Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie przebudowy parteru budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie przebudowy parteru budynku nr 2 na potrzeby Hematologii przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – I Etap oraz Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie rozbudowy parteru budynku nr 2 o dodatkowe powierzchnie użytkowe szpitala usytuowanego przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – II Etap realizowanych w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału Hematologii w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-05-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpitale Pomorskie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-16
  • Numer ogłoszenia545598-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 545598-N-2018 z dnia 2018-04-16 r.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.: Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie przebudowy parteru budynku nr 2 na potrzeby Hematologii przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – I Etap oraz Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie rozbudowy parteru budynku nr 2 o dodatkowe powierzchnie użytkowe szpitala usytuowanego przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – II Etap realizowanych w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału Hematologii w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału Hematologii w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. Powstania Styczniowego  1 , 81-519   Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 72 60 124, e-mail zp@szpital-morski.pl, faks 58 72 60 338.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalepomorskie.eu
Adres profilu nabywcy: www.szpitalepomorskie.eu
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.szpitalepomorskie.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpitalepomorskie.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, budynek nr 6, kancelaria szpitala - pok. nr 4

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie przebudowy parteru budynku nr 2 na potrzeby Hematologii przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – I Etap oraz Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie rozbudowy parteru budynku nr 2 o dodatkowe powierzchnie użytkowe szpitala usytuowanego przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – II Etap realizowanych w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępności do wysokiej jakości usług zdrowotnych w zakresie diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez utworzenie i wyposażenie oddziału Hematologii w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.”
Numer referencyjny: D25A/252/9-23rj/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy i stanowi realizację: 1) Projektu pn.: Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie przebudowy szpitalnego budynku nr 2 w parterze na terenie działki nr 1709 obręb Redłowo 0025 przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni – ETAP I; 2) Projektu pn.: Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie rozbudowy budynku szpitalnego nr 2 w parterze o dodatkowe powierzchnie użytkowe szpitala usytuowanego na terenie działki nr 1709 obręb Redłowo 0025 przy ul. Powstania Styczniowego 1 w Gdyni. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie decyzji dopuszczającej do użytkowania – ETAP II. 2. Dane ogólne dla I etapu. Roboty budowlane i instalacyjne wykonywane będą na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla I etapu realizacji zadania, wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, która jest integralną częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia. Decyzja o pozwoleniu na przebudowę Nr RAA III.6740.32.2017.KB-840/1 z dnia 02.03.2017r. Ponadto Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt budowlany zamienny z uwagi na zmianę stref pożarowych zgodnie z projektem wykonawczym. Etap I do czasu uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę należy realizować zgodnie z aktualnym pozwoleniem na budowę. 1) Dokumentacja projektowa - projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż dla ETAPU I wraz z projektem technologii medycznej. 2) Asortyment robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: - Roboty budowlane - Instalacje zewnętrzne deszczowa i elektryczne - Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej - Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej - Wentylacja - Gazy medyczne - Instalacje elektryczne Roboty, których dotyczy zamówienie, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót budowlanych przebudowy pawilonu szpitalnego i budowy instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej centralnego ogrzewania wentylacji, gazów medycznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Roboty instalacyjne zabezpieczające prawidłowe funkcjonowanie na czas przebudowy, pomieszczeń nie objętych opracowaniem projektowym, a znajdujących się w tym obiekcie lub będących powiązanych instalacyjnie z przedmiotowym budynkiem. Szczegółowe określenie robót: - roboty rozbiórkowe, - roboty murowe, - roboty montażowe - ścianki działowe - sufity podwieszone - posadzki - drzwi i przegrody systemowe, - okna, rolety, - roboty wykończeniowe, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń sanitarnych, - badanie instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, - instalacji elektrycznych siłowych, gniazd wtykowych i oświetleniowych, - instalacji elektrycznych technologii szpitalnej, - instalacji wyrównawczej i przeciwprzepięciowej, - instalacji tras kablowych, - rozdzielnic elektrycznych, - instalacji CCTV, - instalacji okablowania strukturalnego, - instalacji RTV, - instalacji KD i wideodomofonowej, - instalacji SSP. Rozbiórki. W obszarze objętym opracowaniem rozebranie szeregu ścianek działowych z demontażem wszystkich drzwi i wygrodzeń wewnętrznych. Przewiduje się zerwanie warstw posadzkowych na wszystkich stropach oraz gresowych okładzin klatek schodowej. Należy rozebrać wszystkie stropy podwieszone oraz obudowy instalacji. Do rozbiórki przewidziano wszystkie instalacje z wyjątkiem zasilania c.o., pionów kanalizacji sanitarnej. Przekucia i rozkucia. Roboty budowlane. Ściany istniejące wykonane są z cegły ceramicznej, projektowane w części istniejącej należy wykonać jako murowane z boczków gazobetonowych gr. 6, 8 i 12cm o odporności ogniowej – min. EI30. Naświetla w ścianach działowych z profili aluminiowych również w klasie EI30. Piony instalacyjne należy obudować ściankami w systemie GK o odporności ogniowej EI 60. Ścianki wydzielające pomieszczenie techniczne, należy wykonać w klasie REI60. Tynki wewnętrzne. W zdecydowanej większości zaprojektowano tynki tradycyjne wapienno-cementowe, wyjątek stanowi ściana styku z budynkiem nr 2, wykończona płyta GK. Tynki zewnętrzne. Ściany należy otynkować cienkowarstwową mineralną wyprawą strukturalną o wysokiej paroprzepuszczalności; malowanie farbami zewnętrznego stosowania – wg projektu kolorystyki. Nadproża projektowane – prefabrykowane belki L19; wylewane żelbetowe i stalowe wg opracowania konstrukcji. Stropy. Stropy w części istniejącej należy uzupełnić fragment stropu po rozbiórce dźwigu towarowego. Przekucia niezbędne dla przeprowadzenia instalacji, należy wykonać wg projektu konstrukcji. Wymagana odporność ogniowa stropów – REI60. Posadzki. Nowe warstwy posadzkowe na stropach należy wykonać wg opisów na rysunkach przekrojów. Okna. Generalnie wszystkie okna istniejące (PVC) pozostają; ze względu na wprowadzenie wentylacji mechanicznej w skrzydłach otwieranych należy wymienić okucia na zamykane kluczem, uniemożliwiające niepożądane ich otwieranie. Parapety - wewnętrzne z PVC gładkie białe osadzone w licu ściany podparapetowej wnęki; połączenia ze ścianą wszędzie szczelne. W oknach od strony nasłonecznionej należy zamontować rolety przeciwsłoneczne wewnętrzne. Drzwi. Drzwi zewnętrzne – z profili aluminiowych lakierowanych, szkło jednokomorowe, bezpieczne. Drzwi wewnętrzne na ciągach komunikacyjnych– profile aluminiowe lakierowane, szklone szybą pojedynczą bezpieczną lub pełnym panelem. Drzwi do śluz izolatek przeszklone i szczelne. Do pozostałych pomieszczeń - drzwi drewniane płytowe laminowane HPL lub CPL z ościeżnicą stalową regulowaną. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych części izolowanej. Do gabinetu diagnostyczno-zabiegowego i pokoju medycznego należy zastosować drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej do 42-45 dB. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych, do gabinetu diagnostyczno-zabiegowego i pokoju medycznego - proponuje się system zbliżeniowy. Część drzwi – przejście do drugiej strefy pożarowej, do pomieszczeń wydzielonych pożarowo, drzwi w obrębie obudowanej klatki schodowej – winny posiadać odpowiednią klasę odporności ogniowej. W piwnicy w klatce schodowej klasa odporności ogniowej – EI30; przejście do drugiej strefy pożarowej parteru – EI60. Na korytarzu oddziału drzwi dymoszczelne. Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe. Izolacje poziome posadzek. W pomieszczeniach tak zwanych mokrych dodatkowo należy ułożyć folię w płynie; pod kabiny natryskowe system izolacji - "TARAS-BASEN". Izolacje termiczne. Budynek istniejący posiada izolacje termiczną ścian zewnętrznych i stropodachu. Docieplenie ścian zewnętrznych wykonano metodą lekko-mokrą; ze względów p-poż. wymagane pasy szerokości 2m z wełny mineralnej na styku z budynkiem sąsiednim (odrębna strefa pożarowa). Izolacje akustyczne. W warstwy podposadzkowe na stropach należy ułożyć warstwę styropianu, odpowiednio dobierając ich grubość w celu utrzymania obecnego poziomu posadzek wszystkich kondygnacji. Warstwy te stanowić będą izolację akustyczną stropów. Roboty wykończeniowe wewnętrzne. Wykończenie ścian. Wykończenie ścian powinno w kolorystyce i układach graficznych uwzględniać oczekiwania pacjentów; kolorystyka jasna, pogodna, pastelowa. Wnętrza izolatek według opracowania wnętrz. W pomieszczeniach o szczególnie wysokich wymogach sanitarnych i konieczności łatwego utrzymania czystości - zespół pomieszczeń izolatek. - wykładzina PCV spawana bezspoinowa do pełnej wysokości pomieszczeń. Ścienną wykładzinę PVC minimum 2mm proponuje się na ciągach komunikacyjnych i ścianach naprzeciwległych dla szczytów łóżek w pokojach chorych w formia pasów odbojowych. Również z takiej okładziny należy wykonać fartuchy wokółumywalkowe. Pozostałe powierzchnie ścian należy pomalować do pełnej ich wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, antybakteryjną, zmywalną, odporna na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Ściany sugeruje się wykończyć narożnikami z kształtek PVC Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowania ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. Sufity. Sufity podwieszone szczelne - GK malowane farbą białą higieniczną antybakteryjna w zespołach pomieszczeń izolatek, pozostałe modularne higieniczne. Roboty instalacyjne branży sanitarnej. Zakłada się wykorzystanie istniejącego uzbrojenia terenu szpitala w ramach posiadanych parametrów dostawy i odbioru poszczególnych mediów. Wszystkie media opomiarowane będą dla każdej kondygnacji. Wentylacja – mechaniczna. Wentylacja - dla całego oddziału mechaniczna nawiewno-wywiewna, dla pomieszczeń izolowanych i filtrem HEPA H12- H13 dla pomieszczeń o klasie czystości H2 z nawiewnikiem laminarnym przy 19 krotnej wymianie powietrza. Centrale wentylacyjne zewnętrzne montowane na dachach obiektów szpitalnych. Przejścia przez elementy oddzielenia pożarowego zabezpieczone klapami p.poż. Instalacje wod-kan. Oddział wyposażony będzie w instalacje sanitarne: wody zimnej bytowej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej. Urządzenia sanitarne w kabinach higieniczno-sanitarnych i pozostałych pomieszczeniach gdzie występują - urządzenia sanitarne będą tej samej serii oraz w przypadku zmiany - armatura jednego systemu, jednej serii. Niezależnie od producenta armatura o podwyższonych parametrach antybakteryjnych. Rozmieszczenie urządzeń sanitarnych musi gwarantować normatywne odległości przed nimi - 60 cm oraz od ściany, w osi minimum 45 cm, baterie ścienne, dodatkowo uchwyty ułatwiające korzystanie z sanitariatów. Na korytarzu Oddziału przewiduje się hydranty 25 z wężem elastycznym. Instalacja gazów medycznych. Należy wykonać rozbudowę sieci gazów medycznych: tlenu medycznego, próżni medycznej, powietrza medycznego. Odbiór gazów w obrębie oddziału będzie możliwe dzięki gniazdom poboru typu AGA w salach chorych w panelach naściennych nadłóżkowych, bezpośrednio na ścianach w gabinetach zabiegowych. Wpięcie instalacji do magistrali istniejącej Instalacja wewnętrzna c.o. - grzejniki płytowe higieniczne, - grzejniki zaopatrzone w zawory termoregulacyjne - zamontowanie grzejników umożliwiające utrzymanie wokół nich czystości. Roboty instalacyjne branży elektrycznej. Wymagane instalacje elektryczne. Obiekt posiada zasilanie podstawowe i rezerwowe. Rozdzielnie uwzględniające zapotrzebowanie na obwody instalacji elektrycznych wewnętrznych. Ilość obwodów, ich rodzaj oraz wartości zabezpieczeń uwzględnią funkcję pomieszczenia, jak i również wymagania zainstalowanych aparatów i urządzeń medycznych. Przewiduje się uziemienia rozdzielni oraz połączenia wyrównawcze. Instalacje elektryczne wewnętrzne: - instalacje oświetlenia ogólnego, nocnego, miejscowego i awaryjnego (ewakuacyjne, kierunkowe) zainstalowane oprawy muszą gwarantować łatwe utrzymanie ich w czystości, - instalacje zasilania urządzeń technologicznych, - instalacje zasilania gniazd wtykowych 1~faz., i dedykowanych z UPS, - instalacje zasilania lamp bezcieniowych, - instalacje tras kablowych, - instalacje uziemiające i wyrównania potencjałów w tym połączenia instalacji wyrównawczej z podłogą półprzewodzącą, a także przeciwprzepięciowe, Instalacje teletechniczne: - instalacja telefoniczna, - instalacja sygnalizacji i kontroli gazów medycznych, - instalacja sygnalizacji przyzywowej, - instalacja wideodomofonowa, - instalacja telewizji cyfrowej naziemnej i satelitarnej z odbiornikiem w każdym pokoju chorych i pokoju medycznym, - instalacji okablowania strukturalnego, - instalacja kontroli dostępu według ustaleń z Inwestorem, - instalacja systemu monitoringu obiektowego dla korytarza oraz gwarantujące wgląd do pomieszczeń o ograniczonym zasięgu obserwacji wzrokowej, - instalacja systemu CCTV, - instalacja systemu sygnalizacji pożaru. Roboty wykończeniowe wewnętrzne Posadzki - wykonanie nowych warstw posadzkowych na stropach, na nowych warstwach należy ułożyć wykładziny PVC bezspoinowe, antypoślizgowe, odporne na środki dezynfekcyjne; cokoły przy styku ze ścianą - wywinięte na wys. 10 cm. W pomieszczeniach „mokrych” zastosować posadzki w systemie o wskaźniku antypoślizgowości minimum R11, pozostałe R9. W gabinetach zabiegowych R9 antyelektrostatyczne. Wszystkie posadzki muszą posiadać odpowiednie atesty o przydatności dla obiektów służby zdrowia. Ściany należy pomalować do pełnej wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, zmywalną, odporną na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowania ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. W gabinetach zabiegowych, kabinach higieniczno-sanitarnych, ustępach, pomieszczeniach porządkowych oraz w innych w formie fartuchów przy-umywalkowych wklejana okładzina PVC bezspoinowa, odporna na środki dezynfekcyjne. Ściany należy wykańczać odbojnicami i narożnikami z kształtek PVC. Pasy załóżkowe także wykończone PVC. Wyposażenie szczegóły zawiera technologia. Lampy bezcieniowe - wyposażenie gabinetów zabiegowych Wyposażenie wokół umywalkowe i sanitarne - lustra wklejane, pojemniki na mydło i płyn dezynfekcyjny, pojemnik na ręczniki papierowe, kosz pedałowy z blachy kwasoodpornej, uchwyt na papier toaletowy, szczotka sedesowa, uchwyty dla niepełnosprawnych. Wykazy pomieszczeń zawarte są w projekcie architektury. Załączniki: Projekt budowlany, Projekty wykonawcze, Specyfikacja techniczna 3. Dane ogólne dla II etapu. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia Roboty budowlane i instalacyjne wykonywane będą na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania, wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, które są integralną częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia. Decyzja pozwolenia na budowę Nr RAA III.6740.102.2017.MPŁ-840/1 z dnia 19.06.2017r. Przedsięwzięcie realizowane będzie dla II etapu zadania. Dokumentacja projektowa projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż dla ETAPU II wraz z projektem technologii medycznej. Asortyment robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: - Roboty budowlane - Instalacje zewnętrzne deszczowa i elektryczne - Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej - Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej - Wentylacja - Gazy medyczne - Instalacje elektryczne Roboty , których dotyczy zamówienie, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót budowlanych, rozbudowy pawilonu szpitalnego i budowy instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej centralnego ogrzewania wentylacji, gazów medycznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Roboty instalacyjne zabezpieczające prawidłowe funkcjonowanie na czas rozbudowy, pomieszczeń nie objętych opracowaniem projektowym, a znajdujących się w tym obiekcie lub będących powiązanych instalacyjnie z przedmiotowym budynkiem. Szczegółowe określenie robót: - roboty rozbiórkowe w tym wycinka drzew - roboty fundamentowe - roboty murowe - roboty montażowe - roboty drogowe - ścianki działowe - sufity podwieszone - posadzki - drzwi i przegrody systemowe - okna, rolety - roboty wykończeniowe - montaż rurociągów - montaż armatury - montaż urządzeń sanitarnych - badanie instalacji - wykonanie izolacji termicznej - regulacja działania instalacji - instalacji elektrycznych siłowych, gniazd wtykowych i oświetleniowych, - instalacji elektrycznych technologii szpitalnej, - instalacji wyrównawczej i przeciwprzepięciowej, - instalacji tras kablowych, - rozdzielnic elektrycznych, - instalacji CCTV, - instalacji okablowania strukturalnego, - instalacji RTV, - instalacji KD i wideodomofonowej - instalacji SSP . Rozbiórki. Elementy drogowe, przekucia i rozkucia, zdemontowanie koszy okien piwnicznych, rozbiórka elementów małej architektury, wycinka drzew i krzewów. Roboty budowlane. Fundamenty. Ławy fundamentowe żelbetowe wylewane Ściany fundamentowane Murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej Ściany parteru części rozbudowywanej Wszystkie ściany parteru projektuje się murowane tradycyjnie z bloczków gazobetonowych 24 cm i 12 cm na zaprawie wapienno-cementowej Ściany istniejące Naświetla w ścianach działowych z profili aluminiowych również w klasie EI30. Piony instalacyjne należy obudować ściankami w systemie GK o odporności ogniowej EI 60. Ścianki wydzielające pomieszczenie techniczne, należy wykonać w klasie REI60. Tynki wewnętrzne. W zdecydowanej większości zaprojektowano tynki tradycyjne wapienno-cementowe, wyjątek stanowi ściana styku z budynkiem nr 2 , wykończona płytą GK. Tynki zewnętrzne. Ściany należy otynkować cienkowarstwową mineralną wyprawą strukturalną o wysokiej paroprzepuszczalności; malowanie farbami zewnętrznego stosowania – wg projektu kolorystyki. Nadproża projektowane – prefabrykowane belki L19; wylewane żelbetowe i stalowe wg opracowania konstrukcji. Stropy w części rozbudowywanej. Projektuje się gęstożebrowe stropy stężone. Stropy w części istniejącej należy uzupełnić fragment stropu po rozbiórce dźwigu towarowego. Przekucia niezbędne dla przeprowadzenia instalacji, należy wykonać wg projektu konstrukcji. Wymagana odporność ogniowa stropów – REI60. Posadzki. Nowe warstwy posadzkowe na stropach należy wykonać wg opisów na rysunkach przekrojów. Dach w części rozbudowywanej. Stropodach z warstwą spadkową z keramzytobetonu i izolacją z wełny skalnej twardej. Warstwy izolacyjne – wg opisów na rysunkach przekrojów; krycie papą termozgrzewalną na papie podkładowej. Wymagana odporność ogniowa –RE30. Okna w części rozbudowywanej. Okna zewnętrzne PVC w izolatkach jako witryny nie otwieralne, dodatkowo w elewacji od budynku nr 3 witryny o odporności ogniowej E60. Parapety - wewnętrzne z PVC gładkie białe osadzone w licu ściany podparapetowej wnęki; połączenia ze ścianą wszędzie szczelne. W oknach od strony nasłonecznionej należy zamontować rolety przeciwsłoneczne wewnętrzne. Drzwi. Drzwi zewnętrzne – z profili aluminiowych lakierowanych, szkło jednokomorowe, bezpieczne. Drzwi wewnętrzne na ciągach komunikacyjnych – profile aluminiowe lakierowane, szklone szybą pojedynczą bezpieczną lub pełnym panelem. Drzwi do śluz izolatek przeszklone i szczelne. Do pozostałych pomieszczeń - drzwi drewniane płytowe laminowane HPL lub CPL z ościeżnicą stalową regulowaną. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych części izolowanej. Do gabinetu diagnostyczno-zabiegowego i pokoju medycznego należy zastosować drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej do 42-45 dB. System kontroli dostępu należy zastosować w drzwiach wejściowych, do gabinetu diagnostyczno-zabiegowego i pokoju medycznego - proponuje się system zbliżeniowy. Na korytarzu oddziału drzwi dymoszczelne. Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe Izolacja pionowa ścian fundamentowych oparta na masach asfaltowo-kauczukowych. Izolacje poziome na bazie bezspoinowych powłok uszczelniających. Izolacje poziome posadzek. W pomieszczeniach tak zwanych mokrych dodatkowo należy ułożyć folię w płynie; pod kabiny natryskowe system izolacji - "TARAS-BASEN". Izolacje termiczne. Zaprojektowano wełnę skalną jako materiał izolujący termicznie zarówno ściany jak i dach, zaś posadzkę na gruncie należy wyizolować styropianem XPS. Ściany fundamentowe - polistyren ekstrudowany XPS. Budynek istniejący posiada izolacje termiczną ścian zewnętrznych i stropodachu. Roboty wykończeniowe wewnętrzne. Wykończenie ścian. Wykończenie ścian powinno w kolorystyce i układach graficznych uwzględniać oczekiwania pacjentów; kolorystyka jasna, pogodna, pastelowa. Wnętrza izolatek według opracowania wnętrz. W pomieszczeniach o szczególnie wysokich wymogach sanitarnych i konieczności łatwego utrzymania czystości - zespół pomieszczeń izolatek - wykładzina PCV spawana bezspoinowa do pełnej wysokości pomieszczeń. Ścienną wykładzinę PVC minimum 2mm proponuje się na ciągach komunikacyjnych i ścianach naprzeciwległych dla szczytów łóżek w pokojach chorych w formie pasów odbojowych. Również z takiej okładziny należy wykonać fartuchy wokół-umywalkowe. Pozostałe powierzchnie ścian należy pomalować do pełnej ich wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, antybakteryjną, zmywalną, odporna na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Ściany sugeruje się wykończyć narożnikami z kształtek PVC. Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowania ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. Sufity. Sufity podwieszone szczelne - GK malowane farbą białą higieniczną antybakteryjna w zespołach pomieszczeń izolatek, pozostałe modularne higieniczne. Roboty instalacyjne branży sanitarnej. Zakłada się wykorzystanie istniejącego uzbrojenia terenu szpitala w ramach posiadanych parametrów dostawy i odbioru poszczególnych mediów. Wentylacja – mechaniczna. Wentylacja - dla całego oddziału mechaniczna nawiewno-wywiewna, dla pomieszczeń izolowanych i filtrem HEPA H12- H13 dla pomieszczeń o klasie czystości H2 z nawiewnikiem laminarnym przy 19 krotnej wymianie powietrza. Centrale wentylacyjne zewnętrzne montowane na dachach obiektów szpitalnych. Przejścia przez elementy oddzielenia pożarowego zabezpieczone klapami p.poż. Instalacje wod-kan. Oddział wyposażony będzie w instalacje sanitarne: wody zimnej bytowej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej. Urządzenia sanitarne w kabinach higieniczno-sanitarnych i pozostałych pomieszczeniach gdzie występują - urządzenia sanitarne będą tej samej serii oraz w przypadku zmiany - armatura jednego systemu, jednej serii. Niezależnie od producenta armatura o podwyższonych parametrach antybakteryjnych. Rozmieszczenie urządzeń sanitarnych musi gwarantować normatywne odległości przed nimi - 60 cm oraz od ściany, w osi minimum 45 cm, baterie ścienne, dodatkowo uchwyty ułatwiające korzystanie z sanitariatów. Na korytarzu Oddziału przewiduje się hydranty 25 z wężem elastycznym Instalacja gazów medycznych. Należy wykonać rozbudowę sieci gazów medycznych: tlenu medycznego, próżni medycznej, powietrza medycznego. Odbiór gazów w obrębie oddziału będzie możliwe dzięki gniazdom poboru typu AGA w salach chorych w panelach naściennych nadłóżkowych, bezpośrednio na ścianach w gabinetach zabiegowych. Wpięcie instalacji do magistrali istniejącej Instalacja wewnętrzna c.o.: - grzejniki płytowe higieniczne, - grzejniki zaopatrzone w zawory termoregulacyjne - zamontowanie grzejników umożliwiające utrzymanie wokół nich czystości. Roboty instalacyjne branży elektrycznej. Wymagane instalacje elektryczne. Obiekt posiada zasilanie podstawowe i rezerwowe. Rozdzielnie uwzględniające zapotrzebowanie na obwody instalacji elektrycznych wewnętrznych. Ilość obwodów, ich rodzaj oraz wartości zabezpieczeń uwzględnią funkcję pomieszczenia, jak i również wymagania zainstalowanych aparatów i urządzeń medycznych. Przewiduje się uziemienia rozdzielni oraz połączenia wyrównawcze. Instalacje elektryczne wewnętrzne: - instalacje oświetlenia ogólnego, nocnego, miejscowego i awaryjnego (ewakuacyjne, kierunkowe) zainstalowane oprawy muszą gwarantować łatwe utrzymanie ich w czystości, - instalacje zasilania urządzeń technologicznych, - instalacje zasilania gniazd wtykowych 1~faz., i dedykowanych z UPS, - instalacje zasilania lamp bezcieniowych, - instalacje tras kablowych, - instalacje uziemiające i wyrównania potencjałów w tym połączenia instalacji wyrównawczej z podłogą półprzewodzącą, a także przeciwprzepięciowe Instalacje teletechniczne: - instalacja telefoniczna - instalacja sygnalizacji i kontroli gazów medycznych - instalacja sygnalizacji przyzywowej - instalacja wideodomofonowa - instalacja telewizji cyfrowej naziemnej i satelitarnej z odbiornikiem w każdym pokoju chorych i pokoju medycznym. - instalacji okablowania strukturalnego - instalacja kontroli dostępu według ustaleń z Inwestorem - instalacja systemu monitoringu obiektowego dla korytarza oraz gwarantujące wgląd do pomieszczeń o ograniczonym zasięgu obserwacji wzrokowej - instalacja systemu CCTV - instalacja systemu sygnalizacji pożaru. Roboty wykończeniowe wewnętrzne Posadzki - wykonanie nowych warstw posadzkowych na stropach, na nowych warstwach należy ułożyć wykładziny PVC bezspoinowe, antypoślizgowe, odporne na środki dezynfekcyjne; cokoły przy styku ze ścianą - wywinięte na wys. 10 cm. W pomieszczeniach „mokrych” zastosować posadzki w systemie o wskaźniku antypoślizgowości minimum R11, pozostałe R9. W gabinetach zabiegowych R9 antyelektrostatyczne. Okładzina biegów i spoczników klatek schodowych – jak posadzki na stropach. Wszystkie posadzki musza posiadać odpowiednie atesty o przydatności dla obiektów służby zdrowia. Ściany należy pomalować do pełnej wysokości farbą silikonową lub silikatową higieniczną, zmywalną, odporną na środki dezynfekcyjne. Pod wszystkie farby należy stosować gładź gipsową. Wszystkie okładziny winny posiadać certyfikaty umożliwiające stosowania ich w pomieszczeniach zakładów opieki zdrowotnej. W gabinetach zabiegowych, kabinach higieniczno-sanitarnych, ustępach, pomieszczeniach porządkowych oraz w innych w formie fartuchów przyumywalkowych wklejana okładzina PVC bezspoinowa, odporna na środki dezynfekcyjne. Ściany należy wykańczać odbojnicami i narożnikami z kształtek PVC. Pasy załóżkowe także wykończone PVC Wyposażenie szczegóły zawiera technologia. Lampy bezcieniowe - wyposażenie gabinetów zabiegowych Wyposażenie wokół umywalkowe i sanitarne - lustra wklejane, pojemniki na mydło i płyn dezynfekcyjny, pojemnik na ręczniki papierowe , kosz pedałowy z blachy kwasoodpornej, uchwyt na papier toaletowy, szczotka sedesowa, uchwyty dla niepełnosprawnych. Wykazy pomieszczeń zawarte są w projekcie architektury. Załączniki: Projekt budowlany, Projekty wykonawcze, Technologia medyczna I i II etap, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, DODATKOWE INFORAMCJE ZWIĄZANE Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA: 1. Wyposażenie wokół umywalkowe i sanitarne tj. lustra wklejane, pojemniki na mydło i płyn dezynfekcyjny, pojemnik na ręczniki papierowe, kosz pedałowy z blachy kwasoodpornej, uchwyt na papier toaletowy, szczotka sedesowa, uchwyty dla niepełnosprawnych, uchwyt łazienkowy, lampy bezcieniowe opisane w projekcie technologii – symbol Z 21 i macerator - są przedmiotem zamówienia. 2. W I I II etapie projektu należy przyjąć 23 łóżka. Dziewięć łóżek w I etapie i czternaście łóżek w II etapie. Łączna ilość łóżek oraz paneli przyłóżkowych dla I i II etapu wynosi 23.Rozmieszczenie łóżek należy przyjąć jak w projekcie technologii . 3. Dla celów przygotowania oferty należy wycenić cokół pod zbiornik ciekłego azotu wraz z ogrodzeniem bez zbiornika i instalacji wg opisu poniżej: fundament na głębokości 1 m, z czego 10 cm ma wystawać ponad powierzchnię gruntu. Pod fundament wkopać bednarkę (40x 4 mm) – ocynkowaną i wyprowadzić z boku postumentu. Będzie to służyć do uziemienia zbiornika. Fundament należy ogrodzić płotem o wysokości 2 m i o wymiarach 3x3 m. Na frontowej części płotu ( od tej strony gdzie będzie podjeżdżać cysterna) należy umieścić zamykaną na klucz furtkę. W lewym rogu postumentu ( patrząc od furtki) umieścić przyłącze 3x63A/400V (dla podłączenia pompy na cysternie ładującej ciekły azot), zbiornik od 2200 – 3300 litrów. Usytuowanie zbiornika zostanie określone z Wykonawcą. 4. Zakup zestawów komputerowych leży po stronie Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje minimalną ilość gniazd komputerowych w pomieszczeniach: Pomieszczenie 0.2: 3 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 2 pojedyncze gniazda telefoniczne. Pomieszczenie 0.5: 4 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 2 pojedyncze gniazda telefoniczne. Pomieszczenie 0.6: 3 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 2 pojedyncze gniazda telefoniczne. Pomieszczenie 0.12: 3 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 1 pojedyncze gniazdo telefoniczne. Pomieszczenie 0.21: 3 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów + 1 pojedyncze gniazdo telefoniczne. Piwnica: 2 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45) do komputerów. 6. Zakup sieciowego sprzętu aktywnego leży po stronie Wykonawcy i jest to: 1 x Przełącznik sieciowy (specyfikacja poniżej), 5 x Access Point (specyfikacja poniżej). Przełącznik sieciowy Posiadający Deklaracja Zgodności CE produktu lub potwierdzenie spełnienia norm równoważnych. Zarządzalny przełącznik sieciowy z możliwością zamontowania w szafie teleinformatycznej typu Rack 19”, wysokość 1U Zasilanie: 200–240 VAC; 50/60 Hz Minimalna suma wszystkich zainstalowanych aktywnych portów w przełączniku: • Min. 48 portów RJ-45 10/100/1000 Mb/s Ethernet z automatycznym wykrywaniem szybkości, lub równoważne, • Min 4 porty SFP/SFP+ z automatycznym wykrywaniem prędkości Przełącznik wyposażony w 2 moduły SFP+ 10G typu SR z obsługą połączenia o długości min 300m Prędkość magistrali (Switching capacity): min 176 Gbps Przepustowość (Throughput): min 112 Mpps Funkcje Zarządzania: • Interfejs wiersza poleceń Telnet/SSH • konsola WEB • SNMP Urządzenie sieciowe musi wspierać poniższe protokoły i funkcje: • IPv6 • ACL • IEEE 802.1D • IEEE 802.1Q • IEEE 802.1p • IEEE 802.1s • IEEE 802.1X • IEEE 802.3ad • IEEE 802.3az • obsługa ramek Jumbo • QoS • sFlow W zestawie z przełącznikiem elementy niezbędne do zamontowania sprzętu w szafie rack. Przełącznik z możliwością zaawansowanego zarządzania w oprogramowaniu Aruba AirWave lub Aruba ClearPass Policy lub równoważne. Dożywotnia gwarancja producenta. W przypadku awarii wysyłka sprzętu na zamianę w następnym dniu roboczym, zapewnione przez producenta przełącznika lub Wykonawcę. Access Point Access Point, bezprzewodowy punkt dostępowy kompatybilny z istniejącym u zamawiającego kontrolerem Aruba 7030 (JW686A) Obsługiwane standardy Wifi: min. IEEE 802.11g/n/ac Min 1 port RJ-45 10/100/1000 do podłączenia urządzenia do sieci LAN Access Point musi wspierać poniższe protokoły i funkcje: • IEEE 802.3af PoE, • IEEE 802.1p • IEEE 802.1x • IEEE 802.3ab • QoS WPA/WPA2 Access Point pracujący jednocześnie w 2 zakresach 2,4/5GHz Obsługa min 16 SSID Port konsolowy w postaci rj-45 Z urządzeniem muszą zostać przekazane wszystkie niezbędne do używania sprzętu licencje Z urządzeniem muszą zostać przekazane wszystkie niezbędne elementy do montażu AP do ściany/sufitu oraz kompatybilny z access pointem PoE Injector. Gwarancja dożywotnia lub min 5letnia po końcu produkcji modelu. W przypadku awarii wysyłka sprzętu na zamianę najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii, zapewnione przez producenta lub Wykonawcę. 7. Wszystkie pomieszczenia, w których są pomieszczenia pacjentów muszą być objęte zasięgiem sieci WI-FI. W związku z tym w pomieszczeniach tych lub w korytarzu w przestrzeni sufitu podwieszanego w zależności od propagacji sygnału sieci Wi-Fi wymagane umieszczenie minimum 5 szt. podwójnych gniazd (2xRJ45). Rozmieszczenie gniazd do ustalenia z Zamawiającym. 8. Projektowany fragment sieci należy połączyć z obecną siecią szpitala poprzez doprowadzenie tras światłowodowych z projektowanej szafy sieciowej do punktu dostępowego znajdującego się w pomieszczeniu 020 w piwnicy budynku nr 2. Należy poprowadzić i zakończyć po obu stronach min 8 włókien jednomodowych. Włókna zakończone na panelu złączem typu duplex LC.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45215000-7
45330000-9
45231112-3
45255600-5
45232150-8
45332400-7
45331200-8
45331210-1
45331220-4
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-16

II.9) Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie Etapu I w nieprzekraczalnym terminie – 90 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie Etapu II w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.11.2018 r. Z wybranym Wykonawcą zostaną podpisane dwie umowy (Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ) z uwagi na różne źródła finansowania inwestycji i konieczność odrębnych rozliczeń zakresów objętych dofinansowaniem z tych źródeł.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 złotych brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100), b. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie robót budowlanych z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. Jeżeli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, podana wartość zostanie przeliczona według kursu średniego NBP obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie to znaczy wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 zamówienie polegające na robotach budowlanych (budowie lub przebudowie) w obszarze budynku szpitalnego o powierzchni całkowitej minimum 1.000,00 m2 i wartości robót budowlanych minimum 5.000.000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych brutto), Zamawiający zastrzega, iż na potrzeby przedmiotowego postępowania, pod pojęciem "budynku szpitala" należy rozumieć budynek, w których wykonywane są całą dobę kompleksowe świadczenia zdrowotne polegające na diagnozowaniu, leczeniu, pielęgnacji i rehabilitacji pacjentów (zgodnie z art. 2 ust. l pkt. 9 i 11 ustawy o działalności leczniczej), (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącego do klasy 1264 Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej). 2. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który dysponuje co najmniej następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia (przy bezpośredniej realizacji zamówienia), o minimalnych poniższych kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zadania: - Kierownik budowy: a) osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332 ze zm.); b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; c) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń od co najmniej 5 lat licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w funkcji kierownik budowy; Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. - Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: a) osoba posiadająca uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332 ze zm.); b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; c) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych od co najmniej 5 lat licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych, w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót); Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. - Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: a) osoba posiadająca uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332 ze zm.); b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; c) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych od co najmniej 5 lat licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót) Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie (art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332 ze zm.) dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65). Wszystkie ww. osoby skierowane do wykonania przedmiotowego zamówienia muszą mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, posiadać znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunków wskazanych w rozdz. VII pkt 2 SIWZ Wykonawca złoży: a) wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w rozdz. VII pkt 1.2)c)a. SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona – załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, b) wykaz osób w zakresie wskazanym w rozdz. VII pkt 1.2)c)b. SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale VII pkt. 1.2)b)a. SIWZ, d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie i na warunkach określonych w rozdziale VII pkt. 1.2)b)b. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1 (załącznik nr 3 do SIWZ), ust. 3 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne pełnomocnictwa. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium. Wartość wadium wynosi 104 751,00 zł (sto cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt jeden 00/100 zł) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Długość gwarancji 5,00
Termin realizacji dla I ETAPU 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony umowy dopuszczają zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: 1) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, takich jak: a) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia w czasie zawarcia umowy warunków technicznych wynikłych z wykonania rozbiórek elementów budynku lub ujawnienia konfiguracji przebiegu instalacji elektrycznej, sanitarnej, wod-kan i wentylacyjnej, gazów medycznych, mających zasadniczy wpływ na konstrukcje budynku i poprawne działanie instalacji, b) w wyniku potrzeby dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót budowlanych, mających wpływ na termin wykonania umowy, c) w wyniku udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem niniejszej umowy, d) w przypadku przerwy lub konieczności wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy na skutek działań podmiotów trzecich, organów administracji, a w szczególności wprowadzeniu zapisów zmieniających planowany sposób i zakres robót w prowadzonym postepowaniu administracyjnym i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, e) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, katastrofy budowlanej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmian sposobu realizacji przedmiotu niniejszej umowy lub jakiejkolwiek jej części na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów późniejszej eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy, c) w wyniku stwierdzenia wad dokumentacji projektowej lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem w sposób nienależyty przedmiotu umowy. 4) jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót budowlanych, 5) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia, w wyniku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących możliwością niewykonania lub wykonania w sposób nienależyty przedmiotu umowy. 6) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT, 7) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego. Jeśli taka osoba zgodnie z SIWZ należy do wymaganego personelu Wykonawcy, Wykonawca nie później niż z datą zmiany musi zapewnić nową osobę, spełniającą stawiane w SIWZ wymagania, 8) zmiany Podwykonawcy lub rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; Zamawiający zaakceptuje zmianę, o której mowa w ust. 2 wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 2. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w §15 ust. 1. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI