Roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Dębicy przy ul. Kościuszki wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-08-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-25
  • Numer ogłoszenia594301-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594301-N-2018 z dnia 2018-07-25 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie: Roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Dębicy przy ul. Kościuszki wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43026882400000, ul. Lipowa  1a , 20-020   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 183 530, e-mail rzilublin.zampub@ron.mil.pl, faks 261 183 501.
Adres strony internetowej (URL): www.rzilublin.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostaka organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rzilublin.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rzilublin.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę - sporządzoną według wzoru - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego(wysłać na adres) – Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie w Kancelarii Jawnej, , za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481) lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Dębicy przy ul. Kościuszki wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Numer referencyjny: ZP/PN/47/WB/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Dębicy przy ul. Kościuszki wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. a. Zakres inwestycji:  nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku,  przebudowa nawierzchni placu manewrowego wraz z drogą dojazdową,  wykonanie przyłączy:  wodociągowego,  kanalizacji sanitarnej,  kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem placu manewrowego,  ciepłowniczego,  elektroenergetycznego,  teletechnicznego,  przebudowa istniejących sieci kolidujących z planowaną inwestycją,  oświetlenie zewnętrzne, Parametry techniczne budynku:  kubatura 6 257,00 m3  powierzchnia użytkowa 759,88 m2  powierzchnia zabudowy 914,87 m2  wysokość ~ 8,80 m b. Stan istniejący Budynek garażowy wybudowany został w 1885 roku, jednokondygnacyjny w technologii tradycyjnej, niepodpiwniczony. Obiekt wzniesiony na planie prostokąta o wymiarach 10,4 m x 86,0 m, z nieco powiększoną częścią środkową dzielącą budynek na trzy segmenty: środkowa mieszcząca pomieszczenia socjalne oraz dwie boczne nawy mieszczące pomieszczenia garażowe (w pierwotnej wersji stajnie). Fundamenty betonowe, ściany murowane z cegły pełnej. Budynek posiada dach dwuspadowy w środku oraz trójspadowy po bokach, a także elementy dekoracji w postaci gzymsów i podokienników. W części środkowej budynku znajduje się strop odcinkowy ze sklepieniami ceglanymi, łukowymi. W częściach bocznych znajdują się stropy drewniane podparte drewnianymi słupami z prostymi zdobieniami. Dach przykryty dachówką. Brak izolacji przeciwwilgociowej oraz termicznej ścian i fundamentów. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Obiekt jest wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną. W wyniku wykonania odkrywki stwierdzono że budynek posiada fundamenty zewnętrzne kamienne ze ścianami fundamentowymi posadowionymi ok. 1,5 m pod poziomem terenu. Poziom ten może odbiegać w poszczególnych częściach budynku i może być usytuowany powyżej poziomu przemarzania gruntu. Budynek jest w złym stanie technicznym. Stwierdzono pęknięcia w okolicach ściany szczytowej, duże zniszczenia elementów więźby. Budynek pełnił funkcję garażową i obsługową dla pojazdów wojskowych, a w środkowej części mieścił pomieszczenia socjalne, sanitarne, magazynowe oraz pomieszczenia personelu i dyżurki. W obrębie terenu występują sieci uzbrojenia: instalacji elektrycznej, sieć teletechniczna, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć ciepłownicza. Budynek figuruje w gminnej ewidencji zabytków architektury. c. Potrzeby i wymagania Potrzeba wykonania przebudowy budynku wynika z konieczności: - dostosowania pomieszczeń istniejącego budynku i jego konstrukcji w zakresie funkcjonalnym, budowlanym oraz technicznym dla potrzeb statutowej działalności Użytkowników i szczególnego przeznaczenia budynku, - osiągnięcie pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, przy spełnieniu wymaganych warunków technicznych, wynikających z przepisów polskiego prawa, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w wytypowanych przepisach wojskowych (zarządzenia, wytyczne, instrukcje), - przebudowa i dostosowanie elementów zagospodarowania terenu do potrzeb funkcjonalno – użytkowych, wraz z niezbędną przebudową infrastruktury zewnętrznej, w tym m.in. budowa nowych przyłączy, uzbrojenie budynku w media. d. Zakres przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  nadbudowę i przebudowę istniejącego budynku garażowego na potrzeby przechowywania sprzętu wojskowego i pojazdów wojskowych (12 stanowisk postojowych) wraz ze stanowiskiem obsługowo – naprawczym (1 stanowisko), częścią socjalną, sanitarną i kancelaryjną;  przebudowę placu manewrowego wraz z drogą dojazdową;  wykonanie instalacji wewnętrznych: - elektrycznej (m.in. oświetleniowej, instalacji niskoprądowych), - wody użytkowej, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - centralnego ogrzewania, - ciepłej i zimnej wody użytkowej, - wentylacji, - bębnowy system odprowadzenia spalin w części obsługowo -naprawczej, - instalacja wyciągowa spalin dla stanowisk garażowych, - teletechnicznych;  wykonanie przyłączy: - elektrycznego, - centralnego ogrzewania, - wodociągowego, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - teletechnicznego; W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają opracowania: a) projekt budowlany: Tom I: - Informacja BIOZ - Informacja dotycząca obszaru oddziaływania inwestycji - Analiza możliwości racjonalnego wykorzystania alternatywnych źródeł energii - Charakterystyka energetyczna - Charakterystyka ekologiczna - Inwentaryzacja budowlana - Projekt zagospodarowania terenu i architektura - Konstrukcja i ekspertyza techniczna Tom II - Wewnętrzne i instalacje sanitarne - Przyłącza i zewnętrzne instalacje sanitarne - Instalacje elektryczne i teletechniczne - Drogi - Opinia geotechniczna, dokumentacja badań podłoża gruntowego b) Projekty wykonawcze: - Projekt zagospodarowania terenu i architektura - Konstrukcja - Wewnętrzne instalacje wod.-kan. - Wewnętrzne instalacje c. o. - Wentylacja mechaniczna i klimatyzacja lokalna - Węzeł cieplny – technologia i automatyka - Przyłącza wod.-kan. i kanalizacji deszczowej, - Przyłącze ciepłownicze - Instalacje elektryczne i teletechniczne - Drogi - Opinia geologiczna c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: - Część 1 Roboty Ogólnobudowlane - Część 2 Roboty instalacyjne - Część 3 Instalacje elektryczne i teletechniczne - Część 4 Drogi Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia będzie wykonany na podstawie pozwolenia na budowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i zatwierdzoną dokumentacją projektową. Odstępstwa od dokumentacji wynikłe w trakcie realizacji robót wymagają akceptacji Zamawiającego i muszą być uzgodnione przez wykonawcę dokumentacji projektowej.

II.5) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45000000-7
45443000-4
45233222-1
45331100-7
45332000-3
45310000-3
45331200-8
45314000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu wykonał:  co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze co najmniej 6 000 m3 (wg PKOB klasa 1220 lub 1242 lub 1251); lub  co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze co najmniej 3 000 m3 (wg PKOB klasa 1220 lub 1242 lub 1251); b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności: • konstrukcyjno – budowlanej, Osoba ta musi posiadać minimalnie 18-sto miesięczne doświadczenie w wykonywaniu robót na terenach wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z art. 37c ust. 1 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2017.2187). Wymagana jest przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane - Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm. oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2014r., poz. 1278). - co najmniej jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności: • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń telekomunikacyjnych. Wymagana jest przynależność kierowników robót budowlanych do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane - Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm. oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2014r., poz. 1278). - co najmniej jedną (1) osobę posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, zgodnie z art. 43, pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz.2101). Osoba ta musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 2. Poleganie na zasobach innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. b) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt. 13)- 22) i ust. 5 ppkt 1), 4) i 8) ustawy Pzp. c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane: tj. w przypadku polegania na potencjale innego podmiotu dotyczącego zdolności technicznych i zawodowych opisanych powyżej (XIV. 1. Lit. B 3) lit. b) ) inny podmiot jest zobowiązany do wykonania tej części zamówienia w odniesieniu do której wykonawca polegał na nim potwierdzając spełnianie warunków udziału w postępowaniu. d) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępniania zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe innych podmiotów nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub  zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w Rozdziale XIV. B. pkt. 3) SIWZ. f) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. g) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpowiednich dokumentów zgodnie z wykazem oświadczeń i dokumentów pkt XVSIWZ. 3. Informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum): a) W odniesieniu do wymagań postawionych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu : - Zamawiający wymaga aby część zamówienia związana z warunkiem udziału w postępowaniu została zrealizowana przez tego z przedsiębiorców wchodzącego w skład spółki cywilnej lub konsorcjum, który wykazał się spełnieniem danego warunku udziału w postępowaniu; b) Warunek określony w pkt. XIV. 1. Lit. B 3) lit. a) zostanie spełniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wchodzących w skład spółki cywilnej lub konsorcjum w przypadku gdy jeden z przedsiębiorców wykaże się jego spełnieniem w sposób przewidziany dla Wykonawcy samodzielnie ubiegającego się o zamówienie. c) W odniesieniu do wymagań postawionych wobec Wykonawcy w zakresie wykazania braku podstaw wykluczenia, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi: - wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13)-23) ustawy Pzp oraz art. art.24 ust 5 pkt. 1),4) i 8) ustawy Pzp. d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lub lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego. e) Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wymaga pełnomocnictwa w przypadku spółki cywilnej, o ile Wykonawca załączy poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki regulującą formę reprezentacji spółki, a oferta będzie podpisana zgodnie z formą reprezentacji określoną w umowie spółki. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. f) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (lub liderem). g) Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę"; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania spółki cywilnej lub lidera konsorcjum. h) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców)
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1981r. o podatkach i opłatach lokalnych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) WYKAZ ROBÓT budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze co najmniej 6 000 m3 (wg PKOB klasa 1220 lub 1242 lub 1251); lub co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze co najmniej 3 000 m3 (wg PKOB klasa 1220 lub 1242 lub 1251); – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; b) DOWODY określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. c) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, obejmującego osoby o których mowa w pkt XIV ppkt 1 lit. B ppkt 3 lit. b) SIWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
e) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XV C. pkt. 2 ppkt. a), b), c) i d) w odniesieniu do tych podmiotów. f) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XV C. pkt. 2. ppkt a), b), c) i d) składa każdy z wykonawców. g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie maja odpowiednie przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d) Pełnomocnictwo - wystawione przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy) e) Oryginał dokumentu potwierdzającego dysponowanie niezbędnymi zasobami innego podmiotu w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz potwierdzającego, iż stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określającego w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi/roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Takim dokumentem może być zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według wzoru załączonego do SIWZ (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 48 729,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy siedemset dwadzieścia dziewięć złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r poz. 110). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego konto nr 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/47/WB/2018 – roboty budowlane polegające na nadbudowie i przebudowie budynku garażowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Dębicy przy ul. Kościuszki wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.” 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.08.2018 r., do godz.: 12:00 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć: - oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 105 (kancelaria), lub - oddzielnie w formie oryginału w pokoju 113 (sekcja zamówień publicznych) lub - w formie oryginału wraz z ofertą w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1200 dnia 09.08.2018r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy .

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
termin wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszystkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp podlega unieważnieniu. 3. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: 3.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca, przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią, o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód, b) w przypadku wstrzymania prac przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego/przez stronę resortu MON termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac, c) związaną z potrzebą wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w toku robót, a warunkujących wykonanie całości przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa, o czas niezbędny dla uzyskania stosownych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, d) realizacji przedmiotu umowy ze względu na konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub przepisów resortowych MON o czas konieczny na opracowanie dokumentacji, e) w przypadku niezależnego od Wykonawcy przedłużenie się terminów uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych, udokumentowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego o czas niezbędny do ich uzyskania. 3.2. Zmianę osób lub podwykonawców w następujących przypadkach: a) zmianę osób upoważnionych, jako przedstawicieli stron (inspektorów nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy, kierowników robót), w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy lub na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania obowiązków. W takim przypadku strona dokonująca zmiany zobowiązana jest do pisemnego poinformowania drugiej strony o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy oraz kierowników robót o podjęciu obowiązków wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz zaświadczeń GINB o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane lub kopię (duplikat) decyzji o wpisie do rejestru GINB – art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a (zaświadczenie GINB nie dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia przed 1 stycznia 1995r.), poświadczenia bezpieczeństwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. b) powierzenie lub zmiana Podwykonawcy nie będącego podmiotem, na zasoby którego wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na:  powierzenie nowemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi w trakcie jego realizacji jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu że nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec danego podwykonawcy-oświadczenie;  Zmianę dotychczasowego podwykonawcy w przypadku gdy otrzyma od Wykonawcy potwierdzenie dokonania z nim całości rozliczeń finansowych. c) zmiana albo rezygnacja Podwykonawcy będącego podmiotem, na zasoby którego wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę albo rezygnację w/w podmiotu jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełni odpowiednie warunki dotyczące powierzenia lub zmiany podwykonawcy nie będącego, podmiotem, na zasoby którego wykonawca się powoływał w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3.3. Inne zmiany: a) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany limitu finansowego stosownie do kwot określonych w Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej oraz planie finansowym Zamawiającego, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania robót w przypadku wystąpienia braku środków finansowych. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem celem uzgodnienia dalszego działania stron oraz korekty harmonogramu rzeczowo – finansowego przedmiotu umowy. W takim przypadku z tytułu przerwania robót Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, dopuszcza się jedynie zmianę terminu zakończenia robót lecz nie więcej niż o okres faktycznego ich wstrzymania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnej - Lublin, Turka
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje brygady do prac sanitarnych. Inwestycja na terenie m. Turka - budowa budynku wielorodzinnego. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI