezpieczeństwa 5,20 m x 7,80 m 3) Piaskownica – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,00 m x 2,00 m; Wysokość 0,16 m; Strefa bezpieczeństwa 2,60 m x 2,60 m 4) Sprężynowiec podwójny – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 1,30 m x 1,50 m; Wysokość 1,00 m; Strefa bezpieczeństwa 4,30 m x 3,50 m 5) Ważka sprężynowa – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 1,60 m x 0,35 m, Wysokość 0,70 m; Strefa bezpieczeństwa 3,50 m x 2,35 m Φ1,50 m, Wysokość 0,75 m; Strefa bezpieczeństwa Φ5,00 m 6) Urządzenie sportowe - biegacz i orbitrek – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 3,12 m x 0,832 m; Wysokość 2,00 m; Strefa bezpieczeństwa 4,432 m x 0,672 m 7) Urządzenie sportowe - rower i jeździec – 1 sztuka. Wymiary zewnętrzne 2,865 m x 0,65 m, Wysokość 2,00 m; Strefa bezpieczeństwa 6,465 m x 0,416 m B. Urządzeń dodatkowych: 1) Tablica regulaminowa z regulaminem – szt. 1. Wymiary zewnęt. 0,60 m x 0,15 m; Wysokość 2,30 m 2) Ławka drewniana z oparciem montowana na stałe – szt. 1. Wymiary zewnętrzne 1,80 m x 0,7 m, Wysokość 0,85 m 3) Kosz na śmieci – szt. 1. Średnica 0,50 m; Wysokość 0,90 m C. Ogrodzenie: 1) Płotek drewniany o wysokości 1,0 m – 30,30 m. 2) Siatka ocynkowana o wysokości 2,0 m – 57,00 m. 3) Furtka o wym. 100x200 cm – 1 sztuka D. Prace przygotowawcze i wykończeniowe: 1) Utwardzenie terenu kostką betonową-chodnik. 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod obiektami małej architektury o maksymalnej wysokości upadku większej niż 1,0 m. 3) Nasadzenie zieleni. 4) Wywóz ziemi. 4) Wykonie inwentaryzacji powykonawczej. E. Zakres rzeczowy zadania należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej w tym: projektu zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, przedmiaru robót stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.788.2015.MC z dnia 30.09.2015 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45000000-7, 45010000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45112700-2, 45112720-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
termin 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę ekipami przy wykańczaniu mieszkań - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z 2-3 osobowymi ekipami remontowo-budowlanymi przy wykańczaniu mieszkań. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Stąporków: BUDOWA ŚWIETLICY W KOMOROWIE
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Stąporków: BUDOWA ŚWIETLICY W KOMOROWIE
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Kościuszki w Zambrowie (odcinek drogi miejskiej).
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI