Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Tarnowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Tarnowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-12-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
  • Data publikacji ogłoszenia2017-12-01
  • Numer ogłoszenia624001-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 624001-N-2017 z dnia 2017-12-01 r.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa: Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Tarnowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 Poddziałanie 6.1.1. Ochrona i opieka nad zabytkami w ramach projektu "Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Tarnowie".
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, krajowy numer identyfikacyjny 851661323, ul. Adama Mickiewicza  2 , 33-100   Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 68 82 400, , e-mail zamowienia@umt.tarnow.pl, , faks 14 68 82 545.
Adres strony internetowej (URL): www.tarnow.pl, bip.malopolska.pl/umtarnow
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.malopolska.pl/umtarnow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów ul. Nowa 4, parter, sala 1A - Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Tarnowie
Numer referencyjny: WIM.271.68.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Tarnowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i usług pielęgnacyjnych zieleni na terenie zabytkowego Parku miejskiego w Tarnowie, zwanego Ogrodem Strzeleckim, zlokalizowanego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Tarnowie, w ramach zadania „Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Tarnowie”, polegających na: a) pracach remontowych i konserwatorskich historycznych obiektów architektonicznych, takich jak mauzoleum gen. Józefa Bema, fontanna, ogrodzenie, bramy wejściowe, alejki w parku oraz budka przy głównej bramie, b) pracach remontowych i budowlanych obiektów na terenie starej strzelnicy i alejek, c) przebudowie instalacji wod.-kan. fontanny oraz budowie instalacji filtrowania wody w stawie d) budowie oświetlenia parkowego oraz iluminacji Mauzoleum generała Józefa Bema i wybranych drzew e) pracach w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew oraz nasadzeń, pielęgnacja nasadzeń w okresie jednego roku od odbioru końcowego 3.1 Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in.: a) rozbiórkę istniejących alejek; b) rozbiórkę pozostałych elementów małej architektury; c) wykonanie nowych nawierzchni alejek z kostki brukowej betonowej; d) dostawę i montaż ławek parkowych; e) wykonanie odwodnienia, montaż wpustów i studzienek; f) wykonanie wymiany odwodnienia liniowego wokół stawu; g) odrestaurowanie bramy wejściowej; h) odrestaurowanie budki przy bramie głównej, w tym: konserwację wątku ceglanego,konserwację cokołu betonowego,konserwację drewnianego szkieletu ścian,wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remontu pokrycia i dachu, wykonanie opaski żwirowej; i) odrestaurowanie fontanny, w tym: korektę profilu zewnętrznego niecki, odrestaurowanie mauzoleum, w tym: renowację postumentu,wykonanie nowej posadzki,renowację mauzoleum,wykonanie nowych obróbek blacharskich na sarkofagu i gzymsie; j) odrestaurowanie ogrodzenia wraz z bramami i furtkami; k) odrestaurowanie ogrodzenia stawu, w tym: rozbiórkę balustrady wokół stawu,wykonanie nowej balustrady,rozbiórkę umocnienia brzegu stawu,wykonanie nowego umocnienia brzegu stawu; l) budowę sensorycznego ogrodu sztuki, w tym: roboty ziemne, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielkogabarytowych,wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej drobnowymiarowej,wykonanie obrzeży dla nawierzchni z kostki i płyt betonowych,wykonanie nawierzchni żwirowych,wykonanie stopni prefabrykowanych z betonu wibroprasowanego,wykonanie ścieżek faktur,zamontowanie płyt żelbetowych pod formy przestrzenne,wykonanie pojemników ogrodu sensorycznego,budowę audytorium, m.in. sceny z drewna kompozytowego,wykonanie ramp i murów oporowych,wykonanie murów oporowych z gabionów,wykonanie balustrady; m) przebudowę instalacji wod-kan fontanny, w tym:demontaż istniejącej instalacji wodociągowej,montaż nowej instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej; n) wykonanie instalacji filtracji stawu; o) budowę oświetlenia, iluminacji Mauzoleum oraz wybranych drzew, w tym: demontaż istniejących, kompletnych latarni oświetleniowych,umartwienie istniejących linii kablowych,budowę nowej linii oświetlenia parkowego,wykonanie instalacji do iluminacji mauzoleum oraz drzew,ułożenie rury ochronnej wraz ze studniami kablowymi dla potrzeb przewidywanego w przyszłości monitoringu miejskiego,wykonanie linii kablowej do złącza energetycznego SE, które będzie wykorzystywane przy okazji imprez plenerowych; p) wycinkę drzew i krzewów, prace pielęgnacyjne w drzewostanie, w tym:wycinkę wraz z karczowaniem,wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi z wycinki,ręczne ścinanie i karczowanie zagajników i krzaków,wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi z karczowania zagajników,pielęgnacja drzew metodą alpinistyczną,wiązania elastyczne typu cobra; q) wysadzenia drzew, krzewów, bylin; r) zakładanie trawników z nawożeniem. 3.2. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę USŁUGI PROJEKTOWO-BUDOWLANE ARCH. BOGUSŁAW NIEMIEC, 33-100 TARNÓW, UL. ZAMENHOFA 16.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111291-4
45453000-7
45236290-9
45223500-1
45262500-6
45261210-9
45262300-4
45262310-7
45232420-2
45340000-2
45111000-8
45212120-3
77300000-6
77310000-6
77340000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej w okresie prowadzenia robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia. 4.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych (lub wynikających) w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) w celu wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 847) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę co najmniej od rozpoczęcia do końca prowadzenia robót budowlanych. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest podać liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. Do oświadczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć uwierzytelniony odpis ostatniej deklaracji ZUS DRA złożonej przed datą składania oświadczenia. Jeżeli podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu deklaracji ZUS-DRA, składa równoważny dokument wydany przez właściwy organ w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; b) na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. a wraz z aktualną deklaracją ZUS DRA w terminie do 5 dni od wezwania; c) w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. a i b Zamawiający zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli; d) jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści lit. a - c, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zawarte są w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiajacy nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (czyli zakończył i odebrał protokołem częściowym lub końcowym) w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego lub terenu rekreacyjnego o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100 z podatkiem VAT). 2. dysponuje lub będzie dysponował: a) minimum 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum ,będącego instytucją kultury, w przypadku, gdy ww. osoba w tym samym czasie brała udział w robotach budowlanych przy różnych zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, przy wyliczaniu lat należy uwzględnić udział wyłącznie na jednym obiekcie zabytkowym; osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy; b) minimum 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót; c) minimum 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót; d) minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami do kierowania pracami w parku wpisanego do rejestru zabytków, tj. ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, lub posiada odpowiadające im kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, uznane w trybie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika prac; e) minimum 2 osobami do wykonywania prac o charakterze technicznym w parku wpisanym do rejestru zabytków, zgodnie z art. 37b ust. 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, lub posiada odpowiadające im kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznane w trybie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Osoby te będą wykonywały zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew. Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, że zachowują swoją ważność oraz z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) i przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli: - nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz - posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, dotyczące świadczenia usług transgranicznych; W przypadku dokumentów na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, przelicza się (Wykonawca lub Zamawiający) wartość robót określonych w walutach innych niż PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty obowiązującego w dniu ogłoszenia zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.1 - w przypadku, gdy dotyczy, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu. 1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1.2 ppkt. 1.2.3 Zamawiający zażąda od Wykonawcy: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu zostanie Wykonawcy przekazany wraz z wezwaniem, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu zostanie Wykonawcy przekazany wraz z wezwaniem, o którym mowa w ust. 1 (Dokument składany jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zobowiązani są złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie Wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym. 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa wyłącznie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Dokument należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IV ust. 2 SIWZ ( w oryginale). 4.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarnie; c) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem; d) Wykonawcy występujący wspólnie w formie „konsorcjum” składają jedną ofertę; e) do oferty konsorcjum załączy dokument potwierdzający wniesienie wadium; f) warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków konsorcjum spełni warunek, bądź warunek zostanie spełniony łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099 z zaznaczeniem w dowodzie wpłaty: „Wadium – Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Tarnowie”. 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zamawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia. 5. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pok. 113 – natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołącza do oferty. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą, kopię dowodu wniesienia wadium załącza do oferty, natomiast oryginał umieszcza w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Rozszerzenie okresu gwarancji na ułożone płyty betonowe wielogabarytowe 10,00
Rozszerzenie okresu gearancji na ułożoną kostkę brukową betonową 10,00
Rozszerzenie okresu rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia ( roboty budowlane) 10,00
Rozszerzenie okresu gwarancji na zamontowane latarnie 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych także w następujących przypadkach: 1) terminu wykonania robót w przypadku: a) wystąpienia rozwiązań zamiennych w stosunku do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, b) konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz warunkujących wykonanie umowy, c) wystąpienia zdarzeń losowych, d) wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp; f) wystąpienie przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych, nie zawinionego przez Wykonawcę, g) wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających:dochowania wymogów technicznych i technologicznych,prowadzenia prac, h) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 3 umowy, i) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów, j) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą podziemną, 2) sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach: a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, c) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 17 ust. 5. 3) Podwykonawców; 4) Wynagrodzenia w zakresie stawek podatku od towarów i usług, 5) Sposobu rozliczenia umowy. 2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana, jeżeli: 1) w przypadku, o którym mowa w pkt 1. – przyczyny wystąpienia wpływają na niemożność dochowania terminu wykonania robót; 2) w przypadku, o którym mowa w pkt 2 lit. b, c – jest konieczna z uwagi na: a) zmianę przepisów powodującą konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów robót niż przewidzianych w dokumentacji projektowej, b) wykonanie robót zgodnie z projektem okaże się niemożliwe lub wysoce utrudnione z przyczyn technicznych lub rynkowych, bądź też gdy zmiana nie jest istotna; 3) w przypadku, o którym mowa w pkt 3 wystąpienie niezależnych od stron okoliczności, które powodują, że kontynuacja robót przez dotychczasowego Podwykonawcę nie jest możliwa lub celowa; 4) w przypadku, o którym mowa w pkt 4 jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 5) w przypadku, o którym mowa w pkt 5: a) wystąpi zmiana terminu wykonania umowy; b) wystąpi zmiana wytycznych dotyczących realizacji projektu zajdzie konieczność zmiany sposobu rozliczeń. 3. W przypadku wystąpienia zdarzeń stanowiących podstawę do zmiany terminu umowy, termin ten przedłuża się o czas niezbędny do dokonania czynności warunkujących zmianę terminu lub do dokonania czynności wynikających z tych zdarzeń. 4. W przypadku gdy nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług wynagrodzenie brutto ulega odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu do kwot wynikających ze zmiany stawek. Zmiana wynagrodzenia obejmuje wyłącznie tę część wynagrodzenia, która nie została objęta fakturami wystawionymi przed dniem wejścia w życie przepisów zmieniających stawki podatku. 5. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą warunki określone w ustępach poprzedzających wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanych zmian; 2) propozycję dotyczącą wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie. 6. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 5, druga strona obowiązana jest ustosunkować się w terminie do 7 dni. 7. W przypadku braku odpowiedzi w terminie podanym w ust. 6, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian nie została przyjęta.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> >polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5% wartości brutto wynagrodzenia za przedmiot umowy. 3. Zabezpieczenie musi zostać wniesione najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI