Rozbiórka i Utylizacja Lokalizacji lub Elementów lub Demontaż i Utylizacja Elementów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórka i Utylizacja Lokalizacji lub Elementów lub Demontaż i Utylizacja Elementów IP KSPO, odpowiednio do zakresu wskazanego w Instrukcji Usunięcia Infrastruktury Przydrożnej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającyMinisterstwo Finansów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00046904
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórka i Utylizacja Lokalizacji lub Elementów lub Demontaż i Utylizacja Elementów IP KSPO, odpowiednio do zakresu wskazanego w Instrukcji Usunięcia Infrastruktury Przydrożnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 226945594

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka i Utylizacja Lokalizacji lub Elementów lub Demontaż i Utylizacja Elementów IP KSPO, odpowiednio do zakresu wskazanego w Instrukcji Usunięcia Infrastruktury Przydrożnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd13d8c4-84cb-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019613/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozbiórka i utylizacja Lokalizacji lub Elementów Lokalizacji IP KSPO

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

1. Na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający nakłada na Wykonawców wymogi:
mające na celu ochronę poufnego charakteru niektórych informacji udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia, zastrzegając jako poufne, i nie udostępniając na stronie internetowej Zamawiającego tj. Dokumentacja Dotychczasową w postaci dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej oraz dokumentacji powykonawczej Lokalizacji IP KSPO, niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentacja Dotychczasowa zgodnie z definicją zawartą we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik H do SWZ stanowi: „Wszystkie informacje, materiały, dokumenty, raporty, rejestry, rysunki, harmonogramy oraz plany w dowolnym formacie, bądź inne materiały, przechowywane w dowolny sposób, wytworzone do dnia zawarcia Umowy z Wykonawcą, będące w posiadaniu Zamawiającego”.
2. Środkiem mającym na celu ochronę poufnego charakteru informacji jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia w przedmiocie zobowiązania do zachowania poufności zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik G do SWZ.
3. Dokumenty objęte poufnością zostaną niezwłocznie udostępnione, po złożeniu przez Wykonawcę zobowiązania do zachowania poufności podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub osobistym przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej, o której mowa w ust. 9 SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami następujące osoby: Pani Joanna Staszczyk, Pan Ryszard Jakubowski, e-mail wzp@mf.gov.pl.
2 Komunikacja z Zamawiającym odbywa się według poniższych zasad:
2.1 z wykorzystaniem platformy zakupowej - dostępnej pod adresem internetowym: https://mf.ezamawiajacy.pl - zwanej dalej „Platformą”;
2.2 korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy;
2.3 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu;
2.4 sposób korzystania z Platformy jest określony w Instrukcji dla Wykonawcy Platformy dostępnej pod adresem internetowym: https://mf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet? P_module=main&MP_action=public FilesList&clientName=mf&USER_MENU_HOVER=publicFilesList;
2.5 Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem;
2.6 za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego wgrania na platformę na Platformę.
3. Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty nie jest zapewniany przez Platformę.

UWAGA!
Zgodnie z przepisami podpis osobisty jest to zaawansowany elektroniczny podpis wydawany wraz z dowodem osobistym. Podpisanie oferty własnoręcznym podpisem i niepodpisanie podpisem elektronicznym oferty poskutkuje odrzuceniem oferty.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R/004/22/DPO/G/260

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w terminach i na zasadach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik H do SWZ oraz załącznikach do niej, następujących Prac przez Wykonawcę:
1. świadczenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, Rozbiórki i Utylizacji Lokalizacji IP KSPO lub Demontażu i Utylizacji Elementów IP KSPO, o której mowa w załączniku nr 1 do OPZ, będącym załącznikiem do Załącznika H do SWZ – wzór umowy - Wykaz Lokalizacji IP KSPO do rozbiórki i utylizacji lub demontażu i utylizacji Elementów IP KSPO w ramach zamówienia podstawowego,
2. świadczenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, Demontażu i Utylizacji Elementów IP KSPO lub Utylizacji Elementów IP KSPO, o której mowa w załącznikiem nr 2 do OPZ - Wykaz Elementów IP KSPO do demontażu i utylizacji lub utylizacji Elementów IP KSPO w ramach prawa opcji – część I, zgodnie z żądaniem Zamawiającego,
3. świadczenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, Rozbiórki i Utylizacji Lokalizacji IP KSPO lub Rozbiórki i Utylizacji Elementów IP KSPO lub Demontażu i Utylizacji Elementów IP KSPO, zgodnie z żądaniem
zamawiającego – zakres realizowany w ramach prawa opcji – część II, które:
a) ulegną uszkodzeniu m.in. w wyniku działania osób trzecich, sił przyrody, lub
b) zostały wskazane przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach prawa opcji realizowane mogę być nw. roboty budowlane:
1.2 świadczenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, Demontażu i Utylizacji Elementów IP KSPO lub Utylizacji Elementów IP KSPO, o której mowa w załącznikiem nr 2 do OPZ - Wykaz Elementów IP KSPO do demontażu i utylizacji lub utylizacji Elementów IP KSPO w ramach prawa opcji – część I, zgodnie z żądaniem Zamawiającego,
1.3 świadczenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, Rozbiórki i Utylizacji Lokalizacji IP KSPO lub Rozbiórki i Utylizacji Elementów IP KSPO lub Demontażu i Utylizacji Elementów IP KSPO, zgodnie z żądaniem Zamawiającego – zakres realizowany w ramach prawa opcji – część II, które:
a) ulegną uszkodzeniu m.in. w wyniku działania osób trzecich, sił przyrody, lub
b) zostały wskazane przez Zamawiającego.
2. Maksymalna wysokość opcji wynika z oferty wykonawcy.
3. W celu uruchomienia Robót realizowanych w ramach prawa opcji, o których mowa w ust. 2.3. powyżej, Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji, wskazując zakres i datę realizacji zamówienia w ramach prawa opcji z którego Zamawiający chce skorzystać. Elementem Zawiadomienia będzie Instrukcja Utylizacji Infrastruktury Przydrożnej.
4. Zamawiający jest uprawniony lecz nie jest zobowiązany do wykonania prawa opcji
w całości bądź w części, zgodnie z ust. 2.3. i w przypadku jego niewykonania, nie ponosi względem Wykonawcy, Podwykonawców lub Podwykonawców Dalszych odpowiedzialności, a Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia, w szczególności roszczenia odszkodowawcze, z tytułu niewykonania prawa opcji przez Zamawiającego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o przyjęte poniżej kryteria oceny ofert.
2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów:
-Cena
-Czas realizacji – zgodnie z Umową: § 3 ust. 3.3., lit. a) pkt 1) wzoru umowy.
-Czas realizacji – zgodnie z Umową: § 3 ust. 3.3., lit. a) pkt 2) wzoru umowy, § 3 ust. 3.3., lit. b) – d) wzoru umowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji – zgodnie z Umową: § 3 ust. 3.3., lit. a) pkt 1). wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji – zgodnie z Umową: § 3 ust. 3.3., lit. a) pkt 2)., § 3 ust. 3.3., lit. b) – d). wzoru umowy.

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1 dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa tego
warunku.
1.2 dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa tego warunku.
1.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Wykonawca wykaże się posiadaniem:
1.3.1 ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 mln
PLN (słownie: jeden milion złotych) oraz.1.3.2 środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN (słownie: jeden milion złotych).
1.4 dot. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunki:
1.4.1 jeżeli wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej umowy lub wielu umów spełniających warunki:
1.4.1.1 każda z umów musi obejmować łącznie opracowanie i uzyskanie u zarządcy drogi zatwierdzenia Projektów Czasowej Organizacji Ruchu (COR) na czas prowadzenia robót oraz
projektów Stałej Organizacji Ruchu (SOR) oraz wykonywaniu robót w zakresie budowy lub usunięcia i utylizacji:
1.4.1.1.1 obiektów budowlanych znajdujących się w pasie drogowym, lub
1.4.1.1.2 urządzeń znajdujących się w pasie drogowym, składających się z konstrukcji nośnych oraz fundamentów, zlokalizowanych w pasie drogowym,
1.4.1.2 wszystkie umowy muszą obejmować wykonie robót w zakresie budowy lub usunięcia i utylizacji łącznie co najmniej 20 odpowiednio obiektów budowlanych lub urządzeń
znajdujących się w pasie drogowym o których
mowa w pkt 1.4.1.1.1 i 1.4.1.1.2.
1.4.2 jeżeli wykaże się dysponowaniem:
1.4.2.1 co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która łącznie
spełnia poniższe wymagania:
1.4.2.1.1 posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają
wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co jest potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, 1.4.2.1.2 posiada biegłą znajomość języka polskiego
1.4.2.2 co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, która łącznie spełnia poniższe wymagania:
1.4.2.2.1 posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń,3 wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co jest
potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, 1.4.2.2.2 biegłą znajomość języka polskiego.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.2. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem E do SWZ (jeżeli dotyczy). W celu prawidłowego złożenia oświadczenia należy je uzupełnić zgodnie z instrukcją zawartą w ww. Załączniku.
4. W przypadku, gdy wartości będą wyrażone w oświadczeniach w innych walutach niż polski złoty (PLN) muszą zostać one przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5. Warunki udziału w postępowaniu mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do
należytego wykonania udzielanego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez
Wykonawców warunków określonych w SWZ metodą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie
oświadczeń i dokumentów określonych w SWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
9. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 7.8, potwierdza,
że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
9.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
9.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
9.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Szczegóły dotyczące wymaganych uprawnień budowlanych i znajomości języka polskiego znajdują się w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z treścią Załącznika D do SWZ. W celu prawidłowego złożenia oświadczenia należy je uzupełnić zgodnie z instrukcją zawartą w ww. Załączniku.
2 .Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 , stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z treścią Załącznika D1 do SWZ. W celu prawidłowego złożenia oświadczenia należy je uzupełnić zgodnie z instrukcją zawartą w ww. Załączniku.
5. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (jeżeli dotyczy).
6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków – art. 274 ust. 4 ustawy Pzp. 8.7 W zakresie nieuregulowanym powyżej, w tym w szczególności formę oświadczeń i dokumentów oraz zasady składania oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, określają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020, poz. 2415).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z treścią Załącznika D do SWZ. W celu prawidłowego złożenia oświadczenia należy je uzupełnić zgodnie z instrukcją zawartą w ww. Załączniku.
2 .Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z treścią Załącznika D1 do SWZ. W celu prawidłowego złożenia oświadczenia należy je uzupełnić zgodnie z instrukcją zawartą w ww. Załączniku.
5. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (jeżeli dotyczy).
6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
Zamawiający będzie żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: odpisu lub
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków – art. 274 ust. 4 ustawy Pzp. 8.7 W zakresie nieuregulowanym powyżej, w tym w szczególności formę oświadczeń i dokumentów oraz zasady składania oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, określają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020, poz. 2415).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Załącznik D1 do SWZ – Oświadczenie podmiotu udzielającego Wykonawcy zasobów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.4 SWZ (jeżeli dotyczy);
2. Załącznik E do SWZ – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp: (jeżeli dotyczy);
3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. 12.3 SWZ (jeżeli dotyczy);
4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 8.4 SWZ (jeżeli dotyczy);
5. Załącznik F do SWZ - oświadczenie RODO.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
3 . Wadium może być wniesione w formach wskazanych w przepisie art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: NBP 29 1010 1010 0038 1213 9120 0000 z adnotacją „Wadium – roboty rozbiórkowe, R/004/22/DPO/G/260”
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej podpisany kwalifikowalnym podpisem elektronicznym przez osobę umocowaną do
wystawienia dokumentu, przy czym:
6.1. Jako beneficjenta gwarancji lub poręczenia należy wskazać Ministra Finansów.
7. Dokument wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wymaganej kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
9. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi w warunkach przepisu art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.2. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem E do SWZ (jeżeli dotyczy).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby wadium wnoszone w drodze poręczenia lub gwarancji obejmowało swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. 12.3 SWZ;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W każdym czasie obowiązywania Umowy, Strony są uprawnione do dokonania nieistotnych zmian Umowy. Za nieistotną zmianę Umowy Strony traktują zmianę inną, niż zmiana istotna zdefiniowana w art. 454 ust. 2 Ustawy PZP.
2. Niezależnie od postanowienia ust. 1, w razie wykrycia po zawarciu Umowy oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści Umowy, w tym w załącznikach do Umowy, dotyczącej w szczególności wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub terminu wykonania poszczególnych czynności w ramach Umowy, Strony są uprawnione do dokonania zmiany Umowy w zakresie poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
3. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy PZP.
4. Niezależnie od postanowienia ust. 1, Strony są uprawnione do dokonania zmiany Umowy w razie zaistnienia następujących okoliczności i w zakresie określonym w paragrafie 20.4 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mf.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiającym jest Minister Finansów. Ministerstwo Finansów umieszczono w ogłoszeniu jedynie z uwagi na ograniczenia formularza.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę murowanie ścian - Ciechanów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę murowanie ścian działowych w Ciechanowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI