„Roboty utrzymaniowe rzeki Lubomki (Pleśnicy) w km 3+185-7+080 w m. Lubomia gm.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty utrzymaniowe rzeki Lubomki (Pleśnicy) w km 3+185-7+080 w m. Lubomia gm. Lubomia”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-27
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00109661
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty utrzymaniowe rzeki Lubomki (Pleśnicy) w km 3+185-7+080
w m. Lubomia gm. Lubomia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty utrzymaniowe rzeki Lubomki (Pleśnicy) w km 3+185-7+080
w m. Lubomia gm. Lubomia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f687a19e-e088-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Roboty budowlane związane z utrzymaniem oraz inwestycyjne prowadzone na terenie ZZ Gliwice, RZGW Gliwice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie
zart. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji
warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej
„Platformą”– pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. 2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce:
Instrukcja dla Wykonawców. 3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na
Platformie. 4.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z
przedmiotowym postępowaniem. 5.Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem
złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia
został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej„SWZ”), Wykonawca
korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z
Wykonawcami. 6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty
oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania
korespondencji na Platformie. 7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących
formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. 8. Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany
wogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z
Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami. 9. Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. 10. Dokumenty
elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są
przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję,że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne
Wody
Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP:
527-282-56-16;b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail:
iod@wody.gov.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego
numerem postępowania GL.ROZ.2810.70.2021.MJ prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.
18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;e) Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono
postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;g) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODOh) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
lub
uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony
Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących
narusza przepisy RODOi) nie przysługuje Państwu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa
w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.70.2021.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 267984,97 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres czynności obejmuje m.in.:
• robotach ziemnych wykonanych koparkami podsiębiernymi;
• rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych;
• plantowaniu skarp i dna rowów przy robotach wodno-melioracyjnych;
• obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;
• transporcie urobku samochodami samowyładowczymi jako oczyszczenie przekroju poprzecznego koryta betonowego z wywozem;
• wykonaniu robót ziemnych z wywozem gruntu taczkami;
• rozbiórce zniszczonego ubezpieczenia z płyt ażurowych typu „Krata” mała;
• zakupie i dowozie pospółki oraz mieszanki betonowej na potrzeby zabudowy wyrw brzegowych i wykonaniu podbudowy pod remontowane umocnienia płytami ażurowymi betonowymi;
• wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi wraz z kotwieniem płyt do podłoża prętami stalowymi;
• ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp cieku wraz z ich wygrabieniem;
• ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych z dna cieku wraz z ich wygrabieniem;
• hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60% łącznie z usunięciem zatorów i przetamowań z koryta;
• ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia;
• załadunku wraz z przewiezieniem gałęzi pozyskanych z wycinki krzaków do miejsca przeróbki i ich mechanicznym rozdrobnieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w
postępowaniu:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu prac w zakresie przedstawionym w Opisie przedmiotu zamówienia oraz Przedmiarze robót o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi poprawne wykonanie przedmiotowych prac (np. Protokół odbioru, referencje)
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym
zakresie
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia
zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie
wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się
do Wykonawcy
o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności
oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres
obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym
Załącznik nr 3 do SWZ;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
3. oświadczenie wykonawcy
,o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr
4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych, zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5
do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać
spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.5 ppkt 1)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:12.1.1 pkt 10.2.1 SWZ zdanie 2 – składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy; 12.1.2 pkt 10.3.2 SWZ – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których
mowa w pkt 12.1.2 SWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich z
łożeniem.
2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy Pzp, zastępuje się
je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Postanowienia pkt 12.1 SWZ odnoszące się do wymaganych
terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się.
3. Oświadczenie, zgodne w treści z
Załącznikiem Nr 8 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na
których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby,
warunków udziału w postępowaniu.
4. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w
szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi Załącznik Nr 8 do
SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący
wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu
udostępniającego zasoby; sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego
zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; czy i w jakim
zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.
5. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty
podpisuje pełnomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w
ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta
spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani
do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego
wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika
takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione
wspólnie przez Wykonawców składających
ofertę wspólną(nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę
wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 6 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że
każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z
postępowania
na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy Pzp oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak
podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku
oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców
występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji
których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do
SWZ.
2.Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący
Załącznik Nr 7 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty.
Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie
przez Wykonawcę postanowień
3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość
zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w §13 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertąnależy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-26

2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do elewacji i dociepleń - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do elewacji i dociepleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI