Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 17 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-20
  • Numer ogłoszenia663557-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 663557-N-2018 z dnia 2018-12-20 r.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.: Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 17 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki  57 , 60770   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (URL): www.zkzl.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zkzl.poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Matejki 57, 60 - 770 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 17 części
Numer referencyjny: DOA.201.108/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 17 części: 1. ul. Parkowa 7 m 14, 2. ul. Jutrzenka 4B m 17, 3. ul. Dąbrowskiego 69 m 6A, 4. ul. Słowackiego 62 m 4, 5. ul. Notecka 27 m 3, 6. ul. Tokarska 7 m 13 wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania z projektem i uzgodnieniami,, 7. ul. Bystra 9/11 m 7, 8. ul. Matejki 5 m 21, 9. ul. Ratajczaka 24 m 15, 10. ul. Podgórna 19 m 7A, 11. ul. Kassyusza 14 m 12, 12. ul. Dąbrowskiego 84 m 8, 13. Pl. Waryńskiego 7 m 19, 14. ul. Łaskarza 6 m 24, 15. ul. Podgórna 19A m 15, 16. ul. Małeckiego 18 m 15, 17. ul. Łobżenicka 8 m 21, 18. ul. 23 Lutego 23 m 15, 19. ul. Parkowa 9 m 5, 20. ul. Garbary 28 m 11, 21. ul. Fabryczna 20 m 16, 22. ul. Traugutta 23 m 24, 23. ul. Nowowiejskiego 14A m 11, 24. ul. Nowowiejskiego 14A m 14, 25. ul. Św. Marcin 34 m 13, 26. ul. Matejki 4 m 29. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary – załącznik nr 9 do SIWZ – stanowiące dokument poglądowy/informacyjny.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45333000-0
45300000-0
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 119
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia: 1) ul. Parkowa 7 m 14 – 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 2) ul. Jutrzenka 4B m 17 - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 3) ul. Dąbrowskiego 69 m 6A - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodni, 4) ul. Słowackiego 62 m 4- 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, 5) ul. Notecka 27 m 3- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 6) ul. Tokarska 7 m 13- 17 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 16 tygodni, wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania z projektem i uzgodnieniami, 7) ul. Bystra 9/11 m 7- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 8) ul. Matejki 5 m 21- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 9) ul. Ratajczaka 24 m 15- 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, 10) ul. Podgórna 19 m 7A - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 11) ul. Kassyusza 14 m 12- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 12) ul. Dąbrowskiego 84 m 8- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 13) Pl. Waryńskiego 7 m 19 - 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, 14) ul. Łaskarza 6 m 24 – 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 15) ul. Podgórna 19A m 15- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 16) ul. Małeckiego 18 m 15- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 17) ul. Łobżenicka 8 m 21- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 18) ul. 23 Lutego 23 m 15- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 19) ul. Parkowa 9 m 5- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 20) ul. Garbary 28 m 11- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 21) ul. Fabryczna 20 m 16- 6 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 5 tygodni, 22) ul. Traugutta 23 m 24- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 23) ul. Nowowiejskiego 14A m 11- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 24) ul. Nowowiejskiego 14A m 14- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 25) ul. Św. Marcin 34 m 13- 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, 26) ul. Matejki 4 m 29 – 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie tylu remontów w lokalach, na ile części składa ofertę, przy czym Zamawiający dla danej części będzie wymagał spełnienia warunków w zakresie realizacji remontu jednego lokalu, dla dwóch części dwóch lokali itp., b) wykazał, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności : 1. konstrukcyjno – budowlanej, 2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, i teletechnicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - zał. nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zał. nr 5 do SIWZ. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 6 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których były wykonywane lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 23.700,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące siedemset złotych 00/100), w tym dla części: 1) ul. Parkowa 7 m 14– 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2) ul. Jutrzenka 4B m 17 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), 3) ul. Dąbrowskiego 69 m 6A – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100), 4) ul. Słowackiego 62 m 4 – 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100), 5) ul. Notecka 27 m 3 – 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100), 6) ul. Tokarska 7 m 13– 1.350,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100), 7) ul. Bystra 9/11 m 7–600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100), 8) ul. Matejki 5 m 21– 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), 9) ul. Ratajczaka 24 m 15– 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), 10) ul. Podgórna 19 m 7A – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), 11) ul. Kassyusza 14 m 12– 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100), 12) ul. Dąbrowskiego 84 m 8– 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), 13) Pl. Waryńskiego 7 m 19 – 1150,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych 00/100), 14) ul. Łaskarza 6 m 24 – 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100), 15) ul. Podgórna 19A m 15 –1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100), 16) ul. Małeckiego 18 m 15 – 1.050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych 00/100), 17) ul. Łobżenicka 8 m 21 – 1.250,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) 18) ul. 23 Lutego 23 m 15 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). 19) ul. Parkowa 9 m 5 – 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100). 20) ul. Garbary 28 m 11 – 1.350,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100). 21) ul. Fabryczna 20 m 16 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100). 22) ul. Traugutta 23 m 24 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). 23) ul. Nowowiejskiego 14A m 11 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 24) ul. Nowowiejskiego 14A m 14 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). 25) ul. Św. Marcin 34 m 13– 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100). 26) ul. Matejki 4 m 29 – 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie w następujących przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w ustalonym terminie. Wówczas termin realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas występowania siły wyższej lub czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej, b) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót. Wówczas termin realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnień, c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. Wówczas termin realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do wykonania wymaganych analiz i ekspertyz, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem Umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględniania wzajemnych powiązań. Wówczas termin realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem Umowy realizowanych w drodze odrębnej umowy, e) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót stanowiących przedmiot Umowy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zaistnienie warunków uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (bądź jego aktualnie obowiązującym odpowiednikiem) – wystąpienie tych okoliczności musi zostać udokumentowane w dzienniku budowy. Termin realizacji Umowy w tym wypadku, może zostać wydłużony o czas występowania tych okoliczności, f) konieczności zamontowania urządzenia pomiarowego przez dostawcę mediów. Wówczas termin realizacji Umowy ulegnie wydłużeniu o czas liczony od dnia zgłoszenia Zamawiającemu niemożności zamontowania urządzenia pomiarowego przez Wykonawcę do dnia zamontowania urządzenia pomiarowego przez dostawcę mediów, g) konieczności wykonania robót lub prac dodatkowych (w przypadku dokonania zmiany Umowy w tym przedmiocie) jeśli ich wykonanie uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy w terminie. Wówczas termin realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o czas wykonywania robót dodatkowych, 2) w przypadku wystąpienia realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych przedmiotem Umowy, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z przyczyn ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach przedmiotu Umowy, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% łącznej wartości Umowy określonej w § 7 ust. 1 Umowy. 3) w przypadku kiedy zmiana Umowy jest konieczna i spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmiany nie przekracza 50% łącznej wartości Umowy określonej w § 7 ust. 1 Umowy, 4) w przypadku kiedy Wykonawcę, z którym Zamawiający zawarł Umowę, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian Umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców. 5) gdy zachodzą okoliczności określone w art. 144 ust. 1 pkt. 6 PZP. 6) wyłączenia z zakresu przedmiotu Umowy robót wykonywanych w danym lokalu, przed przystąpieniem do wykonania tych robót. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności wyłączenia którejkolwiek z ww. części przedmiotu Umowy przed wykonaniem tej części przedmiotu Umowy. Strony w tym wypadku zobowiązują się do zawarcia aneksu do Umowy w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o konieczności wyłączenia z zakresu przedmiotu Umowy ww. części. W związku z zawarciem aneksu ulegnie zmniejszeniu wynagrodzenie określone odpowiednio w § 7 ust. 1 za poszczególne zadanie. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy, jeżeli następują okoliczności opisane w ust. 1 pkt. 2, 3, 5 i 6 powyżej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ul. Parkowa 7 m 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Parkowej 7 m 17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ul. Jutrzenka 4B m 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Jutrzenka 4B m 17
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: ul. Dąbrowskiego 69 m 6A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przyul. Dąbrowskiego 69 m 6A
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: ul. Słowackiego 62 m 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Słowackiego 62 m 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 49
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: ul. Notecka 27 m 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Noteckiej 27 m 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: ul. Tokarska 7 m 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Tokarskiej 7 m 13
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 119
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: ul. Bystra 9/11 m 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Bystrej 9/11 m 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: ul. Matejki 5 m 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Matejki 5 m 21
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: ul. Ratajczaka 24 m 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Ratajczaka 24 m 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 49
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: ul. Podgórna 19 m 7A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Podgórnej 19 m 7A
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: ul. Kassyusza 14 m 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Kassyusza 14 m 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: ul. Dąbrowskiego 84 m 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Dąbrowskiego 84 m 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pl. Waryńskiego 7 m 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy Pl. Waryńskiego 7 m 19
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 49
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: ul. Łaskarza 6 m 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Łaskarza 6 m 24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 3
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: ul. Podgórna 19A m 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Podgórnej 19A m 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: ul. Małeckiego 18 m 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Małeckiego 18 m 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: ul. Łobżenicka 8 m 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Łobżenickiej 8 m 21
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: ul. 23 Lutego 23 m 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. 23 Lutego 23 m 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: ul. Parkowa 9 m 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Parkowej 9 m 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: ul. Garbary 28 m 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Garbary 28 m 11
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: ul. Fabryczna 20 m 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Fabrycznej 20 m 16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: ul. Traugutta 23 m 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami ul. Traugutta 23 m 24 elektrycznymi przy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: ul. Nowowiejskiego 14A m 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Nowowiejskiego 14A m 11
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: ul. Nowowiejskiego 14A m 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Nowowiejskiego 14A m 14
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: ul. Św. Marcin 34 m 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Św. Marcin 34 m 13
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 49
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: ul. Matejki 4 m 29
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zwolnionego do dyspozycji Wynajmującego komunalnego lokalu mieszkalnego położonego w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi przy ul. Matejki 4 m 29
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45333000-0, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 49
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 95,00
Okres gwarancji 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam hydraulika- Skoki
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam hydraulika. Mam przeciek przy zaworze bezpieczeństwa bojlera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI