,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 1807B na odcinku Wierzbowo - Boczki Świdrowo"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 1807B na odcinku Wierzbowo - Boczki Świdrowo"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrajewo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Grajewski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-24
  • Numer ogłoszenia506668-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506668-N-2019 z dnia 2019-01-24 r.

Powiat Grajewski: ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 1807B na odcinku Wierzbowo - Boczki Świdrowo"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Operacja p.n.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1807B na odcinku Wierzbowo – Boczki Świdrowo" typu ,,Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” realizowana jest w ramach poddziałania ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania: „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Grajewski, krajowy numer identyfikacyjny 45066970800000, ul. Strażacka  6B , 19-200   Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-86 2738479, 2738463, e-mail starostwograjewo@poczta.onet.pl, faks 0-86 2738462.
Adres strony internetowej (URL): bip.starostwograjewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.starostwograjewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.starostwograjewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiat Grajewski, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 1807B na odcinku Wierzbowo - Boczki Świdrowo"
Numer referencyjny: WO.272.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Wykonanie robót branży drogowej, w tym: a) roboty przygotowawcze: -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym, na odcinku drogi powiatowej Wierzbowo – Boczki Świdrowo; - ścinanie drzew o średnicy 66÷75cm wraz z karczowaniem pni, utylizacją gałęzi i karpiny oraz odwiezieniem dłużyc na odległość 8km, ścinanie drzew o średnicy 70cm wraz z karczowaniem pni; - karczowanie pni o średnicy 56-65cm w gruntach o normalnej wilgotności. Wywiezienie i spalenie pozostałości po karczunku; - karczowanie krzaków i podszycia ilości sztuk krzaków 2000/ha. Wywiezienie i spalenie pozostałości po karczunku; - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 20cm z wywiezieniem nadmiaru humusu na odkład na odległość 3km; - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość nawierzchni 6 cm wraz z wywiezieniem materiału rozbiórkowego i jego utylizacją; - rozebranie nawierzchni z brukowca, grubość brukowca 16-20 cm wraz z wywiezieniem materiału rozbiórkowego i jego utylizacją, rozebranie podbudowy brukowej na jezdni; - rozebranie chodników z płytek betonowych 35x35x5cm, ułożonych na podsypce piaskowej wraz z wywiezieniem materiału rozbiórkowego na odległość 8km oraz utylizacją zniszczonego materiału; - rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wywiezieniem materiału rozbiórkowego na odległość 8km oraz utylizacją zniszczonego materiału: nawierzchnia na wjazdach w miejscowości Wierzbowo i Boczki Świdrowo, chodnik w miejscowości Boczki Świdrowo, - rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z odwiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 8km oraz utylizacją zniszczonego materiału; - rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm, na podsypce piaskowej wraz z odwiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 8km oraz utylizacją zniszczonego materiału; - rozebranie części przelotowej przepustów z rur żelbetowych o średnicy 60 cm wraz z odkopaniem przepustów oraz wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, rozebranie przepustu Ø60cm pod drogą w miejscowości Wierzbowo; - rozebranie ścianek czołowych i ław fundamentowych przepustów z betonu, wraz z odwiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, murki czołowe przepustu; - rozebranie poręczy ochronnych łańcuchowych na słupkach stalowych wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość 8 km w miejscowości Wierzbowo i w miejscowości Boczki Świdrowo; -przestawienie ogrodzenia z płyt drewnianych na słupkach drewnianych w miejscowości Wierzbowo; - rozebranie w miejscowościach Wierzbowo i Boczki Świdrowo słupków do znaków drogowych zamocowanych w podłożu gruntowym wraz z wywiezieniem słupków na odległość 8km; - demontaż tablic znaków drogowych wraz z wywiezieniem znaków na odległość 8 km. b) roboty ziemne - wykopy wykonywane mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odkład samochodami na odległość 5 km: na jezdni, na poszerzeniu jezdni, odbudowa rowów odwadniających; - nasypy wykonywane mechanicznie z gruntów kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odległość 8km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu: nasyp pod chodnik, nasyp pod pobocze; c) odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie przepustów jednootworowych z rur polietylenowych spiralnie karbowanych HDPE SN-8 Ø80cm układanych na ławie żwirowej o grubości 20cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, przepust pod drogą; - regulacja pionowa kratek ściekowych, nadbudowa wykonana betonem, regulacja kratek ściekowych w miejscowościach Wierzbowo i Boczki Świdrowo; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, nadbudowa wykonana betonem, zawory w miejscowościach Wierzbowo i Boczki Świdrowo; - regulacja pionowa studzienek telefonicznych, nadbudowa wykonana betonem, studzienki w miejscowości Wierzbowo i Boczki Świdrowo; -oczyszczenie przepustów korytkowych z namułu, grubość namułu do 50% jego wysokości wraz ze zdjęciem płyt pokrywowych oraz ich ponownym ułożeniu na przepuście; d) podbudowa - koryto wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 10cm: na jezdni, na skrzyżowaniach i zjazdach publicznych, na zatoce postojowej, na wjazdach w miejscowościach Wierzbowo i Boczki Świdrowo, na poboczach utwardzonych w miejscowościach Wierzbowo i Boczki Świdrowo; - koryto wykonywane na poszerzeniach jezdni lub chodników w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 10cm: na poszerzeniu; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna o grubości 20cm: na jezdni, na poszerzeniu jezdni, na skrzyżowaniach i zjazdach publicznych, na zatoce postojowej, na wjazdach w miejscowości Wierzbowo i Boczki Świdrowo, na poboczach miejscowości Wierzbowo i Boczki Świdrowo; - wykonanie podbudowy z betonu B-10, warstwa dolna o grubości 15cm, na poszerzeniu jezdni; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna o grubości 15cm: na zjazdach bitumicznych; - wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym, grubość warstwy do 10cm, wyrównanie istniejącej podbudowy przed wykonaniem recyklingu; - wykonanie podbudowy metodą głębokiego recyklingu na zimno, z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (bez wyrównania mieszanką), wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej; - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P, grubość warstwy 5cm: wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego na jezdni, wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego na poszerzeniu jezdni; e) nawierzchnia - wykonanie nawierzchni żwirowej, warstwa górna o grubości 12cm, wykonanie nawierzchni żwirowej na częściach projektowanych zjazdów bitumicznych od strony posesji; - wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 4 cm, wraz z odwiezieniem urobku z frezowania i jego utylizacją, wykonanie frezowania nawierzchni na skrzyżowaniach z drogami gminnymi; - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W, grubość warstwy 4cm: nawierzchnia na skrzyżowaniach i zjazdach publicznych, nawierzchnia na zjazdach bitumicznych; - wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W, grubość warstwy 5cm (minimalna grubość warstwy 3cm), nawierzchnia na jezdni; - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W, grubość warstwy 7cm, nawierzchnia na jezdni w miejscu recyklingu; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S, grubość warstwy 4cm: nawierzchnia na jezdni, nawierzchnia na skrzyżowaniach i zjazdach publicznych, nawierzchnia na zjazdach o nawierzchni bitumicznej; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, grubość warstwy 5cm, nawierzchnia na jezdni na odcinku w miejscu recyklingu; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S, grubość warstwy 6cm: nawierzchnia na zatoce autobusowej, nawierzchnia na skrzyżowaniach i zjazdach publicznych; f) roboty wykończeniowe: - plantowanie skarp i dna wykopów w gruncie kategorii IV, skarpy i dno rowów: plantowanie dna i skarp rowów odwadniających; - umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem o grubości 16-20cm z kamienia narzutowego (polnego) ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej: umocnienie brukiem wlotów przepustu pod drogą, umocnienie brukiem pobocza; - humusowanie z obsianiem skarp przy grubości warstwy ziemi urodzajnej (humusu) 10 cm z dowozem ziemi urodzajnej z odległości 5 km: humusowanie trawników; - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym z formowaniem nasypu wraz z zagęszczeniem walcem; g) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie segregacyjne i krawędzie ciągłe: linia P-4, linia P-7d, linia P-17, linia P-18, linia P-20; - oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie segregacyjne i krawędzie przerywane: linia P-1a, linia P-1b, linia P-1e, linia P-3a, linia P-6, linia P-7a, linia P-7c; - oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych: linia P-10, linia P-12, linia P-13, linia P-14, linia P-24 oznaczenie miejsc postojowych dla niepełnosprawnych, linia P-25; - oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową niebieską, strzałki i inne symbole, oznaczenie miejsc postojowych dla niepełnosprawnych; - ustawienie słupów z rur stalowych o średnicy 60mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami, słupki w m. Wierzbowo i Boczki Świdrowo; - przymocowanie do gotowych słupów tarczy znaków drogowych z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I generacji, tarcze znaków A-3; A-4; A-11a; A-17; A-18a; A-18b; B-33; B-34; D-1; D-2; D-15; D-18; D-18a; D-42; D-43; E-17a; E-18a; T-1; T-2; T-3; T-3a; T-4; T-6a; T-27; T-29; U-3b; - przymocowanie do gotowych słupów tarczy tablic kierunkowych typu E z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I generacji, znak E-2; - przymocowanie do gotowych słupów tarczy znaków drogowych z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa II generacji, tarcze znaków drogowych A-7; B-20; D-6; - przymocowanie do gotowych słupków tarczy znaków drogowych typu U, lustro o średnicy 800mm, tarcze znaków drogowych U-18a w miejscowości Boczki Świdrowo po stronie prawej zgodnie z projektem stałej organizacji; - ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z kątowników stalowych, poręcze ochronne mostowe U-11a na przepuście; - ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,5m: poręcze ochronne w miejscowościach Wierzbowo i Boczki Świdrowo. h) elementy ulic - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30/22cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B-10, krawężnik na obramowaniu wjazdów; - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, chodnik w miejscowości Wierzbowo i Boczki Świdrowo; - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, nawierzchnia na utwardzonych poboczach; - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem: na zatoce postojowej, na wjazdach w m. Wierzbowo i Boczki Świdrowo; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, obramowanie chodnika od strony posesji; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, obramowanie pobocza utwardzonego; - ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 60x50x15cm na podsypce cementowo-piaskowej, ścieki pod chodnikowe; - wykonanie progów zwalniających wyspowych z elementów prefabrykowanych o wymiarach 200x180 cm, wysokość 6,50 cm, ustawienie progów zwalniających wyspowych w miejscowości Wierzbowo i Boczki Świdrowo. i) roboty inne - regulacja pionowa kratek ściekowych, nadbudowa wykonana betonem; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, nadbudowa wykonana betonem; - regulacja pionowa studzienek telefonicznych, nadbudowa wykonana betonem. II. Wykonanie robót przebudowy urządzeń elektroenergetycznych, w tym: a) kolizja nr 1 - kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. IV; - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m; - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCW o śr. 110-200 mm; - zabezpieczenie istniejącego światłowodu h rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCW o śr. 110-200 mm; - zasypywanie rowów dla kabli wykonanych mechanicznie w gruncie kat. III-IV; b) kolizja nr 2 - kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. IV; - demontaż kabli wielożyłowych o masie do 2.0 kg/m układanych w gruncie kat. III-IV; - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m; - układanie kabli o masie do 2.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie – istniejący kabel; - zasypywanie rowów dla kabli wykonanych mechanicznie w gruncie kat. III-IV; c) kolizja nr 3 - kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny w gruncie kat. III-IV; - demontaż kabli wielożyłowych układanych w gruncie kat. III-IV na odc. C-D i DE; - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m; - układanie kabli o masie do 2.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie. Istniejący kabel 3x115m; - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCW o śr. 110-200 mm - zabezpieczenie istniejącego światłowodu h rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCW o śr. 110-200 mm; - układanie kabli o masie do 2.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie, odc. F-G; - mufy z tworzyw termokurczliwych przelotowe na kablach energetycznych wielożyłowych o przekroju żył 70-120 mm2 o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych w rowach kablowych w pkt. F i G; - nasypanie warstwy piasku na kablu w rowie kablowym o szerokości do 0.4 m; - ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm - Kanalizacja kablowa z rur RHDPE 40/3,7 L-100m - montaż zasobnika światłowodowego typu ZK1z zapasem kabla światłowodowego ZK-1 (20m zapasu światłowodu nowego i 20m zapasu istniejącego światłowodu) - wciąganie kabli światłowodowych do rurociągów kablowych z rur HDPE 40 mm z warstwą poślizgową metodą pneumatyczną strumieniową - kabel w odcinkach o długości 2 km - światłowód Z-XXOTKtsdD48J; - układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach bez mocowania - światłowód Z-XXOTKtsdD48J zapas w zasobniku; - montaż złączy przelotowych na kablach światłowodowych tubowych ułożonych w kanalizacji kablowej; mufa termokurczliwa, 1 spajany światłowód - mufa na światłowód Z-XXOTKtsdD48J; - pomiary reflektometryczne linii światłowodowych montażowe z kabla (1 zmierzony światłowód); d) kolizja nr 4 - kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny w gruncie kat. III-IV; - demontaż kabli wielożyłowych układanych w gruncie kat. III-IV na odc. H-I; - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m; - przekładanie kabli o masie do 2.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie na odc. H-I - istniejący kabel; - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCW o śr. 110-200 mm; - zabezpieczenie istniejącego światłowodu h rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCW o śr. 110-200 mm; - nasypanie warstwy piasku na kablu w rowie kablowym o szerokości do 0.4 m; - zasypywanie rowów dla kabli wykonanych mechanicznie w gruncie kat. III-IV e) roboty towarzyszące: - wytyczenie w terenie i inwentaryzacja linii kablowej; - pomiar kabla SN metodą wyładowań niezupełnych; - opłaty do PGE za wyłączenia i dopuszczenia.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71355000-1
45100000-8
45233220-7
45233222-1
45233290-8
45231400-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-24
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę min 1.000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100).W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie będzie mógł złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wymagane jest: 1) skierowanie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego jednej osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającej kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, uprawnienia i wykształcenie w zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w nieograniczonym zakresie. Dopuszcza się osobę posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2018 poz.2272) lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Osoba ta musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/kierownika robót przy realizacji zadań polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi. Należy podać na jakim zadaniu i u jakiego zamawiającego była pełniona funkcja kierownika budowy/kierownika robót, nazwę, adres oraz okres pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót na każdym zadaniu. Suma okresów pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót nie może być krótsza niż 2 lata. i 2) skierowanie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego jednej osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektroenergetycznych, posiadającej kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, uprawnienia i wykształcenie w zakresie pełnienia funkcji kierownika robót elektroenergetycznych. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Dopuszcza się osobę posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U z 2018 r., poz. 1202 z późn.zm. ) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2018 poz.2272) lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Osoba ta musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót przy realizacji zadań polegających na przebudowie sieci elektroenergetycznych kablowych niskiego i średniego napięcia. W celu udowodnienia doświadczenia należy wykazać co najmniej: 1) jedną robotę, na której była pełniona funkcja kierownika budowy/kierownika robót przy realizacji robót polegających na przebudowie sieci elektroenergetycznych kablowych niskiego i średniego napięcia łącznie, lub 2) dwie roboty, w tym: a) jedną robotę, na której była pełniona funkcje kierownika budowy/kierownika robót na zadaniu obejmującym przebudowę sieci elektroenergetycznych kablowych niskiego napięcia i b) jedną robotę, na której była pełniona funkcja kierownika budowy/kierownika robót na zadaniu obejmującym przebudowę sieci elektroenergetycznych kablowych średniego napięcia. 3) posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/dróg polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu rozbudowy/budowy/przebudowy drogi w technologii betonu asfaltowego, o długości odcinka min. 2,5 km każda robota wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób - wg załącznika nr 6 do SIWZ- skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) wykaz robót budowlanych - wg załącznika nr 7 do SIWZ- wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 3)dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min 1.000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie będzie mógł złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min 1.000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100) Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do, realizacji których te zdolności są wymagane. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ.Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100) 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna Regionalne Centrum Korporacyjne w Białymstoku z Siedzibą w Łomży nr rachunku: 22 1020 1332 0000 1902 0037 9404 z adnotacją: "wadium -ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1807B Na ODCINKU WIERZBOWO - BOCZKI ŚWIDROWO". Z informacji dotyczących przelewu wadium musi jednoznacznie wynikać, czyjej oferty wadium dotyczy. 5.Dokument stwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy złożyć przed terminem składania ofert w oryginale w siedzibie Zamawiającego Powiat Grajewski, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo (codziennie w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30) lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed dniem 11 lutego 2019 r. godz. 09:00. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunkowym bankowym Zamawiającego. 8.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Dokument wadialny musi jednoznacznie określać, jakiego postępowania i czyjej oferty dotyczy. 10.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 11.Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy, w szczególności w przypadku dokumentu wadialnego mającego stanowić wadium wykonawców występujących wspólnie. Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 12.Dokument wadialny nie może ograniczać uprawnień Zamawiającego do dochodzenia roszczeń z tytułu zatrzymania wadium poprzez zapisy w dokumencie wadialnym, które uzależniają prawo do dochodzenia roszczeń od dostarczenia wystawcy żądania z tytułu gwarancji w dacie ważności gwarancji, jeżeli data ważności gwarancji jest ustalona na okres, który uniemożliwi Zamawiającemu skuteczne dostarczenie tego żądania. 13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim, Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy,którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 14.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 16.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rekojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Dopuszcza się zmiany umowy które będą dotyczyć następujących zdarzeń: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy; 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ; 4) zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy PZP będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 5)wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy; 6)wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego; 7)zmiany terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z przyczyn określonych w § 5 umowy np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń; 8)wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem; b)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); c)zmiana danych teleadresowych; d)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 9)pozostałych zmian określonych w SIWZ lub w umowie. 2.W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych powyżej, termin realizacji przedmiotu niniejszej umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę tynki gipsowe miękkie 300 m2, termin możliwy od 08.04 - Piątnica
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę tynki gipsowe miękkie 300 m2, termin możliwy od 08.04. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI