Rewitalizacja obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Miasta Jasła w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego” oś priorytetowa 6. Spójność przestrzenna i społeczna, 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej – konkurs ogólny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz budowa miejsc postojowych Kiss&Ride przy Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Jasło
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-10
  • Numer ogłoszenia571451-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 571451-N-2019 z dnia 2019-07-10 r.

Miasto Jasło: Rewitalizacja obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Miasta Jasła w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego” oś priorytetowa 6. Spójność przestrzenna i społeczna, 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej – konkurs ogólny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz budowa miejsc postojowych Kiss&Ride przy Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Rewitalizacja Miasta Jasła w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego” oś priorytetowa 6. Spójność przestrzenna i społeczna, 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej – konkurs ogólny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, krajowy numer identyfikacyjny 37044030100000, ul. ul. Rynek  12 , 38-200  Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 486 311, e-mail wzp@um.jaslo.pl, faks 134 486 360.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://um_jaslo.bip.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, pok. nr 19 (Kancelaria)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Miasta Jasła w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego” oś priorytetowa 6. Spójność przestrzenna i społeczna, 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej – konkurs ogólny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz budowa miejsc postojowych Kiss&Ride przy Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle
Numer referencyjny: FE.042.12.2019:5
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej tj. przeprowadzenie prac związanych z modernizacją placu Żwirki i Wigury wraz z przebudową odcinków sąsiednich ulic Bednarskiej, Czackiego i Karmelickiej, przebudową ulicy Czackiego z wyłączeniem odcinka na wysokości Placu Inwalidów Wojennych i ulicy Sokoła, kontynuacją budowy dróg rowerowych na odcinku od ulicy Czackiego do Ogródka Jordanowskiego oraz budowa miejsc postojowych Kiss & Ride przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. M. Konopnickiej w Jaśle. Na całość zamówienia składają się 3 zadania: 1. Przebudowa ul. Czackiego w Jaśle w ramach rewitalizacji obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej. 2. Budowa drogi rowerowej na odcinku ul. Czackiego – Park Miejski – Ogródek Jordanowski w ramach rewitalizacji obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej. 3. Budowa miejsc postojowych Kiss & Ride przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. M. Konopnickiej w Jaśle. 1. Przebudowa ul. Czackiego w Jaśle w ramach rewitalizacji obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej. Roboty przygotowawcze polegać będą na: • wytyczeniu obiektu w terenie, • wycięciu istniejących drzewek które kolidują z planowanymi robotami, • rozbiórce nawierzchni istniejących chodników, aż do warstwy podbudowy z kruszywa • rozbiórce nawierzchni bitumicznej przy istn. krawężnikach, • karczowaniu pozostałych pni po ściętych drzewkach, • rozbiórce przystanku autobusowego wraz z tablicą rozkładu jazdy, • rozbiórce i ponownym montażu urządzeń bezpieczeństwa – barierki ochronne, • wymianie hydrantów nadziemnych na hydranty podziemne, • przesunięciu oraz wymianie kolidujących latarni ulicznych, • regulacji wysokościowej studzienek/doświetlaczy piwnicznych do lica chodnika, • wykonaniu krawężników obniżonych i wyniesionych, • wykonanie podsypki cem-piaskowej – chodniki i ścieżki rowerowe, • przebudowie chodników, • wykonaniu nawierzchni zielonych – nasadzenia, nawierzchnie trawiaste, • wykonaniu oznakowania poziomego miejsc postojowych, Podstawowe wielkości powierzchni i długości: Ciąg pieszy • Długość projektowanych odcinków chodników ok. 370 m • Szerokość zmienna 1,4-3,9 m • Powierzchnia 1002 m2 Ciąg rowerowy • Długość projektowanych odcinków rowerowych ok. 193 m • Szerokość ciągów rowerowych zmienna 2,0-3,9m • Powierzchnia 475 m2 Ciąg pieszo-rowerowy • Długość projektowanych odcinków ok. 370 m • Szerokość zmienna • Powierzchnia 290 m2 Pas dzielący – zieleniec • Długość projektowanych odcinków 23,0 m • Szerokość 1,2 m • Powierzchnia 27 m2 Kolorystykę nawierzchni z kostki brukowej betonowej dostosować do zadania 2 (Budowa dróg rowerowych w Jaśle) Zdemontowaną kostkę należy zgromadzić na paletach oraz przewieźć ją w miejsce wskazane przez Inwestora. 2. Budowa drogi rowerowej na odcinku ul. Czackiego – Park Miejski – Ogródek Jordanowski w ramach rewitalizacji obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy dróg rowerowych w Jaśle przebiegających w następujących lokalizacjach: a) Ulica Czackiego -> Ogródek Jordanowski - etap II – odcinek A13 – A23 Inwestycja obejmować będzie: • wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych, • usunięcie drzew i krzewów, • ochronę istniejących drzew w okresie budowy, • przebudowę istniejącej konstrukcji nawierzchni chodników na drogi rowerowe i drogi rowerowe z dopuszczonym ruchem rowerowym, • wymianę zniszczonych krawężników przy krawędzi jezdni ulic, • przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, • przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych w obrębie dróg rowerowych i dróg rowerowych z dopuszczonym ruchem pieszych, • budowę palisady betonowej, • przebudowę lub zabezpieczenie w niezbędnym zakresie urządzeń obcych kolidujących z rozbudowywaną drogą, • dobudowę studzienek ściekowych z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, • budowę ścieków liniowych, • przesunięcie lamp oświetlenia ulicznego kolidujących z budową drogi rowerowej, • likwidację barier architektonicznych w obrębie projektowanego zakresu, • wykonanie stałej oznakowania pionowego i poziomego organizacji ruchu. • oraz inne robót opisanych w dokumentacji projektowej. Parametry techniczne dróg rowerowych: Przekrój normalny projektowanych dróg rowerowych:  szerokość: • wydzielonej drogi rowerowej, dwukierunkowej - 2,00 m • drogi rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym, dwukierunkowej - 3,00 m • chodnika - 1,50 ÷ 3,55 m • bezpiecznika przy jezdni ulicy - 0,50 m • opaski - 0,50 m  spadek poprzeczny: • wydzielonej drogi rowerowej, dwukierunkowej - 2,00% • drogi rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym, dwukierunkowej - 2,00% • chodnika - 2,00% • opaski - 6,00%  odkrycie krawężnika: • przy jezdni - 12 cm • na przejazdach - 0 ÷ 1 cm • na przejściu dla pieszych - 0 ÷ 1 cm  skrajnia drogi rowerowej - 0,50 m (lokalnie min 0,20 m) Szczegółowe informacje dotyczące wszystkich parametrów technicznych dotyczących m.in. szczegółów drogowych, konstrukcji nawierzchni, robót ziemnych i innych znajdują się w dokumentacji technicznej Zakres prac do realizacji dla etapu II obejmuje odcinki A13 – A23. Zdemontowaną kostkę należy zgromadzić na paletach oraz przewieźć ją w miejsce wskazane przez Inwestora. 3. Budowa miejsc postojowych Kiss & Ride przy Szkole Podstawowej Nr 2 im. M.Konopnickiej w Jaśle Opis robót: Inwestycja obejmuje budowę miejsc postojowych Kiss & Ride przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Jaśle. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach miejskich nr ewid. 351/4, 351/4 oraz 471 obręb 08 – Centrum będących odpowiednio terenem na którym mieści się SP Nr 2 oraz ulicą Czackiego. Ideą tworzenia miejsc K&R jest stworzenie miejsc przeznaczonych na krótki postój tj. szybkie i bezpieczne dowiezienie uczniów do szkoły. Inwestycja polega na: • wytyczeniu obiektu w terenie, • wycięciu istniejących drzew które kolidują z planowanymi robotami, • zebraniu wierzchniej warstwy zalegającego humusu – teren trawiasty, • rozbiórce nawierzchni istniejących • karczowaniu pozostałych pni po ściętych drzewach, • wykonaniu robót ziemnych związanych z budową miejsc postojowych, chodników i dróg manewrowych, • wykonaniu przebudowy kolidującej infrastruktury technicznej, • wykonaniu odwodnienia drogi - kanalizacja deszczowa • zabezpieczeniu istniejącej sieci energetycznej • zabezpieczeniu sieci i przyłączy ciepłowniczych • wykonaniu włączenia w drogę gminną, ulicę Tadeusza Czackiego, • wykonaniu warstwy odcinającej z piasku, • wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63,0 mm – naw. miejsc postojowych i drogi, • wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – miejsca postojowe i droga, • wykonaniu podsypki cem-piaskowej – parking i chodnik, • budowie chodników, • wykonaniu nawierzchni zielonych – trawiastych,’ • wykonanie stałej organizacji ruchu • oraz innych robót opisanych w dokumentacji projektowej. Podstawowe wielkości powierzchni i długości projektowanej drogi: • Długość projektowanego odcinka drogi 85,99 m • Powierzchnia jezdni ok 405,4 m2 • Powierzchnia chodnika ok. 266 m2 • Powierzchnia miejsc postojowych ok. 120,9 m2 • Powierzchnia trawiasta ok. 315,3 m2 Szczegółowe wielkości powierzchni i długości znajdują się w dokumentacji projektowej. Zagospodarowany teren zieleni znajdujący się przy budynku szkoły („skalniak”) po rozebraniu należy odtworzyć we wskazanym przez Inwestora miejscu na terenie Szkoły Podstawowej Nr2. Do zakresu robót należy uwzględnić prace związane z wymianą przyłącza kanalizacji sanitarnej od budynku szkoły do studni znajdującej się w ulicy Czackiego, wymiany studni rewizyjnej oraz likwidacji zbiorników przelewowych tzw. szamb znajdujących się na terenie Szkoły. Szacowana długość przyłącza kanalizacji wynosi ok 30 mb. Średnia głębokość zgodnie z inwentaryzacją – ok. 3,50 m. Zgodnie z posiadana dokumentacją istniejącą średnice przyłącza: Ø 200 (obecnie) należy zastąpić rurami PVC Ø 250.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233000-9
45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I. Przebudowa ul. Czackiego w Jaśle w ramach rewitalizacji obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty polegające na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni ulic lub chodników o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana były wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, inne dokumenty Część II. Budowa drogi rowerowej na odcinku ul. Czackiego – Park Miejski – Ogródek Jordanowski w ramach rewitalizacji obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty polegające na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni ulic lub chodników o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana były wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, inne dokumenty Część III. Budowa miejsc postojowych Kiss&Ride przy Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty polegające na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni ulic lub chodników o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana były wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, inne dokumenty W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część wystarczającym jest, aby Wykonawca wykazał spełnienie w/w warunku jednokrotnie Części od 1 do 3: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:  minimum jedna osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej  minimum jedna osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych  minimum jedna osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji poszczególnych branż przez jedną osobę, jeśli osoba ta posiadać będzie wymagane doświadczenie i uprawnienia. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część wystarczającym jest, aby Wykonawca wykazał spełnienie w/w warunku jednokrotnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (zgodnie z pkt VI.1.2 c SIWZ), b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z pkt VI.1.2 c SIWZ),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (dla części 1, 3) oraz nr 3a do SIWZ (dla części 2). 2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa ul. Czackiego w Jaśle w ramach rewitalizacji obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty przygotowawcze polegać będą na: • wytyczeniu obiektu w terenie, • wycięciu istniejących drzewek które kolidują z planowanymi robotami, • rozbiórce nawierzchni istniejących chodników, aż do warstwy podbudowy z kruszywa • rozbiórce nawierzchni bitumicznej przy istn. krawężnikach, • karczowaniu pozostałych pni po ściętych drzewkach, • rozbiórce przystanku autobusowego wraz z tablicą rozkładu jazdy, • rozbiórce i ponownym montażu urządzeń bezpieczeństwa – barierki ochronne, • wymianie hydrantów nadziemnych na hydranty podziemne, • przesunięciu oraz wymianie kolidujących latarni ulicznych, • regulacji wysokościowej studzienek/doświetlaczy piwnicznych do lica chodnika, • wykonaniu krawężników obniżonych i wyniesionych, • wykonanie podsypki cem-piaskowej – chodniki i ścieżki rowerowe, • przebudowie chodników, • wykonaniu nawierzchni zielonych – nasadzenia, nawierzchnie trawiaste, • wykonaniu oznakowania poziomego miejsc postojowych, Podstawowe wielkości powierzchni i długości: Ciąg pieszy • Długość projektowanych odcinków chodników ok. 370 m • Szerokość zmienna 1,4-3,9 m • Powierzchnia 1002 m2 Ciąg rowerowy • Długość projektowanych odcinków rowerowych ok. 193 m • Szerokość ciągów rowerowych zmienna 2,0-3,9m • Powierzchnia 475 m2 Ciąg pieszo-rowerowy • Długość projektowanych odcinków ok. 370 m • Szerokość zmienna • Powierzchnia 290 m2 Pas dzielący – zieleniec • Długość projektowanych odcinków 23,0 m • Szerokość 1,2 m • Powierzchnia 27 m2 Kolorystykę nawierzchni z kostki brukowej betonowej dostosować do zadania 2 (Budowa dróg rowerowych w Jaśle) Zdemontowaną kostkę należy zgromadzić na paletach oraz przewieźć ją w miejsce wskazane przez Inwestora.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa drogi rowerowej na odcinku ul. Czackiego – Park Miejski – Ogródek Jordanowski w ramach rewitalizacji obszaru funkcjonalnie związanego z Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości i budową drogi rowerowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy dróg rowerowych w Jaśle przebiegających w następujących lokalizacjach: a) Ulica Czackiego -> Ogródek Jordanowski - etap II – odcinek A13 – A23 Inwestycja obejmować będzie: • wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych, • usunięcie drzew i krzewów, • ochronę istniejących drzew w okresie budowy, • przebudowę istniejącej konstrukcji nawierzchni chodników na drogi rowerowe i drogi rowerowe z dopuszczonym ruchem rowerowym, • wymianę zniszczonych krawężników przy krawędzi jezdni ulic, • przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, • przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych w obrębie dróg rowerowych i dróg rowerowych z dopuszczonym ruchem pieszych, • budowę palisady betonowej, • przebudowę lub zabezpieczenie w niezbędnym zakresie urządzeń obcych kolidujących z rozbudowywaną drogą, • dobudowę studzienek ściekowych z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, • budowę ścieków liniowych, • przesunięcie lamp oświetlenia ulicznego kolidujących z budową drogi rowerowej, • likwidację barier architektonicznych w obrębie projektowanego zakresu, • wykonanie stałej oznakowania pionowego i poziomego organizacji ruchu. • oraz inne robót opisanych w dokumentacji projektowej. Parametry techniczne dróg rowerowych: Przekrój normalny projektowanych dróg rowerowych:  szerokość: • wydzielonej drogi rowerowej, dwukierunkowej - 2,00 m • drogi rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym, dwukierunkowej - 3,00 m • chodnika - 1,50 ÷ 3,55 m • bezpiecznika przy jezdni ulicy - 0,50 m • opaski - 0,50 m  spadek poprzeczny: • wydzielonej drogi rowerowej, dwukierunkowej - 2,00% • drogi rowerowej z dopuszczonym ruchem pieszym, dwukierunkowej - 2,00% • chodnika - 2,00% • opaski - 6,00%  odkrycie krawężnika: • przy jezdni - 12 cm • na przejazdach - 0 ÷ 1 cm • na przejściu dla pieszych - 0 ÷ 1 cm  skrajnia drogi rowerowej - 0,50 m (lokalnie min 0,20 m) Szczegółowe informacje dotyczące wszystkich parametrów technicznych dotyczących m.in. szczegółów drogowych, konstrukcji nawierzchni, robót ziemnych i innych znajdują się w dokumentacji technicznej Zakres prac do realizacji dla etapu II obejmuje odcinki A13 – A23. Zdemontowaną kostkę należy zgromadzić na paletach oraz przewieźć ją w miejsce wskazane przez Inwestora.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa miejsc postojowych Kiss&Ride przy Szkole Podstawowej nr 2 w Jaśle.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis robót: Inwestycja obejmuje budowę miejsc postojowych Kiss & Ride przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Jaśle. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach miejskich nr ewid. 351/4, 351/4 oraz 471 obręb 08 – Centrum będących odpowiednio terenem na którym mieści się SP Nr 2 oraz ulicą Czackiego. Ideą tworzenia miejsc K&R jest stworzenie miejsc przeznaczonych na krótki postój tj. szybkie i bezpieczne dowiezienie uczniów do szkoły. Inwestycja polega na: • wytyczeniu obiektu w terenie, • wycięciu istniejących drzew które kolidują z planowanymi robotami, • zebraniu wierzchniej warstwy zalegającego humusu – teren trawiasty, • rozbiórce nawierzchni istniejących • karczowaniu pozostałych pni po ściętych drzewach, • wykonaniu robót ziemnych związanych z budową miejsc postojowych, chodników i dróg manewrowych, • wykonaniu przebudowy kolidującej infrastruktury technicznej, • wykonaniu odwodnienia drogi - kanalizacja deszczowa • zabezpieczeniu istniejącej sieci energetycznej • zabezpieczeniu sieci i przyłączy ciepłowniczych • wykonaniu włączenia w drogę gminną, ulicę Tadeusza Czackiego, • wykonaniu warstwy odcinającej z piasku, • wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63,0 mm – naw. miejsc postojowych i drogi, • wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – miejsca postojowe i droga, • wykonaniu podsypki cem-piaskowej – parking i chodnik, • budowie chodników, • wykonaniu nawierzchni zielonych – trawiastych,’ • wykonanie stałej organizacji ruchu • oraz innych robót opisanych w dokumentacji projektowej. Podstawowe wielkości powierzchni i długości projektowanej drogi: • Długość projektowanego odcinka drogi 85,99 m • Powierzchnia jezdni ok 405,4 m2 • Powierzchnia chodnika ok. 266 m2 • Powierzchnia miejsc postojowych ok. 120,9 m2 • Powierzchnia trawiasta ok. 315,3 m2 Szczegółowe wielkości powierzchni i długości znajdują się w dokumentacji projektowej. Zagospodarowany teren zieleni znajdujący się przy budynku szkoły („skalniak”) po rozebraniu należy odtworzyć we wskazanym przez Inwestora miejscu na terenie Szkoły Podstawowej Nr2. Do zakresu robót należy uwzględnić prace związane z wymianą przyłącza kanalizacji sanitarnej od budynku szkoły do studni znajdującej się w ulicy Czackiego, wymiany studni rewizyjnej oraz likwidacji zbiorników przelewowych tzw. szamb znajdujących się na terenie Szkoły. Szacowana długość przyłącza kanalizacji wynosi ok 30 mb. Średnia głębokość zgodnie z inwentaryzacją – ok. 3,50 m. Zgodnie z posiadana dokumentacją istniejącą średnice przyłącza: Ø 200 (obecnie) należy zastąpić rurami PVC Ø 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu- Grębów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu pow. ok 45 m2 w Tarnobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jasło: dostawa środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: SVA/J/4620-56/2019: Część I – Wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku garażowo-obsługowego w stanie surowym - otwartym – w ramach zadania 43 282 „Budowa budynku garażowego z częścią obsługową do przechowywania KTO ROSOMAK i przechowywania stacji radiolokalizacyjnej w kompleksie wojskowym z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętym” w Jarosławiu; Część II – Wykonanie kanałów technologicznych i posadzek wraz z podbudowami w budynku garażowo-obsługowym w ramach zadania 43 282 „Budowa budynku garażowego z częścią obsługową do przechowywania KTO ROSOMAK i przechowywania stacji radiolokalizacyjnej w kompleksie wojskowym z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętym” w Jarosławiu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI