Rewitalizacja budynku poprzemysłowego wraz z jego otoczeniem, z przeznaczeniem na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja budynku poprzemysłowego wraz z jego otoczeniem, z przeznaczeniem na GOPS w Klukach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKluki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-23
  • ZamawiającyGMINA KLUKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00144812
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja budynku poprzemysłowego wraz z jego otoczeniem, z przeznaczeniem na GOPS w Klukach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 88

1.5.2.) Miejscowość: Kluki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-415

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja budynku poprzemysłowego wraz z jego otoczeniem, z przeznaczeniem na GOPS w Klukach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c46792a-cba5-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037454/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja budynku poprzemysłowego wraz z jego otoczeniem, z przeznaczeniem na GOPS w Klukach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.kluki.biuletyn.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:
1. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2. ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal,
3. oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@kluki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Instrukcjach ePUAP dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (przesyłane pliki należy skompresować do jednego pliku archiwum – ZIP). Za datę przekazania oferty lub innych dokumentów za pośrednictwem miniPortalu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja budynku poprzemysłowego wraz z jego otoczeniem, z przeznaczeniem na GOPS w Klukach. Przedsięwzięcie ma polegać na remoncie wraz z kompleksową termomodernizacją oraz budową instalacji co, wod.-kan., elektrycznej eNN wraz z kotłownią i instalacją c.w.u., wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, renowacji elewacji, przebudowie wnętrza, wykończenie i wyposażenie pomieszczeń oraz wykonanie szamba i renowacja otoczenia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku poprzemysłowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia usługowe. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku GOPS z pomieszczeniami na biura, magazynami, salą konferencyjną wraz z infrastrukturą techniczną i komunikacyjną. Projektowany budynek będzie pełnił funkcję usługową. W budynku będzie odbywało się wydawanie produktów spożywczych z prowadzonego magazynu żywności. W budynku zostaną zlokalizowane 3 magazyny, w tym jeden dostosowany do wydawania produktów. Przeznaczeniem przedmiotowego obiektu budowlanego będzie zaspokajanie potrzeb w zakresie dostępu do usług świadczonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej mieszkańcom Gminy Kluki.
Budynek zlokalizowany jest na działce nr 1222 obręb Kluki. Jest to obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek będzie pełnił funkcję budynku usługowego. Teren działki jest ogrodzony i posiada infrastrukturę techniczna. Obiekt posiada prostopadłościenną formę budynku przykrytego dachem dwuspadowym. Kąt połaci dachowych wynosi 11°. Wejście główne do części usługowej zlokalizowane jest od strony zachodniej. Magazyn i garaż dostępne od wschodu z projektowanego placu. Budynek posiada jedną kondygnację nadziemną. Wymiary zewnętrzne budynku 32,19 mx 13,30m. Wysokość 4,75m. Układ konstrukcyjny budynku został zaprojektowany w technologii tradycyjnej jako murowany, dwuwarstwowy ocieplony wełną skalną twardą, usztywniony ścianami poprzecznymi oraz wieńcem żelbetowym. Całość obciążeń przekazana z dachu na układ fundamentów w formie ław oraz stóp fundamentowych.
Budynek dostępny dla osób niepełnosprawnych. Wejścia do budynku bez przeszkód architektonicznych bezpośrednio z terenu. Drzwi wewnętrzne bez progów. Budynek wyposażony w sanitariat dla osób niepełnosprawnych. Projektuje się budowę budynku GOPS-u wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej w postaci instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i energetycznej. System ogrzewania budynku i c.w.u: energia elektryczna – powietrzna pompa ciepła. Odprowadzanie ścieków do nowo powstałego zbiornika szczelnego (szambo) o pojemności do 10m3 . Energia elektryczna z sieci, z możliwością wspomagania tego źródła w przyszłości energią słońca poprzez panele fotowoltaiczne.
Nowo projektowany układ komunikacji pieszej i kołowej zrealizowany będzie poprzez projektowane utwardzenie powierzchni gruntu działki budowlanej (nawierzchnia z prefabrykowanej kostki brukowej na systemowej podbudowie). Dojazd do budynku zlokalizowany jest od strony południowo-zachodniej. Przewiduje się miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Obsługa komunikacyjna przedmiotowej działki będzie odbywała się z drogi gminnej (działka nr ewid. 474 obręb 0005 Kluki) poprzez istniejący zjazd publiczny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
1) Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, mającej w swym zakresie remont, rozbudowę lub przebudowę budynku.
Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie jeden kontrakt lub jedną umowę. Remont, rozbudowa lub przebudowa może dotyczyć każdego typu budynku.
Na dowód tego Wykonawcy załączą wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, z podaniem rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (według załącznika do SWZ), oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych (według załącznika do SWZ) wraz z załączonymi referencjami.
2) W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca również wykaże, że:
Przewidziana przez Wykonawcę osoba/y, która/e będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiada/posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia.

Powyższe funkcje kierownika robót może pełnić jedna osoba, o ile jej uprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności.
Osoba powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 03.08.2020 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019r. w sprawie Przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1117). Osobami na stanowiska wymienione powyżej mogą być również, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220 t.j.).
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy):
1. Pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
56 8978 0008 0061 5914 2000 1270
2. gwarancjach bankowych,
3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572).
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniu, o których powyżej wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium, o których mowa w Ustawie Prawo zamówień publicznych.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji szpitala - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy do wykonania elewacji szpitala. Powierzchnia ok. 1500m2. Miejsce realizacji - Rawa Mazowiecka. Rozpoczęcie prac możliwe w drugiej połowie maja. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI