Rozbudowa i przebudowa SUW na terenie ujęcia wody „Prochownia” w miejscowości Za

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa SUW na terenie ujęcia wody „Prochownia” w miejscowości Zakroczym.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakroczym
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-18
  • ZamawiającyGmina Zakroczym
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00228000
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa SUW na terenie ujęcia wody „Prochownia” w miejscowości Zakroczym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.karczewsk@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa SUW na terenie ujęcia wody „Prochownia” w miejscowości Zakroczym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41af2e77-d7c6-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014590/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody na terenie ujęcia wody "Prochownia" w miejscowości Zakroczym.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41af2e77-d7c6-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Jeżeli Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe osób fizycznych w celu realizacji
zamówienia, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Zakroczymia, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, tel.
227852145, e-mail: urzad@zakroczym.pl
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Zakroczymiu: tel. 22 785 21 45, e-mail:
iod@zakroczym.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o przepisy ustawy Pzp i aktów wykonawczych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIN.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu „Rozbudowę i przebudowę Stacji Uzdatniania Wody na terenie ujęcia wody „Prochownia” w miejscowości Zakroczym” polegających na wybudowaniu nowego, ujęcia głębinowego w miejscowości Zakroczym. Poprzez użyte sformułowanie „rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania
wody” rozumie się budowę nowego ujęcia głębinowego wraz z układami i instalacjami technologicznymi niezbędnymi do
funkcjonowania SUW jako całości technologicznej włącznie z budową obiektów towarzyszących niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania ujęcia głębinowego wraz z istniejącą stacją uzdatniania wody oraz rozbudowę i remont
istniejącego budynku SUW.
2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch etapach:
1) Etap I
Wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej oraz technicznej) we wszystkich branżach, w tym dokumentacji
technologii, sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i wytyczne Zamawiającego oraz wykonanie
dokumentacji geologiczno- inżynierskiej w zakresie niezbędnym do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych a także opracowanie operatów wodnoprawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, zgłoszeń, uzgodnień, ostatecznego pozwolenia na
budowę oraz przeniesienia na Zamawiającego wszelkich autorskich praw majątkowych i praw zależnych do opracowanej dokumentacji.
2) Etap II
Wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami
i zakupem niezbędnego wyposażenia oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad budową. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot
zamówienia z materiałów własnych. Materiały przeznaczone do wykonania mają odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom postawionym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, co do
jakości, a także muszą być stosowane zgodnie z ich przeznaczeniem określonym przez odpowiednie przepisy, normy i wytyczne producentów.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7
do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się kryterium ceny oraz kryterium okres gwarancji oraz kryterium czas reakcji na zgłoszenie awarii.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
zamawiający jako warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w szczególności projektu budowlanego i wykonawczego: budowy, przebudowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 100 m3/h;
b. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną budowę, przebudowę lub rozbudowę stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 100 m3/h;
c. dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem osób posiadających następujące uprawnienia:
a) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa) oraz posiadającym doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej (1) opracowania obejmującego swoim zakresem budowę/przebudowę/rozbudowę stacji uzdatniania wody.
b) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa).
c) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa),
d) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa),
e) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa),
f) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa);

- przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane,
o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej .
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym
(w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:
a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz
b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub
w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru załącznik nr 4 do SWZ;
3) wykazu prac projektowych (sporządzonego według wzoru załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których prace projektowe zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te prace projektowe zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace projektowe zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
6) wykazu robót budowlanych (sporządzonego według wzoru załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia oświadczenia, jeżeli w postępowaniu
zostanie złożona 1 oferta, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 do SWZ,
2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania wykonawca składa odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
3) w przypadku, w którym dokumenty podpisuje pełnomocnik wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwo,
4) w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie:
a) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) jeżeli dotyczy - oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy;
5) w przypadku polegania na zasobach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
b) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy PZP potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone według wzoru załącznik nr 2a do SWZ.
6) dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale w postaci elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach oddział Zakroczym, numer rachunku: 48 8009 1062 0016 4887 2007 0027.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje
zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami SWZ w tym zakresie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy, o wartości do 5% wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w § 4 ust. 1 Umowy. Ustala się kwotę
zaliczki na ………………….. zł.
2. Wypłacona kwota zaliczki stanowi część wynagrodzenia należnego Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 Umowy.
3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej z następujących form:
1) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy
jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
2) Gwarancjach bankowych,
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zabezpieczenie zaliczki musi obejmować pełną kwotę zaliczki (100%) i pełen okres realizacji umowy wskazany w §2 ust.
1 Umowy.
5. W trakcie realizacji Umowy Wykonawca uprawniony jest do zmiany formy zabezpieczenia płatności zaliczkowej pod
warunkiem utrzymania ciągłości zabezpieczenia.
6. Gwarancja lub poręczenie będące zabezpieczeniem zaliczki musi być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze
żądanie Zamawiającego.
7. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu proponowaną treść dokumentu gwarancyjnego lub poręczeniowego celem
akceptacji jej treści.
W przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego Wykonawca wystąpi do gwaranta o dokonanie zmian w treści
dokumentu. Po akceptacji wzoru Wykonawca dostarcza Zamawiającemu oryginał zabezpieczenia.
8. Wykonawca po zawarciu niniejszej Umowy i po wniesieniu zabezpieczenia zaliczki wystawi Zamawiającemu fakturę
zaliczkową. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury zaliczkowej, przelewem na
rachunek bankowy Wykonawcy …………………. w terminie 7 dni od dnia doręczenia faktury zaliczkowej.
W przypadku braku wniesienia lub wniesienia nieprawidłowo zabezpieczenia zaliczki Zamawiający wstrzymuje zapłatę
faktury zaliczkowej do czasu wniesienia prawidłowego zabezpieczenia zaliczki.
9. Zaliczka zostanie rozliczona fakturą końcową, na zasadach określonych w §4 Umowy.
10. W przypadku przedterminowego zakończenia obowiązywania Umowy (niezależnie od przyczyn) zwrot zaliczki jest
natychmiastowo wymagalny. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu pełnej wartości zaliczki przelewem
na rachunek bankowy nr ……………………w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia zakończenia obowiązywania
Umowy.
11. Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 30 dni od dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru
robót lub w przypadku przedterminowego zakończenia Umowy w terminie 7 dni od dnia zwrotu zaliczki.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o których mowa w ust. 2-9.
2. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót:
1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi lub innymi warunkami niezależnymi od stron umowy, w
szczególności:
a) siła wyższa, za którą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. Za siłę
wyższą uważa się także skutki nowych 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o
których mowa w ust. 2-9.
2. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót:
1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi lub innymi warunkami niezależnymi od stron umowy, w szczególności:
a) siła wyższa, za którą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. Za siłę
wyższą uważa się także skutki nowych lub trwających konfliktów zbrojnych, o ile wystąpienie tych skutków ma wpływ na wykonanie umowy i było obiektywnie nieprzewidywalne,
b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń,
dokonywanie odbiorów lub wykonywanie innych czynności,
2) Zmiany będące następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy
w szczególności:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
b) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów
o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności:
-przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma typowych w danych okolicznościach,
terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień i itp.,
-błąd w opisie przedmiotu zamówienia bądź innych dokumentach ujawniony
w trakcie realizacji zamówienia,
3) Inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia prac lub
wykonywania innych czynności przewidzianych umową.
4) Błędy w dokumentacji technicznej (programie funkcjonalno-użytkowym lub dokumentacji projektowej), których
wystąpienie spowoduje konieczność zmian zakresu projektowego lub zakresu robót (powodujących konieczność zmiany terminu końcowego);
5) Konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz;
6) Realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność
skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji
(powodujących konieczność zmiany terminów określonych harmonogramem lub terminu końcowego);
7) Wydłużony (udokumentowany) czas oczekiwania na dostawy materiałów budowlanych;
8) Zmiany organizacyjne spowodowane prowadzeniem prac na terenie obiektu stale użytkowanego;
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2, termin przewidziany na ukończenie robót
może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty,
nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-18 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, na podstawie:
1) przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) przesłanek określonych w art. 109 ust. 1 pkt 4, pkt 5, pkt 7 ustawy Pzp;
3) art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm.).
Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Przez termin realizacji umowy rozumie się termin wybudowania i przekazania wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku. Przedmiot zamówienia będzie realizowany
w następujących terminach pośrednich:
1) Etap I – wykonanie dokumentacji budowlanej, wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień
i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę obiektu - 6 miesięcy od zawarcia umowy.
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową i uzyskanym ostatecznym pozwoleniem na budowę wraz z przeprowadzeniem odbioru, uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku i przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną - Stare Babice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI