Rewitalizacja centrum Imbramowic wraz z odtworzeniem infrastruktury służącej wzmacnianiu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja centrum Imbramowic wraz z odtworzeniem infrastruktury służącej wzmacnianiu więzi społecznych i rozwoju gospodarczego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzyciąż
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Trzyciąż
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-19
  • Numer ogłoszenia663146-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 663146-N-2018 z dnia 2018-12-19 r.

Gmina Trzyciąż: Rewitalizacja centrum Imbramowic wraz z odtworzeniem infrastruktury służącej wzmacnianiu więzi społecznych i rozwoju gospodarczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzyciąż, krajowy numer identyfikacyjny 35155627000000, ul. Trzyciąż  99 , 32-353   Trzyciąż, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123894001 w. 51, e-mail trzyciaz.przetargi@gmail.com, faks 0-12 3894002.
Adres strony internetowej (URL): www.gminatrzyciaz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gminatrzyciaz.pl w zakładce Przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu /zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w: sekretariacie Urzędu Gminy w Trzyciążu, pok. nr 18 (I – piętro) Trzyciąż Nr 99, 32-353 Trzyciąż.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja centrum Imbramowic wraz z odtworzeniem infrastruktury służącej wzmacnianiu więzi społecznych i rozwoju gospodarczego
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W części 1 (pierwszej): Rewitalizacja terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem terenu. Rewitalizacja istniejących terenów rekreacyjnych (kort tenisowy, tor rowerowy). Zagospodarowanie działek nr 218/4 i 218/6 w Imbramowicach poprzez adaptację boiska sportowego na obiekty rekreacyjne – tor rowerowy, kort tenisowy wraz z ogrodzeniem – piłkochwytem wraz z całą niezbędną małą architekturą. Przewiduje się następujący zakres prac związany z przedmiotową inwestycją: splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie go pod wykonanie projektowanych nawierzchni; wytyczenie projektowanego kortu tenisowego, toru rowerowego i ogrodzenia; roboty ziemne – wyprofilowanie podłoża oraz zagęszczenie warstw podbudowy pod projektowane nawierzchnie; wykonanie projektowanych fundamentów; wykonanie projektowanych nawierzchni; montaż elementów wyposażenia kortu i toru rowerowego, oraz elementów małej architektury (ławki – 10 szt., 4 kosze na śmieci, 2 tablice z regulaminem, stojaki na rowery – 2 szt.); ogrodzenie kortu tenisowego o dł. 114,8 m. W ramach zadania powstanie: kort tenisowy o nawierzchni poliuretanowej – o pow. 600 m2 i wymiarach całkowitych 17,07 x 34,77 m. Obiekt otoczony będzie ogrodzeniem - piłkochwytem o wysokości 4 m. Piłkochwyty wyposażone będą w dwie furtki. W obrębie ogrodzonego placu znajdować się będą również ławki. Nawierzchnia ograniczona będzie przez obrzeża betonowe wykończone na górnej powierzchni nakładką elastyczną mocowaną na kleju, zrównaną z nawierzchnią kortu. Wokół kortu tenisowego w granicach ogrodzenia zaprojektowano nawierzchnię mineralną wodoprzepuszczalną. Tory do jazdy na rowerze o kształcie zamkniętej pętli, z delikatnymi muldami, które umożliwiają jazdę bez pedałowania. Zaprojektowano tory o nawierzchni asfaltowej, niewymagającej częstej konserwacji. Zaproponowany tor rowerowy to kombinacja pompek rozpędowych oraz band o różnych promieniach skrętu. Z toru rowerowego mogą korzystać rowerzyści, rolkarze, deskarze jak i osoby jeżdżące na hulajnogach. Konstrukcję toru rowerowego zaprojektowano jako obiekt ziemny kształtowany z nasypów. Długość toru: 90 m. Zagospodarowanie terenu (alejki spacerowe, elementy małej architektury oraz rewitalizacja zieleni). Projektowana zieleń ma dopełniać i uatrakcyjniać przestrzeń rekreacyjną. Nasadzenia w poszczególnych częściach terenu stanowią atrakcyjny element przestrzeni, oddziałujący na użytkowników zarówno wyglądem, ale też zapachem czy dźwiękiem. Zaplanowano nasadzenia o różnorodnej kolorystyce, fakturze, zapachu, gabarytach i charakterze. Zadbano o atrakcyjny wygląd przestrzeni o każdej porze roku poprzez dobór roślin o różnym okresie kwitnienia oraz przebarwieniu liści, a także ciekawej kolorystyce i kształtach gałęzi i pni, które zimą stają się wyróżniającym elementem krajobrazu. W zakres pracy wchodzą następujące elementy zgodnie z projektem zagospodarowania terenu: ciągi piesze o nawierzchni z kostki brukowej betonowej niefazowanej o dł. 127 m, powierzchni 284 m2. Projektuje się odwodnienie nawierzchni poprzez zastosowanie spadków poprzecznych i podłużnych na ciągach pieszych. Zastosowano spadki poprzeczne nawierzchni o wartości 2,0%. Ścieżka tematyczna „Piękny umysł” łącząca ćwiczenia fizyczne z aktywnością umysłową osób starszych i osób niepełnosprawnych złożona z elementów: Zestaw podwójny – ławka z tablicami – 1 szt, tablice o tematykach: przedmioty, droga do celu, labirynt, czas oraz liczenie. Przystosowane do korzystania na wózkach inwalidzkich. Wymiary urządzenia - wysokość 122 cm, szerokość 109 cm, długość 132 cm. Tablica z labiryntem – 1 szt. Labirynt zawiera metalową kulkę, którą należy przemieścić w odpowiednie miejsce. Wymiary urządzenia - wysokość 181 cm, szerokość 49 cm, długość: 116 cm. Zestaw podwójny – ławka z ruchomą platformą z labiryntem – 1 szt. Ćwiczenie polega na przemieszczeniu kulki w labiryncie. Wymiary urządzenia - wysokość 90 cm, szerokość 104 cm, długość 128 cm. Elementy malej architektury - ławki (4 szt.), kosze na śmieci (2 szt.). Zagospodarowanie zieleni. Projektowana powierzchnia trawników: 1056,2 m2 - trawnik wykonywany siewem po wcześniejszym rozścieleniu warstwy ziemi urodzajnej grubości 10 cm Planuje się posadzenie następujących roślin: Betula utilis "Doorenbos", Corylus avellana "Aurea", Salix integra "Hakuro-nishiki",Spiraea vanhouttei. Łączna ilość projektowanych nasadzeń – 33 w tym: 2 drzewa i 31 krzewów. W części 2 (drugiej): nie dotyczy - w trakcie realizacji. W części 3 (trzeciej): Zagospodarowanie terenu i budowa parku nad rzeką Dłubnią. Budowa parku Przewiduje się następujący zakres prac związany z budową parku: splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie go pod wykonanie projektowanych nawierzchni; wytyczenie projektowanej altany, trejaża, tarasu widokowego; roboty ziemne – wyprofilowanie podłoża oraz zagęszczenie warstw podbudowy pod projektowane nawierzchnie; wykonanie projektowanych fundamentów; wykonanie projektowanych nawierzchni; zagospodarowanie zieleni (nowe nasadzenia); humusowanie i obsianie trawą terenu przyległego w niezbędnym zakresie; uporządkowanie terenu. Teren parku będzie obejmował 4541 m2.W parku powstaną następujące elementy: ścieżki spacerowe o długości 315 m, powierzchni 779 m2. Ścieżkę spacerową i nawierzchnię pod altanę zaprojektowano z wodoprzepuszczalnej nawierzchni mineralnej. Jej wierzchnia warstwa opiera się na podbudowie pomocniczej z kruszywa łamanego o frakcjach 0-16 mm i gr. 5 cm oraz kruszywa łamanego o frakcjach 0-31,5 mm, gr. 15 cm. Obrzeże wykonane z kostki bazaltowej. Nawierzchnie z narzutu kamiennego zaprojektowano z dużych kamieni naturalnych układanych na gruncie rodzimym, spoiny wypełnione również gruntem rodzimym. Powierzchnia 160 m2. Nawierzchnie bezpieczne z piasku pod projektowanymi urządzeniami. Powierzchnia 142 m2. Nawierzchnia wykonana będzie z 30-centymetrowej warstwy piasku zabezpieczonej dookoła obrzeżem betonowym. Zaplanowano nasadzenia o różnorodnej kolorystyce, fakturze, zapachu, gabarytach i charakterze. Zadbano o atrakcyjny wygląd przestrzeni o każdej porze roku poprzez dobór roślin o różnym okresie kwitnienia oraz przebarwieniu liści, a także ciekawej kolorystyce i kształtach gałęzi i pni, które zimą stają się wyróżniającym elementem krajobrazu. Zaplanowano następujące nasadzenia: Corylus avellana - 6, Prunus spinosa – 3, Prunus domestica – 8, Salixalba – 2, Cornus mas – 1, Betula utilis – 4, Queraus robur – 3, Tilia cordata – 2, Cornus alba ‘sibirica’ – 9, Miscanthus sinesis ‘morning light’- 9, Miscanthus sacchariflorus – 16, Kostrzewa sina – 20, Funkia – 7, Myositis - 15 m2, Convallaria majalis - 11 m2, Fallopia aubertii, Carpinus betulus – 110 m. Wyposażenie parku w elementy małej architektury (altana, trejaż, taras) i urządzenia zabawowe. Altana z siedziskami: Na terenie parku zaprojektowano altanę na planie sześciokąta foremnego o boku długości 5,54 m, wysokość 4,44 m. Powierzchnia zabudowy budynku - 30,69 m2. Wiata o konstrukcji drewnianej, przekryta symetrycznym dachem czterospadowym o kącie nachylenia połaci 30°, krytym blachą na rąbek stojący. Wiata wyposażona jest w drewniane ławki. Taras widokowy: Konstrukcja tarasu wykonana jest z elementów drewnianych. Konstrukcję stanowią belki z drewna klejonego o przekroju 20 x 24 cm, do których przymocowany jest podest z desek o grubości 3,2 cm. Taras zabezpieczony jest z dwóch stron balustradą wykonaną z drewnianych słupków, do których mocowana jest drewniana poręcz. Trejaż z siedziskami: Na zakończeniu jednej ze ścieżek spacerowych planuje się drewniany trejaż złożony z 28 słupków o przekroju kwadratowym. Wymiary słupków – 15 x 15 cm, belka o przekroju prostokątnym, wymiary 15 x 15 cm, krokwie 10 x 10 cm. Ściany wykonane z deseczek 5 x 10 cm. Wysokość całkowita trejaża – 260 cm. Trejaż wyposażony jest w drewniane ławki znajdujące się przy jednej ze ścian. Elementy małej architektury: ławki – z oparciem długości 180,0 cm i szerokości 71,0 cm” - 4 szt.; ławka parkowa - siedzisko drewniane w kolorze palisander - 2 sztuki; siedziska drewniane – szerokość 50,0 cm - 4 szt.; kosze na śmieci - 6 szt.; lampy solarne – wysokość masztu 5 m, wysokość źródła światła 4 m - 2 szt.; tablica informacyjna z czcionką Braille’a – zawierająca informację o pobliskim klasztorze - 1 szt.; ogrodzenie i 3 furtki wejściowe - ogrodzenie ze słupków stalowych przekroju 55 x 55 mm, segment ogrodzenia z kształtowników i prętów stalowych ocynkowanych, furtki o szerokości 1,5 m - 107 mb, lampa parkowa - słup z tworzywa sztucznego o wysokości 4,73 m - 1 sztuka; lampa uliczna - 5 sztuk; barierka - 6 sztuk; gablota - powierzchnia ekspozycyjna 70 x 100 cm - 1 sztuka. Urządzenia zabawowe: Huśtawka wahadłowa – siedzisko huśtawki z opony zamontowanej na łańcuchach, przytwierdzona do stalowego stelaża za pomocą ocynkowanych śrub - 1 szt.; Piaskownica – drewniana, z bali, palisada pozioma z drewna sosnowego, zaimpregnowanego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych oraz na eksploatację - 1 szt.; Bujak – z drewna akacjowego, na stalowej sprężynie odpornej na rdzę, elementy ze stali ocynkowanej odporne na zużycie oraz elastyczne - 1 szt.; Karuzela – z uchwytami, do zabawy w pozycji stojącej, z drewna sosnowego, zaimpregnowanego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych oraz na eksploatację, elementy ze stali odporne na czynniki atmosferyczne i eksploatację - 1 szt., Huśtawka wagowa – 4-osobowa, z drewna sosnowego, zaimpregnowanego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych oraz na eksploatację, elementy ze stali odporne na czynniki atmosferyczne i eksploatację - 1 szt. W części 4 (czwartej): Przebudowa drogi dojazdowej do parku nad Dłubnią wraz z oświetleniem terenu oraz budowa fontanny. Prace obejmują: przebudowę drogi dojazdowej do ujęcia wodnego; oświetlenie terenu ujęcia wodnego; oświetlenie odcinka drogi powiatowej na odcinku od Klasztoru w kierunku Niepublicznej Szkoły Podstawowej. Droga dojazdowa do ujęcia wodnego posiadać będzie jezdnię o szerokości 3,50 m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. Zaprojektowano nawierzchnię drogi z mieszanki żwirowej 0/20 mm o pow. 302,0 m2, nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej na podbudowie z kruszywa łamanego o pow. 31,0 m2. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 75 m. Wysokościowo projektowaną drogę nawiązano do istniejącej krawędzi drogi powiatowej. Niweleta drogi poprowadzona została po terenie istniejącym. Spadki poprzeczne 0,03. Oświetlenie: Przedmiotem projektu jest obwód oświetlenia drogi od Klasztoru w kierunku Niepublicznej Szkoły Podstawowej z latarniami ulicznymi oraz z latarnią stylizowaną przy ujęciu wody i linią kablową do istniejącego słupa linii NN z obwodem oświetleniowym ze stacji transformatorowej nr 4882. Wzdłuż drogi od strony południowej terenu inwestycji przebiega linia napowietrzna NN z obwodem oświetleniowym, zasilana ze stacji transformatorowej nr 4882 Imbramowice ll - Szkoła, zlokalizowanej przy Niepublicznej Szkole Podstawowej. Planuje się rozbudowę istniejącego obwodu oświetleniowego. W tym celu założono budowę odgałęzienia kablowego, zasilającego lampy oświetlenia drogi i ujęcia wodnego. Oświetlenie będzie podłączone bezpośrednio do istniejącego obwodu z istniejącym układem sterującym. W celu realizacji projektu zaplanowano następujące prace: wykonanie przewiertu rura SRS 1 10 mm - 8,0 m; ułożenie kabla YKY 2 x 16 mm w wykopie - 375,0 m; wciąganie kabla jak wyżej do rur i podejść do słupów - 60,0 m; ułożenie bednarki Fe/Zn 30 x 4 mm - 414,0 m; montaż słupa s40 W/B z fundamentem, złączem i oprawą OS1 - 1 kpl.; montaż słupa OSL 80/4 z fundamentem, złączem, wysięgnikiem oraz oprawą WSL800 - 5 kpl.; dozbrojenie istniejącego słupa - 1 kpl. Zagospodarowanie samowypływu: Zaprojektowano zagospodarowanie samowypływającej wody na dwa sposoby: jako punkt do poboru wody przez indywidualne osoby i jako element dekoracyjny – fontannę. Element ujęcia został zaprojektowany w formie misy o średnicy 3,0 m i wysokości 0,5 m ponad poziom terenu, wykończonej od zewnątrz okładziną z kamienia naturalnego, a od środka wodoszczelną wyprawą. W pobliżu brzegu misy zlokalizowano blok granitowy z przeprowadzonym swobodnym wypływem zakończonym wylewką ze stali nierdzewnej. Centralne miejsce misy zajmie fontanna wykonana ze stali nierdzewnej, z elementami ruchomymi i kurtyną wodną. Wokół centralnego punktu, jakim będzie misa fontanny, wykonany zostanie chodnik z drobnowymiarowych elementów betonowych, na którym zlokalizowano pozostałe elementy małej architektury.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112720-8
45233200-1
45100000-8
45200000-9
45211320-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia (art. 67 ust. 1 pkt 6) uzupełniającego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o wartości do 15% wartości zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – Dla Części 1: Rewitalizacja istniejących terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem terenu: 300 000,00 zł. Dla Części 2: nie dotyczy - w trakcie realizacji. Dla Części 3: Zagospodarowanie terenu i budowa parku nad rzeką Dłubnią: 200 000,00 zł. Dla Części 4: Przebudowa drogi dojazdowej do parku nad Dłubnią wraz z oświetleniem terenu oraz budową fontanny: 100 000,00 zł. W razie składania przez Wykonawcę oferty na kilka części wystarczające jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę najwyższą z wymaganych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ˗ Posiadanie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie wykonawca wykaże, że dysponuje: ˗ kierownikiem budowy, ˗ pracownikami fizycznymi (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę): Zamawiający wymaga aby formą zatrudnienia pracowników fizycznych było zatrudnienie tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 par. 1 Kodeksu Pracy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobą Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawione wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu nie potwierdza spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: ˗ zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub ˗ zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ – przekazuje terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca wykaże, że ˗ dysponuje odpowiednią liczba osób zdolnych do wykonania zamówienia: ˗ kierownikiem budowy, ˗ pracownikami fizycznymi (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę) Zamawiający wymaga aby formą zatrudnienia pracowników fizycznych było zatrudnienie tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 par. 1 Kodeksu Pracy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobą Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawione wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ – przekazuje na wezwanie zamawiającego. 2. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – Dla Części 1: Rewitalizacja istniejących terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem terenu: 300 000,00 zł. Dla Części 2: nie dotyczy - w trakcie realizacji. Dla Części 3: Zagospodarowanie terenu i budowa parku nad rzeką Dłubnią: 200 000,00 zł. Dla Części 4: Przebudowa drogi dojazdowej do parku nad Dłubnią wraz z oświetleniem terenu oraz budową fontanny: 100 000,00 zł. W razie składania przez Wykonawcę oferty na kilka części wystarczające jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę najwyższą z wymaganych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości: Dla Części 1: Rewitalizacja istniejących terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem terenu: 10 000,00 zł. Dla Części 2: nie dotyczy - w trakcie realizacji. Dla Części 3: Zagospodarowanie terenu i budowa parku nad rzeką Dłubnią: 10 000,00 zł. Dla Części 4: Przebudowa drogi dojazdowej do parku nad Dłubnią wraz z oświetleniem terenu oraz budową fontanny: 6 000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
Okres gwarancji i rękojmi (nie krótszy niż 36 miesięcy) 30,00
Usunięcie usterki w okresie gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności : w zakresie ceny, w razie zlecenia robót dodatkowych, lub w razie odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót lub zmiany stawki podatku VAT; w zakresie terminu wykonania robót, w razie konieczności przeprowadzenia badań archeologicznych, robót dodatkowych lub w razie wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót.w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dodatkowego o wartości do 15% wartości robót podstawowych określonych pierwotnie w umowie. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w postaci aneksów wyłącznie w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Części 1: Rewitalizacja istniejących terenów rekreacyjnych wraz z zagospodarowaniem terenu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rewitalizacja istniejących terenów rekreacyjnych (kort tenisowy, tor rowerowy). Zagospodarowanie działek nr 218/4 i 218/6 w Imbramowicach poprzez adaptację boiska sportowego na obiekty rekreacyjne – tor rowerowy, kort tenisowy wraz z ogrodzeniem – piłkochwytem wraz z całą niezbędną małą architekturą. Przewiduje się następujący zakres prac związany z przedmiotową inwestycją: splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie go pod wykonanie projektowanych nawierzchni; wytyczenie projektowanego kortu tenisowego, toru rowerowego i ogrodzenia; roboty ziemne – wyprofilowanie podłoża oraz zagęszczenie warstw podbudowy pod projektowane nawierzchnie; wykonanie projektowanych fundamentów; wykonanie projektowanych nawierzchni; montaż elementów wyposażenia kortu i toru rowerowego, oraz elementów małej architektury (ławki – 10 szt., 4 kosze na śmieci, 2 tablice z regulaminem, stojaki na rowery – 2 szt.); ogrodzenie kortu tenisowego o dł. 114,8 m. W ramach zadania powstanie: kort tenisowy o nawierzchni poliuretanowej – o pow. 600 m2 i wymiarach całkowitych 17,07 x 34,77 m. Obiekt otoczony będzie ogrodzeniem - piłkochwytem o wysokości 4 m. Piłkochwyty wyposażone będą w dwie furtki. W obrębie ogrodzonego placu znajdować się będą również ławki. Nawierzchnia ograniczona będzie przez obrzeża betonowe wykończone na górnej powierzchni nakładką elastyczną mocowaną na kleju, zrównaną z nawierzchnią kortu. Wokół kortu tenisowego w granicach ogrodzenia zaprojektowano nawierzchnię mineralną wodoprzepuszczalną. Tory do jazdy na rowerze o kształcie zamkniętej pętli, z delikatnymi muldami, które umożliwiają jazdę bez pedałowania. Zaprojektowano tory o nawierzchni asfaltowej, niewymagającej częstej konserwacji. Zaproponowany tor rowerowy to kombinacja pompek rozpędowych oraz band o różnych promieniach skrętu. Z toru rowerowego mogą korzystać rowerzyści, rolkarze, deskarze jak i osoby jeżdżące na hulajnogach. Konstrukcję toru rowerowego zaprojektowano jako obiekt ziemny kształtowany z nasypów. Długość toru: 90 m. Zagospodarowanie terenu (alejki spacerowe, elementy małej architektury oraz rewitalizacja zieleni). Projektowana zieleń ma dopełniać i uatrakcyjniać przestrzeń rekreacyjną. Nasadzenia w poszczególnych częściach terenu stanowią atrakcyjny element przestrzeni, oddziałujący na użytkowników zarówno wyglądem, ale też zapachem czy dźwiękiem. Zaplanowano nasadzenia o różnorodnej kolorystyce, fakturze, zapachu, gabarytach i charakterze. Zadbano o atrakcyjny wygląd przestrzeni o każdej porze roku poprzez dobór roślin o różnym okresie kwitnienia oraz przebarwieniu liści, a także ciekawej kolorystyce i kształtach gałęzi i pni, które zimą stają się wyróżniającym elementem krajobrazu. W zakres pracy wchodzą następujące elementy zgodnie z projektem zagospodarowania terenu: ciągi piesze o nawierzchni z kostki brukowej betonowej niefazowanej o dł. 127 m, powierzchni 284 m2. Projektuje się odwodnienie nawierzchni poprzez zastosowanie spadków poprzecznych i podłużnych na ciągach pieszych. Zastosowano spadki poprzeczne nawierzchni o wartości 2,0%. Ścieżka tematyczna „Piękny umysł” łącząca ćwiczenia fizyczne z aktywnością umysłową osób starszych i osób niepełnosprawnych złożona z elementów: Zestaw podwójny – ławka z tablicami – 1 szt, tablice o tematykach: przedmioty, droga do celu, labirynt, czas oraz liczenie. Przystosowane do korzystania na wózkach inwalidzkich. Wymiary urządzenia - wysokość 122 cm, szerokość 109 cm, długość 132 cm. Tablica z labiryntem – 1 szt. Labirynt zawiera metalową kulkę, którą należy przemieścić w odpowiednie miejsce. Wymiary urządzenia - wysokość 181 cm, szerokość 49 cm, długość: 116 cm. Zestaw podwójny – ławka z ruchomą platformą z labiryntem – 1 szt. Ćwiczenie polega na przemieszczeniu kulki w labiryncie. Wymiary urządzenia - wysokość 90 cm, szerokość 104 cm, długość 128 cm. Elementy malej architektury - ławki (4 szt.), kosze na śmieci (2 szt.). Zagospodarowanie zieleni. Projektowana powierzchnia trawników: 1056,2 m2 - trawnik wykonywany siewem po wcześniejszym rozścieleniu warstwy ziemi urodzajnej grubości 10 cm Planuje się posadzenie następujących roślin: Betula utilis "Doorenbos", Corylus avellana "Aurea", Salix integra "Hakuro-nishiki",Spiraea vanhouttei. Łączna ilość projektowanych nasadzeń – 33 w tym: 2 drzewa i 31 krzewów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112720-8, 45233200-1, 45500000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
okres gwarancji i rękojmi (nie krótszy niż 36 miesięcy) 30,00
Usunięcie usterki w okresie gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zagospodarowanie terenu i budowa parku nad rzeką Dłubnią.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa parku Przewiduje się następujący zakres prac związany z budową parku: splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie go pod wykonanie projektowanych nawierzchni; wytyczenie projektowanej altany, trejaża, tarasu widokowego; roboty ziemne – wyprofilowanie podłoża oraz zagęszczenie warstw podbudowy pod projektowane nawierzchnie; wykonanie projektowanych fundamentów; wykonanie projektowanych nawierzchni; zagospodarowanie zieleni (nowe nasadzenia); humusowanie i obsianie trawą terenu przyległego w niezbędnym zakresie; uporządkowanie terenu. Teren parku będzie obejmował 4541 m2.W parku powstaną następujące elementy: ścieżki spacerowe o długości 315 m, powierzchni 779 m2. Ścieżkę spacerową i nawierzchnię pod altanę zaprojektowano z wodoprzepuszczalnej nawierzchni mineralnej. Jej wierzchnia warstwa opiera się na podbudowie pomocniczej z kruszywa łamanego o frakcjach 0-16 mm i gr. 5 cm oraz kruszywa łamanego o frakcjach 0-31,5 mm, gr. 15 cm. Obrzeże wykonane z kostki bazaltowej. Nawierzchnie z narzutu kamiennego zaprojektowano z dużych kamieni naturalnych układanych na gruncie rodzimym, spoiny wypełnione również gruntem rodzimym. Powierzchnia 160 m2. Nawierzchnie bezpieczne z piasku pod projektowanymi urządzeniami. Powierzchnia 142 m2. Nawierzchnia wykonana będzie z 30-centymetrowej warstwy piasku zabezpieczonej dookoła obrzeżem betonowym. Zaplanowano nasadzenia o różnorodnej kolorystyce, fakturze, zapachu, gabarytach i charakterze. Zadbano o atrakcyjny wygląd przestrzeni o każdej porze roku poprzez dobór roślin o różnym okresie kwitnienia oraz przebarwieniu liści, a także ciekawej kolorystyce i kształtach gałęzi i pni, które zimą stają się wyróżniającym elementem krajobrazu. Zaplanowano następujące nasadzenia: Corylus avellana - 6, Prunus spinosa – 3, Prunus domestica – 8, Salixalba – 2, Cornus mas – 1, Betula utilis – 4, Queraus robur – 3, Tilia cordata – 2, Cornus alba ‘sibirica’ – 9, Miscanthus sinesis ‘morning light’- 9, Miscanthus sacchariflorus – 16, Kostrzewa sina – 20, Funkia – 7, Myositis - 15 m2, Convallaria majalis - 11 m2, Fallopia aubertii, Carpinus betulus – 110 m. Wyposażenie parku w elementy małej architektury (altana, trejaż, taras) i urządzenia zabawowe. Altana z siedziskami: Na terenie parku zaprojektowano altanę na planie sześciokąta foremnego o boku długości 5,54 m, wysokość 4,44 m. Powierzchnia zabudowy budynku - 30,69 m2. Wiata o konstrukcji drewnianej, przekryta symetrycznym dachem czterospadowym o kącie nachylenia połaci 30°, krytym blachą na rąbek stojący. Wiata wyposażona jest w drewniane ławki. Taras widokowy: Konstrukcja tarasu wykonana jest z elementów drewnianych. Konstrukcję stanowią belki z drewna klejonego o przekroju 20 x 24 cm, do których przymocowany jest podest z desek o grubości 3,2 cm. Taras zabezpieczony jest z dwóch stron balustradą wykonaną z drewnianych słupków, do których mocowana jest drewniana poręcz. Trejaż z siedziskami: Na zakończeniu jednej ze ścieżek spacerowych planuje się drewniany trejaż złożony z 28 słupków o przekroju kwadratowym. Wymiary słupków – 15 x 15 cm, belka o przekroju prostokątnym, wymiary 15 x 15 cm, krokwie 10 x 10 cm. Ściany wykonane z deseczek 5 x 10 cm. Wysokość całkowita trejaża – 260 cm. Trejaż wyposażony jest w drewniane ławki znajdujące się przy jednej ze ścian. Elementy małej architektury: ławki – z oparciem długości 180,0 cm i szerokości 71,0 cm” - 4 szt.; ławka parkowa - siedzisko drewniane w kolorze palisander - 2 sztuki; siedziska drewniane – szerokość 50,0 cm - 4 szt.; kosze na śmieci - 6 szt.; lampy solarne – wysokość masztu 5 m, wysokość źródła światła 4 m - 2 szt.; tablica informacyjna z czcionką Braille’a – zawierająca informację o pobliskim klasztorze - 1 szt.; ogrodzenie i 3 furtki wejściowe - ogrodzenie ze słupków stalowych przekroju 55 x 55 mm, segment ogrodzenia z kształtowników i prętów stalowych ocynkowanych, furtki o szerokości 1,5 m - 107 mb, lampa parkowa - słup z tworzywa sztucznego o wysokości 4,73 m - 1 sztuka; lampa uliczna - 5 sztuk; barierka - 6 sztuk; gablota - powierzchnia ekspozycyjna 70 x 100 cm - 1 sztuka. Urządzenia zabawowe: Huśtawka wahadłowa – siedzisko huśtawki z opony zamontowanej na łańcuchach, przytwierdzona do stalowego stelaża za pomocą ocynkowanych śrub - 1 szt.; Piaskownica – drewniana, z bali, palisada pozioma z drewna sosnowego, zaimpregnowanego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych oraz na eksploatację - 1 szt.; Bujak – z drewna akacjowego, na stalowej sprężynie odpornej na rdzę, elementy ze stali ocynkowanej odporne na zużycie oraz elastyczne - 1 szt.; Karuzela – z uchwytami, do zabawy w pozycji stojącej, z drewna sosnowego, zaimpregnowanego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych oraz na eksploatację, elementy ze stali odporne na czynniki atmosferyczne i eksploatację - 1 szt., Huśtawka wagowa – 4-osobowa, z drewna sosnowego, zaimpregnowanego, odpornego na działanie czynników atmosferycznych oraz na eksploatację, elementy ze stali odporne na czynniki atmosferyczne i eksploatację - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233200-1, 45211320-8, 45500000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
okres gwarancji i rękojmi (nie krótszy niż 36 miesięcy) 30,00
Usunięcie usterki w okresie gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi dojazdowej do parku nad Dłubnią wraz z oświetleniem terenu oraz budowa fontanny.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace obejmują: przebudowę drogi dojazdowej do ujęcia wodnego; oświetlenie terenu ujęcia wodnego; oświetlenie odcinka drogi powiatowej na odcinku od Klasztoru w kierunku Niepublicznej Szkoły Podstawowej. Droga dojazdowa do ujęcia wodnego posiadać będzie jezdnię o szerokości 3,50 m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. Zaprojektowano nawierzchnię drogi z mieszanki żwirowej 0/20 mm o pow. 302,0 m2, nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej na podbudowie z kruszywa łamanego o pow. 31,0 m2. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 75 m. Wysokościowo projektowaną drogę nawiązano do istniejącej krawędzi drogi powiatowej. Niweleta drogi poprowadzona została po terenie istniejącym. Spadki poprzeczne 0,03. Oświetlenie: Przedmiotem projektu jest obwód oświetlenia drogi od Klasztoru w kierunku Niepublicznej Szkoły Podstawowej z latarniami ulicznymi oraz z latarnią stylizowaną przy ujęciu wody i linią kablową do istniejącego słupa linii NN z obwodem oświetleniowym ze stacji transformatorowej nr 4882. Wzdłuż drogi od strony południowej terenu inwestycji przebiega linia napowietrzna NN z obwodem oświetleniowym, zasilana ze stacji transformatorowej nr 4882 Imbramowice ll - Szkoła, zlokalizowanej przy Niepublicznej Szkole Podstawowej. Planuje się rozbudowę istniejącego obwodu oświetleniowego. W tym celu założono budowę odgałęzienia kablowego, zasilającego lampy oświetlenia drogi i ujęcia wodnego. Oświetlenie będzie podłączone bezpośrednio do istniejącego obwodu z istniejącym układem sterującym. W celu realizacji projektu zaplanowano następujące prace: wykonanie przewiertu rura SRS 1 10 mm - 8,0 m; ułożenie kabla YKY 2 x 16 mm w wykopie - 375,0 m; wciąganie kabla jak wyżej do rur i podejść do słupów - 60,0 m; ułożenie bednarki Fe/Zn 30 x 4 mm - 414,0 m; montaż słupa s40 W/B z fundamentem, złączem i oprawą OS1 - 1 kpl.; montaż słupa OSL 80/4 z fundamentem, złączem, wysięgnikiem oraz oprawą WSL800 - 5 kpl.; dozbrojenie istniejącego słupa - 1 kpl. Zagospodarowanie samowypływu: Zaprojektowano zagospodarowanie samowypływającej wody na dwa sposoby: jako punkt do poboru wody przez indywidualne osoby i jako element dekoracyjny – fontannę. Element ujęcia został zaprojektowany w formie misy o średnicy 3,0 m i wysokości 0,5 m ponad poziom terenu, wykończonej od zewnątrz okładziną z kamienia naturalnego, a od środka wodoszczelną wyprawą. W pobliżu brzegu misy zlokalizowano blok granitowy z przeprowadzonym swobodnym wypływem zakończonym wylewką ze stali nierdzewnej. Centralne miejsce misy zajmie fontanna wykonana ze stali nierdzewnej, z elementami ruchomymi i kurtyną wodną. Wokół centralnego punktu, jakim będzie misa fontanny, wykonany zostanie chodnik z drobnowymiarowych elementów betonowych, na którym zlokalizowano pozostałe elementy małej architektury.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
okres gwarancji i rękojmi (nie krótszy niż 36 miesięcy) 30,00
Usunięcie usterki w okresie gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Trzyciąż: Modernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Imbramowicach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowie parkingu przy ul. Sosnowej w Poniatowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI