Rozbudowa i przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 2533W Chudek – Gleba...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady, nr 2536W od drogi 53 – Obierwia – Chudek – Baranowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrołęka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-08
  • Numer ogłoszenia607255-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607255-N-2019 z dnia 2019-10-08 r.

Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce: Rozbudowa i przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady, nr 2536W od drogi 53 – Obierwia – Chudek – Baranowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, krajowy numer identyfikacyjny 55067093800000, ul. ul. Lokalna  2 , 07-410  Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 7602653 w. 39, e-mail zdpo-ka@wp.pl, faks 297 602 621.
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.ostroleka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zdp.ostroleka.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdp.ostroleka.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r- Prawo pocztowe ( Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka , pokój nr 102 (SEKRETARIAT)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady, nr 2536W od drogi 53 – Obierwia – Chudek – Baranowo
Numer referencyjny: DT.252.I.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2536W od drogi nr 53 – Obierwia – Chudek- Baranowo od km 5+290,00 do km 5+375,00, 2) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2536W od drogi nr 53 – Obierwia – Chudek- Baranowo od km 7+750,00 do km 10+485,00, 3) Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2536W od drogi nr 53 – Obierwia – Chudek – Baranowo, Nr 2535W od drogi nr 53- Obierwia i Nr 2534W Dylewo – Obierwia, 4) Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 2536W, Nr 2533W i Nr 2532W – Rondo w Chudku, 5) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2536W od drogi nr 53 – Obierwia – Chudek – Baranowo od km 11+390,00 do km 12+500,00, 6) Rozbudowa drogi powiatowej nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady od km 0+080,00 do km 4+370,00, 7) Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady w msc. Kierzek w km 6+000,00, 8) Przebudowę drogi powiatowej Nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady od km 5+837,00 do km 6+163,00. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2536W od km 5+290,00 do km 5+375,00 Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, - regulacja wysokości zasuwy wodociągowej, - mechaniczne usunięcie drzew o śr. 25-40 cm Roboty ziemne - zdjęcie warstwy humusu, - mechaniczne profilowanie terenu Roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejącej konstrukcji utwardzonego pobocza, Remont zapadniętych krawędzi jezdni - frezowanie, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm. Pas rowerowy - roboty ziemne, - warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm. Zjazdy bitumiczne - roboty ziemne, - warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm. Roboty wykończeniowe - usunięcie tablic ze słupków, znaków pionowych, - słupki do znaków z rur stalowych, - pionowe znaki drogowe, - punktowe elementy odblaskowe, - wykonanie oznakowania poziomego. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2536W od km 7+750,00 do km 10+485,00 Roboty pomiarowe, przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach przebudowy drogi, - oczyszczenie terenu pasa drogowego z krzaków i zarośli, - oczyszczenie terenu pasa drogowego z drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu. Roboty ziemne - zdjęcie warstwy humusu, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, - odtworzenie istniejących rowów, - roboty ziemne: wbudowanie gruntu w nasypy, - roboty ziemne; profilowanie skarp. Roboty rozbiórkowe - frezowanie, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów. Przepusty - przepusty pod zjazdami, - przepusty pod koroną drogi, - wykonanie brakujących ścianek czołowych na wlotach i wylotach przepustów, - umocnienie dna i skarp rowu prefabrykowanymi elementami betonowymi. Profilowani i zagęszczenie podłoża - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie. Podbudowy - warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, Nawierzchnie - nawierzchnie z mieszanek mineralno– bitumicznych asfaltowych- remonty cząstkowe, - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wyrównawcza), - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o śr. gr. 5 cm (warstwa wyrównawcza), - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o śr. gr. 4 cm ( warstwa wiążąca), - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o śr. gr. 5 cm (warstwa wiążąca), - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o śr. gr. 4 cm (warstwa ścieralna), - nawierzchnie chodników, wyspy dzielącej i peronu przystankowego z betonowej kostki brukowe, - nawierzchnie zjazdów z betonowej kostki brukowej. Pobocza - profilowanie i zagęszczenie pobocza po wykonaniu jezdni bitumicznej, - umocnienie skarp wykopu płytami betonowymi ażurowymi, Elementy uliczne - krawężniki betonowe, - obrzeża betonowe, Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych, - pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne, - pionowe znaki drogowe- demontaż istniejących znaków pionowych, - pionowe znaki drogowe- aktywne, - przestawienie istniejącego oznakowania pionowego, - poziome znaki drogowe, - punktowe elementy odblaskowe, - barierki ochronne stalowe, - bariera ochronna. Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2536W,Nr 2535W i Nr 2534W Roboty pomiarowe i przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach przebudowy drogi, - regulacja wysokościowa zasuwy wodociągowej, - frezowanie, Roboty ziemne - zdjęcie warstwy humusu pomiędzy istniejąca jezdnią a granicą pasa drogowego, - nasypy, Elementy uliczne - krawężnik betonowy o wym. 15x30x100cm, - krawężnik betonowy najazdowy o wym. 15x22x100cm, - obrzeża betonowe. Odwodnienie - studzienki ściekowe z kratkami żeliwnymi zlokalizowanymi w całości poza jezdnią, - studnia rewizyjna połączeniowa śr. 1000mm, - studnia śr. 1000mm z wlotem wody z rowu otwartego, - studnia śr. 500mm z wlotem wody z rowu otwartego, - rurociąg z rur PCV śr. 250mm, - rurociąg z rur PP śr. 400mm, - przepust pod dojściem do furtki z rur PP 400mm. Uzupełnienie jezdni bitumicznej (poszerzenie) - roboty ziemne, korytowanie, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr. 4cm, Pierścień najazdowy - roboty rozbiórkowe obejmujące frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - roboty ziemne, korytowanie, - warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, - nawierzchnia z kamiennej kostki brukowej, Pas rowerowy o nawierzchni bitumicznej - roboty ziemne, korytowanie, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm, Chodnik z kostki betonowej - roboty ziemne, korytowanie, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm, Zjazd bitumiczny - roboty ziemne, korytowanie, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm, Wzmocnienie istniejącej jezdni bitumicznej - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm, Roboty wykończeniowe - profilowanie i zagęszczenie poboczy z mieszanki kruszywa łamanego, Oznakowanie pionowe i poziome - usunięcie pionowego oznakowania drogowego- tablic i słupków, - usunięcie aktywnego oznakowania drogowego, - usunięcie pionowego oznakowania drogowego – tabliczek do znaków, - przestawienie istniejących znaków pionowych poza krawędź korony drogi, - słupki do znaków z rur stalowych, - pionowe znaki drogowe –zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne, - pionowe znaki drogowe- tabliczki do znaków drogowych, - punktowe elementy odblaskowe, - wykonanie oznakowania poziomego technologii grubowarstwowej, Elementy bezpieczeństwa ruchu - barierka typu „olsztyński”, Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 2536W, Nr 2533W i Nr 2532W – Rondo w Chudku Roboty pomiarowe i przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach przebudowy drogi, - przebudowa podziemnych linii wodociągowych, - przestawienie obiektu sakralnego- kapliczki kolidującej z pr. zag. ter. - oczyszczenie terenu pasa drogowego z krzaków i zarośli – wycinka drzew z karczowaniem, - oczyszczenie terenu pasa drogowego z krzaków i zarośli – wycinka zagajników sosnowych, krzaków i zarośli, Roboty ziemne - zdjęcie warstwy humusu, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, - odtworzenie istniejących rowów, - roboty ziemne; wbudowanie gruntu w nasypy, Roboty rozbiórkowe - frezowanie, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów, Odwodnienie - ścieki pochodnikowe, Profilowanie i zagęszczenie podłoża - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie, Podbudowy - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego dr. 20 cm, - podbudowa z betonu asfaltowego gr. 7 cm, Nawierzchnie - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 5 cm, - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm w-wa wiążąca, - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm w-wa wiążąca, - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm w=wa ścieralna, - nawierzchnie chodników z betonowej kostki brukowe gr. 6 cm, - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, Pobocza - profilowanie i zagęszczenie poboczy po wykonaniu jezdni bitumicznej, Elementy uliczne - krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm, - obrzeża betonowe o wym. 8x30 cm, - wykonanie odcinka muru oporowego z gotowych prefabrykatów żelbetowych, Oświetlenie uliczne -oświetlenie dróg, Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych, - pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne, - przestawienie istniejącego oznakowania pionowego, - usunięcie ist. oznakowania pionowego, - poziome znaki drogowe, - punktowe elementy odblaskowe, - barierki ochronne stalowe. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2536W od km 11+390,00 do km 12+500,00 Roboty pomiarowe i przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach przebudowy drogi, - oczyszczenie terenu pasa drogowego z krzaków i zagajników – wycinka krzaków zarośli, drzew wraz z karczowaniem, - oczyszczenie terenu pasa drogowego z drzew – wycina drzew wraz z karczowaniem, Roboty ziemne - zdjęcie warstwy humusu, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, - roboty ziemne: wbudowanie gruntu w nasypy, - roboty ziemne; profilowanie nasypów lub rowów drogowych, Roboty rozbiórkowe - frezowanie, - usunięcie inst. konstrukcji nawierzchni jezdni bitumicznej, Profilowanie i zagęszczenie podłoża - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat I-IV, Podbudowy - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z recyklingu istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni, - warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 10 cm, - warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, - podbudowa z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych śr. gr. 4 cm W-wa wiążąca, - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych śr. gr. 5 cm w-wa wiążąca, - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych śr. gr 4 cm w-wa ścieralna, - nawierzchnie chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, - nawierzchnie żwirowe z mieszanki kruszywa łamanego gr. 20 cm, - krawężniki betonowe o wym. 15x30cm, - obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem, Pobocza - profilowanie i zagęszczenie poboczy mieszanką kruszywa łamanego gr. w-wy 12 cm, - profilowanie i zagęszczenie poboczy mieszanką kruszywa łamanego gr. w-wy 13 cm, Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych, - pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne, - przestawienie ist. oznakowania pionowego wraz z tabliczkami, - poziome znaki drogowe – grubowarstwowe, - punktowe elementy odblaskowe, - barierki ochronne stalowe typ olsztyński, - bariera ochronna. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2533W od km 0+080,00 do km 4+370,00 Roboty pomiarowe i przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach rozbudowy drogi, - zdjęcie warstwy humusu, - wycinka drzew o śr. poniżej 20 cm, - wycinka drzew o śr. w zakresie 20-50 cm, - wycinka drzew o śr. powyżej 50 cm, - oczyszczenie terenu z krzaków, zarośli oraz zagajników z pojedynczymi drzewami, Roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejącej naw. bitumicznej przez frezowanie, - wcinka w istniejącą konstrukcję jezdni – wykonanie frezowania konstrukcji jezdni po obu jej stronach, - rozbiórka ist. nawierzchni bitumicznej jezdni i zjazdów, - rozbiórka ist. nawierzchni bitumicznej przez frezowanie, - rozbiórka ist. konstrukcji zjazdów betonowych, - rozbiórka ist. krawężników, i obrzeży betonowych, - rozbiórka ist. nawierzchni z betonowej kostki brukowej, Roboty ziemne - roboty ziemne: wykopy, korytowanie o gł. 24 cm, - roboty ziemne: wykopy, korytowanie o gł. 30 cm, - roboty ziemne: zasypanie ist. rowów, - roboty ziemne: przeprofilowanie skarpy, - roboty ziemne: odtworzenie istniejących rowów drogowych, - robot ziemne: wykonanie profilowania terenu, Roboty uzupełniające - hydrant do przestawienia, - umocnienie skarpy płytami ażurowymi, - wykonanie ścieku pochodnikowego, Przepusty pod zjazdami - przepusty pod zjazdami z rur PP o śr. 30 cm i dł. L-6,0m, Konstrukcje nawierzchni jezdni i poszerzenia jezdni - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod projektowane w-wy konstrukcyjne, - w-wa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm, - w-wa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm, - recykling na gł. 28 cm istniejącej konstrukcji naw. jezdni, - w-wa podbudowy z mieszanki kruszyw naturalnych o gr. 30 cm, - umocnienie krawędzi jezdni geosiatką sze. 1,0 m, - wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, - wykonanie frezowania zniszczonej naw. bit. na gr. 5 cm, - wykonanie w-wy wiążąco – profilującej z betonu asfaltowego o gr. śr. 5 cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr. 4 cm, Konstrukcja zjazdów bitumicznych na ist. nawierzchni gruntowej - roboty ziemne pod proj. zjazdy – wykonanie korytowania, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod proj. w-wy konstrukcyjne , - w-wa podbudowy z mieszanki kr. Naturalnych zagęszcz. Mech. Gr. 15 cm, - w-wa podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego gr. 20 cm, - wykonanie w-wy wiążącej z bet. asfaltowego gr. 5 cm, - w-wa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr. 4 cm, Konstrukcja zjazdów na ist. nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr. 4 cm, Zjazdy z betonowej kostki - roboty ziemne pod projektowany zjazd z kostki brukowej, - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat I-IV, - w-wa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm, - nawierzchnia zjazdu z betonowej kostki gr. 8 cm, Zatoki autobusowe - roboty ziemne pod projektowane zatoki autobusowe, - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. I-IV, - w-wa podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego o gr. 20 cm, - wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, - wykonanie w-wy wiążąco- profilującej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych o gr. 4 cm, Rampy chodnikowe i chodniki z betonowej kostki - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gr. kat. III z transp. Na odległość 1 km, - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV, - w-wa podbudowy z mieszanki kruszyw łamanych o gr. 10 cm, - nawierzchnia ramp przy zatokach autobusowych oraz chodników z bet. Kostki brukowej gr. 6 cm, Wyspa środkowa - rozebranie ist. konstrukcji jezdni w miejscach projekt. Lokalizacji wyspy środkowej, - w-wa podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego o gr. 20 cm, - nawierzchnia wysp środkowych z bet. Kostki brukowej gr. 6 cm, Elementy uliczne - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość 1 km, - krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm, - obrzeża betonowe o wym. 8X30 cm, Pobocza - profilowanie i zagęszczenie poboczy po wykonaniu jezdni bitumicznej mieszanką kruszywa łamanego, Oznakowanie - pionowe znaki drogowe: likwidacja istniejących znaków pionowych ze słupkami, - pionowy znak drogowy do przestawienia , - pionowe znaki drogowe: zakup, przygotowanie i ustawienie słupków stalowych ocynkowanych pod znaki drogowe, - pionowe znaki drogowe: ostrzegawcze, informacyjne, nakazu: zakup, przygotowanie i zamocowanie tablic znaków drogowych na ust. słupkach, - pionowe znaki drogowe. Tablice znaków pionowych typu A,B,C,D,T zakup i dostawa oraz zamocowanie do słupków stalowych, - pionowe znaki drogowe. Tablice znaków drogowych pionowych U-9b, zakup i dostawa oraz zamocowanie do słupków stalowych, - pionowe znaki drogowe: tabliczki T-1, T-2 do znaków drogowych zamocowanie na rurach stalowych ocynkowanych, - poziome znaki drogowe- linie oznakowania poziomego, - punktowe elementy odblaskowe (PEO)- zakup, dostawa i zamocowanie do nawierzchni bitumicznej, Elementy bezpieczeństwa ruchu - znaki aktywne – zakup, przygotowanie i montaż, Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 2533W w msc. Kierzek w km 6+000,00 Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 3 cm, - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 5 cm, - rozebranie przepustów ramowych, - rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe i ławy betonowe, - rozebranie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 15 cm, - rozebranie przepustów rurowych, przepust pod objazdem tymczasowym Roboty ziemne - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odl. 1 km, - podbudowy z kruszyw naturalnych, - części przelotowe prefabrykatów przepustów drogowych rurowych jednootworowych rury fi 100 cm, Odwodnienie – Roboty konstrukcyjne przepusty - części przelotowe prefabrykatów przepustów drogowych rurowych jednootworowych rury fi 200 cm, - obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych, przepusty rurowe o śr. 2000mm, - wykonanie umocnienia wlotu i wylotu – skarpa nawierzchnia z brukowca na podsypce cementowo – piaskowej z kamienia narzutowego , - obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych, przepusty rurowe płytami ażurowymi, - bariery ochronne stalowe Roboty nawierzchniowe - nawierzchnie żwirowego po zagęszczeniu 16 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm, - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa wiążąca) gr. 4 cm, - nawierzchnie z mieszanki mineralno – bitumicznej (warstwa ścieralna) gr. 4 cm, - uzupełnienie poboczy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, - plantowanie skarpy nasypów. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu -pełne oznakowanie pionowe drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze plus słupki stalowe. Przebudowę drogi powiatowej Nr 2533W od km 5+837,00 do km 6+163,00 Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy w terenie i punktów wysokościowych, - mechaniczne usunięcie warstwy humusu, - usunięcie znaków pionowych – demontaż istniejących słupków wraz z tarczami, Roboty ziemne - korytowanie – wykonanie koryta o gr. 25 cm, Podbudowa i nawierzchnia - wykonanie podsypki piaskowej z gruntu przepuszczalnego o gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki kruszywa łamanego o gr. 20 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm, Oznakowanie - oznakowanie pionowe, - ustawienie słupków do znaków pionowych, - przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych ostrzegawczych, Informacyjnych, - przymocowanie do gotowych słupków tarcz kierunku i miejscowości, - przymocowanie do gotowych słupków tablic T, - poznakowanie poziome wykonane materiałami grubowarstwowymi, Zjazdy bramowe - wykonanie nasypów na zjazdach z gruntu kat III gr. 20 cm, - korytowanie o gr. 15 cm wraz z profilowaniem i zag. podłoża pod bud. zjazdu, - wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod budowę zjazdów, - wykonanie podbudowy na zjazdach z mieszanki kruszywa łamanego gr. 20 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, Roboty inne - uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym gr. 10 cm. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Kadzidle, ul. Lokalna 14, 07-420 Kadzidło. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiary robót stanowią tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni lub chodnika, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. o łącznej szacunkowej wartości zamówienia podstawowego tj. (5 000 000,00 zł).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie zawodowe. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) Potencjał techniczny. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) Kadra techniczna. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019.0.1186 t.j.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie określone na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach w określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2019.0.1117 t.j.). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganych przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w/w ustawie. Ocena wg formuły spełnia /nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa: w rozdziale VII ust. 2 pkt. 1 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V. ust. 2 pkt 2.3 c); załącznik Nr 6 do SIWZ a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy, składają jeden dokument w formie załącznika Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta powinna składać się z : 1) formularza ofertowego zgodnego z treścią załącznika nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią załącznika nr 3 i nr 3.1 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: - w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 66 8922 0009 0000 5223 2000 0020 z adnotacją Wadium na: Rozbudowa i przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady, nr 2536W od drogi 53 – Obierwia – Chudek – Baranowo Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji – powinno być złożone w oryginale. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego – Powiat Ostrołęcki z siedzibą w 07-410 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 5 którego jednostką realizującą zadanie w imieniu Zamawiającego i Płatnikiem jest- Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mogą ulec zmianom, przy czym zmiany mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, c) konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, d) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej w SST, normach lub innych przepisach wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, f) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, a w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a) ÷ f), termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2) wysokości ceny brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia, b) w przypadku o którym mowa w § 10 ust.2 umowy W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,. 3) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy – zgodnie z art. 149 ust. 1 ustawy Pzp. 4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 5) rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji, 6) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo – finansowego robót. 2. Zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy określonego w § 4 ust. 1, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony bez zbędnej zwłoki. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAZULA INFORMACYJNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce z siedzibą przy ul. Lokalnej 2, 07-410 Ostrołęka (nr tel. (29) 760 -26 - 53) , adres e-mail: zdpo-ka@wp.pl; • dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych, z którymi mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: zdpo-ka@wp.pl ; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Rozbudowa i przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 2533W Chudek – Gleba – Kierzek – Zawady, nr 2536W od drogi 53 – Obierwia – Chudek – Baranowo znak DT.252.I.10.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w ust. 2 i 4 i art. 97 ust. 1a o których mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady 9UE) 2016/679 z dnia 27 04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI