Rozbudowa i przebudowa budynków szkolnych w Klęczanach i Ropicy Polskiej oraz budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa budynków szkolnych w Klęczanach i Ropicy Polskiej oraz budynku wiejskiego w Kwiatonowicach w ramach Gminnego Projektu Rewitalizacji dla Gminy Gorlice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Gorlice
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-24
  • Numer ogłoszenia561855-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561855-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

Urząd Gminy Gorlice: Rozbudowa i przebudowa budynków szkolnych w Klęczanach i Ropicy Polskiej oraz budynku wiejskiego w Kwiatonowicach w ramach Gminnego Projektu Rewitalizacji dla Gminy Gorlice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Projektu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice, krajowy numer identyfikacyjny 54137400000, ul. ul. 11 Listopada  2 , 38300   Gorlice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 535 762, e-mail rozwoj@gmina.gorlice.pl, faks 183 535 461.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.gorlice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gmina.gorlice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gmina.gorlice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.1.2012r Prawo poczt, osobiście lub za pośrednictwem posłańca .
Adres:
Pisemnie Adres: Urząd Gminy Gorlice ul - go Listopada 2, 38-300 Gorlice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynków szkolnych w Klęczanach i Ropicy Polskiej oraz budynku wiejskiego w Kwiatonowicach w ramach Gminnego Projektu Rewitalizacji dla Gminy Gorlice
Numer referencyjny: RG.271.9.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 – ( zadanie I) : Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Klęczanach na działkach nr 144/6, 144/12 położonych w Klęczanach. Charakterystyczne parametry techniczne rozbudowywanej części : - Powierzchnia zabudowy rozbudowywanej części – 163,60 m² - Powierzchnia użytkowa rozbudowywanej części – 268,40 m² - Kubatura projektowana rozbudowywanej części – 1333,60 m³ Obiekt przeznaczony dla potrzeb budynku przedszkolnego wydzielonego od istniejącej szkoły. Zaprojektowany jako budynek dwukondygnacyjny z dachem dwustadowym o konstrukcji płatwiowo – kleszczowej kryty blachą powlekaną. Budynek zaprojektowani jako konstrukcję murową tradycyjną, strop nad parterem i piętrem z płyt żelbetowych kanałowych . Przyjęto „lekką” technologię ocieplenie ścian zewnętrznych budynku. Obiekt wyposażony w instalacje elektryczną, co, wod- kan , ciepłą wodę , gaz, Zaopatrzenie w wodę i energię elektryczną, oraz odpowiednio do potrzeb w energię cieplną zaprojektowano w ramach istniejących instalacji. Szczegółowy zakres robót określają : projekt budowlany wykonawczy, przedmiar robót, STW i OR w oparciu o który należy wycenić i zrealizować zamierzone zadanie . Część 2- ( zadnie II): Rozbudowa i przebudowa części budynku wiejskiego w zakresie klatki schodowej , garażu OSP i zagospodarowania działki w ( przebudowa parkingu i budowa nowych miejsc postojowych, budowa drogi p.poż , zbiornika na deszczówkę ) wraz z ujęciem wody do celów p.poż. oraz częściowa zmianą użytkowania . Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa istniejącej części budynku w zakresie klatki schodowej , garażu OSP i zagospodarowania działki wraz z ujęciem wody do celów p.poż oraz częściową zmiana sposobu użytkowania . Rozbudowę budynku zaprojektowano od strony północno – zachodniej (garaż OSO ) i północno-wschodniej ( klatka schodowa ). Funkcja obiektu została poszerzona w miejsce dotychczasowej powierzchni magazynowej o sale wielofunkcyjną z zapleczem kuchennym , nowych węzłów sanitarnych , i niezależnej części usługowej ( gabinet) , wydzielonej klatki schodowej oraz nowego garażu dla OSP . Plac manewrowo postojowy o nawierzchni z kostki brukowej . Charakterystyczne parametry techniczne rozbudowywanej części : Powierzchnia zabudowy po rozbudowie – 409,4,60 m² Powierzchnia użytkowa po rozbudowie – 588,20 m² Kubatura budynku po rozbudowie – 2860,90 m³ ławy fundamentowe części rozbudowywanej wylewane żelbetowe posadowione na gł 1.40 m poniżej terenu , ściany fundamentowe monolityczne z wieńcem zbrojonym ściany parteru i piętra z bloczków z betonu komórkowego gr 24 cm strop żelbetowy wylewany , konstrukcja dachu drewniana tradycyjna płatwiowo krokwiowa kryta blachodachówka powlekaną , w obiekcie zaprojektowano nastepujace instalacje : -instalacja elektryczna , -instalacja wodociagowa - kanalizacja snitarna , Instalacja gazowa , instalacja co z zaprojektowanej kotłowni Część 3- ( zadanie III) : Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Ropicy Polskiej na działkach nr 660/1, 660/2 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Ropicy Polskiej w celu powiększenia części dydaktycznej o 4 sale lekcyjne wraz z korytarzem, klatką schodową i wiatrołapem. Charakterystyczne parametry techniczne: powierzchnia zabudowy części istniejącej – 529,6 m² oraz projektowanej - 176,6 m², kubatura części istniejącej – 4788,7 m³ oraz projektowanej – 1219,2 m³, powierzchnia użytkowa części istniejącej - 745,9 m² oraz projektowanej – 245,6 m². Zaprojektowany segment nawiązuje do istniejącej sali gimnastycznej i stanowi jego przedłużenie. Dach drewniany, dwuspadowy o konstrukcji krokwiowo-płatowej i kącie nachylenia połaci dachowej 8° i 10° i będzie przedłużeniem dachu sali gimnastycznej. Przyjęto „lekką” technologię ocieplenie ścian zewnętrznych budynku. Ławy fundamentowe żelbetowe o szerokości 50 cm, 100 cm 80 cm i wysokości 40 cm, głębokość posadowienia ok. 2,7 m. Ściany parteru i piętra o grubości 24 cm, należy wykonać z pustaków z betonu komórkowego odmiany 600. Strop nad parterem i piętrem z płyt kanałowych. Projektowane są następujące instalacje: - instalacja wody zimnej, - instalacja kanalizacji deszczowej, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja elektryczna, -instalacja wentylacji grawitacyjnej, -instalacja hydrantowa do celów p.poż., - kanalizacji deszczowej. Zaopatrzenie w wodę i energię elektryczną, oraz odpowiednio do potrzeb w energię cieplną zaprojektowano w ramach istniejących instalacji. W nowoprojektowanych pomieszczeniach projektuje się instalację centralnego ogrzewania w systemie dwururowym z grzejnikami typu V. Instalację wykonać z rur PP-R, całość w izolacji ciepłochronnej. Zaprojektowano udogodnienia dla osób niepełnosprawnych w postaci podjazdu z parkingu do wejścia po pochylni, przystosowanego węzła sanitarnego oraz urządzenia transportującego na poszczególne kondygnacje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w projektach budowlanych wykonawczych na poszczególne części ( zadania )

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
54100000-8
45110000-1
45200000-9
45400000-1
45300000-0
54310000-3
45421000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-05-30

II.9) Informacje dodatkowe: terminy zakończenia poszczególnych części Część 1: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Klęczanach na działkach nr 144/6, 144/12 położonych w Klęczanach. – termin realizacji do dnia 30 września 2019 r Część 2: Rozbudowa i przebudowa części budynku wiejskiego w zakresie klatki schodowej , garażu OSP i zagospodarowania działki w ( przebudowa parkingu i budowa nowych miejsc postojowych, budowa drogi p.poż , zbiornika na deszczówkę ) wraz z ujęciem wody do celów p.poż. oraz częściowa zmianą użytkowania . – termin realizacji do dnia 30 maj 2020r Część 3: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Ropicy Polskiej na działkach nr 660/1, 660/2 w Ropicy Polskiej – termin realizacji do dnia 30 czerwca 2019r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca : a) należy wykazać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000,00 zł ,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zdolność techniczna lub zawodowa - posiadanie wiedzy i doświadczenia: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn roboty budowlane polegające na budowie , przebudowie lub rozbudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi : wod kan ,gaz , co , elektryczne o kubaturze budynku i wartości minimum : dla (części ) zadania I i III 1000 m3 oraz wartości robót minimum 600.000 zł każde . dla ( części ) zadania II 1500 m3 oraz wartości robót minimum 1.000.000 zł każde . Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wystarczy że wykaże spełnienie wymogu dla części wśród zaoferowanych, dla której wymagane są najwyższe kwotowo dwie realizacje. b) Zdolność techniczna lub zawodowa – osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zmówienia następującymi osobami: co najmniej jedną osobą na stanowisko Kierownika budowy, która posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub/i nadzorowaniu robót, w tym co najmniej na dwóch inwestycjach obejmujących budowę, albo przebudowę obiektów budowlanych kubaturowych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - polisę lub dokument potwierdzający , że wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); b) wycena ofertowa – zestawienie elementów scalonych wynikająca ze sporządzonej wyceny robót ( wzór zestawienia stanowi załącznik do SIWZ- jako tabela rozliczeniowa dla poszczególnych zadań ) c) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2, do SIWZ); d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo; e) Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca może wykorzystać wzór zobowiązania innego podmiotu stanowiący zał. nr 6 do SIWZ. f) potwierdzenie wniesienia wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości, która wynosi: Część 1( zadanie I) – 17.000,00 zł, Część 2 ( zadanie II ) - 38.000,00 zł, Część 3 ( zadanie III) - 12.000,00 zł,

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załączników stanowiących integralną część umów mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z tym że zmiany nie mogą naruszać odpowiednich uregulowań Prawa zamówień publicznych. 2. W myśl art. 144 ust.1 pkt 1) Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w następującym zakresie: 1) wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na realizację prac zgodnie z warunkami określonymi w SST. (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i śniegu, ujemne temperatury uniemożliwiające realizacje robót , powodzie, huragany utrudniające realizację przedmiotu umowy) bądź wystąpieniem wykopalisk archeologicznych. 2) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT; 3) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana kierownika budowy, w trakcie realizacji umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4) w razie wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie; 5) w sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwkonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; 7) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 8) gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy. 9) Zmiana umowy może być również dokonana gdy zajdą okoliczności przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt.2) - 6) ustawy Pzp. 10) Zmiana terminów i kwot płatności poszczególnych transz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego a których nie dało się przewidzieć na etapie postepowania przetargowego .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Klęczanach na działkach nr 144/6, 144/12 położonych w Klęczanach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – ( zadanie I) : Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Klęczanach na działkach nr 144/6, 144/12 położonych w Klęczanach. Charakterystyczne parametry techniczne rozbudowywanej części : - Powierzchnia zabudowy rozbudowywanej części – 163,60 m² - Powierzchnia użytkowa rozbudowywanej części – 268,40 m² - Kubatura projektowana rozbudowywanej części – 1333,60 m³ Obiekt przeznaczony dla potrzeb budynku przedszkolnego wydzielonego od istniejącej szkoły. Zaprojektowany jako budynek dwukondygnacyjny z dachem dwustadowym o konstrukcji płatwiowo – kleszczowej kryty blachą powlekaną. Budynek zaprojektowani jako konstrukcję murową tradycyjną, strop nad parterem i piętrem z płyt żelbetowych kanałowych . Przyjęto „lekką” technologię ocieplenie ścian zewnętrznych budynku. Obiekt wyposażony w instalacje elektryczną, co, wod- kan , ciepłą wodę , gaz, Zaopatrzenie w wodę i energię elektryczną, oraz odpowiednio do potrzeb w energię cieplną zaprojektowano w ramach istniejących instalacji. Szczegółowy zakres robót określają : projekt budowlany wykonawczy, przedmiar robót, STW i OR w oparciu o który należy wycenić i zrealizować zamierzone zadanie .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa i przebudowa części budynku wiejskiego w zakresie klatki schodowej , garażu OSP i zagospodarowania działki w ( przebudowa parkingu i budowa nowych miejsc postojowych, budowa drogi p.poż , zbiornika na deszczówkę ) wraz z ujęciem wody do celów p.poż. oraz częściowa zmianą użytkowania .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa istniejącej części budynku w zakresie klatki schodowej , garażu OSP i zagospodarowania działki wraz z ujęciem wody do celów p.poż oraz częściową zmiana sposobu użytkowania . Rozbudowę budynku zaprojektowano od strony północno – zachodniej (garaż OSO ) i północno-wschodniej ( klatka schodowa ). Funkcja obiektu została poszerzona w miejsce dotychczasowej powierzchni magazynowej o sale wielofunkcyjną z zapleczem kuchennym , nowych węzłów sanitarnych , i niezależnej części usługowej ( gabinet) , wydzielonej klatki schodowej oraz nowego garażu dla OSP . Plac manewrowo postojowy o nawierzchni z kostki brukowej . Charakterystyczne parametry techniczne rozbudowywanej części : Powierzchnia zabudowy po rozbudowie – 409,4,60 m² Powierzchnia użytkowa po rozbudowie – 588,20 m² Kubatura budynku po rozbudowie – 2860,90 m³ ławy fundamentowe części rozbudowywanej wylewane żelbetowe posadowione na gł 1.40 m poniżej terenu , ściany fundamentowe monolityczne z wieńcem zbrojonym ściany parteru i piętra z bloczków z betonu komórkowego gr 24 cm strop żelbetowy wylewany , konstrukcja dachu drewniana tradycyjna płatwiowo krokwiowa kryta blachodachówka powlekaną , w obiekcie zaprojektowano nastepujace instalacje : -instalacja elektryczna , -instalacja wodociagowa - kanalizacja snitarna , Instalacja gazowa , instalacja co z zaprojektowanej kotłowni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Ropicy Polskiej na działkach nr 660/1, 660/2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Ropicy Polskiej na działkach nr 660/1, 660/2 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Ropicy Polskiej w celu powiększenia części dydaktycznej o 4 sale lekcyjne wraz z korytarzem, klatką schodową i wiatrołapem. Charakterystyczne parametry techniczne: powierzchnia zabudowy części istniejącej – 529,6 m² oraz projektowanej - 176,6 m², kubatura części istniejącej – 4788,7 m³ oraz projektowanej – 1219,2 m³, powierzchnia użytkowa części istniejącej - 745,9 m² oraz projektowanej – 245,6 m². Zaprojektowany segment nawiązuje do istniejącej sali gimnastycznej i stanowi jego przedłużenie. Dach drewniany, dwuspadowy o konstrukcji krokwiowo-płatowej i kącie nachylenia połaci dachowej 8° i 10° i będzie przedłużeniem dachu sali gimnastycznej. Przyjęto „lekką” technologię ocieplenie ścian zewnętrznych budynku. Ławy fundamentowe żelbetowe o szerokości 50 cm, 100 cm 80 cm i wysokości 40 cm, głębokość posadowienia ok. 2,7 m. Ściany parteru i piętra o grubości 24 cm, należy wykonać z pustaków z betonu komórkowego odmiany 600. Strop nad parterem i piętrem z płyt kanałowych. Projektowane są następujące instalacje: - instalacja wody zimnej, - instalacja kanalizacji deszczowej, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja elektryczna, -instalacja wentylacji grawitacyjnej, -instalacja hydrantowa do celów p.poż., - kanalizacji deszczowej. Zaopatrzenie w wodę i energię elektryczną, oraz odpowiednio do potrzeb w energię cieplną zaprojektowano w ramach istniejących instalacji. W nowoprojektowanych pomieszczeniach projektuje się instalację centralnego ogrzewania w systemie dwururowym z grzejnikami typu V. Instalację wykonać z rur PP-R, całość w izolacji ciepłochronnej. Zaprojektowano udogodnienia dla osób niepełnosprawnych w postaci podjazdu z parkingu do wejścia po pochylni, przystosowanego węzła sanitarnego oraz urządzenia transportującego na poszczególne kondygnacje.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0, 45310000-3, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prefabrykację balustrad balkonowych - Ciężkowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prefabrykację balustrad balkonowych (na czarno). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI