Roboty remontowe dróg rolniczych i dróg gminnych – 8 zadań ( odcinków dróg )

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty remontowe dróg rolniczych i dróg gminnych – 8 zadań ( odcinków dróg )
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Gorlice
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-21
  • Numer ogłoszenia549918-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549918-N-2019 z dnia 2019-05-21 r.

Urząd Gminy Gorlice: Roboty remontowe dróg rolniczych i dróg gminnych – 8 zadań ( odcinków dróg )
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice, krajowy numer identyfikacyjny 54137400000000, ul. ul. 11 Listopada  2 , 38-300  Gorlice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 535 762, e-mail rozwoj@gmina.gorlice.pl, faks 183 535 461.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.gorlice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gmina.gorlice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gmina.gorlice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.1.2012r Prawo poczt, osobiście lub za pośrednictwem posłańca .
Adres:
Pisemnie Adres: Urząd Gminy Gorlice ul - go Listopada 2, 38-300 Gorlice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe dróg rolniczych i dróg gminnych – 8 zadań ( odcinków dróg )
Numer referencyjny: RG 271.6.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ Taborówka „ na działce 354 w Ropicy Polskiej – etap II  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI 600,00 m²  wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodnika na głębokość 20 cm z odwiezieniem urobku na odległość 1 km 600,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 20 cm po uwałowaniu 600,00 m2  wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5 – 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 – 31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm 600,00 m2  wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat III gł 40 cm i szerokość średnia 70 cm z obrobieniem skarp na czysto i odwozem urobku do 1km 50,00 mb  wykonanie zjazdu gospodarczego z rury K2 Ø300 mm na ławie żwirowej gr 20 cm 6,00 mb  nawierzchnia z mineralno – bitumiczna grub. 5 cm warstwa ścieralna 240,00 m2  pobocze żwirowe grub. 5 cm 80,00 m2 2. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Za sklepem” na działce nr 570 w Zagórzanach  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 800,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 20 cm po uwałowaniu 800,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 10 cm 800,00 m2  oczyszczenie rowów z namułu gr 30 cm i obrobienie skarp 200,00 mb  pobocza z mieszanki tłuczniowej grub. 5 cm 200,00 m 2  rozebranie zniszczonego przepustu rurowego fi 40 6,00 mb  wykonanie przepustu rurowego z rury K2 Ø 500 mm na ławie żwirowej gr 20 cm 6,00 mb 3 . Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ k Grybosia ” na działce nr 5/1, 6/7, 31/1 w Stróżówce  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 1100,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 20 cm po uwałowaniu 1150,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 1200,00 m2  wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat III gł 40 cm i szerokość średnia 70 cm z obrobieniem skarp na czysto i odwozem urobku do 1km 250,00 mb  wykonanie przepustu rurowego z rury K2 Ø 300 mm na ławie żwirowej gr 20 cm 18,00 mb 4. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „k Czupika „ na działce nr 186 w Bielance – II etap  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 600,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 15 cm po uwałowaniu 600,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 600,00 m2  nawierzchnia z mineralno – bitumiczna grub. 5 cm warstwa ścieralna 450,00 m 2  oczyszczenie rowów z namułu gr 30 cm i obrobienie skarp 300,00 mb  pobocza z mieszanki tłuczniowej grub. 5 cm 150,00 m2  ręczne ścinanie i karczowanie , krzaki i poszycie gęste 0.01 ha 5. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ Pańskie Pola „ na działce nr 836 w Kobylance  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 120,00 m 2  wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodnika na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku na odległość do 5 km 680,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 30 cm po uwałowaniu 680,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 120,00 m2 6. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Zadziele „ na działce nr 624 w Kwiatonowicach mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 460,00 m 2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 460,00 m2 7. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ k. Maniaka ” na działkach nr 2224/3, 2224/6, 2224/7 w Szymbarku  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 600,00 m 2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 20 cm po uwałowaniu 600,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 600,00 m2  nawierzchnia z mineralno – bitumiczna grub. 5 cm warstwa ścieralna 450,00 m 2  pobocza z mieszanki tłuczniowej grub. 5 cm 150,00 m 2  oczyszczenie rowów z namułu gr 30 cm i obrobienie skarp 150,00 mb  wyłożenie dna rowu korytkami ściekowymi 50x50x50 na podsypce cementowo- piaskowej 150,00 mb 8. Remont drogi gminnej 270647K Zagórzany - Stróżówka .  wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodnika na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku na odległość do 5 km 315,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 30 cm po uwałowaniu 315,00 m2  wykonanie koryta na poszerzeniach na głębokość 50 cm z odwiezieniem urobku na odległość do 5 km 250,00 m2  wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat III gł 50 cm i szerokość średnia 75 cm z obrobieniem skarp na czysto i odwozem urobku do 5km 300,00 mb  wykonanie sączka poprzecznego kamiennego ( kamień łamany gruby) na głębokość 60 cm 36,00 mb  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 50 cm 250,00 m2  wykonanie przepustu rurowego z rury K2 Ø 300 mm na ławie żwirowej gr 15 cm sztuk 2 po 6mb 12,00 mb  wykonanie przepustu rurowego z rury K2 Ø 400 mm na ławie żwirowej gr 15 cm sztuk 4 po 6 mb 24,00 mb

II.5) Główny kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości a) za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie),: 1 dla zadań 1,2, 4,7 co najmniej dwóch zamówień, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegające na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi w tym wykonanie nawierzchni bitumicznych minimum 500 m2 i o wartości min. 50 000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2 dla zadań 3,5,6,8 co najmniej dwóch zamówień, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegające na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi o dowolnej nawierzchni minimum 500 m2 i o wartości min. 50 000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) dla zadań 1,2, 4,7 dysponują wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie z zachowaniem parametrów masy w czasie nie dłuższym niż dwie godziny c) dysponują 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy i musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r poz. 1278) albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Za samodzielną funkcję techniczną w budownictwie uważa się działalność związaną z koniecznością fachowej oceny zjawisk technicznych lub samodzielnego rozwiązania zagadnień architektonicznych i technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową, dostosowane do rodzaju skomplikowania działalności i innych wymagań związanych z wykonywaną funkcją, stwierdzone decyzją, zwaną uprawnieniami budowlanymi (zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r prawo budowlane (Dz.U. 2016r poz. 290 z późn. zm.). Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy dysponowała 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami w specjalności drogowej i pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie dróg o dowolnej nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, [x] szczegółowy opis dla wykonawców - robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wykazania 1 dla zadań 1,2, 4,7 co najmniej dwóch zamówień, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegające na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi w tym wykonanie nawierzchni bitumicznych minimum 500 m2 i o wartości min. 50 000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2 dla zadań 3,5,6,8 co najmniej dwóch zamówień, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegające na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi o dowolnej nawierzchni minimum 500 m2 i o wartości min. 50 000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, [x] szczegółowy opis wymaganych narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dla wykonawców dla zadań 1,2, 4,7 dysponują wytwórnią mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie z zachowaniem parametrów masy w czasie nie dłuższym niż dwie godziny 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ Taborówka „ na działce 354 w Ropicy Polskiej – etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ Taborówka „ na działce 354 w Ropicy Polskiej – etap II  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI 600,00 m²  wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodnika na głębokość 20 cm z odwiezieniem urobku na odległość 1 km 600,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 20 cm po uwałowaniu 600,00 m2  wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5 – 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 – 31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm 600,00 m2  wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat III gł 40 cm i szerokość średnia 70 cm z obrobieniem skarp na czysto i odwozem urobku do 1km 50,00 mb  wykonanie zjazdu gospodarczego z rury K2 Ø300 mm na ławie żwirowej gr 20 cm 6,00 mb  nawierzchnia z mineralno – bitumiczna grub. 5 cm warstwa ścieralna 240,00 m2  pobocze żwirowe grub. 5 cm 80,00 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakosci 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Za sklepem” na działce nr 570 w Zagórzanach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Za sklepem” na działce nr 570 w Zagórzanach  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 800,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 20 cm po uwałowaniu 800,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 10 cm 800,00 m2  oczyszczenie rowów z namułu gr 30 cm i obrobienie skarp 200,00 mb  pobocza z mieszanki tłuczniowej grub. 5 cm 200,00 m 2  rozebranie zniszczonego przepustu rurowego fi 40 6,00 mb  wykonanie przepustu rurowego z rury K2 Ø 500 mm na ławie żwirowej gr 20 cm 6,00 mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakosci 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ k Grybosia ” na działce nr 5/1, 6/7, 31/1 w Stróżówce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ k Grybosia ” na działce nr 5/1, 6/7, 31/1 w Stróżówce  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 1100,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 20 cm po uwałowaniu 1150,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 1200,00 m2  wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat III gł 40 cm i szerokość średnia 70 cm z obrobieniem skarp na czysto i odwozem urobku do 1km 250,00 mb  wykonanie przepustu rurowego z rury K2 Ø 300 mm na ławie żwirowej gr 20 cm 18,00 mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakosci 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „k Czupika „ na działce nr 186 w Bielance – II etap
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „k Czupika „ na działce nr 186 w Bielance – II etap  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 600,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 15 cm po uwałowaniu 600,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 600,00 m2  nawierzchnia z mineralno – bitumiczna grub. 5 cm warstwa ścieralna 450,00 m 2  oczyszczenie rowów z namułu gr 30 cm i obrobienie skarp 300,00 mb  pobocza z mieszanki tłuczniowej grub. 5 cm 150,00 m2  ręczne ścinanie i karczowanie , krzaki i poszycie gęste 0.01 ha
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakosci 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ Pańskie Pola „ na działce nr 836 w Kobylance
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ Pańskie Pola „ na działce nr 836 w Kobylance  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 120,00 m 2  wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodnika na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku na odległość do 5 km 680,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 30 cm po uwałowaniu 680,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 120,00 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakosci 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: 6. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Zadziele „ na działce nr 624 w Kwiatonowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:6. Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „Zadziele „ na działce nr 624 w Kwiatonowicach mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 460,00 m 2 podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 460,00 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakosci 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ k. Maniaka ” na działkach nr 2224/3, 2224/6, 2224/7 w Szymbarku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Remont odcinka drogi gminnej rolniczej „ k. Maniaka ” na działkach nr 2224/3, 2224/6, 2224/7 w Szymbarku  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 600,00 m 2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 20 cm po uwałowaniu 600,00 m2  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 8 cm 600,00 m2  nawierzchnia z mineralno – bitumiczna grub. 5 cm warstwa ścieralna 450,00 m 2  pobocza z mieszanki tłuczniowej grub. 5 cm 150,00 m 2  oczyszczenie rowów z namułu gr 30 cm i obrobienie skarp 150,00 mb  wyłożenie dna rowu korytkami ściekowymi 50x50x50 na podsypce cementowo- piaskowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakosci 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Remont drogi gminnej 270647K Zagórzany - Stróżówka .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej 270647K Zagórzany - Stróżówka .  wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodnika na głębokość 30 cm z odwiezieniem urobku na odległość do 5 km 315,00 m2  wykonanie podbudowy z pospółki gr 30 cm po uwałowaniu 315,00 m2  wykonanie koryta na poszerzeniach na głębokość 50 cm z odwiezieniem urobku na odległość do 5 km 250,00 m2  wykonanie rowu odwadniającego w gruncie kat III gł 50 cm i szerokość średnia 75 cm z obrobieniem skarp na czysto i odwozem urobku do 5km 300,00 mb  wykonanie sączka poprzecznego kamiennego ( kamień łamany gruby) na głębokość 60 cm 36,00 mb  podbudowa z mieszanki tłuczniowej 0-63 mm grub. 50 cm 250,00 m2  wykonanie przepustu rurowego z rury K2 Ø 300 mm na ławie żwirowej gr 15 cm sztuk 2 po 6mb 12,00 mb  wykonanie przepustu rurowego z rury K2 Ø 400 mm na ławie żwirowej gr 15 cm sztuk 4 po 6 mb 24,00 mb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233123-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakosci 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje monterów sieci wod kan - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje monterów sieci wod kan. Zapraszam również do kontaktu operatorów koparki. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia na terenie Libiąża. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI