Roboty remontowe i zabezpieczające na budynkach oraz obiektach stanowiących Zasób...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty remontowe i zabezpieczające na budynkach oraz obiektach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-09
  • Numer ogłoszenia607206-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607206-N-2019 z dnia 2019-10-09 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Roboty remontowe i zabezpieczające na budynkach oraz obiektach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Mińska  60 , 54-610  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, , e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe i zabezpieczające na budynkach oraz obiektach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.72.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielono na 2 odrębne części zamówienia (przedmioty zamówienia)

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej. - Dotyczy przedmiotu nr 1 zamówienia Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub remontów dachów budynków (brutto) przynajmniej 400tys. złotych każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże. 2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj: 3) jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 4) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394), W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek. 1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej. - Dotyczy przedmiotu nr 2 zamówienia Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 5) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty w zakresie pokryć dachowych tj. budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy lub remontów dachów budynków na kwotę (brutto) przynajmniej 100tys. złotych, każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże. 6) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj: 7) jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 8) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394), 9) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3 Dokumenty na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej 3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, tj: Dla przedmiotu nr 1, zamówienia 1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub remontów dachów budynków na kwotę (brutto) minimum 400tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. a) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dla przedmiotu nr 2 zamówienia 3) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robot w zakresie pokryć dachowych tj. budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy lub remontów dachów budynków na kwotę (brutto) przynajmniej 100tys. złotych, każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. b) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Warunki zmiany umowy określono w załączniku nr 6 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiot 1 – Zastruże, gmina Żarów, powiat Świdnicki – remont murów w formie trwałej ruiny budynku pałacu na działce nr 141/16 oraz remont zabezpieczający dwóch budynków mieszkalnych oraz dwóch obór na działce 141/3. Wszystkie budynki objęte są ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do gminnej ewidencji zabytków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Budynek pałacu w stanie ruiny Obiekt wolnostojący częściowo podpiwniczony w formie ruiny, Zachowane muru obwodowe, fragmenty murów wewnętrznych i sklepienia nad piwnicami, Ławy fundamentowe murowane z kamienia na zaprawie wapiennej. Masywne mury wzniesione zaprawie wapiennej w układzie warstwowym. Wątek mieszany ceglano – kamienny. Sklepienia nad piwnicą masywne, krzyżowe z cegły. Tynki elewacji z zaprawy wapiennej. Bezpośrednie otoczenie ruin pałacu porośnięte gęstymi samosiewami drzew i zarośli. Zakres przewidzianych prac remontowych murów pałacu w formie trwałej ruiny : - wycięcie samosiewów drzew i zarośli wokół obiektu oraz wewnątrz ruin, - usunięcie porostów, mchów traw i samosiejek drzew porastających mury obiektu, - porządkowanie wnętrza ruin, usunięcie zalegającego wewnątrz gruzu, - rozbiórka niestabilnych fragmentów murów, - odsłonięcie zarysu murów wewnętrznych, nadmurowanie w celu widocznienia układu dawnego założenia, - uzupełnienie i naprawa zniszczonych fragmentów murów z zachowaniem nieregularnych wysokości, - wzmocnienie spękanych murów ściągami stalowymi, - wzmocnienie szczelin i spękań (klamrowanie, iniekcja), - przemurowanie i zabezpieczenie korony murów z zachowaniem reliktu gzymsu wieńczącego, - zabezpieczenie dostępu do wnętrza ruin poprzez zamurowanie otworów okiennych poziomu przyziemienia - uzupełnienie wypłukanych spoin w murach, - odwodnienie wnętrza ruin II. Budynek mieszkalny nr 7A Budynek wolnostojący w zabudowie szeregowej, podpiwniczony, obecnie wyłączony z użytkowania. Bryła budynku zachowana do czasów obecnych w niezmienionej, pierwotnej formie. Budynek dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, wzniesiony w technologii tradycyjnej, ściany murowane z cegły, dach dwuspadowy, pokryty dachówką karpiówką, ułożoną w koronkę. Zakres przewidzianych prac obejmuje m.in. - naprawę i otynkowanie kominów, wymianę ław kominiarskich, - przełożenie pokrycia dachowego, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - uzupełnienie i naprawę czapek murków ogniowych, - wyminę instalacji piorunochronnej na zasadzie odtworzenia, - naprawę i konserwację lukarn, uzupełnienie szklenia, - lokalna naprawa murów zewnętrznych – (miejsca uszkodzone), demontaż zbędnych elementów stalowych, - naprawę podokienników w formie rolki z cegły poprzez uzupełnienie ubytków cegły i spoin, - uzupełnienie ubytków tynków elewacji, - usunięcie samosiejek drzew i zarośli w bezpośrednim sąsiedztwie murów budynku, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno – wywiewnej, - lokalna naprawa podłóg drewnianych, - uzupełnienie podsufitki oraz ubytków tynków wewnętrznych, - wymiana, naprawa stopni, naprawa balustrady na klatce schodowej, -naprawa okien drewnianych z uzupełnieniem szklenia, III. Budynek mieszkalny nr 7B Budynek wolnostojący w zabudowie szeregowej, podpiwniczony, obecnie wyłączony z użytkowania. Bryła budynku zachowana do czasów obecnych w niezmienionej, pierwotnej formie. Budynek dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, wzniesiony w technologii tradycyjnej, ściany murowane z cegły, dach dwuspadowy, pokryty dachówką karpiówką, ułożoną w koronkę. Zakres przewidzianych prac obejmuje m.in. - naprawę i otynkowanie kominów, wymianę ław kominiarskich, - przełożenie pokrycia dachowego, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - uzupełnienie i naprawę czapek murków ogniowych, - wyminę instalacji piorunochronnej na zasadzie odtworzenia, - naprawę i konserwację lukarn, uzupełnienie szklenia, - lokalna naprawa murów zewnętrznych – (miejsca uszkodzone), demontaż zbędnych elementów stalowych, - naprawę podokienników w formie rolki z cegły poprzez uzupełnienie ubytków cegły i spoin, - uzupełnienie ubytków tynków elewacji, - usunięcie samosiejek drzew i zarośli w bezpośrednim sąsiedztwie murów budynku, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno – wywiewnej, - lokalna naprawa podłóg drewnianych, - uzupełnienie podsufitki oraz ubytków tynków wewnętrznych, - wymiana, naprawa stopni, naprawa balustrady na klatce schodowej, -naprawa okien drewnianych z uzupełnieniem szklenia, IV. Budynek obory nr 1 Budynek wolnostojący w zabudowie szeregowej, niepodpiwniczony, dawniej pełniący funkcję obory i spichlerza. Bryła budynku zachowana do czasów obecnych w niezmienionej, pierwotnej formie. Budynek dwukondygnacyjny z trzypoziomowym poddaszem użytkowym, wzniesiony w technologii tradycyjnej, ściany murowane z cegły, dach dwuspadowy, pokryty dachówką karpiówką, ułożoną w koronkę. W połaci dachowej wbudowane w dwóch rzędach lukarny zamykane okiennicami z desek. Zakres przewidzianych prac obejmuje m.in. - wymianę elementów więźby dachowej, zniszczonych przez korozję biologiczną,, - przełożenie pokrycia dachowego, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - uzupełnienie i naprawę czapek murków ogniowych, - wyminę instalacji piorunochronnej na zasadzie odtworzenia, - naprawę i konserwację lukarn, - lokalna naprawa murów zewnętrznych – (miejsca uszkodzone), demontaż zbędnych elementów stalowych, - naprawę podokienników w formie rolki z cegły poprzez uzupełnienie ubytków cegły i spoin, - uzupełnienie ubytków tynków elewacji, - uzupełnienie szklenia w stalowych oknach przyziemia, - zabezpieczenie otworów okiennych kondygnacji piętra, - naprawa i konserwacja drewnianych drzwi zewnętrznych, - usunięcie samosiejek drzew i zarośli w bezpośrednim sąsiedztwie murów budynku, - zabezpieczenie otworów w ścianie wewnętrznej oraz w stropach na I-III poziomie strychu, - zabezpieczenie kanałów w posadzce przyziemia, - uzupełnienie ubytków tynków wewnętrznych na ścianach, - wymiana stopni klatki schodowej, V. Budynek obory nr 2 Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, dawniej pełniący funkcję obory i spichlerza obecnie wyłączony z użytkowania. Bryła budynku zachowana do czasów obecnych w niezmienionej, pierwotnej formie. Budynek dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, wzniesiony w technologii tradycyjnej, ściany murowane z cegły, nakryty uskokowym dachem łamanym, dwuspadowym. Jena połać pokryta dachówką karpiówką, ułożoną w koronkę druga falistymi płytami eternitowymi. Zakres przewidzianych prac obejmuje m.in. - wymianę elementów więźby dachowej, zniszczonych przez korozję biologiczną,, - przełożenie pokrycia dachowego, - naprawę i konserwację wolich oczek, - naprawę i konserwację deskowania uskoku połaci dachowej, - wyminę instalacji piorunochronnej na zasadzie odtworzenia, - lokalna naprawa murów zewnętrznych – (miejsca uszkodzone), demontaż zbędnych elementów stalowych, - uzupełnienie ubytków tynków elewacji, - uzupełnienie szklenia w stalowych oknach przyziemia, - uzupełnienie, naprawa i konserwacja drewnianych drzwi zewnętrznych, - usunięcie samosiejek drzew i zarośli w bezpośrednim sąsiedztwie murów budynku, - demontaż pozostałości podłogi oraz belek stropowych zniszczonych przez korozje biologiczną, - demontaż konstrukcji ciesielskiej pomostów drewnianych oraz zbiornika stalowego, - wzmocnienie posadowienie słupów więźby dachowej, - wymiana stopni klatki schodowej, Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, projekcie budowlanym, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.kowr.gov.pl w zakładce przedmiotowego postępowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45261910-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 700980,64
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00
Gwarancja - Rękojmia 24,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt: Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . Termin realizacji zamówienia – 8 miesiecy i krócej – 16 pkt. Termin realizacji zamówienia – 9 miesięcy – 8 pkt. Termin realizacji zamówienia – 10 miesięcy – 0 pkt. W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt Przykład Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt. Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt. Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiot 2 – Zakrzów, gmina Środa Śląska, powiat średzki, dz. Nr 134/7 – remont konstrukcji i pokrycia dachu budynku mieszkalno – gospodarczego oraz inne prace wymienione w decyzji PINB w Środzie Śląskiej nr 7/2019 z dnia 05.03.2019r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek mieszkalno – gospodarczy, na rzucie prostokąt, składający się z 4 kondygnacji wraz z poddaszem nieużytkowym oraz piwnicą. Więźba dachowa poddasza nieużytkowego podniesiona o wysokość ścianki kolankowej ok 1m. Wymiary zewnętrzne budynku w granicach 14,5x6,5m, wysokość budynku od poziomu gruntu ok. 16,3m. Szacuje się, że budynek został wzniesiony na początku XX wieku. Budynek o konstrukcji murowanej z cegły pełnej, ściany zewnętrzne grubości ok 72 cm na zewnątrz nieotynkowane, Stropy nad pomieszczeniami mieszkalnymi i piwnicą – ceglane łukowe na belkach stalowych. Stropu dwóch kondygnacji nieużytkowych drewniane – belki 18x28cm w rozstawie co 80cm, na belkach przybite deski podłogowe, Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej o spadku połaci 45 stopni, Pokrycie dachu w 40% połaci dachowej to eternit falisty na łatach drewnianych, pozostał część 60% połaci dachu to blacha falista na łatach drewnianych. Konstrukcja dachu to krokwie oparte na płatwiach i slupach prostych i skośnych. Komin murowany z cegły murowany z cegły, ceramiczne na zaprawie wapiennej, Okna PCV na dwóch pierwszych kondygnacjach pomieszczeń użytkowych. Na poziomie dwóch kondygnacji nieużytkowych otwory okienne wypełnione luksferami, na poziomie więźby dachowej widoczne kona ze szprosami, Budynek nie posiada systemu rynien i rur spustowych. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodno – kanalizacyjną, ogrzewanie pomieszczeń piecem na paliwo stałe Zakres przewidzianych prac remontowych obejmuję m.in. - rozbiórkę pokrycia dachowego obłaceniem, obróbkami i rynnami, - oczyszczenie drewnianej konstrukcji dachu z ognisk korozji biologicznej przez ciosanie, - wykonanie wzmocnień ociosanych elementów i wyminę silnie skorodowanych, - zabezpieczenie p.poż. i przeciw korozji biologicznej środkami chemicznymi, - wymiana elementów drewnianych belek stropowych, - wymiana desek podłogowych, - wymiana elementów schodów drewnianych (stopnice, balustrada), - przemurowanie kominów z cegły klinkierowej, - montaż okna połaciowego (wyłazu), - montaż ław kominiarskich, - wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki, - wykonanie niezbędnych obróbek dachu, attyki oraz kominów - montaż rynien, rur spustowych, Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.kowr.gov.pl w zakładce przedmiotowego postępowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45260000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 107876,36
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt: Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . Termin realizacji zamówienia – 2 miesiące i krócej – 16 pkt. Termin realizacji zamówienia – 3 miesiące – 8 pkt. Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące – 0 pkt. W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt Przykład Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt. Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt. Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma budowlana zatrudni murarzy do budowy domów jednorodzinnych - Ramiszów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma budowlana zatrudni murarzy do budowy domów jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI