„Roboty remontowe i utrzymaniowe cieków oraz urządzeń wodnych będących w administracji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty remontowe i utrzymaniowe cieków oraz urządzeń wodnych będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-05
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00235606
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty remontowe i utrzymaniowe cieków oraz urządzeń wodnych będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Sienkiewicza 2

1.11.4.) Miejscowość: Gliwice

1.11.5.) Kod pocztowy: 44-100

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.11.9.) Numer telefonu: 32 7774950

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gliwice@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.gliwice.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty remontowe i utrzymaniowe cieków oraz urządzeń wodnych będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-273860ef-2ff2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Roboty budowlane związane z utrzymaniem oraz inwestycyjne prowadzone na terenie ZZ Gliwice, RZGW Gliwice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:
https://przetargi.wody.gov.pl/. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/ w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. Zamawiający informuje, że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to oryginalne dokumenty lub oświadczenia w postaci elektronicznej, tj. w postaci dokumentu elektronicznego.
Cyfrowe odwzorowania dokumentu lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w postaci papierowej poświadczone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem cyfrowego odwzorowania dokumentu lub oświadczenia dokonuje się w postaci elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Oferta sporządzana jest w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Instrukcji oferenta dostępnej na Platformie. Ofertę należy złożyć w oryginale. Wykonawca, nie później niż wraz z przekazaniem tych informacji, ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku zastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązany przekazać je w wydzielonym (odrębnym) pliku (podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) i oznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania GL.ROZ.2810.94.2021.EWK prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.94.2021.EWK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 640490,27 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót : Odcinkowy remont koryta cieku Dzielniczka w km 0+000-10+115 w m. Cisek , Roszowicki Las ,Łany gmina Cisek.

Zakres prac objętych zamówieniem
 Wykoszenie porostów ze skarp cieku obustronnie
 Wycinka zakrzaczeń bez karczowania na całym odcinku objętym robotami.
 Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta poprzez wykop wraz z formowaniem skarp
 Rozplantowanie wydobytego urobku

4.2.5.) Wartość części: 121575,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla danej części zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1 cena brutto – waga 60 %
2 termin wykonania – waga 40 %

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla danej części zamówienia,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto” dla danej części zamówienia,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin wykonania” dla danej części zamówienia.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej w danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert w danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w danej części zamówienia,
Cb – cena brutto oferty badanej w danej części zamówienia.

2 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:

W części nr 1:

1) za zaoferowanie minimalnego terminu wykonania, tj.: do 20 dni od daty podpisania umowy - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 25 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 30 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu wykonania lub zadeklaruje więcej niż jeden termin wykonania, Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania odpowiednio dla danej części zamówienia wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania zamówienia przyjmie termin zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania dłuższy od najdłuższego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót : Remont koryta cieku Cisek w km 12+760-17+375 w m. Polska Cerekiew , Ciężkowice, Dzielawy.

Zakres prac objętych zamówieniem
 Wykoszenie porostów ze skarp cieku obustronnie
 Wycinka zakrzaczeń bez karczowania na całym odcinku objętym robotami.
 Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta poprzez wykop mechaniczny wraz z formowaniem skarp
 Ręczny dokop po koparkach
 Rozplantowanie wydobytego urobku
 Uprawa płużna po rozplantowaniu

4.2.5.) Wartość części: 121777,59 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla danej części zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1 cena brutto – waga 60 %
2 termin wykonania – waga 40 %

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla danej części zamówienia,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto” dla danej części zamówienia,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin wykonania” dla danej części zamówienia.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej w danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert w danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w danej części zamówienia,
Cb – cena brutto oferty badanej w danej części zamówienia.

2 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:

W części nr 2:

1) za zaoferowanie minimalnego terminu wykonania, tj.: do 20 dni od daty podpisania umowy - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 25 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 30 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu wykonania lub zadeklaruje więcej niż jeden termin wykonania, Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania odpowiednio dla danej części zamówienia wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania zamówienia przyjmie termin zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania dłuższy od najdłuższego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych Kanału Kłodnickiego w km 0+000 do 3+300, m. Kędzierzyn-Koźle

Roboty będą polegały m. in. na:
• Wykoszeniu porostów ze skarp kanału obustronnie;
• Ręcznym ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia;
• Oczyszczeniu terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem na odległość do 10 km i przekazanie na wysypisko śmieci;
• Rozbiórce bruków z kamienia naturalnego o grubości 20+20 cm przy wypełnieniu spoin żwirem;
• Wykopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III;
• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych.

4.2.5.) Wartość części: 121392,72 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla danej części zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1 cena brutto – waga 60 %
2 termin wykonania – waga 40 %

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla danej części zamówienia,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto” dla danej części zamówienia,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin wykonania” dla danej części zamówienia.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej w danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert w danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w danej części zamówienia,
Cb – cena brutto oferty badanej w danej części zamówienia.

2 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:

W części nr 3:

1) za zaoferowanie minimalnego terminu wykonania, tj.: do 20 dni od daty podpisania umowy - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 25 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 30 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu wykonania lub zadeklaruje więcej niż jeden termin wykonania, Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania odpowiednio dla danej części zamówienia wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania zamówienia przyjmie termin zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania dłuższy od najdłuższego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na likwidacji wyrw brzegowych powstałych na skarpach rzeki Nacyny w obrębie oczyszczalni ścieków przy ul. Obywatelskiej w m. Rydułtowy oraz wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Wierzbowej w Rybniku.
Roboty będą polegały m. in. na:
Rzeka Nacyna wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Wierzbowej w Rybniku:
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;
• Rozbiórce umocnień z kiszek faszynowych pojedynczych o śr. 20 cm;
• Robotach ziemnych poprzecznych z wbudowaniem ziemi w nasyp (kat. gruntu III);
• Wyrównaniu podłoża pod kosze siatkowo-kamienne;
• Przygotowaniu podłoża pod nasyp – wykonanie stopni na skarpach wału grunt kat. III;
• Wykonaniu koszy z siatki stalowej bez wyprawy o wymiarach 5.0x1.5x0.5 m, kosze siatkowo kamienne 0,5x0,5m;
• Wykonaniu opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 15+15 cm w gruncie kat. III;
• Wykonaniu narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym;
• Ręcznym zasypywaniu wykopów ze skarpami w gruncie kat. I-III z przerzutem na odl. do 3m;
• Zakupie gruntu do formowania skarpy rzeki wraz z dostarczeniem do miejsca wbudowania;
• Ręcznym formowaniu nasypów z ziemi leżącej na odkładzie (kat. gruntu III-IV);
• Ręcznym plantowaniu powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III;
• Humusowaniu skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm;
Rzeka Nacyna w obrębie oczyszczalni ścieków przy ul. Obywatelskiej w m. Rydułtowy:
• Wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata” mała o wym. 90x60x10;
• Ręcznym zasypywaniu wykopów ze skarpami w gruncie kat. I-III z przerzutem na odl. do 3 m – wyrównanie pod płyty;
• Wykonaniu podsypki ze żwiru lub pospółki o grubości 5 cm;
• Umacnianiu skarp wykopów i nasypów włókniną syntetyczną;
• Wykonaniu palisady przy średnicy kołków 10-12 cm i głębokości wbicie 1,20 m w gruncie kat. III;
• Wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata” mała o wym. 90x60x10;
• Umocnieniu skarp i dna rowów płytami betonowymi chodnikowymi o wym. 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, płyty do odzysku 30%;
• Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 15 cm w gruncie kat. III.

4.2.5.) Wartość części: 36573,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla danej części zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1 cena brutto – waga 60 %
2 termin wykonania – waga 40 %

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla danej części zamówienia,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto” dla danej części zamówienia,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin wykonania” dla danej części zamówienia.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej w danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert w danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w danej części zamówienia,
Cb – cena brutto oferty badanej w danej części zamówienia.

2 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:

W części nr 4:

1) za zaoferowanie minimalnego terminu wykonania, tj.: do 20 dni od daty podpisania umowy - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 25 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 30 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu wykonania lub zadeklaruje więcej niż jeden termin wykonania, Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania odpowiednio dla danej części zamówienia wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania zamówienia przyjmie termin zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania dłuższy od najdłuższego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót: Odcinkowe udrożnienie koryta cieku Rudka Młynówka w km 0+000-3+100 i 4+250-4+980 w miejscowości Budziska, gmina Kuźnia Raciborska.
Roboty będą polegały m. in. na:
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2m;
• Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia;
• Rozbiórce zatorów z gałęzi i odpadów oraz wykrotów zalegających w korycie cieku, segregacji wydobytego materiału z oddzieleniem odpadów komunalnych (wywóz i zdeponowanie odpadów na wysypisku);
• Mechanicznym rozdrobnieniu gałęzi złożonych w stosy a pozyskanych z wycinki krzaków;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%;
• Wykopach rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopach przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi w gr. kat. III;
• Wykopach rowów i kanałów po koparkach;
• Plantowaniu skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gr. kat. I-III;
• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych

4.2.5.) Wartość części: 81295,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla danej części zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1 cena brutto – waga 60 %
2 termin wykonania – waga 40 %

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla danej części zamówienia,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto” dla danej części zamówienia,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin wykonania” dla danej części zamówienia.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej w danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert w danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w danej części zamówienia,
Cb – cena brutto oferty badanej w danej części zamówienia.

2 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:

W części nr 5:

1) za zaoferowanie minimalnego terminu wykonania, tj.: do 30 dni od daty podpisania umowy - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 35 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 40 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu wykonania lub zadeklaruje więcej niż jeden termin wykonania, Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania odpowiednio dla danej części zamówienia wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania zamówienia przyjmie termin zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania dłuższy od najdłuższego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót: Zabudowa wyrw prawego i lewego brzegu rz. Szotkówki w km 3+020 – 3+080 w m. Gołkowice, gm. Godów
Roboty będą polegały m. in. na:
• Wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gruncie kat. III;
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku przyczepami samowyładowczymi holowanymi ciągnikami na odległość do 0,5 km;
• Ręcznym rozplantowaniu ziemi wydobytej z wykopów leżącej wzdłuż krawędzi; grunt kat. IV;
• Wykonaniu koszy z siatki stalowej bez wyprawy – kosze (małe oczka poniżej 10cm)
• Ręcznym zasypywaniu wnęk za ścianami budowli inżynierskich przy wysokości zasypania do 4 m wraz z dostarczeniem ziemi, zagęszczenie ręczne, grunt kategorii IV;
• Wykonaniu podwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu;
• Wykonaniu nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu.

4.2.5.) Wartość części: 44369,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla danej części zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1 cena brutto – waga 60 %
2 termin wykonania – waga 40 %

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla danej części zamówienia,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto” dla danej części zamówienia,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin wykonania” dla danej części zamówienia.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej w danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert w danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w danej części zamówienia,
Cb – cena brutto oferty badanej w danej części zamówienia.

2 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:

W części nr 6:

1) za zaoferowanie minimalnego terminu wykonania, tj.: do 28 dni od daty podpisania umowy - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 35 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 42 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu wykonania lub zadeklaruje więcej niż jeden termin wykonania, Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania odpowiednio dla danej części zamówienia wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania zamówienia przyjmie termin zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania dłuższy od najdłuższego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na zabudowie wyrw na rz. Psinie w km 2+500-3+000 w m. Bieńkowice, gmina Krzyżanowice
Roboty będą polegały m. in. na:
• Przygotowaniu odcinka do zabudowy, usunięciu zatorów z koryta, gałęzi drzew i krzewów przesłaniających światło koryta cieku oraz uniemożliwiających pracę koparki, plantowaniu oraz zarównaniu powierzchni skarp po zabudowie wyrwy oraz zakup ziemi niezbędnej do zabudowy wyrw (koszt ziemi winien zawierać koszty transportu) – 1 szt;
• Robotach ziemnych wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 300 m3;
• Formowaniu i zagęszczaniu nasypów o wys. 3.0-10.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 300 m3;
• Wykonaniu narzutu kamiennego (kamień łamany fr. 250-500) luzem z lądu z wyładunkiem mechaniczny wykonanie fundamentu podbudowy wyrw w skarpie rzeki – 200m3;
• Wykonaniu opasek palowo-kiszkowych o średnicy kiszek 2x30 cm – 100 m;
• Załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kpl.

4.2.5.) Wartość części: 65011,23 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla danej części zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1 cena brutto – waga 60 %
2 termin wykonania – waga 40 %

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla danej części zamówienia,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto” dla danej części zamówienia,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin wykonania” dla danej części zamówienia.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej w danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert w danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w danej części zamówienia,
Cb – cena brutto oferty badanej w danej części zamówienia.

2 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:

W części nr 7:

1) za zaoferowanie minimalnego terminu wykonania, tj.: do 20 dni od daty podpisania umowy - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 25 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 30 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu wykonania lub zadeklaruje więcej niż jeden termin wykonania, Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania odpowiednio dla danej części zamówienia wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania zamówienia przyjmie termin zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania dłuższy od najdłuższego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty na zadaniu pn.: „Zabudowa wyrw na rz Troji w km 6+000-7+100 w m. Gródczany gmina Pietrowice Wielkie i w m. Kietrz gmina Kietrz”
Roboty będą polegały m. in. na:
• Przygotowaniu odcinka do zabudowy, usunięcie zatorów z koryta, gałęzi drzew i krzewów przesłaniających światło koryta cieku oraz uniemożliwiających pracę koparki, plantowaniu oraz zarównaniu powierzchni skarp po zabudowie wyrwy oraz zakup ziemi niezbędnej do zabudowy wyrw (koszt ziemi winien zawierać koszty transportu) – 1 szt,
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 150 m3
• Formowaniu i zagęszczaniu nasypów o wys. 3.0-10.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 150 m3
• Wykonaniu narzutu kamiennego (kamień łamany fr. 250-500) luzem z lądu z wyładunkiem mechaniczny wykonanie fundamentu podbudowy wyrw w skarpie rzeki - 92m3
• Załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kpl.

4.2.5.) Wartość części: 32440,53 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla danej części zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1 cena brutto – waga 60 %
2 termin wykonania – waga 40 %

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla danej części zamówienia,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto” dla danej części zamówienia,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin wykonania” dla danej części zamówienia.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej w danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert w danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w danej części zamówienia,
Cb – cena brutto oferty badanej w danej części zamówienia.

2 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:

W części nr 8:

1) za zaoferowanie minimalnego terminu wykonania, tj.: do 20 dni od daty podpisania umowy - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 25 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 30 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu wykonania lub zadeklaruje więcej niż jeden termin wykonania, Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania odpowiednio dla danej części zamówienia wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania zamówienia przyjmie termin zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania dłuższy od najdłuższego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty na zadaniu pn.: „Zabudowa wyrw na rz Biała woda w km 9+250 i 11+100 w m. Ściborzyce Wielkie gmina Kietrz”
Roboty będą polegały m. in. na:
• Docince i usunięciu obłamanych konarów drzew, prześwietleniu koryta rzeki, usunięciu zatorów w korycie na całym odcinku rzeki w m. Ściborzyce Wielkie. Przygotowanie odcinka do zabudowy, plantowanie oraz zarównanie powierzchni skarp po zabudowie wyrwy oraz zakup ziemi niezbędnej do zabudowy wyrw (koszt ziemi winien zawierać koszty transportu) – 1 szt,
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 20 m3
• Formowaniu i zagęszczaniu nasypów o wys. 3.0-10.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 20 m3
• Wykonaniu narzutu kamiennego (kamień łamany fr. 250-500) luzem z lądu z wyładunkiem mechanicznym, wykonaniu fundamentu podbudowy wyrw w skarpie rzeki – 15m3
• Wykonaniu kiszki faszynowej o śr. 20 cm – 100 m
• Załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kpl.

4.2.5.) Wartość części: 16054,11 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu dla danej części zamówienia.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

1 cena brutto – waga 60 %
2 termin wykonania – waga 40 %

Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla danej części zamówienia,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto” dla danej części zamówienia,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin wykonania” dla danej części zamówienia.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej w danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert w danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w danej części zamówienia,
Cb – cena brutto oferty badanej w danej części zamówienia.

2 Każda z ważnych ofert w danej części zamówienia będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania w następujący sposób:

W części nr 9:

1) za zaoferowanie minimalnego terminu wykonania, tj.: do 20 dni od daty podpisania umowy - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie terminu wykonania do 25 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
3) za zaoferowanie terminu wykonania do 30 dni od daty podpisania umowy – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego terminu wykonania lub zadeklaruje więcej niż jeden termin wykonania, Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania odpowiednio dla danej części zamówienia wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od najkrótszego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako termin wykonania zamówienia przyjmie termin zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania dłuższy od najdłuższego terminu wykonania wskazanego w SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:

Posiadanie wiedzy i doświadczenia
Określenie warunku:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.

W części nr 1:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych lub robót remontowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości min. 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.

W części nr 2:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych lub robót remontowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości min. 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.

W części nr 3:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych lub robót remontowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości min. 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.
W części nr 4:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych lub robót remontowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości min. 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.

W części nr 5:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych lub robót remontowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości min. 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.

W części nr 6:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych lub robót remontowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości min. 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.

W części nr 7:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych lub robót remontowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości min. 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.

W części nr 8:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych lub robót remontowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości min. 12 500,00 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy pięćset 00/100 złotych).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.

W części nr 9:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu konserwacji lub robót utrzymaniowych lub robót remontowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości min.
7 500,00 zł brutto (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 złotych).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.

Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się w każdej części tym samym doświadczeniem.

W części nr 7, 8 i 9, oferty należy składać, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18, po odbyciu przez Wykonawcę wizji w terenie. Dowodem potwierdzającym odbycie wizji w terenie jest oświadczeniem Wykonawcy zgodne w treści z Załącznikiem nr 12 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści Załącznika nr 10 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o odbyciu wizji w terenie zgodne ze wzorem oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
2. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
3. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując
zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby zamieszczono w Załączniku Nr 4 do SWZ.
4. oświadczenie, zgodne w treści z oświadczeniem zamieszczonym w Załączniku Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku oferty wspólnej, pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
6.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje
brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje
brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zostanie zawarta zgodnie ze Wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 13 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Część nr 1 – „Odcinkowy remont koryta cieku Dzielniczka w km 0+000-10+115 w m. Cisek, Roszowicki Las, Łany, gmina Cisek”
Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie przy udziale przedstawiciela Nadzoru Wodnego. W tym celu należy skontaktować się z Nadzorem Wodnym w Kędzierzynie-Koźlu, przy ul. Chełmońskiego 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle,
tel.: +48 (77) 482 04 05, e-mail: nw-kedzierzyn-kozle@wody.gov.pl.
Część nr 2 – „Remont koryta cieku Cisek w km 12+760-17+375 w m. Polska Cerekiew, Ciężkowice, Dzielawy, gmina Polska Cerekiew”
Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie przy udziale przedstawiciela Nadzoru Wodnego. W tym celu należy skontaktować się z Nadzorem Wodnym w Kędzierzynie-Koźlu, przy ul. Chełmońskiego 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle,
tel.: +48 (77) 482 04 05, e-mail: nw-kedzierzyn-kozle@wody.gov.pl.
Część nr 3 – „Wykonanie robót utrzymaniowych Kanału Kłodnickiego w km 0+000 do 3+300, m. Kędzierzyn-Koźle”
Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie przy udziale przedstawiciela Nadzoru Wodnego. W tym celu należy skontaktować się z Nadzorem Wodnym w Kędzierzynie-Koźlu, przy ul. Chełmońskiego 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle,
tel.: +48 (77) 482 04 05, e-mail: nw-kedzierzyn-kozle@wody.gov.pl.
Część nr 5 – „Odcinkowe udrożnienie koryta cieku Rudka Młynówka w km 0+000-3+100 i 4+250-4+980 w miejscowości Budziska, gmina Kuźnia Raciborska”
Przed złożeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie wizji w terenie. Wykonawca powinien kontaktować się z Nadzorem Wodnym w Raciborzu, przy ul. Tow. Gimnastycznego „Sokół” 18, 47-400 Racibórz, tel. (32) 415 46 71, bądź z przedstawicielem Zamawiającego tj. Panem Mirosławem Marzec, tel. 661 446 662.
Część nr 7 – „Zabudowa wyrw na rz. Psinie w km 2+500-3+000 w m. Bieńkowice, gmina Krzyżanowice”
Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania wizji w terenie przed przystąpieniem Wykonawcy do przetargu. W tym celu należy skontaktować się z Nadzorem Wodnym w Głubczycach, ul. Kościuszki 8, 48-100 Głubczyce, tel.: 697 102 261, e-mail:
nw-glubczyce@wody.gov.pl. Z wykonanych czynności należy spisać Notatkę służbową.
Część nr 8 – „Zabudowa wyrw na rz. Troja w km 6+000-7+100 w m. Gródczany, gmina Pietrowice Wielkie i w m. Kietrz, gmina Kietrz”
Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania wizji w terenie przed przystąpieniem Wykonawcy do przetargu. W tym celu należy skontaktować się z Nadzorem Wodnym w Głubczycach, ul. Kościuszki 8, 48-100 Głubczyce, tel.: 697 102 261, e-mail:
nw-glubczyce@wody.gov.pl. Z wykonanych czynności należy spisać Notatkę służbową.
Część nr 9 – „Zabudowa wyrw na rz. Biała Woda w km 9+250 i 11+100 w m Ściborzyce Wielkie, gmina Kietrz”
Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania wizji w terenie przed przystąpieniem Wykonawcy do przetargu. W tym celu należy skontaktować się z Nadzorem Wodnym w Głubczycach, ul. Kościuszki 8, 48-100 Głubczyce, tel.: 697 102 261, e-mail:
nw-glubczyce@wody.gov.pl. Z wykonanych czynności należy spisać Notatkę służbową.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI