„Rozbiórka dwóch budynków usługowych” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbiórka dwóch budynków usługowych” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku mieszkalno – użytkowego u zbiegu ulic Poznańskiej i Bogusza w Pleszewie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-29
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Pleszew
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00230023
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbiórka dwóch budynków usługowych” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku mieszkalno – użytkowego u zbiegu ulic Poznańskiej i Bogusza w Pleszewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pleszew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 28 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbiórka dwóch budynków usługowych” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku mieszkalno – użytkowego u zbiegu ulic Poznańskiej i Bogusza w Pleszewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67fa2529-2b44-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000660/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Rozbiórka dwóch budynków usługowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku mieszkalno – użytkowego u zbiegu ulic Poznańskiej i Bogusza w Pleszewie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (adres e-mail: bkaluzna@pleszew.pl)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zostały szczegółowo określone w pkt 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagane informacje zostały szczegółowo określone w pkt 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.042.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. „Rozbiórka dwóch budynków usługowych” obejmuje rozbiórkę dwóch budynków wolno stojących niepołączonych ze sobą przy ul. Bogusza nr 1 i przy ul. Poznańskiej nr 35, zlokalizowanych na dz. nr 3694, miasto Pleszew w następującym zakresie:
a) Budynek nr 1 - dwukondygnacyjny, podpiwniczony, przykryty stropodachem, Główne wejście do budynku od strony ul. Bogusza. Bryła budynku prostopadłościenna, kondygnacja piwniczna wyniesiona ok. 1,50 m ponad poziom terenu. Fundamenty żelbetowe, ściany murowane z cegły pełnej , stropy DZ-3, ścianki wewnętrzne z cegły kratówki i cegły pełnej, wewnętrzna klatka schodowa drewniana, posadzki - gładź cementowa, izolacja ze styropianu, panele lub wykładzina PCV, dach pokryty papą, stolarka PCV, instalacje wewnętrzne.
Dane liczbowe:
- pow. zabudowy- 265,90m2
- kubatura budynku -2.513,84 m3
- długość budynku - 9,70 m
- szerokość budynku - 10,28 m
- wysokość budynku - 10,28 m
b) Budynek nr 2 - o trzech kondygnacjach naziemnych, trzecią kondygnację stanowi poddasze nieużytkowe, podpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym z więźbą drewnianą pokrytą papą. Bryła budynku zwarta, prostopadłościenna. Główne wejście do budynku od strony ul. Poznańskiej. Fundamenty budynku ceglane, ściany wewnętrzne, zewnętrzne murowane z cegły, stropy drewniane, wewnętrzna klatka schodowa drewniana, stolarka drewniana, instalacje wewnętrzne.
Dane liczbowe:
- pow. zabudowy- 247,6m2
- kubatura budynku- 3.283,10 m3
- długość budynku- 17,19 m
- szerokość budynku -15,32 m
- wysokość budynku - 16,24 m
c) Ogrodzenie i oznakowanie terenu przed rozpoczęciem robót rozbiórkowych z zabezpieczeniem przed dostępem osób postronnych na czas prowadzenia robót,
d) Ogrodzenie i oznakowanie terenu po wykonaniu robót rozbiórkowych w obrębie granic działki nr 3694 z zabezpieczeniem terenu po rozbiórce przed dostępem osób postronnych na okres do 30 dni tj. do czasu rozpoczęcia robót budowlanych polegających na budowie budynku w miejscu rozebranych budynków z usunięciem ewentualnych zniszczeń w tym okresie powstałych w wyniku wandalizmu czy warunków atmosferycznych.
e) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza obejmująca:
- geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
- wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków.
f) Ochrona punktów pomiarowych (geodezyjnych) i ich oznaczeń, a w przypadku likwidacji odtworzenie reperów.
g) Wywóz i utylizacja zdemontowanych elementów (m.in.: gruz, okna, złom itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym uzyskanie administracyjnych potwierdzeń.
h) Uporządkowanie terenu rozbiórki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. Przyjmuje się, że 1%=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w pkt 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący:
­- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - rozbiórki posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
­- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
­- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji;
b) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji;
c) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji (jeżeli dotyczy);
d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”;
e) oryginał wadium w postaci elektronicznej (jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia);
f) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
g) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Więcej informacji dot. wadium znajduje się w pkt 10 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Więcej informacji znajduje się w pkt 7 i 9 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień umownych może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy - § 12 Załącznika nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePuap pod adresem: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia . Ofertę należy przesłać na skrzynkę podawczą Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie w ePuap.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników lub ekip do wykonania elewacji - Głuchowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje pracowników lub ekip do wykonania elewacji. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Głuchowa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI