Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057084
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a0bfa9b-b324-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.3.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 4. Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.Na etapie analizy ofert komunikacja pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się za pomocą zakładki „Wiadomości”.6.Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: rzeszow@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.10. Wszystkie oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w SWZ oraz cyfrowe odwzorowania podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów o których mowa w SWZ wystawionych przez upoważnione podmioty jako dokumenty w postaci papierowej, składane są za pośrednictwem Platformy, jako załączniki.11. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są następujące osoby:P. Łukasz Gacek, tel. +48 178537445, e-mail: lukasz.gacek@wodypolskie.gov.pl – sprawy formalnoprawne;P. Barbara Kadłuczka-Puzio tel. +48 178537407, e-mail: barbara.kadluczka-puzio@wodypolskie.gov.pl – sprawy formalnoprawneSprawy merytoryczne:1) Mateusz Krasowski, tel.: +48 15 842 89 82,2) Marta Puk – Nadzór Wodny w Stalowej Woli, tel. 15 84289823) Zenon Kulig – Nadzór Wodny w Kolbuszowej, tel. 17 74790204) Łukasz Błaszczak – Nadzór Wodny w Biłgoraju, tel. 84 61124765) Adam Paruch – Nadzór Wodny Leżajsk, tel. 17 2420246 6) Ireneusz Dyrda- Zarząd Zlewni w Stalowej Woli, tel.: 15 842 89 82

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania RZ.ROZ.2810.13.2021 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODOh) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODOi) nie przysługuje Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 4

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie zatorów na potoku Przyrwa Nil lokalnie w km 0+000 – 20+020 gm. Dzikowiec, Cmolas, Kolbuszowa.Roboty budowlane:Roboty ziemne koparkami chwytakowymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do1·km, koparka 0,25·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t. Usuniecie zatorów powstałych w wynikuprzepływu wód powodziowych 70 % z całości. Miejsce składowania urobku w gestii wykonawcy. Analogia. Usunięcie ręczne zatorów powstałych w wyniku przepływu wód powodziowych 30 % z całości. Analogia. Wywożenie gałęzi, transport na odległość do 1 km , wywiezienie urobku po usunięciu ręcznym zatorów. Miejsce składowania urobku w gestii wykonawcy. Analogia. Obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów.Przyjęto do rozbiórki 81 mp

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie zatorów na rzece Łęg w km 0+000 - 56+000 gm. Gorzyce, Grębów, Bojanów, DzikowiecRoboty budowlane:Roboty ziemne koparkami chwytakowymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do1·km, koparka 0,25·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t. Usuniecie zatorów powstałych w wynikuprzepływu wód powodziowych 70 % z całości. Miejsce składowania urobku w gestii wykonawcy. Analogia. Usunięcie ręczne zatorów powstałych w wyniku przepływu wód powodziowych 30 % z całości. Analogia. Wywożenie gałęzi, transport na odległość do 1 km , wywiezienie urobku po usunięciu ręcznym zatorów. Miejsce składowania urobku w gestii wykonawcy. Analogia. Obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów.Przyjęto do rozbiórki 107 mp

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabudowa wyrwy brzegowej w km 4+070 – 4+110 na rz. Przyrwa Nil w m. Kopcie gm. DzikowiecRoboty budowlane:Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 50·cm, szerokości 25·cm – 45 mBudowa faszynady, na rzekach nizinnych, dostarczanie ziemi z lądu, wykonanie z brzegu – 118 m3Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - 30 m3Wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 25·cm - 80 m2Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t, zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu - 44 m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabudowa wyrwy brzegowej w km 1+035 – 1+065 na rz. Trześniówka Kolbuszowska w m. Trześń gm. NiwiskaRoboty budowlane:Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 50·cm, szerokości 25·cm – 30 mBudowa faszynady, na rzekach nizinnych, dostarczanie ziemi z lądu, wykonanie z brzegu – 96 m3Wykonanie bruku z kamienia naturalnego, średniego na koronach o powierzchniach płaskich, bruk gr. 20 cm, wykonanie z brzegu - 30 m2Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - 30 m3Wykonanie palisady, kołki fi 10-12 cm, głębokość wbicia 1,50 m, grunt kat. I-III - 6 mRoboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t, zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu - 44 m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty utrzymaniowe na potoku Okolisko w km 0+000-8+244Usługi – 8% Vat- Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości – 0,2 ha- Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu z wywiezieniem – 2032 m2- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy w km 0+000 - 4+320 pasem 4,0m (150 m - odcinek wyłączony pas drogi ekspresowej S17) oraz w km 4+470 - 8+241 pasem 3,0m (651 m - odcinek wyłączony pas drogi ekspresowej S17)(4170x4x2)+(3120x3x2) - 52 080,00 m2- Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp , szerokość skarpy ponad 2,0m - 52 080,00 m2- Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy (odcinki, gdzie nie będzie odmulenia) w km 0+000-508; 5+121-5+410; 6+116-8+241 (2922x1,6) - 4 675,20 m2- Wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2,0 m - 4 675,20 m2- Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody ponad 60 % - 4 675,20 m2Roboty – 23 % Vat - Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi1,25m, zamulenie do wysokości 1/3Fi 7x3= 21 m- Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi1,00m, zamulenie do wysokości 1/3Fi 7x8 = 56 m - Roboty ziemne - zabudowa (zasypanie) nor bobrowych i ubytków skarp w km 0+000 - 8+244 punktowo (4x2,0 m3)= 8 m3 - Mechaniczne odmulanie warstwą do 30 cm, szer. dna 1,2-1,6 m w km 0+508- 4+170 oraz w km 5+121-6+116 - 4 657 m- Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na dług. 1m wykopu w km j.w. (1,2m x 0,3m x 3662 mb)= 1318,32m3 oraz (1,2 mx 0,3m x 995 mb) = 358,20 - 1676,52 m3- Nadzór przyrodniczy - (ichtiolog 3 dni), (herpetolog 5 dni)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty utrzymaniowe na cieku Dopływ spod Dąbrowicy m. Sól, gm. BiłgorajUSŁUGA:- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, miękki 3 580,70m²x1 = 3 580,70m²- Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0·m 3 580,70m²x1 = 3 580,70m²- Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy 102,00m²x1 = 102,00m² - Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy do 2,0·m 102,00m²x1 = 102,00m² - Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości 0,10 haROBOTA:- Rozbiórka tam bobrowych lub zatorów z transportem40,00mp

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

”Usuwanie skutków powodzi na rzece Łukawica w km 5+200-5+900 w m. Rzeczyca Okrągła gm. Radomyśl nad Sanem” Usługi – 8% VatWykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy pasem 2,0 m w km 5+200-5+900 - 2 800 m2Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0·m w km 5+200-5+900 – 2 800 m2Wykoszenie porostów ręcznie z dna cieku porost gęsty twardy przy szerokości dna do 4m w km 5+200-5+900 –2 800 m2Roboty – 23%Odmulanie mechaniczne cieków, szerokość dna 3,6-4,0·m, warstwa namułu grubości 0,40·m w km 5+200-5+900 z odłożeniem urobku na prawą stronę w km 5+200-5+580 oraz lewą stronę w km 5+580-5+900 – 700 mWykonanie i konserwacja materaców drewnianych pod koparki, przedsiębierne o pojemności łyżki do 0.6·m3 – 1 120 m3Mechaniczne przycięcie nawisów – 31,5m3Ręczne formowanie nasypu z ziemi leżącej na odkładzie, kategoria gruntu III-IV prawa strona w km 5+200-5+580 oraz lewa strona w km 5+580-5+900 – 1 151,5 m3Nadzór przyrodniczy nad wykonaniem prac odmuleniowych w km 5+200-5+900 przez cały okres realizacji inwestycji wraz z wykonaniem sprawozdania w formie kart nadzoru przyrodniczego wraz z dokumentacją fotograficzną za każdy dzień (szczegółowy opis ujęto w SIWZ) – 1 kpl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr Załącznik nr 4 do Formularza Oferty

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, określonych w pkt. 7.3 SWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącego Załącznik nr 5 do Formularza oferty2. Dowody określające, czy roboty budowlane, o których mowa w Załączniku nr 5 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie. UWAGA:Dowodami jw., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) są: a) referencje bądź b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywanec) inne odpowiednie dokumenty, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa pod lit. a i b Powyższe dowody stanowią Załącznik nr 6 do Formularza oferty

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ. 2) Kosztorys ofertowy- zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do Formularza oferty3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanychoświadczeń lub dokumentów4) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niejoświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik 5) Dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – o iledotyczy6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 2 do Formularza Oferty7) Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do Formularza Oferty, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca- o ile dotyczy8)Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów dooddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- o ile dotyczy9) Dokument Self – cleaning - o ile dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.3 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ. 5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2 do Formularza oferty, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane / usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / usługi wykonają poszczególni wykonawcy.8 Postanowienia specyfikacji dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej.9 Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art.455 ustawy PZp, Zamawiajacy informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, określonych w § 12 Wzoru umowy- dla części nr 1 i2, określonych w § 15 Wzoru umowy- dla części nr 3 i 4, określonych w § 14 Wzoru umowy- dla części nr 5,6,7

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający określa następujące terminy realizacji danej części przedmiotu zamówienia:Część nr 1:Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia Zakończenie: do 21 dni od dnia przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia Część nr 2:Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia Zakończenie: do 28 dni od dnia przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia Część nr 3,4,5Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia Zakończenie: do 30 dni od dnia przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia Przekazanie terenu realizacji przedmiotu umowy dla części nr 5 nastąpi, nie wcześniej niż 01.08.2021Część nr 6: Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia Zakończenie: do 21 dni od dnia przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia Przekazanie terenu realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi, nie wcześniej niż 15.08.2021Część nr 7: Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia Zakończenie: do 20 dni od dnia przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia.
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż altanki- Lipsko
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż altanki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Serwisowanie aparatury okulistycznej -powtórka
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa amunicji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa krążków bibułowych oraz testów paskowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa amunicji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa chodnika przy ul. Krzemienieckiej w Lubinie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Goczałków- droga dojazdowa do gruntów rolnych- Przebudowa drogi gminnej ul. Parkowa w Goczałkowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI