Robota budowlana polegającą na instalacji systemu ILS/DME dla kierunku pomocniczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Robota budowlana polegającą na instalacji systemu ILS/DME dla kierunku pomocniczego podejścia do lądowania (RWY09) lotniska „Katowice” w Pyrzowicach (EPKT)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolska Agencja Żeglugi Powietrznej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-06
  • Numer ogłoszenia644385-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 644385-N-2018 z dnia 2018-11-06 r.

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej: Robota budowlana polegającą na instalacji systemu ILS/DME dla kierunku pomocniczego podejścia do lądowania (RWY09) lotniska „Katowice” w Pyrzowicach (EPKT)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, krajowy numer identyfikacyjny 14088677100000, ul. ul. Wieżowa  8 , 02147   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 574 62 44, e-mail zp@pansa.pl, faks 22 574 63 59.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pansa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pansa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
Zgłoszenie chęci wglądu do dokumentacji projektowej dotyczącej obiektów podlegających relokacji (Projekt Powykonawczy Systemu ILS/DME) należy kierować do Pani Małgorzaty Dombrowskiej na adres: zp@pansa.pl, zgodnie z pkt 4 Rozdziału III SIWZ

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8, Biuro Podawcze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana polegającą na instalacji systemu ILS/DME dla kierunku pomocniczego podejścia do lądowania (RWY09) lotniska „Katowice” w Pyrzowicach (EPKT)
Numer referencyjny: AMZP-2221-35/118/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na instalacji systemu ILS/DME dla kierunku pomocniczego podejścia do lądowania (RWY09) lotniska „Katowice” w Pyrzowicach (EPKT). Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie analizy miejsca posadowienia urządzeń nawigacyjnych (site survey), w tym komputerowej symulacji pracy urządzeń w miejscach planowanej ich instalacji, b) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego odpowiednich uzgodnień w tym z Zarządzającym lotniskiem, decyzji i pozwoleń, niezbędnych do wybudowania obiektu, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o ile taka jest wymagana, przewidzianych ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (teksty jednolity Dz. U. 2017, poz. 1332 z póź. zm.) lub ustawą z dnia 12 lutego 2009r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego (Dz. U. 2009 Nr 42 poz. 340 z póź. zm.), c) z uwagi na duże prawdopodobieństwo wystąpienia kolizji technicznej pomiędzy lokalizacją elementów radiolatarni a systemem świateł PAPI i elementami systemu METEO lub ewentualnie innymi obiektami infrastruktury lotniska, wykonanie koniecznej dla przeniesienia tych systemów dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich przewidzianych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, o ile takie będzie wymagane. Roboty budowlane związane z usunięciem kolizji nie wchodzą w zakres zamówienia, wykonane zostaną przez Zarządzającego lotniskiem na podstawie przekazanej dokumentacji, d) demontaż-rozbiórkę obecnie nieużytkowanych urządzeń ILS/DME i systemu antenowego, przetransportowanie do miejsca ponownego montażu, utylizację odpadów, e) budowę obiektów ILS-LLZ i ILS-GP/DME z wyposażeniem, niezbędnymi urządzeniami i infrastrukturą techniczną, umożliwiającymi kompletną instalację wraz z uruchomieniem obiektów, f) budowę linii zasilających obiekty ILS-LLZ i ILS-GP/DME (dla kierunku RWY09) w energię elektryczną oraz dwuotworowej kanalizacji kablowej Ø 100 z kablem XzTKMXpw 10x4x0,8. g) budowę zasilania z podstacji GTL ST8a do podstacji Nowa TWR dla istniejących na kierunku 27 drogi startowej obiektów ILS/DME, zgodnie z pkt 3.1.2 i 3.1.3.poniżej. h) dostawę wszystkich niezbędnych urządzeń, poza systemem ILS/DME będącym w posiadaniu PAŻP, wraz z ich montażem i uruchomieniem, i) montaż systemu ILS/DME z wyposażeniem, niezbędnymi urządzeniami i akcesoriami umożliwiającymi kompletną instalację pod nadzorem osoby posiadającej autoryzację producenta do dokonywania instalacji systemów ILS/DME firmy THALES, j) uruchomienie systemu ILS/DME w nowym miejscu instalacji. Uruchomienie przeprowadzone musi być przez osobę posiadającą autoryzację producenta do dokonywania uruchomień systemów ILS/DME firmy THALES, k) po zakończeniu procesu instalacji i uruchomieniu urządzeń radionawigacyjnych przeprowadzenie, z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, testów odbioru końcowego urządzeń (SAT) oraz wdrożeniowej kontroli z powietrza, których celem będzie weryfikacja konfiguracji urządzeń, ich parametrów technicznych oraz jakości sygnału w przestrzeni zgodnie z aktualnym dokumentem ICAO Doc 8071. Pierwszy oblot PAŻP wykonana na własny koszt, l) wykonanie wszelkich koniecznych pomiarów i prób w celu kontroli poprawności budowy, instalacji i montażu urządzeń, m) szkolenie pracowników PAŻP w zakresie obsługi, eksploatacji oraz konserwacji zainstalowanych urządzeń ILS/DME, n) inne prace niezbędne dla wybudowania i prawidłowej eksploatacji obiektów ILS/DME, o) określenie kształtu stref ochronnych i opracowanie map stref ochronnych dla urządzeń systemu ILS/DME pracujących w kategorii I – w formie papierowej i elektronicznej w formacie CAD i PDF, p) opracowanie map stref ograniczonej zabudowy (BRA) zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumencie ICAO EUR DOC 015 „European Guidance Material on Managing Building Restricted Areas” i wymaganiami Zamawiającego oraz ULC. Mapa zostanie przygotowana w postaci papierowej oraz elektronicznej (format PDF oraz np.: dxf, dwg lub shp), w układzie odniesienia wysokości Kronsztad 86, z uwzględnieniem ukształtowania terenu oraz istniejącej zabudowy. Wymagana jest kalibracja map w formacie cyfrowym do układu współrzędnych WGS-84, lub uwidocznienie i opisanie południków i równoleżników okalających strefę BRA danego urządzenia, q) wykonanie i przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji geodezyjnej, dokumentacji technicznoruchowej oraz instrukcji obsługi i konserwacji zainstalowanych urządzeń, r) opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do publikacji informacji o urządzeniu w AIP Polska, zawierającej m.in. współrzędne geograficzne w układzie WGS-84 oraz wysokości zawieszenia anten w układzie Kronsztad 86. Pomiary te muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentem SURVEYING OF NAVIGATION FACILITIES wydanym przez Eurocontrol (EUROCONTROL Standard Dokument Reference 007-97). Dokumentacja geodezyjna zawierać musi m.in. współrzędne geograficzne anten w układzie WGS-84 oraz wysokości zawieszenia anten w układzie Kronsztad 86. W ww. operacie oprócz współrzędnych geograficznych posadowienia i wzniesienia n.p.m. i n.p.t. pomocy radionawigacyjnej powinny znajdować się następujące dane: • dane twórcy ( imię i nazwisko, adres firmy/osoby, nr telefonu, adres e-mail), • dane z pomiaru ( poziomy i pionowy układ odniesienia ), • dane wynikowe wyliczone lub przetworzone komputerowa (dokładność pozioma i pionowa + odchylenia standardowe, rozdzielczość zapisu, sposób uzyskania wsp. WGS-84 – sposób/program jakim dokonano przeliczenia, opis innych narzędzi za pomocą których uzyskano dane wynikowe, poziomy i pionowy układ odniesienia oraz poziomy i pionowy system odniesienia, • sposób walidacji/weryfikacji danych, • ważność danych i ograniczenia w ich stosowaniu (data i czas rozpoczęcia ważności danych, wszelkie ograniczenia w użytkowaniu danych). s) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie konieczne) lub prawomocnego zgłoszenia zakończenia budowy, t) po przeniesieniu systemu ILS/DME, należy wykonać prace rozbiórkowe budowli będących pozostałością po instalacji systemu ILS/DME na uprzednio eksploatowanej drodze startowej, uporządkować teren zgodnie z wymaganiami PL (Załącznik nr 3 do PFU). Do wykonania robót można przystąpić po uzyskaniu wymaganych przepisami decyzji administracyjnych, o ile takie będą wymagane.

II.5) Główny kod CPV: 45213330-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32500000-8
71000000-8
45111200-0
45262300-4
45262210-6
45220000-5
45232330-4
45223210-1
32344250-3
34963000-5
34965000-9
45231400-9
45232310-8
45232332-8
45232332-8
45110000-1
80510000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania dokumentacji projektowej oraz Termin wykonania budowy obiektu ILS/DME stanowią kryterium oceny ofert. Łączny termin wykonania zamówienia to maksymalnie 11 miesięcy, z wyłączeniem terminów uzgodnień określonych w § 2 ust. 3 Umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 (słownie: dwa miliony złotych); UWAGA: W przypadku podania wartości sumy gwarancyjnej od odpowiedzialności cywilnej w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1.1.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, kompleksowo zaprojektował i wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej min. dwa (2) obiekty radionawigacyjne (DVOR lub ILS) zawierające konstrukcję obiektu wyposażoną w instalację antenową i kontener techniczny, i w ramach wykonania każdego z tych obiektów dokonał montażu i uruchomienia urządzeń radionawigacyjnych oraz zasilania; 1.1.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby dysponujące następującymi kwalifikacjami zawodowymi: a) kierownika budowy w dowolnej z wymienionych w pkt b specjalności posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi b) kierowników robót w specjalności: - konstrukcyjno – budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej radiowej, - telekomunikacyjnej przewodowej, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności (minimum po jednej osobie w każdej wskazanej specjalności). Jeden z kierowników robót może jednocześnie pełnić funkcję kierownika budowy. c) projektantów w specjalności: - konstrukcyjno – budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej radiowej, - telekomunikacyjnej przewodowej, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń do projektowania w odpowiedniej specjalności (minimum po jednej osobie w każdej wskazanej specjalności). Zamawiający dopuszcza posiadanie przez 1 (jedną) osobę kilku ww. uprawnień. d) osobę (minimum jedną) posiadającą udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie, jako instruktor producenta urządzeń ILS i DME i która przeprowadziła przynajmniej 10 szkoleń na rzecz producenta z zakresu obsługi urządzeń ILS i DME. e) osobę (minimum jedną) posiadającą autoryzację producenta do dokonywania montaży i uruchomień systemów ILS/DME firmy THALES
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu roboty budowlane, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 do SIWZ. 2.2. Dowody określające należyte wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. powyżej. Dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.2. 2.3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 5 do SIWZ; 2.4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach roboty budowlanej dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej Specyfikacji, Wykonawca przedstawi w stosunku do oferowanego przedmiotu zamówienia następujące dokumenty: 1. oświadczenie producenta urządzeń radionawigacyjnych Thales ILS 420 i Thales DME 415 dotyczące spełnienia przez zaktualizowane oprogramowanie odpowiednich norm dotyczących bezpieczeństwa zapewniających zgodność z rozporządzeniem WE482/2008 (ESARR6) – wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 6 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 7 do SIWZ. 1.2. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.1. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V. pkt 1 ppkt. 1.1. SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: 1.4.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.4.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 1.4.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 1.4.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt 1.4.1. – 1.4.4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, w biurze podawczym lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AMZP-2221-20/57/2018”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Z treści złożonego dokumentu ma wynikać jednoznacznie fakt, iż wadium jest wniesione przez Wykonawcę oznaczonego, jak również wszystkich z którymi zdecyduje się złożyć ofertę. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 50,00
Termin wykonania dokumentacji projektowej (min. 2 miesiące, max 4 miesiące) 30,00
Termin wykonania budowy obiektu ILS/DME (min. 4 miesiące, max 7 miesięcy) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w formie aneksu, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w przypadku, gdy: 1.1. w trakcie badań, o których mowa w §10 ust.9 stwierdzone zostanie, że elementy urządzenia bądź urządzenie będące własnością Zamawiającego jest niesprawne lub zniszczone. Wówczas Zamawiający we własnym zakresie dokona naprawy lub wymiany tego elementu urządzenia bądź urządzenia. 1.1.1. W przypadku wymiany lub naprawy opisanych w pkt 1.1 powyżej, Strony zobowiązane są do podjęcia negocjacji w celu zmiany (ustalenia nowych) terminów realizacji Umowy, z zastrzeżeniem, iż Strony mogą postanowić o rozwiązaniu Umowy za porozumieniem Stron, w przypadku, gdy termin lub koszt wymiany zostanie uznany przez Zamawiającego za nieuzasadniony ekonomicznie, W przypadku rozwiązania Umowy z przyczyn określonych w niniejszym punkcie, mają zastosowanie zapisy § 17 ust. 7, 8 i 9 Umowy; 1.2. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy a Strony uzgodnią zmiany Umowy wymuszone powyższymi zmianami przepisów, 1.3. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, gdy konieczność ta wyniknie w trakcie realizacji Umowy i której nie można było przewidzieć przed jej zawarciem lub zachodzi możliwość zastosowania lepszych wyrobów lub rozwiązań technologicznych a zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i nie skutkuje zwiększeniem wynagrodzenia, 1.4. wystąpi zdarzenie o charakterze siły wyższej, które uniemożliwiałoby terminowe wykonanie zobowiązań, w takim przypadku terminy zostaną wydłużone o czas trwania siły wyższej, 1.5. konieczności uzyskania dodatkowych zgód, decyzji urzędowych nieprzewidzianych w Umowie, skutkujących przesunięciem terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny na ich uzyskanie, 1.6. konieczności wykonania robót dodatkowych o ile nie można ich wykonać równolegle z robotami podstawowymi o czas konieczny na ich wykonanie, skutkujących przesunięciem terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas konieczny na ich wykonanie, 1.7. dojdzie do zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony odpowiednio zmienią wynagrodzenie, 1.8. realizacja Przedmiotu Umowy jest niemożliwa z przyczyn operacyjnych Zamawiającego, których nie można było wcześniej przewidzieć. Wówczas termin realizacji Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas, w którym realizacja Przedmiotu Umowy z przyczyn operacyjnych była niemożliwa. Podstawą do uznania przesunięcia terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy z tego powodu będzie wpis do dziennika budowy inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego. Przesunięcie terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy z przyczyn operacyjnych nie rodzi podstaw do żądania dodatkowych świadczeń finansowych dla obu Stron Umowy, 2. Zamawiający może dokonywać nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, które nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu ust. 1 powyżej, nie mają wpływu na zakres, termin realizacji i wartość Umowy. 3. Przed wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, o których mowa w ust. 2 powyżej Zamawiający winien uzgodnić te zmiany z Wykonawcą. 4. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem § 21 ust. 4 i 7 Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający udostępni dokumentację, pod warunkiem podpisania przez osobę/osoby umocowane do reprezentacji Wykonawcy Zobowiązania do zachowania poufności o treści określonej w Załączniku nr 10 do SIWZ
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-26, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wyznacza wizję lokalną na dzień 15.11.2018 r. godz. 11:00. Miejsce zbiórki: Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach, plac przed Terminalem „A” ul. Wolności 90 Pyrzowice. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej (z podaniem nr postępowania) należy kierować - w terminie maksymalnie 2 dni przed wyznaczonym terminem - do Pani Małgorzaty Dombrowskiej na adres: zp@pansa.pl wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, rodzaj i numeru dokumentu tożsamości, nazwy i adresu Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego (w przypadku Wykonawcy zagranicznego – dane osobowe z paszportu wraz z numerem paszportu). Zamawiający zastrzega, iż każdy Wykonawca może zgłosić maksymalnie 2 osoby. Termin wizji lokalnej został wskazany na stronie internetowej Zamawiającego. 2. Reprezentacja i pełnomocnictwo 2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ścianek GK na profilach - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ścianek GK na profilach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI