Rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchola
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tuchola
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-10
  • Numer ogłoszenia546205-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546205-N-2019 z dnia 2019-05-10 r.

Gmina Tuchola: Rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla Osi priorytetowej 5 Spójność wewnętrzna i dostępność zewnętrzna regionu, Działanie 5.3 Infrastruktura kolejowa, Schemat: Infrastruktura punktowa do obsługi transportu pasażerskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, krajowy numer identyfikacyjny 92351156000000, ul. pl. Zamkowy  1 , 89-500  Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail przetargi212@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miasto.tuchola.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.miasto.tuchola.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.miasto.tuchola.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w języku polskim
Adres:
Urząd Miejski w Tucholi, Plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, Punkt Obsługi Klienta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi
Numer referencyjny: ZP.271.2.19.2019.AS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający informuje, iż zamówienie prowadzone pod nazwą: „Rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi” i podzielone zostało na dwie części. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną i/lub drugą część zamówienia
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedsięwzięcie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla Osi priorytetowej 5 Spójność wewnętrzna i dostępność zewnętrzna regionu, Działanie 5.3 Infrastruktura kolejowa, Schemat: Infrastruktura punktowa do obsługi transportu pasażerskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Projekt ten jest projektem partnerskim. Partnerem Zamawiającego jest Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o. o., które będzie brało udział w realizacji projektu w sposób uregulowany w umowie partnerskiej (umowa w załączeniu). Zadanie niniejsze musi być realizowane zgodnie z technicznymi specyfikacjami interoperacyjności w zakresie dostępności systemu kolei dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej możliwości poruszania się (Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1300/2014 z dnia 18.11.2014). Zamówienie realizowane będzie zgodnie z poniższym opisem. Zamawiający informuje, iż zamówienie prowadzone pod nazwą: „Rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi” i podzielone zostało na dwie części. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną i/lub drugą część zamówienia. Zgodnie z powyższym poniżej opis następujących części zamówienia: Część 1: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I” Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: 45000000-7 roboty budowlane 45111000-8 - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45420000-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45430000-0 - pokrywanie podłóg i ścian, 45421000-4 – tynkowanie, 45324000-4 - roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45442110-1 - malowanie budynków, 45261320-3 - kładzenie rynien, 45450000-6 – roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych, 45311000-0 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych. Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi polega na przebudowie i remoncie w części budynku dworca kolejowego w Tucholi przy ul. Kolejowej, na działce o nr ewid. 1541/37 w m. Tuchola. Na działce o nr ewid. 1541/37 zlokalizowany jest budynek dworca kolejowego. Dostęp do nieruchomości jest realizowany od drogi publicznej (dz. nr ewid. 1541/35) – ul. Kolejowa. Informujemy, że przedmiotowy budynek ujęty jest w gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków, jednocześnie obszar na którym położona jest działka nr 1541/37 znajduje się w strefie „B” ochrony konserwatorskiej. Zgodnie z zasadami ochrony zabytków wszelkie inwestycje w tej strefie powinny być uzgadniane z urzędem konserwatorskim. Do budynku doprowadzone jest:  przyłącze elektroenergetyczne;  przyłącze gazowe;  przyłącze wodociągowe z wodociągu miejskiego;  przyłącze kanalizacji sanitarnej do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej;  przyłącze kanalizacji deszczowej do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej;  przyłącze ciepłownicze z sieci miejskiej. Powyższe uzbrojenie terenu będzie wystarczające dla zrealizowania przedmiotowej inwestycji. Wszelkie roboty, prowadzone w ramach inwestycji, polegają na odtworzeniu i modernizacji istniejących elementów. Do zakresu etapu I – rewitalizacja dworca, wchodzi zakres prac remontowo-modernizacyjnych, który obejmuje:  naprawę tynków w miejscach odparzeń i ubytków mechanicznych oraz wykonanie nowych powłok malarskich na ścianach i sufitach;  wymianę parapetów zewnętrznych oraz wewnętrznych;  prace renowacyjne schodów zewnętrznych;  prace renowacyjne balustrad;  prace renowacyjne elementów sztukaterii;  wymianę przekrycia kanału z węzłem ciepłowniczym – należy przyjąć rozwiązanie alternatywne (opisane w dokumentacji projektowej);  wymianę oraz renowację stolarki okiennej i drzwiowej;  wymianę elementów zewnętrznych znajdujących się na elewacji;  wymianę posadzki w holu głównym dworca kolejowego;  wyposażenie holu głównego w nowe ławki oraz kosze na śmieci  wyposażenie bagażowni w szafki zamykane na klucz;  remont wewnętrznej instalacji elektrycznej;  wykonanie nowych tabliczek informacyjnych wewnętrznych;  wymianę istniejących. W ramach remontu kolejowego mają zostać zainstalowane głośniki wewnętrzne – 2 szt. Oraz głośniki zewnętrzne – 2 szt., które zwiększą dostęp do informacji pasażerskiej. Zaplanowano także montaż informacyjnych tabliczek wewnętrznych i zewnętrznych oraz instalację zegara ściennego zewnętrznego – 1 szt. Główny hol ma zostać wyposażony w nowe ławki – 4 szt. oraz kosze na odpady – 4 szt. Zaplanowano również bagażownię – 1 szt. Wykonawca (dostawca okien oraz drzwi przed rozpoczęciem produkcji jest zobowiązany do szczegółowego pomiaru otworów w murze). W związku z powyższym, w celu podjęcia prac w zakresie realizacji ww. zadania zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie doświadczenie i uprawnienia. Roboty wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi , sztuką budowlaną i przy zachowaniu podstawowych przepisów BHP. Zadanie należy wykonać zgodnie z załącznikiem do zgłoszenia Przebudowa i remont w części budynku dworca kolejowego w ramach inwestycji: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I” na działce o nr ewid. 1541/37 w m. Tuchola, gm. Tuchola nr BD.6743.TUCH.69.2018 z dnia 15 maja 2018r. Starosty Tucholskiego. Szczegółowy opis robót budowlanych do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej:  Załącznik do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, w ramach inwestycji: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I”,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb lokalnego centrum rozwoju – etap I. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym. Część 2: „Przebudowa terenu przy dworcu wraz z ulicą Kolejową”. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: 45000000-7 roboty budowlane 45231300-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania, ścieków, 45231100-6 ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233142-6 rozbiórka i odbudowa nawierzchni, 45316110-9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi. Roboty budowlane polegają na zagospodarowaniu terenu wokół dworca kolejowego, w ramach którego zaplanowano: 1. Rozbudowę układu komunikacyjnego, obejmującą ul. Kolejową (na odcinku km: 0+172.44 – 0+464.45) oraz ul. Chopina (na odcinku km: 0+0.00 – 0+42.58). 2. Budowę zintegrowanego węzła przesiadkowego przy istniejącym dworcu kolejowym, tj.: a. przebudowa peronów autobusowych i placu manewrowego dworca autobusowego, b. przebudowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (parking typu Kiss&Ride), c. przebudowa pieszo-rowerowego układu komunikacyjnego w rejonie dworca. 3. Budowę parkingu typu „Park&Go” w rejonie skrzyżowania ul. Kolejowej z ul. Chopina, 4. Przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, 5. Zorganizowanie ruchu rowerowego wzdłuż ul. Kolejowej i częściowo wzdłuż ul. Chopina przez wprowadzenie ciągów pieszo-rowerowych. 6. Przebudowę oświetlenia drogowego, 7. Przebudowę kanalizacji deszczowej, 8. Przebudowę kolidującej z projektowanym układem drogowym infrastruktury technicznej (sieć gazowa i elektryczna oraz teletechniczna), 9. Usunięcie istniejącej zieleni kolidującej z projektowanym układem drogowym, 10. Zagospodarowanie zieleńców, 11. Rozbiórkę budynku gospodarczego i wiat przystankowych. 12. Wykonanie infrastruktury BRD oraz małej infrastruktury. Aby możliwe było zrealizowanie inwestycji w podstawowym zakresie, umożliwiającym osiągnięcie celu projektu, spójnego z celem działania, koniecznym jest przeprowadzenie rozbudowy ul. Kolejowej i ul. Chopina, polegającej na:  Dostosowaniu wysokościowym części ulicy w rejonie skrzyżowania z ul. Dworcową do wysokości projektowanej przebudowy terenu wokół dworca kolejowego,  Przebudowa drogi ze względu na zmianę jej przebiegu na wysokości projektowanego parkingu Park&Go oraz w rejonie skrzyżowania z ul. Chopina. W ramach projektu przewiduje się przebudowę obszaru wokół dworca kolejowego: Zaprojektowano odseparowaną powierzchnię dla ruchu autobusowego, w skład której wchodzą 3 perony autobusowe oraz plac manewrowy. Przy peronach autobusowych zaprojektowano wiaty przystankowe – 3 szt. z siedziskami w formie ław drewnianych. Wiaty o konstrukcji aluminiowej. Wygospodarowano przestrzeń parkingową dla 33 samochodów osobowych, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz taksówek. Parking został wyposażony w jezdnię jednokierunkową. Pozostała przestrzeń przed budynkiem dworca przeznaczona została pod reprezentacyjny plac dworca kolejowego z ciągami komunikacji pieszej i rowerowej z niewielkim udziałem zieleni oraz obiektami małej architektury. Dodatkowo wygospodarowano miejsca postojowe dla pojazdów zaopatrujących obiekty usługowo-handlowe w okolicy dworca oraz parking dla rowerów – 1 szt. ze stalowymi stojakami (umożliwiającymi wpięcie ramy roweru) – 6 szt. Na terenie wokół dworca znajdą się ławki – 6 szt. oraz kosze na śmieci – 15 szt. (w tym wzdłuż ul. Kolejowej oraz ul. Chopina) + 1 szt. dodatkowo na peronie dworca kolejowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonanie i montaż kosza na peronie musi zostać zrealizowane bez wykorzystania materiałów budowlanych. Cały obszar dworca zostanie uzupełniony o sieć chodników i przejść dla pieszych, umożliwiających szybkie i bezpieczne przemieszczanie się pieszych, oraz dodatkowo wyposażony w infrastrukturę ułatwiającą dostęp osobom niepełnosprawnym. Przejścia dla pieszych zaprojektowano w pobliżu skrzyżowań i zjazdów publicznych. Na przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych zaniżenie krawężnika od 0 do 1 cm, a nie, jak wpisano w projekcie 1 – 2 cm. Dążąc do zwiększenia komfortu i poziomu bezpieczeństwa komunikacji pieszej osób niedowidzących i niewidomych zastosowano nawierzchnie z płyt wskaźnikowych oraz doświetlenia przejść i przejazdów przez jezdnię. Zaprojektowano również parking typu Park&Go. Parking zostanie zlokalizowany przy skrzyżowaniu ul. Kolejowej i ul. Chopina. Zaprojektowano powierzchnię parkingu przeznaczoną na 77 stanowisk dla samochodów osobowych, wyposażoną w dwukierunkową jezdnię manewrową. Wjazd na parking zapewniony jest zarówno od ul. Kolejowej jak i ul. Chopina. Dodatkowo zapewniony został przejazd przez plac parkingowy na rampę kolejową. W ramach niniejszej części planuje się również przebudowę oświetlenia drogowego. Zastosowane tu rodzaje słupów i opraw oświetleniowych oraz ich kolor mają nawiązywać do oświetlenia drogowego zamontowanego już na ul. Świeckiej (oprawy LED). W celu zwiększenia bezpieczeństwa na dworcu kolejowym i terenach wokół dworca znajdzie się system monitoringu wizyjnego parkingu i terenu dworca autobusowo-kolejowego, opartego na kamerach IP podłączonych do rejestratora umiejscowionego na terenie budynku dworca z możliwością przesyłu obrazu do centrum monitoringu miejskiego na terenie Komendy Policji. Łącznie zostanie zainstalowanych 5 kamer. W ramach projektu zostanie również wykonany publiczny punkt dostępu do Internetu poprzez sieć Wi-Fi. Materiały odzyskane z rozbiórek, w szczególności:  nawierzchnia z trylinki,  nawierzchnia z kostki betonowej,  nawierzchnia kamienna,  podbudowa kamienna,  metalowe włazy do studzienek oraz wpusty uliczne,  frezowiny z nawierzchni asfaltowych,  lampy uliczne metalowe wraz z oprawami, zostaną przekazane Zamawiającemu i przewiezione do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Sp. z o. o. – na ul. Świecką 68 w Tucholi, z wyjątkiem frezowin i lamp z oprawami. Miejsce złożenia frezowin Zamawiający wskaże w trakcie robót budowlanych (do 5 km). Lampy uliczne z oprawami są własnością ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. Wykonawca przygotuje spis demontowanych lamp z oprawami oraz protokół z utylizacji, który to dokument należy przekazać do ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. Kierownik budowy sporządza spis wywożonych materiałów, które są własnością Gminy Tuchola. W razie odsłonięcia dawnej nawierzchni kamiennej należy wstrzymać roboty i zgłosić ten fakt inspektorowi nadzoru inwestorskiego branży drogowej, który podejmie dalsze decyzje, co do zagospodarowania ww. materiału/miejscu jego składowania (do 5 km). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część 2) zawierają niżej wymienione dokumenty: 1) Projekt budowlany, w skład którego wchodzą:  Tom I.1. Projekt zagospodarowania terenu  Tom I.2. Pisma i uzgodnienia  Tom II.1. Rozbudowa układu drogowego  Tom II.2. Przebudowa oświetlenia drogowego, kolizji elektroenergetycznych i kolizji teletechnicznych  Tom II.3. Przebudowa kanalizacji deszczowej, przebudowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodociągowej  Tom II.4. Przebudowa sieci gazowej  Tom II.5. Inwentaryzacja dendrologiczna i projekt gospodarki drzewostanem  Tom II.6. Projekt zieleni  Tom III. Informacja BIOZ  Tom IV. Geotechniczne warunki posadowienia 2) Projekt wykonawczy, w skład którego wchodzą:  Tom I. PZT – Pisma i uzgodnienia,  Tom II.1. Rozbudowa układu drogowego,  Tom II.2. Budowa oświetlenia drogowego. Likwidacja kolizji elektroenergetycznych. Likwidacja kolizji telekomunikacyjnych,  Tom II.3. Przebudowa kanalizacji deszczowej, przebudowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodociągowej,  Tom II.4. Przebudowa sieci gazowej,  Tom II.5. Inwentaryzacja dendrologiczna i projekt gospodarki drzewostanem,  Tom II.6. Projekt zieleni,  Tom II.7. Stała organizacja ruchu drogowego,  Tom II.8. Rozbiórki obiektów budowlanych 3) Szczegółowa specyfikacja techniczna:  Rozbudowa układu drogowego,  Przebudowa oświetlenia drogowego, likwidacja kolizji elektroenergetycznych i kolizji teletechnicznych,  Przebudowa kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej,  Przebudowa sieci gazowej. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. Dotyczy części 1 i 2: Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:  najpóźniej w dniu przekazania placu/terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę,  wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót;  przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności), za wyjątkiem kostki brukowej i obrzeży – w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie wraz z uzyskaniem zatwierdzenia od właściwego organu. W tymczasowej organizacji ruchu przewidzieć należy czasowe miejsca postojowe dla pojazdów PKS i powiadomić przewoźników miejscowych i przelotowych o ich nowej lokalizacji. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do wyniesienia granic po podziałach nieruchomości. Dotyczy części 1 i 2: Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy (dla części 1 i 2) z tabelą elementów scalanych, w której wydzielony zostanie: • koszt robót renowacyjnych i remontowych w budynku dworca kolejowego; • koszt budowy ciągów pieszych i pieszorowerowych; • koszt wykonania sieci monitoringu i WiFi; • koszty innych robót niekwalifikowanych (sieci gazowe, sieci elektroenergetyczne, sieci telekomunikacyjne i teletechniczne); • koszty pozostałych robót. Powyższe koszty powinny być dalej dzielone na koszty poszczególnych rodzajów robót w standardowy sposób. Podział ten będzie musiał być stosowany również podczas rozliczenia wykonanych robót. 1) Przedmiar robót dla części 2 (który jest dokumentem pomocniczym dla wyceny przedmiotu zamówienia) zamieszcza się, jednak zawiera on szereg robót nie objętych niniejszym zamówieniem, dlatego należy brać pod uwagę zapisy informacyjne zastosowane w przedmiarze. Pomocnym do wyceny będzie też załącznik graficzny pn. „Zakres – cześć 2”. Przedmiar robót stanowi tylko dokument poglądowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:  Część 1 - zał. nr 1-3 - dworzec,  Część 2 – zł. 1-3 – ul. Kolejowa, Informacje zawarte w przedmiarach robót dla części 1 i 2 stanowiącym załączniki do SIWZ są to dokumenty pomocnicze opisujące przedmiot zamówienia pozwalające przygotować ofertę. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający wymaga, aby pracownicy firmy wykonującej zadanie charakteryzowali się kulturą osobistą. Pracownicy muszą zachować wszelkie ostrożności podczas pracy, gdyż teren objęty budową położony jest w bliskim sąsiedztwie domów mieszkalnych. W związku z tym nie należy utrudniać codziennego życia mieszkańców. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 t.j. z dnia 2018.05.24). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót, kosztorysach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2019.266 t.j. z dnia 2019.02.12.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8
45111000-8
45420000-7
45430000-0
45421000-4
45324000-4
45442110-1
45261320-3
45450000-6
45310000-3
45311000-0
45111000-8
45231100-6
45111200-0
45233142-6
45310000-3
45316110-9
45231600-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji robót budowlanych:  Część 1: do 16 września 2019 r.  Część 2: do 30 września 2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:  część 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 50 000,00 zł;  część 2- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 1 000 000,00 zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:  w zakresie części 2: 1. przynajmniej jedną robotę polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub sieci wodociągowej, o dł. min. 100,00 mb i 2. przynajmniej jedną robotę polegającą na budowie / przebudowie drogi z masy mineralno-asfaltowej, o dł. min. 200,00 mb i 3. przynajmniej jedną robotę polegającą na budowie sieci oświetlenia drogowego, z min. 5 słupami oświetlenia drogowego; oraz  w zakresie części 1- przynajmniej dwóch robót polegających na remoncie/przebudowie, rozbudowie obiektów o powierzchni min. 150 m 2 oraz dołączenie 1 szt. referencji dotyczy części 1 i 2 – Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do ww. wykazu min. po 1 szt. referencji, poświadczenia bądź inne dokumenty. Wykonawca wykaże , iż wykonał ww. roboty nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 4. skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia min. po jednej osobie z niżej wymienionych branży posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym wymienionym niżej branżom lub posiadającą inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wymienionych niżej specjalności:  w zakresie części 1: a) pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; b) pełniącej funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) pełniącej funkcję kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.  w zakresie części 2: d) pełniącą funkcję kierownika budowy branży drogowej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; e) pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; f) pełniącej funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; g) pełniącej funkcję kierownika robót branży telekomunikacyjnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokument, o którym mowa w ust. 8, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 9 stosuje się odpowiednio. 11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 13. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (wymienionych w pkt. 7), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może jest uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: a. część 1 i 2 - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b. część 1 i 2 - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. c. część 1 i 2 - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
14. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 4 do SIWZ); b) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; c) dowód potwierdzający wniesienie wadium; d) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolność techniczna lub zawodowa) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów (załącznik 9 do SIWZ); e) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej z wymienionych niżej części zamówienia: a) Część 1: 3 000,00 zł, (słownie: trzy tysiące zł 00/100), z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.19.2019.AS – Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi – część 1” b) Część 2: 50 000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100),z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.19.2019.AS – Przebudowa terenu przy dworcu wraz z ulicą Kolejową – część 2”. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w załączniku nr 12a i 12b do SIWZ. 2. Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego po wyborze oferty najkorzystniejszej. 3. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w załączonym projekcie umowy - załącznik nr 12a (paragraf 19 zmiany umowy) i 12b (paragraf 19 zmiany umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane - dotyczy wykonania części 2 zamówienia. Rozdział 34 Klauzula informacyjna art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchola, plac Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, tel. 52 5642 500, adres email: burmistrz@tuchola.pl; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Tuchola jest Artur Sucharski, tel. 52 3363 433, e-mail:iod@tuchola.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania: ZP. 271.2.19.2019.AS – część 1 i 2 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I” Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: 45000000-7 roboty budowlane 45111000-8 - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45420000-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45430000-0 - pokrywanie podłóg i ścian, 45421000-4 – tynkowanie, 45324000-4 - roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45442110-1 - malowanie budynków, 45261320-3 - kładzenie rynien, 45450000-6 – roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych, 45311000-0 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych. Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi polega na przebudowie i remoncie w części budynku dworca kolejowego w Tucholi przy ul. Kolejowej, na działce o nr ewid. 1541/37 w m. Tuchola. Na działce o nr ewid. 1541/37 zlokalizowany jest budynek dworca kolejowego. Dostęp do nieruchomości jest realizowany od drogi publicznej (dz. nr ewid. 1541/35) – ul. Kolejowa. Informujemy, że przedmiotowy budynek ujęty jest w gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków, jednocześnie obszar na którym położona jest działka nr 1541/37 znajduje się w strefie „B” ochrony konserwatorskiej. Zgodnie z zasadami ochrony zabytków wszelkie inwestycje w tej strefie powinny być uzgadniane z urzędem konserwatorskim. Do budynku doprowadzone jest:  przyłącze elektroenergetyczne;  przyłącze gazowe;  przyłącze wodociągowe z wodociągu miejskiego;  przyłącze kanalizacji sanitarnej do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej;  przyłącze kanalizacji deszczowej do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej;  przyłącze ciepłownicze z sieci miejskiej. Powyższe uzbrojenie terenu będzie wystarczające dla zrealizowania przedmiotowej inwestycji. Wszelkie roboty, prowadzone w ramach inwestycji, polegają na odtworzeniu i modernizacji istniejących elementów. Do zakresu etapu I – rewitalizacja dworca, wchodzi zakres prac remontowo-modernizacyjnych, który obejmuje:  naprawę tynków w miejscach odparzeń i ubytków mechanicznych oraz wykonanie nowych powłok malarskich na ścianach i sufitach;  wymianę parapetów zewnętrznych oraz wewnętrznych;  prace renowacyjne schodów zewnętrznych;  prace renowacyjne balustrad;  prace renowacyjne elementów sztukaterii;  wymianę przekrycia kanału z węzłem ciepłowniczym – należy przyjąć rozwiązanie alternatywne (opisane w dokumentacji projektowej);  wymianę oraz renowację stolarki okiennej i drzwiowej;  wymianę elementów zewnętrznych znajdujących się na elewacji;  wymianę posadzki w holu głównym dworca kolejowego;  wyposażenie holu głównego w nowe ławki oraz kosze na śmieci  wyposażenie bagażowni w szafki zamykane na klucz;  remont wewnętrznej instalacji elektrycznej;  wykonanie nowych tabliczek informacyjnych wewnętrznych;  wymianę istniejących. W ramach remontu kolejowego mają zostać zainstalowane głośniki wewnętrzne – 2 szt. Oraz głośniki zewnętrzne – 2 szt., które zwiększą dostęp do informacji pasażerskiej. Zaplanowano także montaż informacyjnych tabliczek wewnętrznych i zewnętrznych oraz instalację zegara ściennego zewnętrznego – 1 szt. Główny hol ma zostać wyposażony w nowe ławki – 4 szt. oraz kosze na odpady – 4 szt. Zaplanowano również bagażownię – 1 szt. Wykonawca (dostawca okien oraz drzwi przed rozpoczęciem produkcji jest zobowiązany do szczegółowego pomiaru otworów w murze). W związku z powyższym, w celu podjęcia prac w zakresie realizacji ww. zadania zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie doświadczenie i uprawnienia. Roboty wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi , sztuką budowlaną i przy zachowaniu podstawowych przepisów BHP. Zadanie należy wykonać zgodnie z załącznikiem do zgłoszenia Przebudowa i remont w części budynku dworca kolejowego w ramach inwestycji: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I” na działce o nr ewid. 1541/37 w m. Tuchola, gm. Tuchola nr BD.6743.TUCH.69.2018 z dnia 15 maja 2018r. Starosty Tucholskiego. Szczegółowy opis robót budowlanych do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej:  Załącznik do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, w ramach inwestycji: „Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb Lokalnego Centrum Rozwoju – etap I”,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania Rewitalizacja dworca kolejowego w Tucholi i jego przystosowanie dla potrzeb lokalnego centrum rozwoju – etap I. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111000-8, 45420000-7, 45430000-0, 45421000-4, 45324000-4, 45442110-1, 45261320-3, 45450000-6, 45310000-3, 45311000-0, 45111000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa terenu przy dworcu wraz z ulicą Kolejową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: „Przebudowa terenu przy dworcu wraz z ulicą Kolejową”. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: 45000000-7 roboty budowlane 45231300-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania, ścieków, 45231100-6 ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233142-6 rozbiórka i odbudowa nawierzchni, 45316110-9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, 45231600-1 roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa infrastruktury przeznaczonej do obsługi transportu pasażerskiego przy ul. Kolejowej w Tucholi. Roboty budowlane polegają na zagospodarowaniu terenu wokół dworca kolejowego, w ramach którego zaplanowano: 1. Rozbudowę układu komunikacyjnego, obejmującą ul. Kolejową (na odcinku km: 0+172.44 – 0+464.45) oraz ul. Chopina (na odcinku km: 0+0.00 – 0+42.58). 2. Budowę zintegrowanego węzła przesiadkowego przy istniejącym dworcu kolejowym, tj.: a. przebudowa peronów autobusowych i placu manewrowego dworca autobusowego, b. przebudowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (parking typu Kiss&Ride), c. przebudowa pieszo-rowerowego układu komunikacyjnego w rejonie dworca. 3. Budowę parkingu typu „Park&Go” w rejonie skrzyżowania ul. Kolejowej z ul. Chopina, 4. Przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, 5. Zorganizowanie ruchu rowerowego wzdłuż ul. Kolejowej i częściowo wzdłuż ul. Chopina przez wprowadzenie ciągów pieszo-rowerowych. 6. Przebudowę oświetlenia drogowego, 7. Przebudowę kanalizacji deszczowej, 8. Przebudowę kolidującej z projektowanym układem drogowym infrastruktury technicznej (sieć gazowa i elektryczna oraz teletechniczna), 9. Usunięcie istniejącej zieleni kolidującej z projektowanym układem drogowym, 10. Zagospodarowanie zieleńców, 11. Rozbiórkę budynku gospodarczego i wiat przystankowych. 12. Wykonanie infrastruktury BRD oraz małej infrastruktury. Aby możliwe było zrealizowanie inwestycji w podstawowym zakresie, umożliwiającym osiągnięcie celu projektu, spójnego z celem działania, koniecznym jest przeprowadzenie rozbudowy ul. Kolejowej i ul. Chopina, polegającej na:  Dostosowaniu wysokościowym części ulicy w rejonie skrzyżowania z ul. Dworcową do wysokości projektowanej przebudowy terenu wokół dworca kolejowego,  Przebudowa drogi ze względu na zmianę jej przebiegu na wysokości projektowanego parkingu Park&Go oraz w rejonie skrzyżowania z ul. Chopina. W ramach projektu przewiduje się przebudowę obszaru wokół dworca kolejowego: Zaprojektowano odseparowaną powierzchnię dla ruchu autobusowego, w skład której wchodzą 3 perony autobusowe oraz plac manewrowy. Przy peronach autobusowych zaprojektowano wiaty przystankowe – 3 szt. z siedziskami w formie ław drewnianych. Wiaty o konstrukcji aluminiowej. Wygospodarowano przestrzeń parkingową dla 33 samochodów osobowych, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz taksówek. Parking został wyposażony w jezdnię jednokierunkową. Pozostała przestrzeń przed budynkiem dworca przeznaczona została pod reprezentacyjny plac dworca kolejowego z ciągami komunikacji pieszej i rowerowej z niewielkim udziałem zieleni oraz obiektami małej architektury. Dodatkowo wygospodarowano miejsca postojowe dla pojazdów zaopatrujących obiekty usługowo-handlowe w okolicy dworca oraz parking dla rowerów – 1 szt. ze stalowymi stojakami (umożliwiającymi wpięcie ramy roweru) – 6 szt. Na terenie wokół dworca znajdą się ławki – 6 szt. oraz kosze na śmieci – 15 szt. (w tym wzdłuż ul. Kolejowej oraz ul. Chopina) + 1 szt. dodatkowo na peronie dworca kolejowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonanie i montaż kosza na peronie musi zostać zrealizowane bez wykorzystania materiałów budowlanych. Cały obszar dworca zostanie uzupełniony o sieć chodników i przejść dla pieszych, umożliwiających szybkie i bezpieczne przemieszczanie się pieszych, oraz dodatkowo wyposażony w infrastrukturę ułatwiającą dostęp osobom niepełnosprawnym. Przejścia dla pieszych zaprojektowano w pobliżu skrzyżowań i zjazdów publicznych. Na przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych zaniżenie krawężnika od 0 do 1 cm, a nie, jak wpisano w projekcie 1 – 2 cm. Dążąc do zwiększenia komfortu i poziomu bezpieczeństwa komunikacji pieszej osób niedowidzących i niewidomych zastosowano nawierzchnie z płyt wskaźnikowych oraz doświetlenia przejść i przejazdów przez jezdnię. Zaprojektowano również parking typu Park&Go. Parking zostanie zlokalizowany przy skrzyżowaniu ul. Kolejowej i ul. Chopina. Zaprojektowano powierzchnię parkingu przeznaczoną na 77 stanowisk dla samochodów osobowych, wyposażoną w dwukierunkową jezdnię manewrową. Wjazd na parking zapewniony jest zarówno od ul. Kolejowej jak i ul. Chopina. Dodatkowo zapewniony został przejazd przez plac parkingowy na rampę kolejową. W ramach niniejszej części planuje się również przebudowę oświetlenia drogowego. Zastosowane tu rodzaje słupów i opraw oświetleniowych oraz ich kolor mają nawiązywać do oświetlenia drogowego zamontowanego już na ul. Świeckiej (oprawy LED). W celu zwiększenia bezpieczeństwa na dworcu kolejowym i terenach wokół dworca znajdzie się system monitoringu wizyjnego parkingu i terenu dworca autobusowo-kolejowego, opartego na kamerach IP podłączonych do rejestratora umiejscowionego na terenie budynku dworca z możliwością przesyłu obrazu do centrum monitoringu miejskiego na terenie Komendy Policji. Łącznie zostanie zainstalowanych 5 kamer. W ramach projektu zostanie również wykonany publiczny punkt dostępu do Internetu poprzez sieć Wi-Fi. Materiały odzyskane z rozbiórek, w szczególności:  nawierzchnia z trylinki,  nawierzchnia z kostki betonowej,  nawierzchnia kamienna,  podbudowa kamienna,  metalowe włazy do studzienek oraz wpusty uliczne,  frezowiny z nawierzchni asfaltowych,  lampy uliczne metalowe wraz z oprawami, zostaną przekazane Zamawiającemu i przewiezione do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Sp. z o. o. – na ul. Świecką 68 w Tucholi, z wyjątkiem frezowin i lamp z oprawami. Miejsce złożenia frezowin Zamawiający wskaże w trakcie robót budowlanych (do 5 km). Lampy uliczne z oprawami są własnością ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. Wykonawca przygotuje spis demontowanych lamp z oprawami oraz protokół z utylizacji, który to dokument należy przekazać do ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. Kierownik budowy sporządza spis wywożonych materiałów, które są własnością Gminy Tuchola. W razie odsłonięcia dawnej nawierzchni kamiennej należy wstrzymać roboty i zgłosić ten fakt inspektorowi nadzoru inwestorskiego branży drogowej, który podejmie dalsze decyzje, co do zagospodarowania ww. materiału/miejscu jego składowania (do 5 km). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część 2) zawierają niżej wymienione dokumenty: 1) Projekt budowlany, w skład którego wchodzą:  Tom I.1. Projekt zagospodarowania terenu  Tom I.2. Pisma i uzgodnienia  Tom II.1. Rozbudowa układu drogowego  Tom II.2. Przebudowa oświetlenia drogowego, kolizji elektroenergetycznych i kolizji teletechnicznych  Tom II.3. Przebudowa kanalizacji deszczowej, przebudowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodociągowej  Tom II.4. Przebudowa sieci gazowej  Tom II.5. Inwentaryzacja dendrologiczna i projekt gospodarki drzewostanem  Tom II.6. Projekt zieleni  Tom III. Informacja BIOZ  Tom IV. Geotechniczne warunki posadowienia 2) Projekt wykonawczy, w skład którego wchodzą:  Tom I. PZT – Pisma i uzgodnienia,  Tom II.1. Rozbudowa układu drogowego,  Tom II.2. Budowa oświetlenia drogowego. Likwidacja kolizji elektroenergetycznych. Likwidacja kolizji telekomunikacyjnych,  Tom II.3. Przebudowa kanalizacji deszczowej, przebudowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodociągowej,  Tom II.4. Przebudowa sieci gazowej,  Tom II.5. Inwentaryzacja dendrologiczna i projekt gospodarki drzewostanem,  Tom II.6. Projekt zieleni,  Tom II.7. Stała organizacja ruchu drogowego,  Tom II.8. Rozbiórki obiektów budowlanych 3) Szczegółowa specyfikacja techniczna:  Rozbudowa układu drogowego,  Przebudowa oświetlenia drogowego, likwidacja kolizji elektroenergetycznych i kolizji teletechnicznych,  Przebudowa kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej,  Przebudowa sieci gazowej. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231300-8, 45231100-6, 45111200-0, 45233142-6, 45316110-9, 45231600-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane - dotyczy wykonania części 2 zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukiwane ekipy na farmy fotowoltaiczne - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukiwane ekipy na farmy fotowoltaiczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI