Remont znaków stałego oznakowania nawigacyjnego: Część I. Stawa cyplowa na S cyplu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont znaków stałego oznakowania nawigacyjnego: Część I. Stawa cyplowa na S cyplu wyspy Mielin, Stawa światła wejściowego na E, (wschodniej) główce falochronu centralnego – Port Świnoujście. Część II. Stawa dolna nabieżnika Świnoujście – „MŁYNY”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-07-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-18
  • Numer ogłoszenia562509-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562509-N-2019 z dnia 2019-06-18 r.

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie: Remont znaków stałego oznakowania nawigacyjnego: Część I. Stawa cyplowa na S cyplu wyspy Mielin, Stawa światła wejściowego na E, (wschodniej) główce falochronu centralnego – Port Świnoujście. Część II. Stawa dolna nabieżnika Świnoujście – „MŁYNY”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 14501700000000, ul. Plac Batorego  4 , 70-207  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4403423, 4403523, e-mail zamowienia@ums.gov.pl, faks 914 403 441.
Adres strony internetowej (URL): www.ums.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ums.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ums.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Morski w Szczecinie, plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 109.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont znaków stałego oznakowania nawigacyjnego: Część I. Stawa cyplowa na S cyplu wyspy Mielin, Stawa światła wejściowego na E, (wschodniej) główce falochronu centralnego – Port Świnoujście. Część II. Stawa dolna nabieżnika Świnoujście – „MŁYNY”
Numer referencyjny: PO-II.370.19.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Remont znaków stałego oznakowania nawigacyjnego: Część I. Stawa cyplowa na S cyplu wyspy Mielin, Stawa światła wejściowego na E, (wschodniej) główce falochronu centralnego – Port Świnoujście. Część II. Stawa dolna nabieżnika Świnoujście – „MŁYNY”. Część I: Stawa cyplowa na S cyplu wyspy Mielin - Obiekt spełnia funkcję oznakowania nawigacyjnego ostrogi powstałego po wykopie przekopu Kanału Mielińskiego oddzielającego nurt rzeki Świny od toru wodnego Świnoujście – Szczecin. Remont obejmuje m.in. usunięcie starych, zniszczonych warstw laminatu i powłok malarskich, czyszczenie konstrukcji stalowej, prace malarskie, wymiana okitowania szyb, uzupełnianie ubytków żelbetowych. Zakres zamówienia dla Stawy cyplowej na S cyplu wyspy Mielin : 1) usunięcie starych, zniszczonych warstw laminatu z daszku laterny 6 m2 2) czyszczenie konstrukcji stalowej stawy z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70/H-97052 100 m2 3) przygotowanie i wyrównanie podłoża daszku laterny 6 m2 4) odtłuszczanie 100 m2 5) ułożenie nowego laminatu wykonanego z pięciu warstw maty szklanej, utwardzonej żywicą epoksydową – tj. 6 m2 x 5 warstw 30 m2 6) malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 100 x 2 = 200 m2 7) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa 90 m2 8) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czarny mat.) 10 x 2 = 20 m2 9) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czerwony) 90 x 2 = 180 m2 10) obustronna wymiana okitowania szyb w oknach laterny o wym. 0,8 x 0,5 x 10 szt. x 2 = 8 m2 11) Demontaż tabliczki informacyjnej URZĄD MORSKI w SZCZECINIE Zakup i montaż nowej 1 szt. Remont Stawy światła wejściowego na E (wschodniej) główce falochronu centralnego – Port Świnoujście. Obiekt wymaga bieżącego remontu, w tym naprawę nawierzchni betonowej opisaną wyżej oraz wykonania nowych powłok malarskich. Zakres zamówienia obejmuje: 1) czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70/H-97052 242 m2 2) odtłuszczanie 242 m2 3) malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 242 x 2 = 484 m2 4) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa 232 m2 5) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (laterna - czarny matowy) 10 m2 6) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały) 105 m2 7) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czerwony) 137 x 2 = 274 m2 8) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor zielony pas) 60 x 2 = 120 m2 9) obustronna wymiana okitowania szyb okien laterny o wymiarach 2,9 m x 0,8 x 8 szt. = 19 m2 10) uzupełnienie w trzech miejscach ubytków w warstwie posadzkowej żelbetowego cokołu grubości 7 cm, na którym ustawiony jest znak = 0,3 m3 11) Demontaż tabliczki informacyjnej URZĄD MORSKI w SZCZECINIE Zakup i montaż nowej 1 szt. UWAGA: Wjazd i rozpoczęcie prac na falochronie po uzgodnieniu z Wykonawcą ‘’Remontu ostróg na Falochronie Centralnym’’. Część II: Stawa dolna nabieżnika Świnoujście – MŁYNY usytuowana na falochronie zachodnim w Porcie Świnoujście. Na podstawie oględzin, obliczeń i analizy stanu technicznego ustala się następujący zakres prac remontowych: 1. Demontaż śmigła rozety. Masa Rozety na podstawie obliczeń- około 650-700 kg wraz z osią poziomą. 2. Oczyszczenie strumieniowo ścierne elementów stalowych wiatraka (prace warunkach warsztatowych - powierzchnia uwzględnia naddatek ok 10% na niedokładność pomiaru powierzchni). 3. Prace malarskie- zabezpieczenie antykorozyjne śmigła wiatraka. 4. Wymiana skorodowanych elementów rozety. 5. Uwaga: wielkość szacunkowa - precyzyjne określenie wielkości elementów do wymiany możliwe jest dopiero po demontażu śmigła i ocenie w warunkach warsztatowych. 6. Oczyszczenie strumieniowo- ścierne cokołu stawy. 7. Uzupełnienie wybrakowanych spoin cokołu. 8. Malowanie Cokołu stawy na kolor czarny (w tym pokrycie podkładową warstwą mineralno-żywiczną – poliuretanową, oraz naniesienie powłoki barwnej). 9. Oczyszczenie strumieniowo ścierne ściany zewnętrznej stawy. 10. Uzupełnienie wybrakowanych spoin na zewnątrz stawy. 11. Malowanie ściany zewnętrznej stawy - kolor biały ( w tym pokrycie podkładową warstwą mineralno- żywiczną/ poliuretanową o właściwościach hydrofobowych. 12. Demontaż wyposażenia wewnętrznego stawy ( w tym drabiny, legary etc.). Uwaga - pozycja zawiera również wykonanie roboczych - tymczasowych stanowisk dla akumulatorów i światła nawigacyjnego na czas prowadzonych prac. 13. Oczyszczenie strumieniowo- ścierne wewnętrznych ścian stawy. 14. Uzupełnienie brakujących spoin wewnątrz stawy. 15. Montaż nowych kątowników legarowych ze stali nierdzewnej. 16. Wykonanie powłoki hydrofobowej wewnątrz stawy (w tym impregnacja przeciwsolna oraz pokrycie środkiem hydrofobizującym). 17. Montaż pokładów z drewna modrzewiowego (na dwóch poziomach pokładów roboczych łącznie). 18. Montaż elementów wyposażenia stawy: • drabin, • instalacji elektrycznej, • stolarki okienne, • rury spustowej rynny, • przepustów kablowych, • kratek wentylacyjnych. 19. Remont drzwi wejściowych do stawy (oczyszczenie z powłok malarskich, uzupełnienie wybrakowanych elementów, piaskowanie okuć, pomalowanie całości zestawem malarskim). 20. Montaż i zabezpieczenie śmigła rozety. Uwagi: 1. Przed przystąpieniem do prac budowlanych teren robót należy ogrodzić i oznakować tablicami ostrzegawczymi i tablicą informacyjną. Należy także uniemożliwić dostęp do terenu robót osobom postronnym, zapewnić prawidłowy dostęp i dojazd dla służb ratowniczych i pomocniczych. 2. Rzędne wysokościowe na rysunkach podano w układzie – Kronsztad. 3. Wszystkie sieci napotkane w terenie należy traktować jako czynne. 4. Na kierowniku budowy, przed rozpoczęciem robót spoczywa obowiązek sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego charakter obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót. 5. Prace remontowe muszą być prowadzone przez specjalistyczne przedsiębiorstwo, posiadające doświadczenie w wykonywaniu remontów i modernizacji obiektów. Prace te należy prowadzić zgodnie z ogólnie obowiązującymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz z zachowaniem odpowiednich przepisów BHP. 6. Po ostatecznym wyborze materiałów naprawczych, zaleca się konsultacje z działem technicznym producenta celem doszczegółowienia reżimu technologicznego. 7. Z uwagi na możliwość wystąpienia pylenia oraz zlokalizowanie prac bezpośrednio na obiekcie hydrotechnicznym, po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich zanieczyszczeń z placu budowy jak i z dna, powstałych podczas budowy oraz istniejących wcześniej oraz wykonania atestu czystości dna obejmującego pas 10 m od krawędzi falochronu. 8. Propozycje ewentualnych zmian do rozwiązań zawartych w projekcie należy zgłosić Inwestorowi oraz Projektantowi – w czasie umożliwiającym rozpatrzenie i zajęcie stanowiska. 9. Prace remontowe należy prowadzić przy sprzyjających warunkach hydrometeorologicznych. 10. Wykonawca musi posiadać zaświadczenia przeszkolenia i autoryzacji zaproponowanych materiałów. 11. Termin prowadzenia prac remontowych oraz sposób remontu należy uzgodnić z Bazą Oznakowania Nawigacyjnego w Świnoujściu w terminie umożliwiającym publikację informacji o prowadzeniu prac remontowych na stronie Urzędu Morskiego w Szczecinie – zakładka Ograniczenia Żeglugowe i w „Wiadomościach Żeglarskich”.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: Część I : 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Część II : 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać w całości przynajmniej jeden z członków konsorcjum.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie prace (roboty budowlane) podobne do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż: Część I: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda Część II: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda. Za prace podobne Zamawiający uzna prace podobne do przedmiotu zamówienia w zakresie budowy lub remontu budowli hydrotechnicznych lub remontu przemysłowych konstrukcji hal, wież i kominów. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie, co oznacza, że jeden wykonawca może legitymować się doświadczeniem obejmującym dwie prace o zakresie i wartości opisanej w warunku, bądź każdy z wykonawców będzie się legitymował doświadczeniem obejmującym jedną pracę o zakresie i wartości opisanej w warunku. b) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku dla Części I. Dla Części II Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się niezbędnym minimum tj. musi dysponować co najmniej jedną osobą przewidzianą na stanowisko Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności hydrotechnicznej bez ograniczeń, lub uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnik Wykonawców składających ofertę wspólną składa jeden wykaz osób w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Warunek postawiony przez Zamawiającego zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą spełniać go łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 2,4 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt 2 dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: Część I : 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Część II : 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 4) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt. 3 dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu robót budowlanych – Załącznik nr 6 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, co najmniej dwóch robót podobnych do przedmiotu zamówienia o wartości: Część I - co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda Część II - co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. b) wykazu osób – Załącznik nr 7 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – Część II, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Zamawiający nie żąda złożenia oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia tego warunku dla Części I realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę należy złożyć na piśmie. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 2A i/lub Załącznik nr 2B do SIWZ. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ o braku podstaw wykluczenia z postępowania na postawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 5) dokumenty dotyczące zdolności lub sytuacji innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-05, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania wobec nich braku podstaw wykluczenia oraz wykazania spełniania przez nich warunków udziału w postępowaniu (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 pkt 1) - 2) stanowiących Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ; 2) Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia do oferty dokumentów które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą i który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7 pkt 1a. 3. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania wobec nich braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1 pkt 1) stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: a) w ust. 7 pkt 1a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokument, o których mowa w pkt 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub, miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Ocena braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) na podstawie art. 24 aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy, odbędzie się na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym i oświadczeniu o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowiącymi Załączniki nr 2A i /lub 2B oraz Załącznik nr 5A i/lub 5B do SIWZ oraz pozostałych dokumentów, które należy dołączyć do oferty; 3) ostateczne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonane na podstawie oświadczeń stanowiących Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ oraz dokumentów to potwierdzających. Ocenie na tym etapie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą spośród tych, które nie zostaną odrzucone po analizie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt. 2).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont znaków stałego oznakowania nawigacyjnego: Część I. Stawa cyplowa na S cyplu wyspy Mielin, Stawa światła wejściowego na E, (wschodniej) główce falochronu centralnego – Port Świnoujście.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:REMONT STAWY CYPLOWEJ NA S CYPLU WYSPY MIELIN. Lokalizacja wyspa Mielin Obiekt spełnia funkcję oznakowania nawigacyjnego ostrogi powstałego po wykopie przekopu Kanału Mielińskiego oddzielającego nurt rzeki Świny od toru wodnego Świnoujście – Szczecin. Rodzaj posadowienia konstrukcji: Czterościenna, ażurowa konstrukcja stalowa wys. 6,8 m z cylindryczną laterną, z galeryjką i dachem stożkowym, pomalowana na kolor czerwony. Ponad dachem znak szczytowy w kształcie podwójnego krzyża. Dolna część podstawy konstrukcji stalowej wieży osadzona w fundamencie betonowym w rzucie poziomym, stanowi podwójny czworobok z kątownika 120 x 120 mm, dł. 2,6 m, których końce zamocowane są do kątownika zabetonowanego w narożniki fundamentu. Wyżej konstrukcja ażurowa wznosi się na wys. 4,15 m. Kątowniki boczne 85 x 85 x 8 mm. Krzyżulce wykonane z kątownika 65 x 65 x 6 mm. Podest galeryjki laterny oparty jest na ruszcie z ceownika NP 140. Podest galeryjki wykonany jest z blachy ryflowanej, zabezpieczony barierką wys. 1,0 m. Cylindryczna kabina optyczna (laterna)  2,0 m, wys. 2,0 m przykryta jest dachem stożkowym wys. 0,65 m. Wewnątrz kabiny optycznej zainstalowana jest lampa nawigacyjna typu FA-249 z podwójną optyką cylindryczną, z filtrem koloru czerwonego. uwagi: Powłoka malarska konstrukcji stalowej jest zniszczona i skredowana. Występują liczne drobne ogniska korozji powierzchniowej. Ponadto stwierdzono bardzo wysoki stopień degradacji stalowych blach daszku (głęboka korozja wgłębna) nad laterną a także laminatu, z którego zostały wykonane łaty przykrywające blachę dachu. Zakres zamówienia obejmuje: 1) usunięcie starych, zniszczonych warstw laminatu z daszku laterny 6 m2 2) czyszczenie konstrukcji stalowej stawy z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70/H-97052 100 m2 3) przygotowanie i wyrównanie podłoża daszku laterny 6 m2 4) odtłuszczanie 100 m2 5) ułożenie nowego laminatu wykonanego z pięciu warstw maty szklanej, utwardzonej żywicą epoksydową – tj. 6 m2 x 5 warstw 30 m2 6) malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 100 x 2 = 200 m2 7) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa 90 m2 8) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czarny mat.) 10 x 2 = 20 m2 9) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czerwony) 90 x 2 = 180 m2 10) obustronna wymiana okitowania szyb w oknach laterny o wym. 0,8 x 0,5 x 10 szt. x 2 = 8 m2 11) Demontaż tabliczki informacyjnej URZĄD MORSKI w SZCZECINIE Zakup i montaż nowej 1 szt. REMONT STAWY ŚWIATŁA WEJŚCIOWEGO NA E, (WSCHODNIEJ) GŁÓWCE FALOCHRONU CENTRALNEGO – PORT ŚWINOUJŚCIE Lokalizacja Port Świnoujście Rodzaj posadowienia konstrukcji Korpus wieży wykonany jest z rury stalowej o średnicy ok. 2000 mm, wewnątrz którego osadzone są zabiegowe stopnie schodowe z blachy stalowej. Laterna w kształcie ośmioboku foremnego, osadzona jest na korpusie wieży. Na całym obwodzie przeszklona i przykryta stalowym daszkiem stożkowym. Galeria biegnąca wokół laterny zabezpieczona jest barierką stalową o wysokości 1,10 m. Na zewnątrz konstrukcji stalowej wieży od strony NNE, zawieszona jest kolumna buczkowa. Kolumna buczkowa zawieszona jest na wysięgnikach, górą i dołem skonstruowanych z płyt stalowych, opartych na kątownikach. Całość zewnątrz pomalowana w kolorze czerwonym. Wnętrze laterny w kolorze czarnym. Wnętrze wieży w kolorze białym. Uwagi Warstwa posadzkowa na żelbetowym cokole, na którym ustawiony jest znak w dwóch narożnikach jest uszkodzona – odłupana (około 1,5 m2), co szpeci wygląd obiektu. Stan powłok malarskich: liczne ślady korozji na drzwiach i samym korpusie obiektu (przy otworach wentylacyjnych nad powierzchnią fundamentu, na konstrukcji „buczka” i w korytkach okien w laternie – tam też zbiera się woda opadowa i skropliny). Obiekt wymaga bieżącego remontu, w tym naprawę nawierzchni betonowej opisaną wyżej oraz wykonania nowych powłok malarskich. Zakres zamówienia 1) czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70/H-97052 242 m2 2) odtłuszczanie 242 m2 3) malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 242 x 2 = 484 m2 4) malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa 232 m2 5) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (laterna - czarny matowy) 10 m2 6) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały) 105 m2 7) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czerwony) 137 x 2 = 274 m2 8) malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor zielony pas) 60 x 2 = 120 m2 9) obustronna wymiana okitowania szyb okien laterny o wymiarach 2,9 m x 0,8 x 8 szt. = 19 m2 10) uzupełnienie w trzech miejscach ubytków w warstwie posadzkowej żelbetowego cokołu grubości 7 cm, na którym ustawiony jest znak = 0,3 m3 11) Demontaż tabliczki informacyjnej URZĄD MORSKI w SZCZECINIE Zakup i montaż nowej 1 szt. Uwaga: Wjazd i rozpoczęcie prac na falochronie po uzgodnieniu z Wykonawcą ‘’Remontu ostróg na Falochronie Centralnym’’.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ‘‘Remont znaków stałego oznakowania nawigacyjnego: Część II. Stawa dolna nabieżnika Świnoujście – „MŁYNY”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis techniczny, zgodny z opisem technicznym dokumentacji projektowej: Projekt budowlano – wykonawczy remontu Stawy dolnej nabieżnika Świnoujście - MŁYNY. Lokalizacja Stawa dolna nabieżnika Świnoujście – „MŁYNY”, usytuowana jest na falochronie zachodnim w Porcie Świnoujście. Podstawa opracowania :Umowa BONe.ll.4102.05.19/ PO.II.3791.19.19, dotycząca wykonania ekspertyzy technicznej i projektu budowlano – wykonawczego remontu Stawy dolnej nabieżnika Świnoujście – „MŁYNY”, położonej na falochronie zachodnim w Porcie Świnoujście, zawarta pomiędzy Skarbem Państwa – Dyrektorem Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin, a firmą „PROJEKTOWANIE i NADZORY” – JAN KŁOSOWSKI”, ul. Myśliwska 73c/7, 80-283 Gdańsk. Normy, wytyczne i materiały użyte do opracowania: • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), • Rozporządzenie Ministra transportu i gospodarki morskiej z dnia 1 czerwca 1998 roku w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1998 r. nr 101, poz. 645), • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650, ze zm.), • Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23 października 2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych, • Normy i przepisy do projektowania: - PN-90/B-03200 Konstrukcje stalowe. Obliczenia statyczne i Projektowanie - PN-B-03264:2002 Konstrukcje betonowe, żelbetowe i sprężone. Obliczenia statyczne i projektowanie, • Geodezyjny podkład mapowy, • Materiały archiwalne udostępnione przez Urząd Morski w Szczecinie, • Projekt Modernizacji Oznakowania Nawigacyjnego toru wodnego Szczecin-Świnoujście opracowany przez Navpro Hydrotechnika Sp. z o.o. dla ProNAV Sp. z o.o.- listopad 2014 rok, • Materiały z inwentaryzacji znaków nawigacyjnych toru wodnego Szczecin-Świnoujście (dokumentacja fotograficzna, pomiary, szkice) wykonane przez NAVPRO Hydrotechnika Sp. z o.o. we wrześniu-październiku 2014 roku, • Poradnik Projektanta wydany przez MC Bauchemie, • Poradnik Hydrotechnika. Opis konstrukcji obiektu Stawa nawigacyjna „MŁYNY” wykonana jest w postaci murowanej wieży z cegły klinkierowej, posadowionej na betonowym cokole fundamentowym, obłożonym okładziną z kamienia polnego, ciosanego i spoinowanego zaprawą cementową. Mur wieży wykonany jest z dwóch warstw cegły, z czego zewnętrzna układana jest tzw. dłuższym bokiem na zewnątrz, zaś wewnętrzna prostopadle do niej. Konstrukcja wewnątrz wzmocniona jest salowymi bednarkami tworzącymi obręcze i stężenia, kotwionymi do muru za pomocą śrub stalowych. Wewnątrz wieży wykonane są dwa poziomy robocze z pokładem z desek o grubości 4-5 cm, położonych na ruszcie z ceowników C100 wbetonowanych w mur stawy. Pomiędzy pokładami komunikacja jest zapewniona za pomocą dwóch stalowych drabin z profili C100, ze szczeblami w postaci podwójnych prętów gładkich ø 12 mm. Głowicę stawy stanowi żelbetowa kopuła, w której wyprofilowane są okna dla lampy nawigacyjnej. Konstrukcja głowicy stanowi dodatkowo zadaszenie stawy. Konstrukcja ta została dodana do konstrukcji w późniejszych latach jej eksploatacji. Stan techniczny obiektu Na podstawie zlecenia Urzędu Morskiego w Szczecinie dokonano oceny stanu technicznego konstrukcji pod kątem konieczności przeprowadzenia prac remontowych orasz wystąpienia zagrożenia dla użytkowników. W wyniku oględzin ustalono co następuje: a) Fundament Stawy Stawa Młyny posadowiona jest w konstrukcji (korpusie) falochronu Zachodniego w Świnoujściu na żelbetowym fundamencie. Z uwagi na brak dokumentacji archiwalnej, jedynie domniema się, iż konstrukcja może być posadowiona dodatkowo na 3-4 palach, najprawdopodobniej drewnianych, co miało jej zapewnić stateczność, zwłaszcza w pierwszych latach po wybudowaniu obiektu. W chwili obecnej nie ma możliwości weryfikacji stanu faktycznego sposobu posadowienia obiektu, ale też stan konstrukcji pozwala na stwierdzenie, iż nie ma takiej konieczności. Fundament stawy znajduje się w dobrym stanie technicznym. Oględziny i badania nie wykazały obecności spękań i wykruszenia bloku fundamentu. Jedynie spoina kamieni tworzących okładzinę fundamentu znajduje się miejscami w złym stanie technicznym - jest wybrakowana i wyerodowana (zwłaszcza po stronie zachodniej). b) Ściany Zewnętrzne Ściany zewnętrzna wykonane są z cegły klinkierowej na zaprawie cementowej. Cegły ułożone są w przesunięciu ½. Stan techniczny ściany zewnętrznej uznać należy za dobry, za wyjątkiem kilku niewielkich spękań muru i ubytków w spoinie. Mur pomalowany jest farbą białą. Stan powłoki malarskiej uznać należy za nieodpowiedni. Zwłaszcza po zachodniej stronie stawy, narażonej na dużo intensywniejsze działanie warunków atmosferycznych (piaskowanie piaskiem plażowym, oraz nieustanne zawilgocenie). W wielu miejscach farba odparza się i odpada odsłaniając cegłę klinkierową. W miejscach uszkodzeń powłoki malarskiej wszechobecna wilgoć penetruje przestrzeń między powłoką a murem, intensyfikując zjawisko odparzania powłoki od muru. W trakcie oględzin nie stwierdzono luźnych cegieł świadczących o złym stanie zaprawy murarskiej. c) Ściany Wewnętrzne Ściany wewnętrzne podobnie jak zewnętrzne, wykonane są z cegły klinkierowej i pomalowane są farbą olejną na kolor biały. W wielu miejscach, zwłaszcza w dolnej części konstrukcji zauważalne są wykwity solne i węglanowe świadczące o zawilgoceniu muru i przenikaniu wilgoci do środka, najprawdopodobniej poprzez spoiny muru. W kilku miejscach zaobserwować można ubytki spoin miedzy cegłami, poza tym, nie stwierdza się większych spękań bądź ubytków, mogących świadczyć o występowaniu zagrożenia dla konstrukcji. Z uwagi na brak wentylacji szybu stawy, na ścianach wewnętrznych obserwuje się osadzanie skroplin, co potwierdzają liczne złuszczenia farby oraz wilgotne ściany. d) Stolarka okienna i drzwiowa Stolarka okienna i drzwiowa wykonana jest z drewna (ramy, wypełnienie drzwi) oraz szkła zbrojonego siatką. Z uwagi na zaawansowany wiek konstrukcji stan okien uznać należy za zły, kwalifikujący je do wymiany, natomiast drzwi wejściowych za dostateczny, pozwalający na ich dalszą eksploatację po uprzednim wyczyszczeniu i zakonserwowaniu elementów. e) Konstrukcja wewnętrzna stawy Wewnątrz szybu stawy wykonane są dwa pokłady robocze, połączone drabinami stalowymi z profili C100 i szczeblami z podwójnych prętów okrągłych gładkich o średnicy Ø 16 mm. Pokłady wykonane są z desek, opartych o stalowe profile C100, wbetonowane w konstrukcję ściany wewnętrznej stawy. Profile usytuowane są równolegle w rozstawie co 50 cm. Liczne wżery korozyjne w profilach stalowych, zwłaszcza w środnikach, sprawiają, iż są one osłabione. Na podstawie oględzin stwierdza się, iż w najbardziej osłabionym elemencie profilu pozostało około 30% nieskorodowanego przekroju. Nośność fabrycznie nowego ceownika C100 wykonanego ze stali S355N (typowa stal konstrukcyjna stosowana w wyrobach walcowych), wynosi wg Tablic 315 MPa, tak więc przy założeniu, iż istniejący ceownik przenosi jedynie około 30% (95,5 MPa) obciążenia nominalnego, uznać należy, iż legary przenoszą założone obciążenia, jednak z uwagi na intensywnie postępująca korozję (liczne wżery „na wylot”), której tempo trudne jest do określenia uznać należy, iż legary kwalifikują się jednoznacznie do wymiany. f) Dach i orynnowanie stawy W chwili obecnej konstrukcja dachu wykonana jest jako monolityczny, szczelny odlew, pokryty materiałem bitumicznym. Stan techniczny pokrycia dachowego nie budzi zastrzeżeń. Wewnątrz konstrukcji nie stwierdzono zacieków świadczących o nieszczelności konstrukcji. Krawędź pokrycia dachowego otoczona jest okrągłą rynną obwodową z jedną pionową rurą spustową, sprowadzająca wody opadowe prosto na nawierzchnię falochronu. Stan techniczny rury spustowej kwalifikuje ją do wymiany z uwagi na liczne wżery korozyjne. g) Rozeta (śmigło wiatraka) Rozeta (śmigło) wiatraka, wykonane jest w technologii mieszanej, stalowo laminatowej. Ramiona wykonane są z profili stalowych zimno giętych, zaś wypełnienie (szczebelki) wykonane są z rurek stalowych zalaminowanych, (zabezpieczonych) laminatem poliestrowo szklanym oraz ze sklejki drewnianej. Materiał, z którego wykonane jest opierzenie śmigieł, ustalony został w trakcie oględzin przeprowadzonych w kwietniu 2019 roku. Łączenia wypełnienia z ramionami noszą znamiona postępującej korozji pod warstwą laminatu. Świadczą o tym liczne zacieki korozyjne na elementach metalowych. Łopaty śmigła łączone są za pomocą blachy węzłowej, obejmującej profile śmigieł i łączącej je z osią. Śmigła, (łopaty) dodatkowo stężone są stalowym prętem ściągającym z gwintowanymi końcówkami. Regulacja napięcia i ustawień łopat odbywa się za pomocą nakrętek na końcach tych prętów. Stan techniczny blachy stalowej – dostateczny - bez większych ognisk korozji. Oś śmigła wykonana jest w formie stalowego pręta o średnicy 50 mm i długości około 3 m, mocowanego na przelot do ścian stawy i zabezpieczonego za pomocą nakrętki z podkładką. Wewnątrz szybu pręt poprowadzony jest w rurze osłonowej o średnicy zewnętrznej 60 mm i ściance o grubości 4 mm (na podstawie pomiarów miernikiem ultradźwiękowym). Rura osłonowa dodatkowo połączona jest za pomocą stalowej obejmy z pionowym prętem ściągającym, kotwionym w fundamencie stawy za pomocą stalowej rozpory o średnicy 50 mm, wyposażonym w śrubę rzymską do regulacji napięcia. Stan techniczny rury osłonowej oraz nakrętki w dostępnym zakresie nie budzi zastrzeżeń. W ramach niniejszego zlecenia dokonano pomiarów grubości elementów stalowych, które potwierdziły należyty stan techniczny elementów na odcinku od śmigła do przejścia przez ścianę po stronie południowej znaku. W miejscu przejścia element jest mocno pocieniony. Nie są to jednak ubytki korozyjne, a wykonane ręczne, prawdopodobnie podczas osadzania śmigła przy jednym z poprzednich remontów. Pocienienie to, wymusiło konieczność zastosowania dodatkowego ściągu kotwiącego, łączącego oś śmigła z fundamentem stawy. O ile stan techniczny samego ściągu nie budzi większych zastrzeżeń, o tyle jego połączenie zarówno z osią wiatraka jak i z rozporą w fundamencie jest mocno skorodowane i kwalifikuje się do wymiany. Opis rozwiązań projektowych Uznać należy, iż za wyjątkiem ściągu stalowego stan techniczny stawy nie stwarza zagrożenia dla ludzi i mienia. Powyższe powoduje bezwzględną konieczność wymiany ściągu na nowy w pierwszej kolejności, tak by wyeliminować zagrożenie dla ludzi i mienia. Pozostałe prace remontowe wyspecyfikowane w niniejszym opracowaniu można przeprowadzić w terminie późniejszym, jednak nie dłuższym niż 2 lata. Na podstawie oględzin, obliczeń i analizy stanu technicznego ustala się następujący zakres prac remontowych: 1. Demontaż śmigła rozety. Masa Rozety na podstawie obliczeń- około 650-700 kg wraz z osią poziomą. 2. Oczyszczenie strumieniowo ścierne elementów stalowych wiatraka (prace warunkach warsztatowych - powierzchnia uwzględnia naddatek ok 10% na niedokładność pomiaru powierzchni). 3. Prace malarskie- zabezpieczenie antykorozyjne śmigła wiatraka. 4. Wymiana skorodowanych elementów rozety. 5. Uwaga: wielkość szacunkowa - precyzyjne określenie wielkości elementów do wymiany możliwe jest dopiero po demontażu śmigła i ocenie w warunkach warsztatowych. 6. Oczyszczenie strumieniowo- ścierne cokołu stawy. 7. Uzupełnienie wybrakowanych spoin cokołu. 8. Malowanie Cokołu stawy na kolor czarny (w tym pokrycie podkładową warstwą mineralno-żywiczną – poliuretanową, oraz naniesienie powłoki barwnej). 9. Oczyszczenie strumieniowo ścierne ściany zewnętrznej stawy. 10. Uzupełnienie wybrakowanych spoin na zewnątrz stawy. 11. Malowanie ściany zewnętrznej stawy - kolor biały ( w tym pokrycie podkładową warstwą mineralno- żywiczną/ poliuretanową o właściwościach hydrofobowych. 12. Demontaż wyposażenia wewnętrznego stawy ( w tym drabiny, legary etc.). Uwaga - pozycja zawiera również wykonanie roboczych - tymczasowych stanowisk dla akumulatorów i światła nawigacyjnego na czas prowadzonych prac. 13. Oczyszczenie strumieniowo- ścierne wewnętrznych ścian stawy. 14. Uzupełnienie brakujących spoin wewnątrz stawy. 15. Montaż nowych kątowników legarowych ze stali nierdzewnej. 16. Wykonanie powłoki hydrofobowej wewnątrz stawy (w tym impregnacja przeciwsolna oraz pokrycie środkiem hydrofobizującym). 17. Montaż pokładów z drewna modrzewiowego (na dwóch poziomach pokładów roboczych łącznie). 18. Montaż elementów wyposażenia stawy: • drabin, • instalacji elektrycznej, • stolarki okienne, • rury spustowej rynny, • przepustów kablowych, • kratek wentylacyjnych. 19. Remont drzwi wejściowych do stawy (oczyszczenie z powłok malarskich, uzupełnienie wybrakowanych elementów, piaskowanie okuć, pomalowanie całości zestawem malarskim). 20. Montaż i zabezpieczenie śmigła rozety. Uwagi 1. Przed przystąpieniem do prac budowlanych teren robót należy ogrodzić i oznakować tablicami ostrzegawczymi i tablicą informacyjną. Należy także uniemożliwić dostęp do terenu robót osobom postronnym, zapewnić prawidłowy dostęp i dojazd dla służb ratowniczych i pomocniczych. 2. Rzędne wysokościowe na rysunkach podano w układzie – Kronsztad. 3. Wszystkie sieci napotkane w terenie należy traktować jako czynne. 4. Na kierowniku budowy, przed rozpoczęciem robót spoczywa obowiązek sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego charakter obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót. 5. Prace remontowe muszą być prowadzone przez specjalistyczne przedsiębiorstwo, posiadające doświadczenie w wykonywaniu remontów i modernizacji obiektów. Prace te należy prowadzić zgodnie z ogólnie obowiązującymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz z zachowaniem odpowiednich przepisów BHP. 6. Po ostatecznym wyborze materiałów naprawczych, zaleca się konsultacje z działem technicznym producenta celem doszczegółowienia reżimu technologicznego. 7. Z uwagi na możliwość wystąpienia pylenia oraz zlokalizowanie prac bezpośrednio na obiekcie hydrotechnicznym, po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich zanieczyszczeń z placu budowy jak i z dna, powstałych podczas budowy oraz istniejących wcześniej oraz wykonania atestu czystości dna obejmującego pas 10 m od krawędzi falochronu. 8. Propozycje ewentualnych zmian do rozwiązań zawartych w projekcie należy zgłosić Inwestorowi oraz Projektantowi – w czasie umożliwiającym rozpatrzenie i zajęcie stanowiska. 9. Prace remontowe należy prowadzić przy sprzyjających warunkach hydrometeorologicznych. 10. Wykonawca musi posiadać zaświadczenia przeszkolenia i autoryzacji zaproponowanych materiałów. 11. Termin prowadzenia prac remontowych oraz sposób remontu należy uzgodnić z Bazą Oznakowania Nawigacyjnego w Świnoujściu w terminie umożliwiającym publikację informacji o prowadzeniu prac remontowych na stronie Urzędu Morskiego w Szczecinie – zakładka Ograniczenia Żeglugowe i w „Wiadomościach Żeglarskich”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI