„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ” - z podziałem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ” - z podziałem na 9 części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-05
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122351
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ” - z podziałem na 9 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272825616

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Marszałka. Józefa Piłsudskiego 22

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: renata.jablonska@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ” - z podziałem na 9 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62326a2f-ea01-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ - RZGW Kraków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.przetargi.wody.gov.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.przetargi.wody.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie
w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.90.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 : „Zasyp wyrw brzegowych wraz z udrożnieniem koryta na pot. Kiczorka
w km 0+800-1+000 w m. Lipnica Wielka, gm. Lipnica Wielka, pow. nowotarski”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie prawobrzeżnej wyrwy koryta zasadniczego pot. Kiczorka na długości 35mb w m. Lipnica Wielka materiałem miejscowym pochodzącym z udrożnienia koryta potoku w obrębie wyrwy oraz dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m)
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (wikliny, naturalnego kamienia łamanego).
Materiał, który posłuży do częściowego zasypu wyrwy zostanie pozyskany z miejscowego nanosu ziemno-żwirowego i przemieszczony w obręb wyrwy w sposób minimalizujący konieczność przejazdu sprzętem budowlanym przez nurt cieku (przerzut koparką) oraz dowieziony z zewnątrz (kamień naturalny).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 : „Udrożnienie koryta potoku wraz z zasypem wyrwy brzegowych pot. Cichy
w km 5+950 - 6+050 w m. Ciche, gm. Czarny Dunajec, pow. nowotarski,
woj. małopolskie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie prawobrzeżnej wyrwy brzegowej koryta zasadniczego pot. Cichy na długości 85mb w m. Ciche materiałem miejscowym pochodzącym z udrożnienia koryta potoku w obrębie wyrwy oraz dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m).
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (wikliny, naturalnego kamienia łamanego).
Materiał, który posłuży do częściowego zasypu wyrwy zostanie pozyskany z miejscowego nanosu ziemno-żwirowego i przemieszczony w obręb wyrwy w sposób minimalizujący konieczność przejazdu sprzętem budowlanym przez nurt cieku (przerzut koparką) oraz dowieziony z zewnątrz (kamień naturalny).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 : „Zasyp wyrw dennych poniżej niecki wypadowej zapory p. rumowiskowej
na pot. Lepietnica w km 10+400-10+440 w m. Obidowa, gm. Nowy Targ,
pow. nowotarski, woj. małopolskie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie wyrw dennych koryta potoku Lepietnica w m. Obidowa bezpośrednio poniżej gurtu końcowego niecki wypadowej zapory przeciwrumowiskowej dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m). Wyrwy mają długość ok. 8mb i rozciągają się na całej szerokości koryta tj. 14,0m wyznaczonego przez szerokość gurtu końcowego niecki wypadowej zapory.
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia naturalnego kamienia łamanego.
Materiał, który posłuży do zasypu wyrwy zostanie dowieziony z zewnątrz i zdeponowany na prawym brzegu, a następnie będzie przemieszczony w obręb wyrw w sposób minimalizujący konieczność przejazdu sprzętem budowlanym przez nurt cieku (przerzut koparką).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 : „Odcinkowe wykoszenie i udrożnienie koryta pot. Przykopa
w km 0+000-1+836 oraz pot. Cygańskiego w km 0+000-0+632
w m. Frydman, gm. Łapsze Niżne, pow. nowotarski, woj. małopolskie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na wykoszeniu porostu traw i wycince zakrzaczeń ze skarp brzegowych uregulowanych koryt potoków: pot. Przykopa oraz pot Cygańskiego w m. Frydman oraz ich udrożnienie na łącznej długości 990m poprzez zebranie namułów i odkładów gleby z darniną z obudowy potoków
i rozplantowaniem urobku wzdłuż brzegów. Koryta cieków ubezpieczone są na skarpach kratami ażurowymi, a w dnie lokalnie narzutem kamiennym.
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej, sprzętu spalinowego (wykaszarek i pilarek) oraz narzędzi tradycyjnych (kos, łopat).
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
1. Ręczna wycinka zakrzaczeń wraz z ich utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia wycinki
F= 135,0m2.
2. Wykoszenie porostu traw (porost gęsty) na skarpach potoków wraz wygrabieniem i utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia koszenia F= 5 092,0m2.
3. Udrożnienie mechaniczne koryt potoków na łącznej długości 990 mb gruncie II - III kategorii poprzez zebranie namułów oraz odkładów gleby z darniną z obudowy potoków i rozplantowaniem urobku wzdłuż brzegów. Kubatura udrożnienia V = 1 462,0m3.
4. Pełnienie nadzoru przyrodniczego.
Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 : „Odcinkowe wykoszenie i udrożnienie koryt pot. Potok B w km 0+000-0+985
w m. Ludźmierz oraz pot. Potok Na Kamieńcu w km 0+000-0+860
w m. Ludźmierz, gm. Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na wykoszeniu porostu traw i wycince zakrzaczeń ze skarp brzegowych sztucznych koryt potoków: Potok B oraz Potok na Kamieńcu oraz ich udrożnienie poprzez zebranie namułów i odkładów gleby z darniną z odwozem urobku do 2 km. W ramach niniejszego zamówienia prace będą prowadzone na odcinkach pot. Potok B o łącznej długości odcinków 919m oraz pot. Potok Na Kamieńcu o łącznej długość odcinków 787m.
Prace będą prowadzone przy pomocy narzędzi ręcznych tj. wykaszarek, pilarek, łopat, sztychówek, taczek oraz przy pomocy sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej, koparko - ładowarki, wozideł, samochodów samowyładowczych, przystosowanych do przewozu materiału pozyskanego z udrożnienia, wykoszenia i wycinki.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
1. Wycinka:
pot. Potok B w km 0+000-0+985 w m. Ludźmierz
- Ręczna wycinka zakrzaczeń wraz z ich utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia wycinki F= 42,0m2.
pot. Potok Na Kamieńcu w km 0+000-0+860 w m. Ludźmierz
- Ręczna wycinka zakrzaczeń wraz z ich utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia wycinki F= 36,0m2.
Łączna powierzchnia wycinki: 78,0m2.
2. Koszenie:
pot. Potok B w km 0+000-0+985 w m. Ludźmierz
- Ręczne wykoszenie porostu traw (porost gęsty) na skarpach potoku wraz wygrabieniem
i utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia koszenia F= 1 618,6m2.
pot. Potok Na Kamieńcu w km 0+000-0+860 w m. Ludźmierz
- Ręczne wykoszenie porostu traw (porost gęsty) na skarpach potoku wraz wygrabieniem
i utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia koszenia F= 1 529,0m2.
Łączna powierzchnia koszenia: 3 147,6m2.
3. Roboty ziemne:
pot. Potok B w km 0+000-0+985 w m. Ludźmierz
- Ręczne i mechaniczne udrożnienie koryta potoku na łącznej długości 919 mb w gruncie II - III kategorii poprzez zebranie namułów oraz odkładów gleby z darniną z obudowy potoku (płyta ażurowa) z wywozem urobku na odległość 2,0 km i wbudowaniem w skarpę brzegową. Kubatura udrożnienia V = 156,2m3.
pot. Potok Na Kamieńcu w km 0+000-0+860 w m. Ludźmierz
- Ręczne i mechaniczne udrożnienie koryta potoku na łącznej długości 787 mb w gruncie II - III kategorii poprzez zebranie namułów oraz odkładów gleby z darniną z obudowy potoku (płyta ażurowa na skarpach w dnie korytko ściekowe) z wywozem urobku na odległość 2,0 km i wbudowaniem w skarpę brzegową. Kubatura udrożnienia V = 133,3m3.
Łączna kubatura udrożnienia: 289,5m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 : „Odcinkowe wykoszenie i udrożnienie koryt pot. Czerwonka
w km 0+000-1+050 w m. Ostrowsko oraz pot. Czerwonka w km 0+000-2+100
w m. Łopuszna, gm. Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na wykoszeniu porostu traw i wycince zakrzaczeń ze skarp brzegowych uregulowanych koryt potoków: pot. Czerwonka w Ostrowsko oraz pot Czerwonka w m. Łopuszna oraz ich udrożnienie poprzez zebranie namułów i odkładów gleby z darniną z obudowy potoków wraz z utylizacją urobku. W ramach niniejszego zamówienia prace będą prowadzone na odcinkach pot. Czerwonka w m. Ostrowsko o łącznej długości odcinków 985m oraz pot. Czerwonka w m. Łopuszna o łącznej długość odcinków 987m.
Prace będą prowadzone przy pomocy narzędzi ręcznych tj. wykaszarek, pilarek, łopat, sztychówek, taczek oraz przy pomocy sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej, koparko - ładowarki, wozideł, samochodów samowyładowczych, przystosowanych do przewozu materiału pozyskanego z udrożnienia, wykoszenia i wycinki.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
1. Wycinka:
pot. Czerwonka w km 0+000-2+100 w m. Łopuszna
- Ręczna wycinka zakrzaczeń wraz z ich utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia wycinki F= 67,0m2.
2. Koszenie:
pot. Czerwonka w km 0+000-1+050 w m. Ostrowsko
- Ręczne wykoszenie porostu traw (porost gęsty) na skarpach potoku (łączna długość odcinków potoku 985m) wraz wygrabieniem i utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia koszenia F= 3 718,5m2.
pot. Czerwonka w km 0+000-2+100 w m. Łopuszna
- Ręczne wykoszenie porostu traw (porost gęsty) na skarpach potoku (łączna długość odcinków potoku 987m) wraz wygrabieniem i utylizacją we własnym zakresie. Powierzchnia koszenia F= 4 669,0m2.
Łączna powierzchnia koszenia: 8 387,5m2.
3. Roboty ziemne:
pot. Czerwonka w km 0+000-1+050 w m. Ostrowsko
- Ręczne i mechaniczne odcinkowe udrożnienie koryta potoku na łącznej długości 723 mb
w gruncie II - III kategorii poprzez zebranie namułów oraz odkładów gleby z darniną
z obudowy potoku z utylizacją we własnym zakresie. Kubatura udrożnienia V = 126,40m3.
pot. Czerwonka w km 0+000-2+100 w m. Łopuszna
- Ręczne i mechaniczne odcinkowe udrożnienie koryta potoku na łącznej długości 987 mb
w gruncie II - III kategorii poprzez zebranie namułów oraz odkładów gleby z darniną
z obudowy potoku z utylizacją we własnym zakresie. Kubatura udrożnienia V = 84,1m3.
Łączna kubatura udrożnienia: 210,5m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 : „Zasyp wyrw dennych na pot. Zubrzyca w km 8+500-9+700 w m. Zubrzyca
Górna, gm. Jabłonka, pow. nowotarski, woj. małopolskie”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie dwóch wyrwy dennych koryta potoku Zubrzyca w m. Zubrzyca Górna bezpośrednio poniżej stopnia betonowego w km 9+667 oraz poniżej progu betonowego w km 9+006 dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m). Wyrwa poniżej stopnia w km 9+667 ma długość ok. 5 mb i rozciągają się na szerokości 10 m natomiast wyrwa poniżej progu betonowego ma długość ok. 4 mb i szerokość 10 m.
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia naturalnego kamienia łamanego.
Materiał, który posłuży do zasypu wyrwy zostanie dowieziony z zewnątrz i zdeponowany na brzegach, a następnie będzie przemieszczony w obręb wyrw w sposób minimalizujący konieczność przejazdu sprzętem budowlanym przez nurt cieku (przerzut koparką).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 : „Udrożnienie koryta potoku wraz z zasypem wyrwy brzegowej
pot. Lepietnica w km 6+300-6+400 w m. Klikuszowa, gm. Nowy Targ,
pow. nowotarski, woj. małopolskie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie prawobrzeżnej wyrwy koryta zasadniczego pot. Lepietnica na długości 65mb w m. Klikuszowa materiałem miejscowym pochodzącym z udrożnienia koryta potoku w obrębie wyrwy oraz dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m).
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (wikliny, naturalnego kamienia łamanego).
Materiał, który posłuży do częściowego zasypu wyrwy zostanie pozyskany z miejscowego nanosu ziemno-żwirowego i przemieszczony w obręb wyrwy w sposób minimalizujący konieczność przejazdu sprzętem budowlanym przez nurt cieku (przerzut koparką) oraz dowieziony z zewnątrz (kamień naturalny).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 : „Zasyp wyrwy brzegowej na pot. Ochotnica w km 6+500-6+600
w m. Ochotnica Dolana, gm. Ochotnica Dolna, pow. nowotarski,
woj. małopolskie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych polegających na zasypie lewobrzeżnej wyrwy koryta zasadniczego pot. Ochotnica na długości 60mb w m. Ochotnica Dolna dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ>1,0m).
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (wikliny, naturalnego kamienia łamanego)
Materiał, który posłuży do zasypu wyrwy zostanie w całości dowieziony z zewnątrz (kamień naturalny).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. posiadanie wiedzy i doświadczenia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej
1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż:
 Dla części nr 1: 30 000,00 zł.
 Dla części nr 2: 40 000,00 zł.
 Dla części nr 3: 13 000,00 zł.
 Dla części nr 4: 30 000,00 zł.
 Dla części nr 5: 35 000,00 zł.
 Dla części nr 6: 35 000,00 zł.
 Dla części nr 7: 15 000,00 zł.
 Dla części nr 8: 30 000,00 zł.
 Dla części nr 9: 25 000,00 zł.

2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności:
1 osoba – na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń, melioracyjne bez ograniczeń , konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści Załącznika nr 9 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4.1 niniejszej SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści Załącznika nr 8 do SWZ.
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4.2 niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ- Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-04

2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy budowlanej do małego zlecenia - Garwolin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje ekipy budowlanej do małego zlecenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI