„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie gminy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów” Postępowanie prowadzone jest w podziale na 2 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszczonów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-16
  • ZamawiającyGmina Mszczonów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00043172
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów”

Postępowanie prowadzone jest w podziale na 2 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów”

Postępowanie prowadzone jest w podziale na 2 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-987bddc7-8341-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026218/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów. Postępowanie w podziale na 2 części.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych, określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików
.pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Gmina Mszczonów reprezentowana przez Burmistrza Mszczonowa” z siedzibą przy Placu Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, tel. 46 858 28 40 – zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów”, na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.)., Pozostałe informacje Zamawiający wskazał w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.2.2022.KM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją przy użyciu remontera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów.
1.1.1 Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:
− oznakowanie miejsc naprawianych;
− oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota);
− spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca;
− wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową;
− wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej;
− zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm;
− zamiatanie – usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku.
− ilość materiałów do wbudowania minimalnie 350 Mg maksymalnie 500 Mg
Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga użycia grysów bazaltowych płukanych o frakcji np. 2/5, 5/8, 8/11 mm i kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C 69 B3 PU.
Zamawiający nie dopuszcza wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +15°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +10°C.
Remont nawierzchni rozliczany będzie wg faktycznie wbudowanych ilości materiałów (grysy + emulsja).
1.1.2 Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 7a do SWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8a do SWZ.
1.1.3 Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie SWZ, specyfikacją techniczną (STWiORB), zawartą umową, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
1.1.4 Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w normach i specyfikacji technicznej (STWiORB).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych tj.
• w części I – napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją przy użyciu remontera;
• w części II – napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera;
gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel – do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. W celu udzielenia zamówienia Zamawiający przeprowadzi postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający i Wykonawca negocjować będą m.in. postanowienia umowy, w tym ceny jednostkowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów:
1) Cena wykonania zamówienia (C) – znaczenie 60 % (60 pkt) – w części I i II zamówienia.
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, (60pkt) oferty następne będą oceniane wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową
C min – najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
C bad – cena oferty badanej
Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt
2) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G) –znaczenie 40% (40pkt ) – w części I zamówienia.
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w części I nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 24 miesiące.
Oferty w kryterium okres gwarancji i rękojmi będą oceniane w następujący sposób:
a) Jeżeli zostanie zaoferowany 12 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady, oferta otrzyma 0 pkt,
b) Jeżeli zostanie zaoferowany 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady, oferta otrzyma 40pkt.
Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy:
− Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady tj. 12 miesięcy i taki zostanie przyjęty do umowy oraz przyzna 0 pkt (zero) pkt. za to kryterium.
− Wykonawca zaoferuje okres krótszy niż minimalny, w stosunku do powyżej wskazanej wartości (12 miesięcy), wówczas jego oferta będzie odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt) 5 ustawy Pzp.
− Wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż maksymalny, w stosunku do powyżej wskazanej wartości, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela maksymalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady tj. 24 miesięcy i taki zostanie przyjęty do umowy oraz przyzna 40 pkt za to kryterium.
− Wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż minimalny, ale krótszy niż maksymalny, w stosunku do powyżej wskazanych wartości, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady tj. 12 miesięcy i taki zostanie przyjęty do umowy oraz przyzna 0 pkt (zero) pkt. za to kryterium.
− Wykonawca poda okres gwarancji w innej jednostce np. godziny, minuty czy dni Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt) 5 ustawy Pzp.
− Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 40 pkt.


Łączna punktacja oferty w każdej części zostanie wyliczona według wzoru:
W = C+G;
W – łączna punktacja oferty badanej;
C – punktacja według kryterium ,,Cena wykonania zamówienia” oferty badanej w danej części;
G – punktacja według kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi za wady” oferty badanej w danej części;
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium okresu gwarancji i rękojmi tj. uzyska największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2 Część II – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów.
1.2.1 Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:
− oznakowanie miejsc naprawianych,
− nacięcie nawierzchni jezdni wokół ubytku do regularnych kształtów piłą mechaniczną,
− odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,
− wybranie gruzu i oczyszczenie remontowanego miejsca z usunięciem rumoszu,
− posmarowanie krawędzi remontowanego miejsca emulsją asfaltową,
− wypełnienie remontowanego miejsca masą mineralno-asfaltową z recyklera w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń,
− mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw a pomocą walca lub płyty wibracyjnej,
− posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsja asfaltową i posypanie drobnym kruszywem
− uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
− zakres robót przewidzianych do realizacji wynosi: minimum 200 - maksimum 1500 m2 przyjmując do rozliczenia jako jednostkę podstawową remont 1 m2 nawierzchni gr. 5 cm.
Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 7b do SWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8b do SWZ.

1.2.2 Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie SWZ, specyfikacją techniczną (STWiORB), zawartą umową, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych tj.
• w części I – napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją przy użyciu remontera;
• w części II – napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera;
gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel – do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. W celu udzielenia zamówienia Zamawiający przeprowadzi postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający i Wykonawca negocjować będą m.in. postanowienia umowy, w tym ceny jednostkowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena wykonania zamówienia (C) – znaczenie 60 % (60 pkt) – w części I i II zamówienia.
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, (60pkt) oferty następne będą oceniane wg wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów za cenę ofertową
C min – najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
C bad – cena oferty badanej
Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt
3) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G) –znaczenie 40% (40pkt ) – w części II zamówienia.
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w części II zamówienia, nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 18 miesięcy.
Oferty w kryterium okres gwarancji i rękojmi będą oceniane w następujący sposób:

1.Jeżeli zostanie zaoferowany 12 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady, oferta otrzyma 0 pkt,
2.Jeżeli zostanie zaoferowany 18 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady, oferta otrzyma 40pkt

Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku gdy:
− Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady tj. 12 miesięcy i taki zostanie przyjęty do umowy oraz przyzna 0 pkt (zero) pkt. za to kryterium.
− Wykonawca zaoferuje okres krótszy niż minimalny, w stosunku do powyżej wskazanej wartości (12 miesięcy), wówczas jego oferta będzie odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt) 5 ustawy Pzp.
− Wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż maksymalny, w stosunku do powyżej wskazanej wartości, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela maksymalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady tj. 18 miesięcy i taki zostanie przyjęty do umowy oraz przyzna 40 pkt za to kryterium.
− Wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż minimalny, ale krótszy niż maksymalny, w stosunku do powyżej wskazanych wartości, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady tj. 12 miesięcy i taki zostanie przyjęty do umowy oraz przyzna 0 pkt (zero) pkt. za to kryterium.
− Wykonawca poda okres gwarancji w innej jednostce np. godziny, minuty czy dni Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt) 5 ustawy Pzp.
− Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 40 pkt.

Łączna punktacja oferty w każdej części zostanie wyliczona według wzoru:
W = C+G;
W – łączna punktacja oferty badanej;
C – punktacja według kryterium ,,Cena wykonania zamówienia” oferty badanej w danej części;
G – punktacja według kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi za wady” oferty badanej w danej części;
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium okresu gwarancji i rękojmi tj. uzyska największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że:

Dla części I (Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją przy użyciu remontera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów):

a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową przy użyciu remontera, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.

Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki określone w niniejszym pkt były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku wykazania doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień przez dwa lub więcej podmioty.
Ponadto wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadkach, kiedy dane roboty wykonał osobiście. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana.

W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą/podmiotem, a Zamawiającym/odbiorcą za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.


b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej:
- remonterem wprowadzającym pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia - w ilości 2 szt.
Remonter będzie posiadać wysięgnik z głowicą roboczą z przodu lub z tyłu pojazdu, obsługiwaną przez operatora z poziomu remontowanej nawierzchni.


Dla części II Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg mieszanką mineralno – asfaltową z recyklera o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. brutto.

Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki określone w niniejszym pkt były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku wykazania doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień przez dwa lub więcej podmioty.
Ponadto wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadkach, kiedy dane roboty wykonał osobiście. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
ii. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
iii. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5A (dot. I cz. zamówienia) i 5B (dot. II cz. zamówienia) do SWZ;
iv. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 6A (dot. I cz. zamówienia) i 6B (dot. I cz. zamówienia) do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7A do SWZ dla cz. 1 zamówienia i 7B do SWZ dla cz. 2 do zamówienia.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-16 10:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do elewacji i dociepleń - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do elewacji i dociepleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI