Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń w budynku „C” na potrzeby

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń w budynku „C” na potrzeby kompleksu Poradni Przyszpitalnych w Szpitalu św. Wincentego a’ Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni – II etap, realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa , przebudowa i doposażenie Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w celu zapewnienia kompleksowej diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2017-10-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpitale Pomorskie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2017-09-26
  • Numer ogłoszenia593300-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593300-N-2017 z dnia 2017-09-26 r.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.: Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń w budynku „C” na potrzeby kompleksu Poradni Przyszpitalnych w Szpitalu św. Wincentego a’ Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni – II etap, realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa , przebudowa i doposażenie Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w celu zapewnienia kompleksowej diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014–2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. Powstania Styczniowego  1 , 81-519   Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 72 60 124, e-mail zp@szpital-morski.pl, faks 58 72 60 338.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalepomorskie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalepomorskie.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ul. Powstania Styczniowego 1 81-519 Gdynia, budynek nr 6, pokój nr 4

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń w budynku „C” na potrzeby kompleksu Poradni Przyszpitalnych w Szpitalu św. Wincentego a’ Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni – II etap, realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa , przebudowa i doposażenie Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w celu zapewnienia kompleksowej diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych”.
Numer referencyjny: D25A/252/11-56rj/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń w budynku „C” na potrzeby kompleksu Poradni Przyszpitalnych w Szpitalu św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni – II etap, realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa, przebudowa i doposażenie Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w celu zapewnienia kompleksowej diagnostyki i leczenia chorób cywilizacyjnych”. 2. Lokalizacja: Szpital św. Wincentego a Paulo 81-348 Gdynia ul. Wójta Radkego 1. 3. Zakres prac określony został w załącznikach nr 7- 17 do niniejszej SIWZ. 4. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w przedmiarach robót należy traktować, jako rozszerzenie opisu robót. Przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania robót budowlanych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do pełnienia funkcji kierownika budowy z doświadczeniem zawodowym. Wskazana osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia, realizujących na terenie Zamawiającego roboty budowlane obejmujące swoim zakresem przebudowy pomieszczeń w budynku „C” na potrzeby kompleksu Poradni Przyszpitalnych w Szpitalu św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni – II etap i Wykonawca i podwykonawcy zobowiązują się do przestrzegania wszystkich przepisów prawa pracy w odniesieniu do pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, wymagania w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa w art 29 ust. 3a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zostało opisane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ – wzór umowy. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Ogólne wytyczne wykonania robót budowlanych: Dane ogólne dla II etapu. 1) Założeniem projektu jest zachowanie w stanie nienaruszonym bryły szpitala w tym maksymalnie elewacji budynku. Zaproponowany podział funkcji zgodny jest z oczekiwaniami zawartymi w PLANIE MEDYCZNYM; dominującą funkcją dla obiektu są PORADNIE PRZYSZPITALNE. Pozostałe projektowane funkcje stanowią uzupełnienie dla tych poradni. Generalny podział funkcji na poszczególnych kondygnacjach przedstawiono poniżej. Parter - główna rejestracja dla poradni, pomieszczenia szatniowe personelu poradni i administracji; zachowano też główne wejście do budynku. Dostęp do pozostałych kondygnacji odbywać się będzie istniejącą główną klatką schodową oraz za pomocą nowego dźwigu szpitalnego. Pierwsze piętro - zachowanie lokalizacji laboratorium szpitalnego. Laboratorium posiadać będzie własny trakt komunikacyjny. Posiadać będzie ono porównywalną ilość pracowni do laboratorium funkcjonującego obecnie. Na tym piętrze także zaprojektowano salę konferencyjno-szkoleniową dla potrzeb poradni a także szpitala. Drugie piętro - pokoje badań i gabinety zabiegowe poradni oraz poczekalnie. Ponadto zaprojektowano pomieszczenia pomocnicze typu sanitariaty, magazynki. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia - Roboty budowlane - Instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej - Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej - Wentylacja - Gazy medyczne - Instalacje elektryczne i teletechniczne, Roboty, których dotyczy zamówienie, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót budowlanych konstrukcyjnych, przebudowy i budowy instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej centralnego ogrzewania wentylacji , gazów medycznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Roboty instalacyjne zabezpieczające prawidłowe funkcjonowanie na czas przebudowy, pomieszczeń nie objętych bezpośrednio przedmiotem zamówienia, a znajdujących się w tym obiekcie lub będących powiązanych instalacyjnie z przedmiotowym zakresem Zamawiający wymaga, aby wszystkie roboty budowlane II etapu uwzględniały zakres prac umożliwiających zespolenie etapu I i II w jednorodną całość zarówno w zakresie funkcjonalnym, jak i technicznym. Dokumentacja I etapu znajduje się w siedzibie Zamawiającego bud. nr 6 pok. nr 11, Barbara Rutkowska tel.58/72 60 430. Wykonawca etapu II jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia jako jednorodną całość uzyskując przeniesienie gwarancji, certyfikatów i aprobat technicznych przekazanych przez Zamawiającego z etapu I, a w przypadku konieczności uzyskania nowych. Zakres prac w ramach drugiego etapu: 0 - PARTER Prace budowlane w zakresie:  wejścia głównego i połączenia z węzłem komunikacji pionowej (klatka schodowa i szyb windowy) pomieszczenia rejestracji, poczekalni, szatnie personelu, pomieszczenia administracyjne i socjalne - od 0.1 do 0.13 + częściowo 0.K łączna powierzchnia parteru II etapu 201,56 m2,  prace konstrukcyjne - wykonanie przebudowy elementów nośnych holu wejściowego, wymiana stropów nad parterem w zakresie etapu II w tym w części zajmowanej przez zakon,  prace instalacyjne branży elektrycznej w pełni w zakresie pomieszczeń jak wyżej pozostałe wymagane przejścia przez kondygnację,  prace instalacyjne branży wod-kan w zakresie pomieszczeń jak wyżej wymagane przejścia przez kondygnację,  prace instalacyjne branży c.o. w zakresie pomieszczeń jak wyżej pozostałe wymagane przejścia przez kondygnację,  prace instalacyjne gazów medycznych w zakresie magistral zasilających pomieszczenia gabinetów na wyższych kondygnacjach,  prace instalacyjne branży went. w zakresie pomieszczeń jak wyżej wpięcie przewodów wentylacyjnych w przestrzeni podsufitowej, zrealizowanych w etapie I. 1 - I PIĘTRO Prace budowlane w zakresie:  pomieszczenia o numerach od 1.1 do 1.23 (laboratorium, sala konferencyjna z holem, zespół sanitariatów, pokój kierownika poradni) II ETAP łączna powierzchnia 1 piętra II etapu 274,95 m2,  wymiana stropów nad 1 piętrem w zakresie II etap,  zdemontowanie i ponowne zamontowanie instalacji pneumatycznej,  prace instalacyjne branży elektrycznej w pełni w zakresie pom. od 1.1 do 1.23 pozostałe wymagane przejścia przez kondygnację, wpięcie instalacji wykonanych w etapie I,  prace instalacyjne branży wod-kan w pełni w zakresie pom. od 1.1 do 1.23 wymagane przejścia przez kondygnację,  prace instalacyjne branży c.o. w pełni w zakresie w pełni w zakresie pom od 1.1 do 1.23, pozostałe wymagane przejścia przez kondygnację, wpięcie instalacji wykonanej w zakresie etapu I,  prace instalacyjne gazów medycznych w zakresie według technologii medycznej i magistral zasilających,  prace instalacyjne branży went. w zakresie pom w od 1.1 do 1.23 wpięcie przewodów wentylacyjnych w przestrzeni podsufitowej , wykonanych w zakresie etapu I. 2 - II PIĘTRO Prace budowlane w zakresie :  pomieszczenia od nr 2.1do pom 2.19 (pomieszczenia wielospecjalistycznych poradni lekarskich, zespół pomieszczeń sanitarnych, poczekalnia, korytarze)II ETAP łączna powierzchnia 2 piętra II etapu 284,24 m2,  prace instalacyjne branży elektrycznej w pełni w zakresie od nr 2.1do pom 2.19 pozostałe wymagane przejścia przez kondygnację, wpięcie instalacji wykonanych w zakresie etapu I,  prace instalacyjne branży wod-kan w pełni w zakresie od nr 2.1do pom 2.19 wymagane przejścia przez kondygnację, wpięcie instalacji wykonanej w zakresie etapu I,  prace instalacyjne branży c.o. w pełni w zakresie w pełni w zakresie od nr 2.1do pom 2.19, pozostałe wymagane przejścia przez kondygnację, wpięcie instalacji wykonanej w zakresie etapu I,  prace instalacyjne gazów medycznych w pełnym zakresie według technologii medycznej,  prace instalacyjne branży went. w zakresie od nr 2.1do pom 2.19 wpięcie przewodów wentylacyjnych w przestrzeni podsufitowej wykonanych w zakresie etapu I. 3 - III PIĘTRO Prace wynikające z przejścia niektórych instalacji przez zrealizowane piętro 3. 4 - PODDASZE Prace instalacyjne w obrębie poddasza - pełne wyposażenie pomieszczenia technicznego w centrale wentylacyjne z pełną automatyka i zasilaniem urządzeń. Szczegółowe określenie robót: - roboty rozbiórkowe (fragmenty ścian nośnych, stropy i ścianki działowe) - nowe stropy i ścianki działowe - sufity podwieszone - posadzki - drzwi i przegrody systemowe - okna - roboty wykończeniowe - montaż rurociągów - montaż instalacji gazów medycznych - montaż armatury - montaż urządzeń sanitarnych - badanie instalacji - regulacja działania instalacji - instalacji elektrycznych siłowych, gniazd wtykowych i oświetleniowych, - instalacji elektrycznych technologii medycznej, - instalacji wyrównawczej i przeciwprzepięciowej, - instalacji tras kablowych, - rozdzielnic elektrycznych, - instalacji CCTV, - instalacji okablowania strukturalnego, - instalacji RTV, - instalacji KD i wideo domofonowej - instalacji systemu kolejkowego - instalacji SSP I DSO. Rozbiórki. Zakłada się rozbiórkę wszystkich stropów kondygnacji nadziemnych w zakresie II etapu (poza stropem nad piwnicą). Ze względu na rozbiórkę stropów zachodzi konieczność rozbiórki wszystkich ścian działowych. Przewiduje się również rozbiórkę biegów jednej klatki schodowej (od strony zakonu) oraz fragmentów wewnętrznych ścian konstrukcyjnych parteru w strefie holu wejściowego. Należy zdemontować wszystkie drzwi oraz okno w ścianie szczytowej a także poszerzyć ościeża wejścia głównego frontowego. Należy skuć w niezbędnym zakresie (ok. 30%) wewnętrzne tynki oraz zerwać warstwy posadzkowe stropu na parterze. Roboty budowlane. Ściany wewnętrzne projektowane. Konstrukcyjne – murowane z bloczków gazobetonowych. Działowe - na kondygnacjach nadziemnych (poza poddaszem) murowane z boczków gazobetonowych 8 i 12cm, – min.EI30, ścianki przeszklone – EI30. Piony instalacyjne należy pobudować ściankami w systemie GK o odporności ogniowej EI 60. Nadproża projektowane – prefabrykowane belki L19; wylewane żelbetowe i stalowe. Stropy projektowane. Stropy nowe należy wykonać żelbetowy, gęstożebrowy, z belkami sprężonymi. Wymagana odporność ogniowa – REI 60. W pomieszczeniach powstałych w likwidowanej klatce schodowej, projektowany strop zostanie usytuowany w świetle istniejących okien, których ze względów konserwatorskich nie można dyslokować. W związku z tym należy wykonać w podstropowych płaszczyznach okien „studzienki”, których ścianki winny posiadać odporność REI 60. Istniejący strop nad piwnicą. Wierzch stropu przed ułożeniem nowych warstw zgodnie z opisem na rysunkach przekrojów - należy oczyścić. Istniejąca warstwa wylewki betonowej (min. 5cm) zapewnia stosowną odporność ogniową stropu od góry; w trakcie robót należy sprawdzić grubość warstwy betonu. Wentylacja. Wykonać nową wentylację mechaniczna nawiewno-wywiewną w zakresie etapu II - zgodnie z projektem branży wentylacji w załączniku do SIWZ (projekt budowlany zamienny). Wymagany certyfikat dla przedsiębiorców o którym mowa a art. 29 ustawy z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubażających warstwy ozonowe oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U z 2015r.poz.881) Gazy medyczne. Projekt zakłada zgodnie z otrzymanymi wytycznymi dostawę gazów medycznych: tlenu medycznego, próżni medycznej, powietrza medycznego. Odbiór gazów w obrębie gabinetów zabiegowych będzie możliwy dzięki gniazdom ściennym poboru typu AGA. Wymagane potwierdzenie wdrożenia systemu zarządzania jakością ISO PN-EN 13485 -2012 i posiadanie aktualnego certyfikatu uprawniającego do instalacji gazów medycznych. Posadzki. Warstwy posadzkowe na stropach projektowanych i istniejącym wykonać – wg opisów na rysunkach przekrojów w załączniku do SIWZ (projekt budowlany zamienny). Wykończenie na nowych i starym stropie - odporne na środki dezynfekcyjne wykładziny bezspoinowe, antypoślizgowe; cokoły przy styku ze ścianą - wywinięte na wys. 10 cm. W pomieszczeniach „mokrych” o podwyższonej antypoślizgowości należy zastosować posadki typu „mokra stopa”. W gabinetach zabiegowych należy zastosować posadzki antyelektrostatyczne. Posadzka poczekalni na parterze i klatce schodowej parteru - odtworzenie płytką ceramiczną gresową antypoślizgową, nawiązującą do historycznych wzorów zachowanych w części klatki schodowej. Układ graficzny - szachownica dwubarwna z monolityczną bordiurą przyścienną. Kontynuacja posadzki z zakresu Etapu I). Płytki ceramiczne do poczekalni dostarcza Zamawiający. Wszystkie posadzki winny posiadać odpowiednie atesty. Tynki zewnętrzne. Ze względu na wyżej wspomniane wykonane roboty termoizolacyjne, generalnie nie przewiduje się prac związanych z elewacjami budynku. Jedynie należy uzupełnić wyprawy tynkarskie w poszerzonych ościeżach portalu wejścia głównego oraz nowego okna wbudowanego w miejscu zlikwidowanych drzwi od strony dziedzińca; dokonać należy również napraw tynku ościeży wymienianych okien ściany szczytowej. Po uzupełnieniach tynki należy pomalować farbą w kolorze ścian istniejących. Drzwi. Drzwi zewnętrzne – drewniane dębowe, barwione "wenge", filungowe częściowo szklone szkłem bezpiecznym; zachować należy istniejące okucia.. Drzwi wejścia głównego ze względu na wymaganą zmianę szerokości, należy wykonać nowe na bazie drzwi istniejących. Drzwi wewnętrzne. Z uwagi na występowanie w obiekcie niektórych drzwi wewnętrznych nowych, Zamawiający wymaga zastosowanie drzwi istniejących na obiekcie - drzwi specjalne p.poż. odzyskane na klatce schodowej parter - III piętro, (zrealizowane w zakresie etapu I) i drzwi Alu. szklone szkłem bezpiecznym z laboratorium, drzwi z poradni kardiologicznej - odzyskane z parteru z kresu etapu I. Pozostałe drzwi wewnętrzne płytowe systemowe w ościeżnicach stalowych regulowanych, z wyjątkiem ścian grubszych jak 24 cm, wykończenie HPL lub CPL. Do gabinetów zabiegowych i badań lekarskich należy zastosować drzwi o podwyższonej izolacyjności akustycznej do 42-45 dB. Drzwi al. - jako uzupełnienie dla laboratorium. Uzupełniające drzwi wewnętrzne p.poż w stylu istniejących - stalowe malowane natryskiem. Szerokość drzwi w świetle po otwarciu skrzydła dla poradni urazowo-ortopedycznej i leczenia bólu - 110 cm., pozostałe 90 cm. System kontroli dostępu do pomieszczeń personelu, magazynków - wymagany system zbliżeniowy. Okna. Generalnie wszystkie okna istniejące pozostają; ze względu na wprowadzenie wentylacji mechanicznej należy wymienić ich okucia na zamykane kluczem, uniemożliwiające niepożądane ich otwieranie. Wymagana wymiana okna w ścianie szczytowej na okno w klasie odporności ogniowej EI60, z zachowaniem wymiarów i obecnych podziałów. Wszystkie parapety wewnętrzne z PVC gładkie białe. Ponadto okna w pomieszczeniach po likwidowanej klatce schodowej należy wymienić na nieotwierane z zachowaniem istniejących podziałów oraz z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1. Wykonanie projektów wykonawczych na bazie projektu budowlanego w zakresie koniecznym do realizacji inwestycji wraz z doborem urządzeń, armatury, osprzętu, materiałów wykończeniowych, systemów konstrukcyjnych i innych. Przed przystąpieniem do prac wszystkie opracowania muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Przedmiotowe opracowania należy wykonać w wersji elektronicznej edytowalnej w programie AutoCAD wersja 2000 w formacie dwg i pdf opracowanie obmiarów powykonawczych w formacie ath; 2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą należy wykonać poza formą przewidzianą obowiązującymi przepisami, w wersji elektronicznej edytowalnej w programie AutoCAD wersja 2000 w formacie dwg i pdf. Podstawą do rozpoczęcia procedury odbiorowej jest przedłożenie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji powykonawczej, na 14 dni roboczych przed terminem jej rozpoczęcia. Zatwierdzona przez Zamawiającego w/w dokumentacja oraz przedłożenie wszystkich innych niezbędnych dokumentów przewidzianych Prawem Budowlanym rozpocznie w/w procedurę odbiorową inwestycji. 11. Ogólne wytyczne wykonania modernizacji i remontu. a) Przedmiotowe roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b) Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały posiadające stosowne atesty i dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny w budynkach służby zdrowia. c) Wykonawca przy wykonywanych pracach winien używać materiałów nowych z bieżącej produkcji. d) Użycie materiałów rozbiórkowych dopuszczalne jest jedynie w zakresie elementów związanych z wykonaniem i montażem wyposażenia i urządzeń związanych z relokacją rzeczy będących w posiadaniu Zamawiającego. W przypadku użycia materiałów rozbiórkowych, ich zastosowanie należy poprzedzić oceną ich jakości i przydatności do powtórnego użycia oraz uzyskaniem zgody Zamawiającego. e) Wszystkie prace, a w szczególności roboty podlegające zakryciu należy przed zamurowaniem i zatynkowaniem poddać sprawdzeniu i wykonać próby techniczne np. szczelności zgodnie z przyjętymi Polskimi Normami wg stanu na dzień wykonania próby. 12. Wymagania proceduralne i załączniki: a) Oświadczenie Kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę Nr Decyzji RAA II.6740.102.2016.HNB-6/1 szpital z dnia 20.04.2016r. oraz zmianą do decyzji z dnia 02.03.2017r. i zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) Zamawiający wymaga, że do dokumentów odbiorowych Wykonawca załączy protokół z pozytywnej kontroli Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdyni; c) Protokół poświadczający odbycie pozytywnej kontroli Powiatowej Straży Pożarnej w Gdyni.

II.5) Główny kod CPV: 45215000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45231112-3
45255600-5
45232150-8
45331200-8
45331210-1
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-03-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że : a. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie istniejącego obiektu spełniającego wymogi funkcji użyteczności publicznej o kubaturze minimum 2 000 m3 i wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł na którą uzyskano decyzję pozwolenia na użytkowanie, w ramach jednej umowy. b. Dysponuje minimum:  1 Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do pełnienia funkcji kierownika budowy,  1 Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych do pełnienia funkcji kierownika branży sanitarnej z doświadczeniem zawodowym,  1 Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych z doświadczeniem zawodowym,  1 Monterem układów wentylacyjnych, wody lodowej i ciepła technologicznego, który posiada uprawnienia dozorowymi E z doświadczeniem zawodowym,  1 Monterem układów freonowych, który posiada uprawnienia do obsługi technicznej, demontażu oraz naprawy i montażu urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane zgodnie z ustawą z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazów cieplarnianych (Dz. U. 2015 poz. 881) z doświadczeniem zawodowym,  min. 4 monterami instalacji elektrycznej i automatyki sterującej, który posiada wykształcenie wyższe techniczne w kierunku automatyki z niezbędnym zakresem umiejętności w zakresie obsługi i programowania sterowników swobodnie programowalnych oraz obsługi systemów BMS z doświadczeniem zawodowym,  min. 15 pracownikami branży ogólnobudowlanej z doświadczeniem zawodowym minimum.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w rozdz. VII pkt 1.2c)a. SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona – załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Dowodami o których mowa w rozdz. IX pkt 4.3) SIWZ są: 1) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inny dokument. 3) Wykaz osób w zakresie wskazanym w rozdz. VII pkt 1.2c)b. SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Zaświadczenie potwierdzające wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO PN-EN 13485-2012 i posiadanie aktualnego certyfikatu uprawniającego do instalacji gazów medycznych, 2) Certyfikat dla przedsiębiorców którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15.V.2015r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2015r., poz. 881).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 61 300,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt jeden tysięcy trzysta 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Długość gwarancji 5,00
Termin realizacji 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - wg wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski) - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdynia: Wyznaczenie pasów ruchu i kontraruchów rowerowych w Gdyni.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdynia: Remont ulicy Raciborskiej w Gdyni.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI